*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.


GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.


DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.


LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

IT – Software developer (Agile)
  • Bakı
  • 2020-03-03 -

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri IT – Software developervəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə öhdəlikləri

- Məhsullar, kampaniyalar, müştəri münasibətləri və şirkət əməliyyatları ilə bağlı analitik araşdırmaların başladılmasına rəhbərlik etmək

- Seçilmiş sığorta əməliyyatları üçün proqram təminatı və tənzimləmlərlə bağlı layihələr başlatmaq (həyata keçirmək)

- Proqram təminatı inkişafı üçün IT komanda rəhbərləri ilə koordinasiya qurmaq

Təcrübə

- İnformasiya texnologiyaları sahəsində bakalavr və ya magist təhsili (məs. Kompüter elmləri, Proqram Təminatı Mühəndisliyi)

- Dizayn, proqramlaşdırma, proqram təminatı və applikasiyalar ilə bağlı sahələrdə minimum 2 il iş təcrübəsi

- Proqram təminatında sığorta üzrə təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək

Tələb olunan biliklər

- C#, .NET, REST, Angular, XML, SQL, Web API, MSTest, and Nunit bilmək üstünlükdür

- Windows Services, Web Services, Web API, REST, SOAP, XML, JSON bilmək üstünlükdür

- Fərdi insanlarla və komanda ilə effektiv şəkildə işləmək bacarığı

- İnkişaf edən və dəyişən texnologiyalardan xəbərdar olmaq

Tələb olunan bacarıqlar

- Sürətli öyrənmə bacarığı

- Dəyişən öncəliklərə qarşı operativlik

- Aktiv komanda üzvü ola bilmə

- Yaradıcı düşünmə və çevik həll yolları tapa bilmə

CV-nizi https://bit.ly/37YNasJ linkinə keçid edərək göndərə bilərsiniz.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Maliyyə hesabatları üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-03-12 - 2020-08-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Maliyyə hesabatları üzrə mütəxəssis” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Əsas öhdəliklər:

- Aylıq əsasda büdcənin icrasına nəzarət və bu istiqamətdə müqayisə və təhlillərinin aparılmasında və müvafiq təqdimatın hazırlanmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Aylıq korporativ hesabatların (“Rəhbərliyə Hesabat”) və Şirkətin Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları (“MHBS”) üzrə yarım-illik və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Hesabat prosedurlarını daxili nəzarət tələblərinə və beynəlxalq maliyyə hesabatı standartlarına cavab verən şəkildə icra etmək;

- Daxili hesabat sisteminin inkişaf prosesinə tövhə verir və bu prosesin davamlı təkmilləşdirilməsinə dəstək olmaq.

- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə proqram təminatlarının işlənilməsində və müvafiq proseslərin avtomatlaşdırılmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Sığorta portfeli üzrə maliyyə vəziyyətinin təhlilində iştirak etmək;

- Kənar auditorların məlumat təminatında iştirak etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqlar (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.).

Tələb olunan göstəricilər və bacarıqlar:

- Ali təhsil. İxtisas - Maliyyə, Mühasibat və s.

- İstiqamət üzrə 2 ildən çox təcrübə.

- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, işgüzar ingilis dili biliyininn olmas.

- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları.

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklər

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq.

- Stresə davamlı, komandada işləmək bacarığı, təqdimat bacarığı, MHBS haqqında biliklər.

- Böyük dördlüyə (Big Four) aid olan audit şirkətlərində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.

Son müraciət tarixi: 30 avqust 2020-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Daxili kommunikasiya üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-05-31 - 2020-08-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Daxili kommunikasiya üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

- Mövcud daxili kommunikasiya kanallarının effektiv idarə olunması;

- Kommunikasiya visuallarının hazırlanması;

- Kommunikasiya mətnlərinin yazılması;

- Şirkətdaxili kommunikasiyanın gücləndirilməsi;

- Şirkətin kommunikasiya boşluqlarının təyin olunması və təkliflərin hazırlanması;

- Müxtəlif tədbirlər və görüşlər vasitəsi ilə şirkət çərçivəsində strateji ünsiyyəti və departamentlər arası kommunikasiyanı gücləndirmək;

- Şirkət daxilində önəmli hadisələrin, proseslərin və dəyişikliklərin əməkdaşlara çatdırılmasında dəstək;

- Kommunikasiya strategiyasının şirkətin strategiya, missiya, gələcəyə baxış və dəyərləri çərçivəsində olmasına nəzarət etmək;

- Rəhbər tərəfindən tapşırılan işlərin icra olunması.

BİLİK VƏ TƏCRÜBƏ:

- Ali təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (Yazılı və şifahi) mükəmməl, ingilis və rus dillərini yaxşı bilmə;

- Kompyuter bilikləri Microsoft Office proqramlarını yaxşı bilmək;

- Adobe (Illustrator, Photoshop, Premiere və s) proqramlarını yaxşı bilmək;

- Bu sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;

- Güclü kommunikasiya bacarığı;

- Analitik düşünmə qabiliyyəti.

Son müraciət tarixi: 30 avqust, 2020-ci il

Müraciət linki : https://bit.ly/35ty1zY

Bu vakansiyaya müraciət edin
Daxili Kommunikasiya və Təşəbbüslərin İdarəolunması üzrə mütəxəssis
  • Baku
  • 2020-06-12 - 2020-08-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Daxili Kommunikasiya və Təşəbbüslərin İdarəolunması üzrə mütəxəssis” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

- Şirkətdaxili tədbirlərin təşkil olunması;

- Team building fəaliyyətlərinin təşkil olunması;

- Korporativ ruhun və kommunikasiyanın gücləndirilməsi üçün daxili müsabiqə, görüş və təşəbbüslərin təşkili;

- Təchizatçılarla çalışmaq və müvafiq sənədləşmənin aparılması;

- Şirkətdaxili kommunikasiyanın gücləndirilməsi üçün fərqli fəaliyyətlərin təşkil olunması;

- Daxili Kommunikasiya və Təşkilati İnkişaf istiqamətində yeni təklif və konseptlərin hazırlanması;

- Tədbirlərin effektivliyinin ölçülməsi;

BİLİK VƏ TƏCRÜBƏ:

- Ali təhsil. (Marketinq və PR, İdarəetmə, İnsan Resursları, Təşkilati İnkişaf, Təşkilati İdarəetmə)

- İstiqamət üzrə ən azı 1 il təcrübə.

- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, işgüzar ingilis dili biliyininn olması.

- MS Office proqramlarından istifadə bacarıqları.

Son müraciət tarixi: 30 avqust, 2020-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Daxili Kommunikasiya və Təşkilati İnkişaf şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2020-06-17 - 2020-08-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Daxili Kommunikasiya və Təşkilati İnkişaf şöbəsinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

- Şirkət üzrə daxili kommunikasiya və təşkilati inkişaf istiqamətinin təkmilləşdirilməsi;

- Kommunikasiya kanallarının yaradılması, inkişaf etdirilməsi və effektivliyinin təmin edilməsi;

- Təşkilatı inkişaf istiqamətində proseslərin, platformaların, motivasiya və inkişaf proqramlarının yaradılması və idarə edilməsi;

- Şirkət daxilində mövcud olan kommunikasiya boşluqlarının təyin olunması və müvafiq tədbirlər planının hazırlanması və icrasına nəzarət;

- Mövcud kommunikasiya kanallarından məlumatların düzgün və effektiv formada paylaşılmasına, həmçinin bütün kanallardan mütəmadi olaraq istifadə edilməsinə nəzarət etmək;

- Şirkət strategiyasının, dəyərlərinin, gələcəyə baxışının və şirkət daxilində aşılanmasına ehtiyac olan məlumatların hazırlanması və əməkdaşlara düzgün kommunikasiya olunmasına nəzarət;

- Rəhbərlər arasında kommunikasiyanın gücləndirilməsi istiqamətində yaradılan platformaların idarə olunması;

- İntranet Platformasının yeni funksionallıqlarla mütəmadi inkişaf etdirilməsi və effektivliyinə nəzarət;

- Şirkət daxilində sahibkarlıq dəyərinin yaşadılması və əməkdaşların şirkətin gəlirliliyinə və proseslərinin optimallaşmasına töhfəsini təmin etmək məqsədi ilə ideya və təkliflər platformasının idarə olunması və ideyaların reallaşdırılmasına nəzarət;

- Əməkdaşlar arasında kommunikasiyanın gücləndirilməsini, aktivliyini və inkişafını təşviqedici platformaların idarə olunması ;

- Təşkilati inkişaf istiqamətində funksiyaların illik daxili məmnuniyyət sorğularını keçirərək boşluqların müəyyən olunması və aradan qaldırılması üçün tədbirlər planının təklif olunması;

- Təşkilatı inkişaf istiqamətində proseslərin, platformaların, motivasiya və inkişaf proqramlarının yaradılması və idarə edilməsi;

- Birbaşa rəhbərin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış işləri icra etmək;

- Daxili Kommunikasiya, Təşkilati İnkişaf və Tədbirlərin təşkil olunması istiqamətində çalışan komanda üzvlərinin idarə olunması;

- İnsan Resursları istiqamətində müxtəlif hesabatlılıq işlərinin aparılması (Təqdimatların hazırlanması, Dashboardların yaradılması və s);

BİLİK VƏ BACARIQLAR

- Ali təhsil;

- İnsan Resursları və ya Təşkilati İnkişaf istiqamətində iş təcrübəsinə üstünlük verilir;

- Dil bilikləri Yazılı və şifahi Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı bilmə;

- Kompyuter bilikləri Yüksək səviyyədə Microsoft Office proqramından istifadə etmək;

- Bu sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsinin olması;

- Biznesi anlamaq;

- Analitik düşüncə;

- Güclü kommunikasıya bacarığı.

Son müraciət tarixi: 30 avqust, 2020-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnsan Resursları Biznes Tərəfdaşı
  • Bakı
  • 2020-07-07 - 2020-08-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnsan Resursları Biznes Tərəfdaşı” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İnsan Resursları strategiyasını biznes strategiyasına uyğunlaşdırmaq üçün rəhbərliklə tərəfdaşlıq;

- Daxili siyasət prosedurunun şərhini və tətbiqini həyata keçirmək üçün rəhbərliklə mütəmadi müzakirələr keçirmək; istedadların idarə edilməsi və inkişafı və eləcə də təşkilati dizayn üzrə konsultasiya təşkil etmək;

- İşgüzar tərəfdaşlar üçün hazırkı və gələcək dövr üçün tələb olunan kadr və professional ehtiyaclar barədə davamlı təhlil aparmaq və bu ehtiyacları ödəmək üçün strategiya hazırlamaq;

- İllik büdcə planlaşdırması / iş proqnozu prosesində işgüzar funksiyalar ilə fəal əməkdaşlıq etmək;

- Namizədlərinin müraciətlərini əvvəlcədən nəzərdən keçirmək və vəzifəyə uyğun müvafiq təcrübənin, bilik və bacarığının olub olmamasını təyin etmək;

namizəd müraciətini təmin etmək məqsədilə ali təhsil ocaqları ilə əməkdaşlıq etmək, əmək yarmarkaları, İşəgötürmə kampaniyalarında fəal iştirak etmək;

- Yeni işə götürənlər üçün istiqamətləndirmə proqramını təkmilləşdirmək;

- Bazarda rəqabət aparmaq üçün innovativ işə qəbul üsulları ilə əlaqəli məlumatlar toplamaq və müvafiq qaydada yenilikləri həyata keçirmək;

- İllik perfomans nəticələrini , bonus mükafatları, müavinət qeydlərinin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;

- İnsan Resursları gündəliyini idarə etmək üçün 2 nəfərlik bir qrupu idarə etmək və inkişaf etdirmək;

Bilik və bacarıqlar:

- İnsan Resursları və ya əlaqəli biznes istiqaməti üzrə bakalavr (magistr dərəcəsi olanlara üstünlük verilir) dərəcəsi;

- İstedad əldə etmək istiqamətində ən azı iki (2) il, HR Business Partner istiqaməti üzrə bes (5)- səkkiz (8) il iş təcrübəsi ;

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək;

- Power point, Excel və visiodan mükəmməl istifadə etmək bacarığı;

- Performansın idarə olunması üzrə əsas HR proqramları ilə işləmək təcrübəsi;

- Müştəri idarəetməsi və işgüzar səriştələr;

- Güclü natiqlik bacarığı;

- Qeyri-adi və sürətlə dəyişən mühitdə böyümək bacarığı;

- Yüksək şəxsi məqsədlərtəyin etmək və müstəqil işləmək bacarığı;

- Təşkilatçılıq, çox vəzifəli iş şəraitində prioritetləşdirməyə riayət etmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 30 avqust, 2020.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İstedadların cəlb edilməsi üzrə mütəxəssis/ baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-07-07 - 2020-08-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İstedadların cəlb edilməsi üzrə mütəxəssis/ baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Digər departamentlər tərəfindən keçilən tələblərə əsasən axtarışa başlamaq;

- İşçi tələblərinə əsasən müvafiq elanları hazırlamaq, Şirkət daxili və xarici müxtəlif saytlarda, sosial şəbəkələrdə yerləşdirmək;

- Müxtəlif resurslar üzrə daxil olmuş CV-lərin incələnməsini həyata keçirmək;

- Vakansiyalara uyğun namizədləri seçmək, ilkin müsahibələri təşkil etmək, müsahibə nəticələri barədə namizədləri xəbərdar etmək;

- İşəqəbul prosesi zamanı arxivləşdirmə və sənədləşmə əməliyyatlarını aparmaq;

- Şirkətin işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;

- İşəqəbul imtahanlarını həyata keçirmək;

- İmtahanlarla bağlı olaraq lazımı sənədləşmə və qeydiyyata alma prosesini idarə etmək;

- İşəqəbul kanallarının idarəolunması və müasir metodların tətbiqini həyata keçirmək;

- Vakansiyalarla bağlı struktur rəhbərləri ilə işin təşkilinin aparılmasını təmin etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən şifahi və yazılı tapşırıqları yerinə yetirilməsi

Bilik və bacarıqlar:

- İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsilinin olması;
- Azərbaycan, ingilis və ya rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməsi arzuolunandır;
- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Stres altında işləməyi bacarmalı;
- Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
- Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə etmək və insan psixologiyasına bələd olmaq qabiliyyətinə malik olmalı;
- Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı;
- CV incələmə, görüş təqvimini planlama, ilkin müsahibə prosesinin həyata keçirilməsi, işə qəbul prosesinə hakim olmalı;
- MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.

Son müraciət tarixi: 30 avqust, 2020-ci il.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Aktuar xidmətində Baş məlumat analitiki
  • Bakı
  • 2020-07-23 - 2020-08-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Aktuar xidmətində Baş məlumat analitiki vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir keçməyə dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Aşağıda qeyd olunanlar üzrə data scientist komandasına istiqamət verərək prosesə rəhbərliyin həyata keçirilməsi;

- Strukturlu və struktursuz məlumat toplusunun emalının həyata keçirilməsi;

- Trendlər, oxşarlıqlar və uyğunluqların müəyyən olunması üçün böyük məlumat toplusunun işlənilməsi;

- Prediktiv modellər və maşın öyrənməsi alqoritmlərinin qurulması;

- “Data visualization” üsullarından istifadə edərək məlumatların təqdim edilməsi;

- Biznes problemləri üçün həllərin hazırlanması;

- İT, marketinq və satış komandaları ilə sıx əməkdaşlığının qurulması;

- Verilənlərin keyfiyyət meyarlarına uyğun monitorinqlərin aparılması;

- Verilənlərin təmizlənməsi (data cleaning) üzrə alqoritmlərinin qurulması;

BİLİKLƏR

- Riyazi, informatika və ya iqtisadi təhsil;

- Statistik təhlil üsulları biliyi;

- Dil bilikləri: əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə rus və ingilis dili biliyi;

- Kompüter bilikləri: MS Office üzrə qabaqcıl istifadə;

- SQL , R Studio və Python proqramlarından istifadə.

TƏCRÜB

- Müvafiq istiqamət üzrə 3 il iş təcrübəsi.

- “Data mining” və “data science” kimi istiqamətlər üzrə müvafiq təcrübə.

- BI alətlərindən istifadə təcrübəsi arzu olunandır.

BACARIQLAR

- Məsuliyyətlilik;

- Yüksək ünsiyyət və təqdimetmə bacarığı;

- Analitik düşüncə qabiliyyəti və işgüzarlıq;

- Təşəbbüskarlıq;

- Güclü riyazi biliklər (məsələn: statistika, ehtimal nəzəriyyəsi);

- Problem həll etmə bacarıqları;

Son müraciət tarixi: 30 avqust, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-08-07 - 2020-08-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

- Şəbəkənin gündəlik monitorinqinin aparılması;

- İnformasiya Sistemlərində istifadəçilərin və administratorların müvafiq sistemə daxil olmasına və səlahiyyətlərinə nəzarət edilməsi;

- Şəbəkə, kompüter sistemləri, web tətbiqləri və digər rəqəmsal infrastruktura bağlı aktivlərdə boşluqların və təhdid doğurucu vəziyyətlərin aşkarlanması üçün yoxlamaların aparılması və hesabatın hazırlanması;

- Aşkarlanmış boşluqların aradan qaldırılması üçün İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi komandaları ilə sıx əməkdaşlıq etmək;

- Gündəlik olaraq infrastrukturda olan aktivliyin monitorinqi və analizinin aparılması;

- Rəqəmsal infrastrukturun bir neçə sahə üzrə müdafiəsi üçün nəzərdə tutulmuş sistemlərin gündəlik monitorinqinin aparılması, hesabatın çıxarılması və analizi;

- Web və mobil tətbiqləri üzərində kod incələnməsi aparılaraq boşluqları aşkarlamaq, təhlükəsiz kod yazılması üçün təkliflər vermək;

- Birbaşa rəhbərin tapşırıqlarını yerinə yetirmək.

BİLİK VƏ BACARIQLAR

- İnformasiya Texnologiyaları və ya İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə ali təhsil;

- İnformasiya Texnologiyaları və ya, İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 2-3 il, iş təcrübəsi;

- Azərbaycan dilini əla, ingilis və rus dilini yaxşı səviyyədə olması;

- Əməliyyat sistemləri Windows Server, Windows, Linux üzrə biliklər;

- Təhlükəsizliyin təmin edilməsi sistemlərinin iş prinsiplərini (Firewall, korporativ antiviruslar, WAF, HIDS/HIPS, NIDS/NIPS, NGFW və s.) bilmək;

- Şəbəkə avadanlıqları, protokolları, portları, kriptoqrafiya, və ümumi şəbəkə təhlükəsizliyi haqqında məlumata sahib olmaq;

- Java, C#, Python, Javascript, proqramlaşdırma dillərini bilmək arzuolunandır;

- OWASP metodologiyası, CIS, NIST və ya DISA qabaqcıl təcrübələrin biri ilə tanış olması arzuolunandır;

- Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq bacarığı;

- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;

- Müvafiq situasiyalarda səbirli və soyuqqanlı davranmaq.

Son müraciət tarixi: 30 avqust, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Layihələrin idarə olunması üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-08-11 - 2020-09-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Layihələrin idarə olunması üzrə mütəxəssis” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkətin layihə portfelinin idarəolunması və biznes strategiyasına uyğunluğunun təmin olunmasında dəstək göstərmək;
- Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyanın biznes ehtiyaclarına və layihələrin xüsusiyyətlərinə əsasən təkmilləşdirilməsi prosesində dəstək göstərmək;
- Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyaya uyğun olaraq layihələrin aparılmasında və sənədləşdirilməsində Layihə Menecerlərinə dəstək olmaq;
- Rəhbər Komitənin təşkil olunması;
- Tamamlanmış layihələrin effektivliyinin ölçülməsi məqsədi ilə təyin olunmuş Əsas Fəaliyyət Göstəricilərinə əsasən qiymətləndirmənin keçirilməsi;
- Layihə komandasının təyin olunmuş Əsas Fəaliyyət Göstəricilərinə əsasən qiymətləndirmənin keçirilməsi;
- Layihələrin İdarəolunması üzrə biliklərin artırılması məqsədi ilə müvafiq təlim, iclas və seminarların keçirilməsi;
- Layihə portfeli üzrə aylıq hesabatların hazırlanması;
- Layihə sənədlərinin arxivləşdirilməsini təmin etmək;
- Şirkət daxilində layihələr barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsində dəstək olmaq;
- Layihələrin idarəolunması istiqamətinin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə boşluqların müəyyən edilməsi, tədbirlər planın hazırlanması və icrası.

Bilik və bacarıqlar:

- Ali texniki, maliyyə, iqdisadiyyat və yaxud layihələrin idarəolunması üzrə təhsil;
- Layihələrin idarəolunması istiqamətində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst ünsiyyətqurma və yazı bacarığı, işgüzar rus dili biliyinin olması arzu olunandır;
- Biznes analitik istiqamətində təcrübəsi olan əməkdaşlara üstünlük verirlir;
- Peşəkar təqdimat bacarıqları;
- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- Dürüst, geribildildirimə açıq və komandada işləmək bacarığı
- Layihələrin İdarəolunması istiqaməti üzrə (PMP, Prince2) sertifikasiyanın olması arzu olunandır.

Son müraciət tarixi: 15 sentyabr, 2020.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Layihələrin koordinasiyası üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-08-11 - 2020-09-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Layihələrin koordinasiyası üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Layihə və təşəbbüslər üzrə iştirakçılar arasında effektiv iş görüşlərinin və müzakirələrin təşkili;

- Layihələrdə baş tutmuş dəyişikliklər üzrə dövri hesabatların formalaşdırılması;

- Layihə iştirakçıları arasında fasilitasiya yanaşmasının tətbiqi;

- Rəhbərlik tərəfindən təyin olunmuş hədəflərin təhlili və müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Kommunikasiya və koordinasiyanın təşkili;

- Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış işləri icra etmək.

Bilik və bacarıqlar:

BİLİKLƏR


- Ali təhsil;

- Dil bilikləri: Yazılı və şifahi Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı bilmək;

- Kompyuter bilikləri: Yüksək səviyyədə Microsoft Office proqramlarından istifadə etmək;

- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatların təhlil etmə bacarığı;

- İT bilikləri yüksək olması arzuolunandır;

TƏCRÜBƏ

- Layihələrin idarəolunması və ya koordinasiyası sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;

BACARIQLAR

- Güclü kommunikasıya bacarığı.

- Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən proses metodologiyaları üzrə biliklər.

Son müraciət tarixi: 15 sentyabr, 2020-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Müştəri Məmnuniyyəti Xidmətinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2020-08-11 - 2020-08-20

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Müştəri Məmnuniyyəti Xidmətinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

İVR (İnteractive Voice Response) zənglərini cavablayan əməkdaşların zənglərinin dinlənilməsi və dəyərləndirilməsinə nəzarət, əməkdaşlara nəticələrlə bağlı geribildirim təqdim edilməsi prosesinə nəzarət və inkişaf planı üzrə dəstəyin təqdim ediməsi;

Üz-üzə xidmət təqdim edən əməkdaşların vizitlərinin dinlənilməsi və dəyərləndirilməsinə nəzarət, əməkdaşlara nəticələrlə bağlı geribildirim təqdim edilməsi prosesinə nəzarət və inkişaf planı üzrə dəstəyin təqdim ediməsi;

Müştəri məmnuniyyətinin öyrənilməsi məqsədilə sorğuların təşkilini nəzərət, nəticələrin təhlil edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi;

Şirkətə daxil olan istək və şikayətlərin prosesinin tənzimlənməsinə nəzarət və lazimi tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etmək;

Müştəri ilə birbaşa təmasda olacaq yeni işçilərin ünsiyyət bacarıqları üzrə təlimatlandırılmasına nəzarət;

Keyfiyyət komandası üzvlərinin fəaliyyətinin təşkil edilməsi və Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi çərçivəsində tənzimlənmənin təmin edilməsi;

Müştərilərlə ünsiyyətdə olan əməkdaşlar üçün təlim hazırlanması və təqdim edilməsi;

Xidmət təqdim etmə prosesinin səmərəli təşkilinin təmin edilməsi;

İSO 9001:2015 standartına uyğun Daxili Auditin təşkili, keçirilməsi və müvafiq hesabatın təqdim edilməsi;

İSO 9001:2015 standartına əsasən Xarici Auditin təşkili, xarici auditora dəstəyin təmin olunması və müvafiq hesabatın rəhbərliyə təqdim edilməsi;

SO 10002 Müştəri Şikayətləri İdarəetmə Sistemi standartı üzrə işlərin həyata keçirilməsi

BİLİKLƏR:

Azərbaycan,rus və ingilis dili bilikləri yüksək səviyyədə;

Microsoft office (Word, excel, powerpoint) proqramları üzrə peşəkar biliklər;

Ali təhsil;

İSO 9001:2015 Lead Auditor sertifikatı;

Xidmət vermə sahəsində bilik və bacarıqları təsdiq edən sertifikatlar

TƏCRÜBƏ:

Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;

İdarəçilik təcrübəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;

Müştəri Məmnuniyyəti sahəsində ən az 5 il iş təcrübəsi;

BACARIQLAR:

Təhlil etmək bacarığı;

Yüksək şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;

Detallara diqqət etmə bacarığı;

Təqdimat bacarığı;

Liderlik və təşəbbüskarlıq bacarığı;

Layihələrin idarə edilməsi bacarığı;

Geribildirim vermə qabiliyyəti;

Komandanı idarəetmə bacarığı;

Stresə davamlılıq

Son müraciət tarixi: 20 avqust 2020-cu il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İstedadların İdarəolunması Üzrə Mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2020-09-01

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İstedadların İdarəolunması Üzrə Mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkətin istedad bazasını cəlb etmək, ölçmək, inkişaf etdirmək və idarə etmək məqsədi daşıyan proqramların həyata keçirilməsinə kömək edir;

- Rəhbərliyə təşkilatın istedad strategiyalarının effektivliyini qiymətləndirməyə kömək edir;

- Effektiv "induction" proqramlarını hazırlamaq və həyata keçirmək;

- Şirkətdaxili təlim və təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək məqsədiləy yüksək keyfiyyətli proqramların təşkili;

- Əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafına dəstək vermək;

- Karyera inkişaf imkanlarını təmin etmək üçün birbaşa/ departament rəhbərləri və əməkdaşlarla işləmək;

- İstedadların idarəedilməsi texnikası və dəyərləndirməsində ən yaxşı təcrübələri tətbiq etmək;

- Daxili akademiyanın inkişafı və yenidən qurulması.

Bilik və bacarıqlar:

- İnsan Resursları üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsinin olması;

- İstedadların idarəedilməsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi təcrübəsi;

- 3 il ümumi İR üzrə təcrübə;

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək;

- Powe Point,excel və visio proqramlarından mükəmməl istifadə edə bilmək;

- Tez öyrənmə bacarığı;

- Yaxşı ünsiyyət bacarığı;

- Yaxşı təqdimetmə bacarığı

Son müraciət tarixi: 01 sentyabr 2020-cu il.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Hesabatlıq şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2020-09-10

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Hesabatlıq şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

- Şirkətin Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları (“MHBS”) üzrə yarım-illik və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanmasının təmin edilməsi;

- Kənar auditorlarla işlərin koordinasiyası;

- Hesabat prosedurlarını daxili nəzarət tələblərinə və beynəlxalq maliyyə hesabatı standartlarına cavab verən şəkildə icra etmək;

- Daxili hesabat sisteminin inkişaf etdirmək və bu prosesin davamlı təkmilləşdirilməsini təmin etmək;

- Təqdim olunan məlumatların dəqiqliyi, düzgünlüyü və tamlığını təhlil etmək;

- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə proqram təminatlarının işlənilməsində və müvafiq proseslərin avtomatlaşdırılmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə Şirkətdaxili normativ sənədlərin hazırlanması və yenilənməsini təmin etmək;

- Sənədlərin və ona məlum olan əməliyyatlar və xidməti tapşırıqların məxfiliyinin lazımi səviyyəsinin qorunması;

- Hesabatlıq şöbəsinin işinin qurulması və komandanın inkişafının təmin edilməsi;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqlar (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.).

BİLİKLƏR

- Maliyyə və Mühasibatlıq sahəsində ali təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yaxşı bilmə;

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklər;

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq

TƏCRÜBƏ

- Bu sahədə azı 5 il iş təcrübəsi

- "Böyük dördlük" şirkətlərində 2-3 illik iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək

BACARIQLAR

- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Vəzifə öhdəlikləri üzrə mövqeyini izah və müdafiə etmək bacarığı;

- Komandada işləmə bacarığı;

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;

Son müraciət tarixi: 10 sentyabr 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İT Biznes Analitik
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2020-09-20

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İT Biznes Analitik” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Biznes proseslərin tətbiqi üçün müvafiq tələblərin müəyyənləşdirilməsi və təhlili;

- Gündəlik biznes prosesləri anlamaq üçün biznes vahidləri ilə işləmək;

- Mövcud standartlara və metodologiyalara uyğun sənədlərin, texniki tapşırıqların, “test case”-lərin və İstifadəçi interfeysi təlimatlarının hazırlanması;

- Sistemlərin istifadəsi ilə bağlı problemlərin müəyyənləşdirilməsi, təhlili və sənədləşdirilməsi;.

Bilik və bacarıqlar:

- Tətbiqi riyaziyyat, İnformatika və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil;

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama, üznsiyyətqurma və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüsskarlıq;

- Layihələrin idarə edilməsi üzrə təcrübə;

- Məlumatların təhlili və düzgün təqdimat bacarıqlarına malik olmaq;

- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- JIRA, Confluence, MS Visio proqramlları üzrə biliklər;

- Azərbaycan dilinin əla, rus və ingilis dillərinin orta səviyyədə bilməsi;

- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi.

- Sertifikatların (CBAP, PMI-PBA) olması arzuolunandır;

Son müraciət tarixi: 20 sentyabr 2020-cu il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində baş proqramçı
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2020-09-10

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində baş proqramçı” (Senior Software Developer) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Sistem tələblərini təhlil etmək və tapşırıqları prioritetləşdirmək;

- .NET proqramlaşdırma dilləri istifadə edərək təmiz, test edilə bilən kod yazmaq;

- Sistemlərin arxitekturasını və texniki spesifikasiyasını yaratmaq;

- Müxtəlif .NET tətbiqləri test etmək və sazlamaq;

- Mövcüd kodu nəzərdən keçirmək və təkmilləşdirmək;

- Komandanın digər üzvlərinin kodunu nəzərdən keçirmək;

- Texniki sənədlərin və prosedurların yaradılmasında iştirak etmək;

Bilik və bacarıqlar:

- 4 il Software engineering üzrə təcrübə, automated testing, infrastruktur, məlumat bazaları, Agile proqram təminatının hazırlanması prosesinə dair biliklərə üstünlük verilir;

- CLR , CTS , CLS and JIT üzrə biliklər;

- Socket, Network and Protocol Programming üzrə biliklər;

- C#, Git, Team Foundation Server üzrə təcrübə;

- .NET environment and .NET Core Stack tech - (e.g. ASP.NET/MVC, WCF , .NET REMOTING, WEB API , SIGNALR, WPF, Entity Framework) üzrə təcrübə;

- Pure Javascript üzrə təcrübə;

- (WEB)Http optimization , Caching və s. üzrə təcrübə;

- MSSQL (T-SQL) and Data modeling with nosql üzrə təcrübə;

- SOAP web-services üzrə təcrübə;

- Algorithm Design,Algorithm optimization üzrə təcrübə;

- Parallel computing, Multithreading, Asynchronous programming üzrə təcrübə;

- OOP,AOP,OOAD,OO Epistomology, Software Design , Enterprise Design , Design Patterns və SOLID üzrə təcrübə;

- Test Driven Development , Domain Driven Design üzrə təcrübə;

- Distributed system, Distirbuted Design principles üzrə təcrübə;

- Memory optimization üzrə təcrübə;

Son müraciət tarixi: 10 sentyabr 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İT infrastruktur üzrə administrator
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2020-09-10

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İT infrastruktur üzrə administrator” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Əməliyyat sistemlərinin qurulması, uyğunlaşdırılmasına idarə və nəzarət etmək

- Fiziki serverlər, “Router”, “Switch”, “Storage”-ların qurulması, idarə olunması və nəzarəti həyata keçirmək;

- Sistemlərin yüksək dərəcədə balanslaşdırılması və dayanıqlı işini təmin etmək;

- İnformasiya sistemlərinin və avadanlıqların monitorinq olunması;

- Məlumat təhlükəsizliyi üçün texniki nəzarət mexanizmlərini planlaşdırmaq, tətbiqinə nəzarət etmək;

- “Backup” sistemlərini quraşdırmaq, tələblərə əsasən uyğunlaşdıraraq nəzarəti həyata keçirmək;

- Şəbəkələrin fiziki və məntiqi struktur diaqramlarını qurmaq, İT prosedurları hazırlamaq

- Sistemlərin statusu, uğursuzluqları, pozuntuları, aparılan profilaktik işlər və tədbirlər barədə vaxtaşırı hesabat vermək;

- Şirkətin İT siyasət və prosedurlarına uyğun formada işləmək;

- İT əməliyyatlarında və texniki avadanlıqlar üçün maddi məsuliyyət daşımaq;

- Birbaşa rəhbərinin şifahi və yazılı göstərişlərini yerinə yetirmək;

- Şirkətin bütün məlumatlarının və iş prinsipinin məxfiliyini təmin etmək;

- Vmware virtuallaşdırma sisteminin idarəedilməsini və nəzarətini həyata keçirmək.

Bilik və bacarıqlar:

- İnformatika və ya riyazi sahədə ali təhsil arzu olunandır,

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti,

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüsskarlıq,

- CISCO Router və Switch-lərinin idarə olunması,

- Load Balancing üzrə biliklər,

- Web Application Firewall ürzə biliklər,

- Windows Server,

- Linux Server,

- Powershell Scripting,

- Internet Information Services (IIS) üzrə biliklər,

- MS SQL server üzrə administrativ biliklər,

- Active Directory,

- Müxtəlif kompüter sistemləri və şəbəkələr üzrə nəzəri biliklər,

- İnternet təhlükəsizliyi və məlumatların gizlilik prinsipləri üzrə biliklər,

- Proseslərin avtomatlaşdırması üçün powershell skriptlərin yazılması və dəstəklənməsi,

- CI/CD ürzə teorik biliklərin olması,

- MS Team Foundation Serverdə iş təcrübəsi arzu olunandır,

- Müvafiq sahə üzrə minimum 4 il iş təcrübəsi,

- Azərbaycan dilinin əla, rus və ingilis dillərinin orta səviyyədə bilməsi,

- MCSE, CCNA R&S və CCNA Security sertifikatlarının olması arzu olunandır.

Son müraciət tarixi: 10 sentyabr 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Mühasibatlıq şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2020-09-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Mühasibatlıq şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Dövlət Sosial Müdafiə Fondu, Statistika Komitəsi və vergi orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanmasına nəzarət, hesabatların təqdim edilməsinin təmin edilməsi və müvafiq əməliyyatlar üzrə Mühasibat Uçotu Proqramında (MUP) müxabirləşmələrin yoxlanılması;

- Mühasibatlıq şöbəsinin işinin düzgün təşkilini təmin edən qaydaların aktuallığını mütəmadi yoxlamaq və yeniliklər təklif etmək;

- Əsas vəsaitlərin və qeyri-maddi aktivlərin alışı, mədaxili, silinməsi, satışı üzrə əməliyyatların uçotuna, amortizasiya ayırmalarının hesablanmasına və MUP-nin müvafiq moduluna işlənməsinin təmin edilməsi;

- Şirkətin işlərinin aparılması xərcləri hesablama metodu yolu ilə aylıq hesablanması, malsatan və podraçılarla hesablaşmalara, o cümlədən avans əsasında ödənilmiş xərclərin uçotuna nəzarət edilməsi və əməliyyatların MUP-yə işlənilməsinin təmin edilməsi;

- Məzənnə fərqindən yaranan gəlir/xərclərin düzgünlüyünün təmin edilməsi;

- Təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşmalara nəzarət edilməsi, avans hesabatlarının və təsdiqedici sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması və əməliyyatların MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi;

- İnvestisiya modulunun mühasibatlıq qeydlərinə inteqrasiyasını təmin etmək və MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi və faizlərin vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi;

- Mal-material qiymətlərinin inventarizasiya prosesində rəhbərlik etdiyi şöbənin iştirakının təmin edilməsi və nəticəsi barədə müvafiq tədbirlərin görülməsi;

- Ezamiyyə xərclərinin hesablanmasının təmin edilməsi, uçotunun aparılması və MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi;

- Vergi və digər qanunvericilik yeniliklərini yaxından izləmək, Şirkətin fəaliyyətində tətbiq olunasına əmin olmaq və Şirkətin vergi siyasətinin aktuallığını qoruması istiqamətində işlər aparmaq;

- Vergi öhlədiklərinin tam, düzgün və zamanında formalaşmasını təmin etmək və vergi öhdəliklərinin / xərclərinin optimallaşdırılması istiqamətində işlər aparmaq;

- Hesabatların və maliyyə təhlillərinin əhatəli və zamanlı aparılması üçün uçot sisteminin/əməliyyatlarının operativliyini və müvafiq məlumatlar ilə zənginləşdirilməsini təmin etmək;

- Sənədlərin və ona məlum olan əməliyyatlar və xidməti tapşırıqların məxfiliyinin lazımi səviyyəsinin qorunması;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Maliyyə, mühasibat uçotu və ya iqtisadi ali təhsil;

- MUP və MS Office üzrə qabaqcıl istifadə bilikləri;

- Mühasibat, vergi və əmək məcəlləsi, sığorta qanunvericiliyi üzrə dərin bilik və təcrübənin olması;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dillərini sərbəst, ingilis dilini orta səviyyədə bilməli.

TƏCRÜBƏ

- Sığorta sahəsində mühasib kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi;

- Maliyyə sahəsində (sığorta xaric) ən azı 4 il iş təcrübəsi;

BACARIQLAR

- Peşəkar səviyyədə yazılı və sifahi ünsiyyət bacarığı;

- MUP və MS Office üzrə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Təşəbbüskar;

- Diqqətlilik;

- Məsuliyyətlilik;

Son müraciət tarixi: 15 sentyabr 2020-cu il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Telesatış operatoru
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2020-09-01

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Telesatış operatoru vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;

- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Satışdan sonra müştərilərə məlumat xarakterli dəstəyin göstərilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Dil bilikləri:

+ Azərbaycan dili – (mütləq) danışıq, savadlı və yüksək nitq mədəniyyəti, düzgün yazışma üslubu;

+ Rus dili – danışıq (tələb olunmur, amma üstünlük verilir);

+ İngilis dili- tələb olunmur, amma üstünlük verilir. – gələcəkdə promotion və təlim, təcrübə mübadiləsi üçün lazım ola bilər;

- Stressə davamlılıq bacarığı- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması;

- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 01 sentyabr 2020-cu il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Vergi üzrə mühasib
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2020-09-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Vergi üzrə mühasib vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- AR İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi xidmətinə aylıq, rüblük, illik hesabatlar və bəyannamələrin hazırlanmasını təmin edir;
- Qanunvericilikdə baş verən müvafiq dəyişiklikləri müntəzəm izləyir, Şirkətin proseslərinin müvafiq qaydada uyğunlaşmasını həyata keçirir;
- Vergi planlaması və vergi risklərin azaldılmasına dair işlər aparır;
- Uçot sənədlərinin qanunvericiliyə uyğun formada tərtib edilməsinə nəzarət edir və uçotun Şirkətin vergi siyasətinə uyğunluğunu təmin edir;
- Vergi və digər məcburi ödənişlərin düzgün hesablanmasını və vaxtında müvafiq dövlət icra strukturlarına köçürülməsini təmin edir;
- Vergi və digər Dövlət qurumları ilə yazışmalar və müzakirələr aparır;
- Müasir hesablama texnikası / proqram təminatından istifadə edərək proqressiv forma və üsulların işlənib hazırlanması və tətbiq edilməsində iştirak edir;
- Sənədlərin, ona məlum olan əməliyyatlar və xidməti tapşırıqların məxfiliyinin lazımi səviyyəsini qoruyur;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirir.

Bilik və göstəricilər:

- Maliyyə, mühasibat uçotu və ya iqtisadi ali təhsil;
- Dövlət qurumlarına aid proqram təminatı ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Mühasibat uçotunun qanunverici bazasını, Vergi, Əmək, Mülki Məcəlləsi üzrə biliklər;

Təcrübə

- Maliyyə sahəsində vergi mühasibi kimi 2 il iş təcrübəsi;

Bacarıqlar

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- MUP və MS Office, xüsusilə MS Excel üzrə qabaqcıl istifadə bacarıqları;
- Dəqiqlik, diqqətlilik, məntiqi və analitik düşünmə tərzi, təşəbbüskarlıq, problemli vəziyyətləri həll etmək qabiliyyəti və komandada işləmək bacarığı;
- Tez qavrama və öz üzərində işləmək qabiliyyəti;

Son müraciət tarixi: 15 sentyabr 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin

Müraciət üçün ərizə

CV-nizi bura yükləyin
File name

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi

PASHA chatSualınız var?