*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Şəxsi kabinet

Bağla

Karyera

Bağla

Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.


GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.


DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.


LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Debitorlar idarəolunması üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2023-03-07 - 2023-04-07

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Debitorlar idarəolunması üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və öhdəliklər:

• Sığorta müqavilələri üzrə sığorta haqlarının izlənməsi və ödənilməsinin təmin edilməsi;

• Müştərilərin borclar barədə ətraflı məlumatlandırılması və sənədlərlə təmin olunması;

• Debitor borcların araşdırılması və yaranma səbəblərinin təyin edilməsi;

• Əsassız məbləğlərin müvafiq sığorta şəhadətnamələrinə və ya hesablara yönləndirilməsi;

• Debitor borcaların ödənilmədiyi halda sığorta şəhadətnamələri üzrə xitam prosesinin icrası;

• Analitik hesabatların hazırlanması;

• Müştərilərə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi, ehtiyac yaranarsa işgüzar görüşlərdə iştirak edilməsi;

• Mövcud siyasətin davamlı qiymətləndirilməsi və prosesin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələr vermək;

• Birbaşa rəhbərin tapşırığına əsasən, vəzifə təlimatında qeyd olunmamış, Şirkət üçün faydalı ola biləcək işləri icra etmək.


Biliklər:

• Ali təhsil: Maliyyə və kredit, Bank işi, İqtisadiyyat, Mühasibat uçotu və ya oxşar sahə üzrə;

• Təcrübə: Sığorta, maliyyə, bank və ya müştəri xidmətləri sahəsində 1 il arzuolunandır;

• Dil bilikləri: Azərbaycan dili üzrə səlis yazılı və şifahi biliklər, yaxşı səviyyədə İngilis və Rus dili;

• Kompüter bilikləri: MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramları üzrə biliklər.

 

Bacarıqlar:

• Komandada işləmək və mükəmməl kommunikasiya bacarığı;

• Səlis danışıq qabiliyyəti;

• Vaxt idarəetmə bacarığı;

• Məlumatların məxfiliyinin qorunub saxlanılması;

• Detallara diqqət və analitik bacarıqlar;

• Təşəbbüskarlıq;

• İş prosesində yaranan problemə çevik reaksiya vermək bacarığı;

• Stres altında işləmək qabiliyyəti.



Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az  ünvanına göndərin.


Bu vakansiyaya müraciət edin
Telesatış üzrə assistent
  • Bakı
  • 2023-02-22 - 2023-03-31

 PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış departamentinin Telesatış/Birbaşa Satış şöbəsində “Telesatış üzrə assistent” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi;   
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;                      
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanı Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi;                                                                                                    
  • Sığorta Şəhadətnaməsinin çapı və çatdırılması üçün müvafiq məlumatın Sığorta Əməliyyatların Dəstək şöbəsinə göndərilməsinin təmin edilməsi;                                                                           
  • Fərdi və korporativ müştərilərinə xidmət edir, müştəri tələbatına uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;                                                                                            
  • Hər bir fərdi müştəri üzrə sığorta şəhadətnaməsinin yenilənməsi barədə məlumatları, ümumi sığorta haqqı məbləğlərini və müvafiq müştərilərlə əlaqəli digər komunikasiyaları özündə əks etdirən ayrıca faylların yaradılması və onlara nəzarət edilməsi;                                                                                                       
  • Hesab fakturaların hazırlanmas üçün sorğularım göndərilməsi.

BİLİKLƏR:

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, İngilis dili biliyi arzuolunandır
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı

TƏCRÜBƏ:

  • Sığorta satışları sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi

    BACARIQLAR:
  • Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
  • Analitik düşüncə qabiliyyəti
  • Stressə davamlılıq
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Problem həll etmək bacarığı

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin

Müraciət üçün ərizə

CV-nizi buraya yükləyin
Faylın adı

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi