*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Ödəniş qaydaları

Bağla

Karyera

Bağla

Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.


GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.


DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.


LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Tibbi çağrı mərkəzinə operator
  • Bakı
  • 2022-01-13 - 2022-02-13

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Tibbi və Səyahət Sığortası Departamentində Tibbi çağrı mərkəzinə operator vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • İş vaxtı ərzində sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi, sığorta olunanların hüquq və vəzifələrinin izahı;
  • İş vaxtı ərzində sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi;
  • Ehtiyac olduqda sığorta olunan şəxslərə tibbi yardım göstərilməsi və ya hospitalizasiya məqsədilə tibb müəssisəsinin seçimində köməklik, sığorta olunanların hospitalizasiyasının təşkili;
  • Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;
  • Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların ProTech Sisteminə daxil edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

  • Tibb üzrə ali təhsil;
  • Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilində baza danışıq bacarığı arzu olunandır.

TƏCRÜBƏ

  • Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Qeyri standart vəziyyətə  cəld reaksiya vermək.



Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.


 

Bu vakansiyaya müraciət edin
Kompensasiya və Müavinatlar üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2022-01-10 - 2022-01-25

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnsan resursları və daxili kommunikasiya departamentində Kompensasiya və Müavinatlar üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • İR analitikası və hesabatlığı aparmaq
  • İcbari sığortanın portaldan (isb.az) həyata keçirmək və izləmək
  • Sosial məzuniyyətlərin, xəstəlik müavinətini e-gov'a daxil etmək
  • Aylıq əmək haqqı hesablamalarını aparmaq və Mühasibatlığa yönləndirmək
  • Ay sonu əmək haqqı cədvəlini hazırlanmaq və imzalamaq
  • Əməkhaqqı kartlarını sifariş etmək
  • Avans hesabatların hazırlamaq
  • Əməkhaqqı sorğularını cavablandırmaq
  • Vahid bəyənnamənin göndərilməsinə dəstək vermək
  • İllik bonus, əməkhaqqı və vəzifə dəyişikliklərinin aparılmasında datanın ötürülməsi və düzgünlüyü üçün yoxlamalar aparmaq
  • Təlim və imtahan ödənişlərinin, team buildinglerin korporativ kart vasitəsilə ödənişlərini həyata keçirmək
  • Əmək haqqı və digər işçilik Statistika hesabatını göndərmək
  • Əməkhaqqı hesabatlarını çıxarmaq və maliyəyə ötürmək
  • Rəhbərlik tərəfindən veriləcək Əmək qanunvericiliyi ilə bağlı sorğuları və tapşırıqları icra etmək
  • İR əməliyyatları proseslərinin daim inkişaf etidirilməsi üçün təkliflər vermək
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil – Biznes, İqtisadiyyat, İdarəetmə yönümlü təhsil arzu olunandır
  • Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır

 

TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi

BACARIQLAR

  • Stres altında işləməyi bacarmalı
  • Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı
  • Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, güclü müşahidə etmək bacarığına malik olmalı
  • Yüksək analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Senior Reporting Specialist
  • Baku
  • 2022-01-06 - 2022-01-21

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Senior Reporting Specialist"

 

Key responsibilities:

 

Reporting:


  • Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");
  • Conduct reporting procedures in accordance with internal control requirements and international financial reporting standards;
  • Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.


Other Responsibilities


  • Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;
  • Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;
  • Participate in the provision of external information;
  • Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).


Required skills:


Study: Bachelor or master degree in Finance, accounting and etc.


Experience: more than 3 years


Knowledge (language, programs, etc.): Fluent in Azerbaijani and Russian, good English skills, advanced use of MS Office


Special Skills (Speech, Presentation, etc.): 


  • Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles.
  • Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills
  • Logical and analytical thinking and initiative.


Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, knowledge of IFRS.


Additional notes: Candidates with BI experience or experience in the Big Four audit firms will be preferred.


Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satış üzrə assistent (Xaçmaz nümayəndəliyi)
  • Xaçmaz
  • 2021-10-07 - 2022-02-05

“PAŞA Sığorta” ASC “Satış üzrə assistent (Xaçmaz nümayəndəliyi)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir



TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir



BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı

•       Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı



Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin

Müraciət üçün ərizə

CV-nizi buraya yükləyin
Faylın adı

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi