*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Sığorta növünü seçin

Bağla

Müştəri məmnuniyyəti

Bağla
Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.
GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.
DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.
LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Fərdi və bank sığortası üzrə assistent
  • Bakı
  • 2017-11-24 - 2018-11-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Fərdi və bank sığortası üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Fərdi və bank sığortası üzrə assistent mövcud olan fərdi müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işləyir;

- Müştərilərə zənglər edir və Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərir;

- Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edir və şəhadətnamələrin yenilənməsini təmin edir;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabat formasını birbaşa menecerə təqdim edir;

- Birbaşa menecerin tapşırığı ilə digər işləri yerinə yetirir.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir.

- Ünsiyyətçilik, çalışqanlıq, məsuliyyətlilik, dəqiqlik, öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı, yaranan problemli vəziyyətləri tez həll etmək bacarığı, komandada çalışmaq bacarığı, təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;

- Azərbaycan və rus dilinin sərbəst biliyi, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir.

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsinin olması mütləqdir.


Son müraciət tarixi: 15 noyabr, 2018-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Sistemlərinin idarə edilməsi üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2018-06-20 - 2018-11-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya Sistemlərinin idarə edilməsi üzrə kiçik mütəxəssisvəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Mövcud olan informasiya sistemlərinin dəstəklənməsi, sazlanması və modullarının tətbiqində iştirak;

- Informasiya sistemlərinə aid olan istifadəçi sorğularını və ehtiyaclarını qəbul edilməsi, sistemdə olan səlahiyyət çərçivəsində, sistem istifadəçilərinin sorğularının həll edilməsi, lazım olan hallarda istifadəçi sorğularının birbaşa rəhbərinə yönəldilməsi;

- İnformasiya sistemlərinin icrası və tətbiqi üçün şirkətin əməkdaşları və eləcədə PAŞA Sığortanın sistemlərindən istifadə edən kənar istifadəçilər üçün təlimlər keçirilməsi;

- İstifadəçilərin sistemə giriş və hüquqlarının idarə edilməsi;

- Mövcud olan informasiya sistemlərinin təlimatlarının, istifadə və istismar haqqında metodik və normativ materiallarının hazırlanması və texniki dəstəyinin təmin edilməsi;

- Sığorta agentləri tərəfindən daxil olan sorğuların yerinə yetirilməsi;


Bilik və bacarıqlar:


- Ali texniki təhsil;

- HTML işarəetmə dili, ASP.Net platforması, C# proqramlaşdırma dili, SQL sorğu dili, Microsoft SQL Server 2008/2012;

- Informasiya texnologiyaları, informasiya prosesləri;

- Microsoft Office proqram paketi ilə professional işləmək bacarığı;

- Dil bilikləri Azərbaycan, rus dillərinin bilikləri, ingilis dilinin elementar bilikləri.

- Təşəbbüskar;

- Ünsiyyət qurma bacarığı;

- Dəqiq;

- Vəziyyətə operativ reaksiya vermək;

- Problemli halları həll etmək qabiliyyəti;

- Komandada işləmək bacarığı


Təcrübə:


- 1-2 il bu sahədə iş təcrübəsi.


Son müraciət tarixi: 15 noyabr, 2018-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2018-06-20 - 2018-11-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Risklərin aşkarlanması, qiymətləndirilməsi, monitorinqi, cavab strategiyasının seçilməsi istiqamətində işlər aparmaq;

- Cəmiyyətin fəaliyyətinin risk limitlərinə uyğunluğunun təhlilini aparmaq və yayınmalar barədə məlumat vermək;

- Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında və yenilənməsində iştirak etmək;

- İstiqaməti üzrə təhlillərin aparılması və nəticələr barədə hesabat və təqdimatlar hazırlamaq;

- Risklərin idarəedilməsi istiqamətində modellərin (stress test və ssenari təhlilli modellərinin) qurulmasında iştirak etmək;

- İstiqaməti ilə bağlı təlimlərin təşkilində iştirak etmək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirmək.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil (Risklərin idarəolunması, riyaziyyat, statistika, maliyyə sahəsində ali təhsil)

- Dil bilikləri - Azərbaycan, rus və ingilis dillərinin mükəmməl, işlək səviyyədə olması.

- İqtisadi təhlil etmə və modelləşdirmə bacarıqları;

- Danışıqların aparılması, təqdimat bacarıqları.

- Risklərin İdarəolunması sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;

- FRM, ARM imtahanlarında uğurlu nəticə göstərmiş namizədlərə üstünlük veriləcək.


Son müraciət tarixi: 15 noyabr, 2018-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnvestisiyaların idarə olunması üzrə analitik
  • Bakı
  • 2018-06-20 - 2018-11-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnvestisiyaların idarə olunması üzrə analitik vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Cəmiyyətin investisiya portfelinin idarə olunması;

- Potensial investisiya imkanlarının, yeni maliyyə alətlərinin təhlilinin həyata keçirilməsi;

- Cəmiyyətin risk iştahası limitləri çərçivəsində investisiya gəlirlərinin maksimallaşdırılması və portfel risklərinin azaldılması istiqamətində fəaliyyət;

- Aylıq iqtisadi təhlillərin aparılması və nəticələr barədə hesabatların hazırlanması;

- İnvestisiya portfelinin periodik təhlilinin aparılması və nəticələr barədə hesabatların hazırlanması;

- Pul vəsaitlərinin hərəkətinə nəzarət və bu sahədə proqnozlaşdırma işləri apararaq potensial risk və imkanların müəyyənləşdirilməsi;

- İnvestisiya portfeli üzrə bazar risklərinə nəzarət;

- İstiqaməti üzrə müvafiq hesabatların, modellərin və təqdimatların hazırlanması.


Bilik və bacarıqlar:


- İqtisadiyyat, maliyyə, mühasibatlıq istiqamətində ali təhsil;

- Dil bilikləri - Azərbaycan, rus və ingilis dillərinin mükəmməl, işlək səviyyədə olması.

- İqtisadi təhlil etmə və modelləşdirmə bacarıqları;

- CFA 1-ci səviyyə imtahanından keçmiş namizədlərə üstünlük veriləcək.

- İnvestisiyaların idarəolunması, xəzinədarlıq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;


Son müraciət tarixi: 15 noyabr, 2018-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Şirvan Nümayəndəliyində Qəza komissarı - assistent
  • Şirvan
  • 2018-10-15 - 2018-11-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “PAŞA Sığorta” ASC-nin Şirvan Nümayəndəliyində Qəza komissarı - assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Hadisə barəsində müraciəti birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin tənzimlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;

- Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq və həmin sənədlərin toplanılması prosesinin həyata keçirilməsi;

- İcraatın davam etdirilməsi üçün ilkin sənədlərin şöbə rəhbərinə ötürülməsi;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Regionlarda baş vermiş hadisələr barədə məlumatın nümayəndəliklərə ötürülməsi və tənzimlənmə prosesinə nəzarət edilməsi;

- Şirkətdə mövcud olan müxtəlif sığorta məhsulları üzrə xidmətlərin təmin olunmasını həyata keçirmək və şöbə rəhbərinə məruzə etmək;

- Xidməti istifadəsinə verilmiş əmlakın səliqəli istifadə olunmasına məsuliyyət daşıyır;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst istifadə etmə bacarığı, ingilis dilinin işlək səviyyədə olması;

- Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.


Son müraciət tarixi: 15 noyabr, 2018-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Qəza komissarı - assistent
  • Bakı
  • 2018-11-12 - 2018-12-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “PAŞA Sığorta” ASC-nin Zaqatala Nümayəndəliyində Qəza komissarı - assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Hadisə barəsində müraciəti birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin tənzimlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;

- Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq və həmin sənədlərin toplanılması prosesinin həyata keçirilməsi;

- İcraatın davam etdirilməsi üçün ilkin sənədlərin şöbə rəhbərinə ötürülməsi;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Regionlarda baş vermiş hadisələr barədə məlumatın nümayəndəliklərə ötürülməsi və tənzimlənmə prosesinə nəzarət edilməsi;

- Şirkətdə mövcud olan müxtəlif sığorta məhsulları üzrə xidmətlərin təmin olunmasını həyata keçirmək və şöbə rəhbərinə məruzə etmək;

- Xidməti istifadəsinə verilmiş əmlakın səliqəli istifadə olunmasına məsuliyyət daşıyır;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst istifadə etmə bacarığı, ingilis dilinin işlək səviyyədə olması;

- Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.


Son müraciət tarixi: 15 dekabr, 2018-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Telesatış operatoru
  • Bakı
  • 2018-10-19 - 2018-11-15

Azərbaycanın Sığorta bazarında Lider olan “PAŞA Sığorta” şirkəti Telesatış operatoru üzrə vakansiya elan edir!


Biz, Azərbaycan dilində sərbəst danışan, yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı olan və bu bacarığı telefonla satışda tətbiq etməyə həvəsi olan gəncləri axtarırıq.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;

- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Satışdan sonra müştərilərə məlumat xarakterli dəstəyin göstərilməsi.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Dil bilikləri:

- Azərbaycan dili – (mütləq) danışıq, savadlı və yüksək nitq mədəniyyəti, düzgün yazışma üslubu;

- Rus dili – danışıq (tələb olunmur, amma üstünlük verilir);

- İngilis dili- tələb olunmur, amma üstünlük verilir. – gələcəkdə promotion və təlim, təcrübə mübadiləsi üçün lazım ola bilər;

- Stressə davamlılıq bacarığı- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması;

- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.

İş şəraiti:


- İş rejimi - 5 iş günü 9:00-dan 18:00-dək

- 3 ay Sınaq müddəti (bu müddət ərzində - təlim və əmək haqqı nəzərdə tutulub)

- Əmək müqaviləsi


Özünü sınamaq istəyən hər kəs CV-sini mövzu bölümündə Telesatış operatoru yazaraq recruitment@pasha-insurance.az elektron poçt ünvanına göndərər bilər.


Son müraciət tarixi: 15 noyabr, 2018-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin

İşə müraciət formasını doldurun

Addım 1

Şəxsi məlumat

Şəxsi məlumatlar

+ Əlavə et

Dil bilikləri

+ Əlavə et

Əlavə məlumat

CV nümunəsi
NövbətiGöndərƏvvəlki
Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi