Zəng sifarişi
İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.
Karyera
SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.
GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.
DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.
LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR
· Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
· Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
· Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
· Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
· Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi
BİLİKLƏR
· Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
TƏCRÜBƏ
· Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir
BACARIQLAR
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Dəqiqlik
• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
• Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
• Komanda ilə işləmək bacarığı
• Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı
Son müraciət tarixi: 11.03. 2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Şuşa nümayəndəliyinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR
· Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi
· İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə nizam-intizam qaydalarına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi
· Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi
· Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi
· Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunun aparılması
· Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi
BİLİKLƏR
· Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək, işgüzar rus və ingilis dili biliyinə üstünlük verilir
TƏCRÜBƏ
· Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
· Sığorta sahəsi üzrə müvafiq sertifikasiya və iş təcrübəsinə üstünlük verilir
BACARIQLAR
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Dəqiqlik
• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
• Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
• Komanda ilə işləmək bacarığı
• Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı
• Mübahisəli məsələləri idarə etmək bacarığı
• Stressə davamlılıq
• İdarəetmə bacarığı
Son müraciət tarixi: 11 Mart 2025.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
PASHA Insurance is currently seeking for Financial data analyst.
Key responsibilities:
Financial Analyst Roles & Responsibilities:
· Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");
· Organize data into accessible reports and perform various types of analysis using key metrics such as yearly growth, return on assets, return on equity and other insurance related analysis.
· Identifying financial performance trends and financial risk, and making recommendations.
· Study a company’s data to give advice for guiding business and overall financial strategy.
· Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.
Other Responsibilities
· Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;
· Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;
· Participate in the provision of external information;
· Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).
Required skills:
Study: Bachelor or master degree in Finance, Accounting, Economics, Business or Statistics.
Experience: minimum 2-3 years.
Knowledge (language, programs, etc.): Fluent in Azerbaijani and English skills, Russian is preferrable.
Technical skills: advanced use of MS Office, Power BI, SQL, Python and related tools.
Special Skills (speech, analytical thinking etc.):
· Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles;
· Proven logical, analytical and financial modeling skills;
· Negotiation skills and the ability to develop strong working relationships;
· Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills.
Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, strong self-discipline and deadline culture, knowledge of corporate finance, information analysis and financial diagnosis.
Additional notes: Candidates with ACCA, CFA or experience in the insurance industry will be preferred.
Deadline for applications: 11.03.2025
Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Korporativ satışa dəstək üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə öhdəlikləri
· Sığorta müqavilələrinin yenilənməsi
· Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarının müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi və aktivləşmə sorğusunun yazılması
· Müvafiq hallarda daxili müştərilər ilə əlaqə saxlayaraq lazımi məlumatların əldə edilməsi
· Şirkətin digər əlaqəli şöbələri ilə birgə fəaliyyət
· Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi
BİLİKLƏR:
· Ali təhsil
· Dil bilikləri: Azərbaycan səlis danışıq, Rus və İngilis dili biliyi arzuolunandır
· MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı
BACARIQLAR:
· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
· Analitik düşüncə qabiliyyəti
· Stressə davamlılıq
· Komanda ilə işləmə və ünsiyyət bacarığı
· Diqqətli və məsuliyyətli olmaq
Son müraciət tarixi: 11.03.2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Hesabatlıq və Analitika üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:
· Satış hesabatlarının hazırlanması
· Sistemdən müxtəlif növ məlumatların əldə olunması və müvafiq istiqamətlərlə paylaşılması
· Datada müəyyən əvəzləmə və dəyişikliklərin aparılması
· Şirkətin əlaqəli şöbələri ilə birgə fəaliyyət
· Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi
BİLİKLƏR:
· Ali təhsil
· MS Excel - yaxşı səviyyədə
· Power BI – üstünlükdür
· Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışıq, ingilis dili yaxşı səviyyədə
BACARIQLAR:
· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
· Diqqətli və məsuliyyətli olmaq
· Analitik düşüncə qabiliyyəti
· Komandada işləmək bacarığı
· Problem həll etmək bacarığı
Son müraciət tarixi: 06 mart 2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
PASHA Insurance is currently seeking for Agile Delivery Manager.
Key Responsibilities:
Requirements:
Qualifications:
Application deadline: 05.03.2025
Please, send your CV to [email protected] with the name of the position you are applying for in the "subject" section.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Debitorlar idarəolunması üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə və öhdəliklər:
• Sığorta müqavilələri üzrə sığorta haqqlarının izlənməsi və ödənilməsinin təmin edilməsi;
• Müştərilərin borclar barədə ətraflı məlumatlandırılması və sənədlərlə təmin olunması;
• Debitor borcların araşdırılması və yaranma səbəblərin təyin edilməsi;
• Əsassız məbləğlərin müvafiq sığorta şəhadətnamələrinə və ya hesablara yönləndirilməsi;
• Debitor borcaların ödənilmədiyi halda sığorta şəhadətnamələri üzrə xitam prosesinin icrası;
• Analitik hesabatların hazırlanması;
• Müştərilərə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi, ehtiyac yaranarsa işgüzar görüşlərdə iştirak edilməsi;
• Mövcud siyasətin davamlı qiymətləndirilməsi və prosesin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələr vermək;
• Birbaşa rəhbərin tapşırığına əsasən, vəzifə təlimatında qeyd olunmamış, Şirkət üçün faydalı ola biləcək işləri icra etmək.
Biliklər:
• Ali təhsil: Maliyyə və kredit, Bank işi, İqtisadiyyat, Mühasibat uçotu və ya oxşar sahə üzrə;
• Təcrübə: Sığorta, maliyyə, bank və ya müştəri xidmətləri sahəsində arzuolunandır;
• Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dili üzrə səlis yazılı və şifahi biliklər
• Kompyuter bilikləri: MS Office proqramları üzrə biliklər.
Bacarıqlar:
• Komandada işləmək və mükəmməl kommunikasiya bacarığı;
• Səlis danışıq qabiliyyəti;
• Vaxt idarəetmə bacarığı;
• Məlumatların məxfiliyinin qorunub saxlanılması;
• Detallara diqqət və analitik bacarıqlar;
• Təşəbbüskarlıq;
• İş prosesində yaranan problemə çevik reaksiya vermək bacarığı;
• Stres altında işləmək qabiliyyəti.
Son müraciət tarixi: 28.02.2025
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis/kiçik mütəxəssi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR
• Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə Korporativ sığorta üzrə Koordinatorun tapşırdığı sığorta növləri üzrə məhsulların və xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi
• Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması, potensial müştərilər arasında şirkətin məhsullarını və xidmətlərinin yayılması
• Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya xidmətinin təqdim edilməsi
• Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatların toplanaraq Anderraytinq şöbəsinə təqdim olunması
• Ərizə formasını vaxtında Anderraytinq şöbəsinə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsi
• Sığorta müqaviləsinin vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması
• Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarının müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi, eləcədə birbaşa tabe olduğu menecerin rəhbərliyi altında sığorta haqlarının ödənilməsi barədə zəruri məlumatların Maliyyə departamentinə təqdim edilməsi
• Potensial müştərilərlə aparılan görüş və danışıqların, göndərilən/təqdim olunan təkliflərin, sığorta şərtlərinin, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi
• Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanması
BİLİKLƏR
· Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil
· Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq bacarığı
· Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri
TƏLƏBLƏR:
· Korporativ satış sahəsində ən azı 2 il təcrübə
· Sığorta sahəsində işləyənlərə üstünlük verilir
BACARIQLAR
· Təşəbbüskarlıq
· Ünsiyyət qurmaq bacarığı
· Çalışqan olmaq
· Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq
· Dəqiqlik
· Fikirlərini aydın izah edə bilmək
· İşgüzar məktubları yüksək səviyyədə tərtib edə bilmək
· Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək
· Problemli vəziyyəti həll etmək
· Komandada işləmək
· Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları
Son müraciət tarixi: 06.03.2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri GRC üzrə aparıcı mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ
· Şirkətin informasiya təhlükəsizliyi üzrə idarəetmə çərçivələrinin hazırlanması;
· İnformasiya təhlükəsizliyi siyasət, prosedurların və standartlarına uyğunluğuna və aktuallığına nəzarət edilməsi, pozulma halların aşkarlanması, lazım olduqda dəyişilməsi, və ya tərtib edilməsi;
· İnformasiya Təhlükəsizliyi risklərinin qiymətləndirilməsi, yenilənməsi və hesabatların hazırlanması;
· Təchizatçılarla münasibətlərin tənzimlənməsi prosesinin icrası və görülüş tədbirlərin effektivliyinə nəzarət;
· Təchizat zəncirinin qurulması, təhlil edilməsi və lazımi nəzarət mexanizmlərinin tətbiq edilməsi;
· NIST və Şirkətdə müəyyən edilmiş informasiya təhlükəsizliyi siyasətləri, standartları və təlimatlarına əsaslanan informasiya təhlükəsizliyi proseslərin, risklərin və kontrolların təhlil edilməsi;
· İT və informasiya təhlükəsizliyi ilə bağlı NIST CSF uyğunluğunun və fəaliyyət planlarının hazırlaması üçün müvafiq departamentlərlə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
· İT infrastrukturu, proqram təminatları, platformaları və təchizatçıları ilə bağlı risklərin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi, idarə edilməsi və aradan qaldırılmasına nəzarət edilməsi;
· İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə yetkinlik səviyyəsinin (“Maturity level”) yüksəldilməsi istiqamətində dəstək olunması;
· Şirkət daxili İnformasiya Təhlükəsizliyi təlimlərin idarə edilməsi.
BİLİK VƏ BACARIQLAR
· İnformasiya Sistemləri və ya əlaqəli sahə üzrə ali təhsil;
· İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 1 il, iş təcrübəsi;
· Azərbaycan dilini əla, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilən;
· NIST/ISO 27001 standartı üzrə biliklər;
· İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi risklərin qiymətləndirilməsi və sənədləşmə üzrə təcrübə;
· İT audit prosesləri üzrə bilik və təcrübənin olması;
· Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq bacarığı;
· Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
· Səbirli və soyuqqanlı olmaq bacarığı.
Son müraciət tarixi: 06.03.2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış üzrə təcrübəçi (Ağsu) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR
· Partnyorlarla danışıqların aparılması
· Datalar əsasında hesabatların hazırlanması
BİLİKLƏR
· Ali təhsil
· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
· MS Office proqram bilgiləri
BACARIQLAR
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Dəqiqlik
• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
• Komanda ilə işləmək bacarığı
Son müraciət tarixi: 28.02.2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
PASHA Insurance is currently seeking for Reporting Specialist.
Key responsibilities:
Reporting:
· Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");
· Conduct reporting procedures in accordance with internal control requirements and international financial reporting standards;
· Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.
Other Responsibilities:
· Actively participate in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;
· Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;
· Participate in the provision of external information;
· Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).
Required skills:
Study: Bachelor or master degree in Finance, Accounting and related fields.
Experience: minimum of 2-3 years of relevant work experience.
Knowledge (language, programs, etc.): Proficiency in Azerbaijani and English (Russian is desirable), and advanced use of MS Office.
Special Skills (speech, analytical thinking etc.):
· Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles;
· Logical and analytical thinking and initiative;
· Negotiation skills and the ability to develop strong working relationships;
· Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills.
Personal qualities (stress-resistant, etc.):
- Stress-resilient, disciplined, and deadline-oriented.
- Demonstrates initiative, adaptability, and a collaborative mindset.
- Teamwork skills with the ability to present ideas clearly and effectively
- Strong knowledge of IFRS standards.
Additional notes: Candidates with ACCA, Power BI, Python or experience in the Big Four audit firms will be preferred.
Deadline for applications: 28.02.2025
Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Şəbəkə inzibatçısı vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Bacarıqlar / Biliklər:
Vəzifə öhdəlikləri:
Son müraciət tarixi: 27.02.2025
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Birbaşa satış üzrə təcrübəçi (Ərazi üzrə) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:
· Əmlak sığortası portfelinin artırılması üçün birbaşa ərazidə satışların həyata keçirilməsinə dəstək göstərilməsi;
· Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;
· Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi
BİLİKLƏR:
· Ali təhsil
· Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışıq
· MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı
BACARIQLAR:
· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
· Komandada işləmək bacarığı
Son müraciət tarixi: 24.02.2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış üzrə təcrübəçi (Şirvan) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR
· Partnyorlarla danışıqların aparılması
· Datalar əsasında hesabatların hazırlanması
BİLİKLƏR
· Ali təhsil
· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
· MS Office proqram bilgiləri
BACARIQLAR
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Dəqiqlik
• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
• Komanda ilə işləmək bacarığı
Son müraciət tarixi: 24.02.2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Maliyyə Risklərinin İdarəedilməsi üzrə Mütəxəssis/Aparıcı mütəxəssis/Baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə və Öhdəliklər:
· Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;
· Maliyyə təşkilatları və təkrarsığorta şirkətlərinin reytinqlərinin nəzarətdə saxlanılması və onların mütəmadi yenilənməsində iştirak etmək
· Maliyyə risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı siyasət sənədlərinin, prosedur və metodologiyaların hazırlanması və yenilənməsində iştirak etmək
· Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində və onun nəticəsində risk xəritəsinin hazırlamanmasında iştirak etmək
· Şirkətin kapital adekvatlığı və stress-test modellərinin hazırlanmasında, onların tətbiq edilməsində və nəticələri ilə bağlı təkliflərin verilməsində iştirak etmək
· Maliyyə riskləri limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi
· Risk İştahası Bəyannaməsinin hazırlanmasında iştirak etmək
· Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə digər departamentlərdən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək
· Riyazi və statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsi
· Maliyyə riskləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək
· Müvafiq daxili hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək
· Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
BİLİKLƏR
· İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə ali təhsil;
· Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili bilikləri arzuolunandır.
TƏCRÜBƏ
· Ümumilikdə əlaqəli sahədə 2 il iş təcrübəsi; Risklərin idarə olunması, audit üzrə minimum 1 il təcrübə (sığorta şirkətlərinin birində, digər maliyyə təşkilatlarında və ya Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).
BACARIQLAR
· Təqdimat bacarıqları;
· Komandada işləmək bacarığı;
· Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
· Məntiqi və analitik düşüncə;
· Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;
· Stresə davamlılıq;
· Təşəbbüskarlıq;
· Məqsədyönlülük;
· Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.
Son müraciət tarixi: 22.02.2025
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Komplayens Departamentinin Komplayens nəzarət şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ
· Şirkətin fəaliyyətinin qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğuna nəzarət etmək, komplayens indiqatorları üzrə şirkətin mövqeyini qiymətləndirmək;
· Komplayens risklərinin matrisinin formalaşdırılması prosesini idarə etmək, proseslər zəncirində risk indiqatorlarını düzgün tətbiq etməklə, risk qiymətləndirilməsini aparılmasını, açıq risklər üzrə nəzarət tədbirlərinin formalaşdırılmasını təmin etmək;
· İllik monitorinq planı əsasında Şirkətin bütün prosesləri üzrə komplayens monitorinqlərin (yoxlamalar) həyata keçirilməsi prosesini idarə etmək, nəticə ilə bağlı departament rəhbərinə hesabat və tövsiyə sənədi təqdim etmək;
· Monitorinqlər zamanı aşkar edilmiş uyğunsuzluqların aradan qaldırılması üzrə müvafiq struktur bölmələr tərəfindən təqdim edilmiş tədbirlər planının razılaşdırılmış son icra tarixi çərçivəsində icra edilməsi prosesinə nəzarət etmək;
· Qanunvericilik pozuntusuna səbəb ola biləcək risklərin aradan qaldırılması ilə əlaqədar görülməli olan tədbirlərin icrasına nəzarəti həyata keçirmək;
· Hədəfli maliyyə sanksiyaları haqqında Qanunun tələblərinin şirkət daxilində tənzimlənməsinə nəzarət etmək;
· Maraq toqquşması halları üzrə risklərin qiymətləndirilməsi və nəzarətin qurulması;
· Beynəlxalq sığorta bazarında komplayns funksiyasının təkmilləşdirilməsi ilə bağlı “best practice”-in araşdırılması və şirkət üzrə tətbiqini təmin etmək;
· Şirkətin yeni yaradılmış satış kanalları və sığorta məhsulları (buraya həmin məhsullarla bağlı ictimaiyyətə açıq material, təqdimat, press-reliz, broşura və s. daxildir) üzrə qanunvericilik tələblərinə riayət edilməsi vəziyyətinin yoxlanılması işini təşkil etmək;
· Şirkət daxilində və işçilər arasında komplayens mədəniyyətinin formalaşmasını təmin etmək;
· Know your customer, know your vendor proseslərində nəzarəti həyata keçirmək, mümkün ola biləcək riskləri öncədən qiymətləndirməklə müvafiq tədbirlərin görülməsi üzrə nəzarəti təmin etmək;
· Komplayens departamentinin rəhbəri tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək;
· Şöbə əməkdaşlarının şəxsi inkişafını, komanda ruhunu təşfiq etməklə rəhbərlik etdiyi komandanın uğurunu təmin etmək.
BİLİKLƏR
· İqtisadiyyat, riyaziyyat və ya hüquq üzrə ali təhsil;
· Komandanı idarəetmə, liderlik xüsusiyyətləri;
· Analiz bacarığı, risk qiymətləndirilməsi bacarığı;
· Kompüter bilikləri: peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından (xüsusilə Excel) istifadə bacarığı;
· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili biliyi arzuolunandır;
TƏCRÜBƏ
· Nəzarət funksiyalarında ( Komplayens, Risklərin idarə olunması, Audit, Daxili nəzarət ) minimum 1 il rəhbər vəzifə üzrə çalışmaqla, həmin sahələrdə ən az 3 il ümumi təcrübə ( müvafiq sahələr üzrə magistr dərəcəsi, sığorta, bank və digər maliyyə institutlarında və Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).
BACARIQLAR
· Dürüstlük;
· Şəffaflıq;
· Komandada işləmək bacarığı;
· Vaxtın səmərəli idarə edilməsi bacarığı;
· Məntiqi və analitik düşüncə;
· Təşəbbüskarlıq;
· Şəxsi inkişafa yönümlülük;
· Məqsədyönlülük;
· Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq;
· Yaxşı ünsiyyət bacarığı.
Son müraciət tarixi: 22.02.2025
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Qəza komissarı (Zaqatala) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
· Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;
· Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;
· Region üzrə qəza komissarı qeydiyyata aldığı hadisəni 2 iş günü ərizndə digər şöbəyə yönləndirir;
· Müştərinin müraciəti əsasında elektron bazada hadisə üzrə məlumatın daxil edilməsi;
· Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;
· Dələduzluqların araşdırılması zamanı - tərəflərin yazılı və ya video görüntülü izahatlarının alınması, bu barədə məlumatı ən qısa zamanda Dələduzluqların aşkarlanması şöbəsinə yönləndirmək;
· Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;
· Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;
· Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;
· Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;
· Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;
· Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin elektron bazasında və ya server-də yerləşdirmək;
· Region üzrə qəza komissarı zərərə məruz qalmış əmlakın qiymətləndirilməsinə dəstək göstərmək;
· Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Namizədə tələblər:
· Ali təhsil: İqtisadiyyat və sığorta sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
· Müvafiq vəzifədə 1 il təcrübə: (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
· Azərbaycan dilini sərbəst bilmək (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
· Microsoft Office bilikləri.
Biliklər:
· Yol Hərəkəti Qaydaları;
· Avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;
· Müştərilərlə iş üsulları.
Bacarıqlar:
· Ünsiyyətçilik;
· Problemlərin həlli;
· Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
· Komanda ilə işləmək bacarığı;
· Məsuliyyətlilik;
· Stressə davamlılıq.
Son müraciət tarixi: 22.02.2025
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış üzrə təcrübəçi (Lənkəran) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR
· Partnyorlarla danışıqların aparılması
· Datalar əsasında hesabatların hazırlanması
BİLİKLƏR
· Ali təhsil
· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
· MS Office proqram bilgiləri
BACARIQLAR
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Dəqiqlik
• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
• Komanda ilə işləmək bacarığı
Son müraciət tarixi: 22.02.2025
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Əmlak və İnşaat portfeli üzrə Baş Anderrayter vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə və Öhdəliklər:
· Müvafiq kvota fayllarında qeyd olunmuş bütün sığorta növləri üzrə məlumatlar bazasının yaradılması və onlara nəzarət;
· Müvafiq sığorta növləri üzrə məlumatlar bazasının işlənib hazırlanması və daim təkmilləşdirilməsi;
· Sığorta hadisələri üzrə periodik olaraq məlumatlar bazasında təhlillərın aparılması;
· Sənədləşmə prosesində iştirak edir: gündəlik olaraq sığorta polislərinin buraxılmasının həyata keçirilməsi, Anderraytinq şöbəsinin rəhbəri ilə razılaşdırdıqdan sonra verilmiş tariflərin, azadolmaların və sığorta şərtlərinin düzgünlüyünün qabaqcadan yoxlanılması (lazım olduğu təqdirdə müvafiq düzəlişləri və dəqiqləşdirmələri aparmaqla);
· Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament direktorunun rəhbərliyi altında yeni sığorta proqramlarınıın hazırlanması (sənədləşmə prosesinin və tariflərin hesablanmasının həyata keçirilməsi);
· Müvafiq sığorta növü üzrə sığorta şərtlərini sistemləşdirilməsi və təkmilləşdirilməsi;
· Müvafiq sığorta növü üzrə şirkətin tarif siyasətinin yaradılmasında iştirak;
· Müvafiq sığorta növü üzrə zərərlilik hesabatında iştirak, zərərlilik hesabatlarının tərtib və təhlil edilməsi;
· Qeyri-standart riskləri sığortalayarkən, satış şöbəsinin müvafiq əməkdaşının razılığı ilə, surveylərdə və sığorta predmetinin qiymətləndirilməsində birbaşa iştirak edir, sığorta hadisəsinin baş vermə ehtimalı üzrə faktorları aşkara çıxarır və bu işlə əlaqədar hesabatlar aparır;
· Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament direktorunun razılığından sonra müvafiq risklər üzrə təhlillərin aparılması (tarifin təyin olunması, sığorta şərtlərinin müəyyən olunması, sığorta risklərinin seçilməsi);
· Riskləri qəbul edərkən, həmin risklərin təkrarsığortalanmasında ehtiyacın olub-olmaması barədə birbaşa müdirin rəhbərliyi altında qərar qəbul etmək;
· Sığorta siyasətlərinin düzgünlüyünün yoxlanılması və sənədlərin qaydasında olmasının təmin edilməsi;
· Öz bilik və təcrübəsini şöbənin digər işçiləri ilə bölüşülməsi və istiqamət verilməsi;
· Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament rəhbərinin iştirakı ilə, Sığorta İddiaları Departamentinin sorğusuna əsasən baş vermiş hadisə üzrə əlamətləri nəzərə alaraq, hadisəyə “sığorta hadisəsi/qeyri-sığorta hadisəsi” statusunun verilməsi;
· Birbaşa rəhbərliyin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.
BİLİKLƏR
· Ali təhsil; İqtisadiyyat, Hüquq;
· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək, Rus dili arzuolunandır;
· Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
· Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;
· Bilavasitə Vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan
qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək.
TƏCRÜBƏ
· Baş anderrayter vəzifəsi üçün minimum 3-4 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində 5 il təcrübə arzuolunandır.
BACARIQLAR
· Analitik təhlil, məntiq, məlumatların tez bir vaxtda anlanması;
· Microsoft Office proqramlarında səlis işləmək bacarığı;
· Sərbəst İngilis dilində danışıq və yazışma bacarığı.
Son müraciət tarixi: 17.02.2025
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.