*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Şəxsi kabinet

Bağla

Ödəniş qaydaları

Bağla

Karyera

Bağla

Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.


GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.


DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.


LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Zərələrin qiymətləndirilməsi və təmiri üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2022-08-03 - 2022-08-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Zərələrin qiymətləndirilməsi və təmiri üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ


  • Əmlaka dəyən zərərin qiymətləndirilməsinə aid sənədlərin kənar strukturlardan (avtoservislərdən, qiymətləndiricilərdən) əldə edilməsi;                                                                     
  • Təmir işlərinə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi və təmirin keyfiyyətli olmasının təşkil edilməsi;                                                              
  • Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi, hissələrin siyahısının tərtib edilməsi, avtoservislərin təqdim etdiyi qiymətlərin orta bazar qiymətlərinə uyğunluğuna nəzarət və avtoservislərlə qiymətlərin razılaşdırılması;                                    
  • Yekun zərərin təyin edilməsi və məlumatın departamentin müvafiq əməkdaşına ötürülməsi;
  • Sığortaçının, müştərilərin və avtoservislərin xeyrinə əsassız xərclərin qarşısının alınması, sığorta dələduzluğunun aşkarlanıb ifşa olunmasının təşkili;                                                            
  • Zərərə məruz qalmış əmlakın təmiri prosesində əvəz olunmuş ehtiyat hissələrinin saxlanılması və ya utilizasiya olunmasının təşkil edilməsi;                                                                     
  • Öhdəliklərin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların departamentin digər əməkdaşlarına ötürülməsi;                                                           
  • Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi üçün üçüncü müstəqil tərəfin iştirakının vacib olması təqdirdə, bunun təmin edilməsi;                                     
  • Sığortaçılar üçün hesablamalar məqsədilə tövsiyələr də daxil olmaqla tam və ətraflı hesabatlar yazmaq;                                                                     
  • Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması;                                                                 
  • Sistemin təkmilləşdirilməsi üçün irəli sürülən təkliflərə müvafiq sənədlərin hazırlanması;         
  • Departamentin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasında təşəbbüs;                         
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

                                                                     

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (İngilis və Rus dili biliyi üstünlükdür)

 

TƏCRÜBƏ

  • Sığorta sahəsində təcrübə (qiymətləndirmə təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir).


BACARIQLAR

  • Dürüstlük;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Stresə davamlılıq;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı.


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
IT Risklərin İdarəolunması üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis
  • Bakı
  • 2022-08-03 - 2022-08-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin İdarəolunması Departamentində IT  Risklərin İdarəolunması üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:


  • IT risklər üzrə risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;
  • Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Mütəmadi olaraq IT risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq;
  • IT risklər üzrə risk limitlərinə riayət olunmasına daimi nəzarəti həyata keçirmək və pozuntular barədə dərhal məlumat vermək;
  • IT risklərin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək.
  • Risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • IT risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə Cəmiyyətin digər departamentlərindən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;
  • IT risklər ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;
  • İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş IT insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək;
  • Şirkətin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birgə fövqəladə hallar planının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • IT risklərinin idarə olunması üzrə daxili qaydalar, proseslər və digər normativ sənədlərin hazırlanmasına və onların yerinə yetirilməsinə nəzarət;
  • Dəyişikliyin idarə olunması (change management) prosesində iştirak;
  • Cəmiyyət tərəfindən yaradılan və istifadə edilən İT sistemlərin yoxlanılması və qiymətləndirilməsinin təşkili;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.



BİLİKLƏR

  • Kompüter elmləri, İqtisadiyyat, Maliyyə, Riyaziyyat və ya digər müvafiq sahələr üzrə təhsil;
  • Kompüter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili bilikləri arzuolunandır.

 

TƏCRÜBƏ

  • Risklərin idarə edilməsi, İT risklərinin idarə edilməsi, İT audit və ya digər müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi tələb olunur.


BACARIQLAR

  • Təqdimat bacarıqları;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə;
  • Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;
  • Stresə davamlılıq;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Məqsədyönlülük;
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.



 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satış üzrə assistent (Qaradağ rayonu)
  • Qaradağ
  • 2022-07-28 - 2022-08-28

PAŞA Sığorta” ASC “Satış üzrə assistent (Qaradağ rayonu)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı

•       Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı



 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Qəza komissarı – assistant (Sabirabad və Ağsu)
  • Sabirabad və Ağsu
  • 2022-07-25 - 2022-08-21

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Sığorta İddiaları və Hüquqi Təminat Deparmentində Qəza komissarı – assistant vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;
  • Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;             
  • Region üzrə qəza komissarı qeydiyyata aldığı hadisəni 2 iş günü ərizndə digər şöbəyə yönləndirir;        
  • Müştərinin müraciəti əsasında elektron bazada hadisə üzrə məlumatın daxil edilməsi;                             
  • Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;                                                                                                     
  • Dələduzluqların araşdırılması zamanı - tərəflərin yazılı və ya video görüntülü izahatlarının alınması, bu barədə məlumatı ən qısa zamanda Dələduzluqların aşkarlanması şöbəsinə yönləndirmək;                                                                               
  • Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;                                                                                                       
  • Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;
  • Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;                                                                                                  
  • Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;                                                                                                     
  • Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;                                                                                              
  • Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin elektron bazasında və ya server-də yerləşdirmək;     
  • Region üzrə qəza komissarı zərərə məruz qalmış əmlakın qiymətləndirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

                                                                                     

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil: İqtisadiyyat və sığorta sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
  • Müvafiq vəzifədə 1 il təcrübə: (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan dilini sərbəst bilmək (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • Microsoft Office bilikləri.


Biliklər:

  • Yol Hərəkəti Qaydaları;                 
  • Avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;                      
  • Müştərilərlə iş üsulları.

                   

Bacarıqlar:

  • Ünsiyyətçilik;
  • Problemlərin həlli;
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Stressə davamlılıq.


İş şərtləri: İş yeri Sabirabad və Ağsu şəhəridədir.

 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Telesatış üzrə qrup rəhbəri
  • Bakı
  • 2022-07-18 - 2022-08-18

 

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Telesatış üzrə qrup rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


 

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şöbə/bölüm/qrup hədəfləri, onlara uyğun performans göstəricilərini təyin etmək və həyata keçirilməsini təmin etmək
  • Müəyyən olunmuş nəzarət mexanizmlərini təqib etmək
  • İşçilərin iş yükünün planlaşdırılması və nəzarəti, gündəlik satış və keyfiyyət göstəricilərinə görə işləməsini təmin etmək
  • Təqdim olunan müştəri bazasını / siyahını fərdi hədəflərinə uyğun olaraq qrup daxilində bölüşdürülməsini təmin etmək
  • Paşa sığorta tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə tabeçiliyində olan işçilərin biliklərini artırmaq və inkişaf etdirmək
  • Təlim ehtiyaclarının təmin edilməsi
  •  Hər bir müştərilərə xidmət nöqtəsinin fəaliyyətinin məqsədəuyğunluğuna dair hesabatın təqdim edilməsi
  • İT/inzibati dəstək
  • Dəyərləndirmə və monitorinq prosesinin təkmilləşdirilməsi
  • İnsan resurslarına olan tələbatın ölçülməsi, planlanılmasına dair təkliflərin hazırlanması
  • Satış hədəflərinə dair təkliflər planının hazırlanması
  • Hər bir əməkdaşın fərdi satış hədəflərini əhatə edən təkliflər planının hazırlanması
  • Layihələrin koordinasiyası


    Biliklər
  • Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı



TƏCRÜBƏ

  • Telesatış və ya çağrı mərkəzi üzrə qrup rəhbəri kimi minimum 1 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində iş təcrübəsinin olması üstünlü 
  • Təşkiletmə, prioritetləri müəyyən etmək və düzgün iş bölgüsü aparmaq bacarığı


    BACARIQLAR

  • Analiz etmək , problem həll etmək və qərar vermək bacarıqları
  • Yüksək müştəri xidməti və satış bacarıqları
  • Keyfiyyətə fokuslanmaq bacarığı
  • Fəaliyyətə həvəsləndirmək bacarığı
  •  Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı 
  • İdarəçilik bacarığı



Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin

Müraciət üçün ərizə

CV-nizi buraya yükləyin
Faylın adı

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi