*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Sığorta növünü seçin

Bağla
Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.
GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.
DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.
LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Tibbi iddialar üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2018-12-28 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Tibbi iddialar üzrə kiçik mütəxəssis” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- İş günü ərzində müştərilərdən gələn zənglərin əsasında sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi

- sual və sorğuların cavablandırılması, şikayətlərin həll edilməsi və sığorta təminatı ilə bağlı məsləhətlərin verilməsi

- Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;

- Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların sistemə daxil edilməsi;

- Tibbi sığorta üzrə sənəd bazasının yaradılması və daimi yenilənməsi işində rəhbərliyə dəstək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil (tibbi təhsil arzuolunandır);

- tibbi sığorta və ya müvafiq səhiyyə sektorunda 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;

- Azərbaycan və Rus dilləri ;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı.



Son müraciət tarixi: 30 yanvar, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Tibbi iddialar üzrə mütəxəssis/ Tibbi ekspert
  • Bakı
  • 2018-12-28 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Tibbi iddialar üzrə mütəxəssis/ Tibbi ekspert” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə əlaqənin yaradılması, tibb müəssisələrinin heyətinə tibbi sığorta prinsiplərinin izahı; sığorta şirkətinin nüfuzunun qorunması;Tibbi sığorta üzrə sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi.

- Sığorta olunan şəxslərin müraciəti ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan sənədlərin təhlili, sığorta hadisələrinin tibbi-maliyyə ekspertizanın həyata keçirilməsi, tələb olunduqda ekpertizanın bilavasitə tibb müəssisəsində keçirilməsi. Sığorta ödənişinin həyata keçirilməsi barədə qərar qəbul edildiyi halda Sığorta Aktının hazırlanması;

- Tibbi müəssisələrin qiymət cədvəllərinin və xidmət şərtlərinin, xidmət səviyyəsinin, habelə həkim personalının və yazılan reseptlərin təhlili nəticəsində birbaşa rəhbərə rüblük hesabatların təqdim olunması; təhlil nəticəsində prioritet klinikalar və həkimlərin siyahısının tərtibində birbaşa rəhbərə dəstək;


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:


- Ali tibbi təhsili;

- Müvafiq səhiyyə/ tibbi sığorta sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus sərbəst, ingilis dilini danışıq səviyyəsi;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Qeyri standart vəziyyətə cəld reaksiya vermək;

- Məntiqi təfəkkür;

- Dürüstlük;

- Qərəzsizlik və obyektivlik.



Son müraciət tarixi: 30 yanvar, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Sistemlərinin idarə edilməsi üzrə assistent
  • Bakı
  • 2018-06-20 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya Sistemlərinin idarə edilməsi üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Mövcud olan informasiya sistemlərinin dəstəklənməsi, sazlanması və modullarının tətbiqində iştirak;

- Informasiya sistemlərinə aid olan istifadəçi sorğularını və ehtiyaclarını qəbul edilməsi, sistemdə olan səlahiyyət çərçivəsində, sistem istifadəçilərinin sorğularının həll edilməsi, lazım olan hallarda istifadəçi sorğularının birbaşa rəhbərinə yönəldilməsi;

- İnformasiya sistemlərinin icrası və tətbiqi üçün şirkətin əməkdaşları və eləcədə PAŞA Sığortanın sistemlərindən istifadə edən kənar istifadəçilər üçün təlimlər keçirilməsi;

- İstifadəçilərin sistemə giriş və hüquqlarının idarə edilməsi;

- Mövcud olan informasiya sistemlərinin təlimatlarının, istifadə və istismar haqqında metodik və normativ materiallarının hazırlanması və texniki dəstəyinin təmin edilməsi;

- Sığorta agentləri tərəfindən daxil olan sorğuların yerinə yetirilməsi;


Bilik və bacarıqlar:


- Ali texniki təhsil;

- T-SQL sorğu dili;

- SSRS ilə iş təcrübəsi

- Dil bilikləri Azərbaycan, rus dillərinin bilikləri, ingilis dilinin elementar bilikləri.

- Təşəbbüskar;

- Ünsiyyət qurma bacarığı;

- Dəqiq;

- Vəziyyətə operativ reaksiya vermək;

- Problemli halları həll etmək qabiliyyəti;

- Komandada işləmək bacarığı


Təcrübə:


- 0-1 il bu sahədə iş təcrübəsi.


Son müraciət tarixi: 30 yanvar, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satınalmalar üzrə assistent
  • Bakı
  • 2019-02-12 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satınalmalar üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Şirkətin satınalma fəaliyyətinin qanunvericilik tələblərinə uyğun olmasına, Şirkətin Satınalma Siyasətinin prinsiplərinə və tələblərinə riayət edərək, satınalmaları həyata keçirilməsində dəstək üçün məsuliyyət daşıyır;

- Sənədlərin operativ qeydiyyatının aparılması;

- Sifarişlərin yönləndirilməsi və izlənilməsi;

- Mütəxəssislərə tapşırıqların icrasının vəziyyəti haqqında məlumat verilməsi;

- Müqavilələrin hazırlanması, təsdiqlədilməsi və aidiyyatı strukturlara təqdim edilməsi;

- Bölməyə məxsus digər sənədlərin hazırlanması və doldurulması;

- Məlumatların proqrama daxil edilməsi və daim yoxlanması;

- Vəzifə təlimatlarından irəli gələn bütün tapşırıqların vaxtı-vaxtında icra edilməsi;

- Şirkət daxili layihələrdə iştirak edilməsi;

- Birbaşa rəhbər və departamentin rəhbəri tərəfindən yönələn tapşırıqların həyata keçirilməsi.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali iqtisadi təhsil;

- Kompüter bilikləri: MS Office Proqram paketi ilə işləmək;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərin sərbəst bilmək, ingilis dili orta səviyyədə bilmək.

- Müvafiq istiqamət üzrə 2 il iş təcrübəsi;

- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Təhlil aparmaq bacarığı;

- İcra etmə bacarığı;

- Komandada işləmək bacarığı.


Son müraciət tarixi: 28 fevral, 2019-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Sığorta əməliyyatlarına dəstək üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2019-01-23 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “PAŞA Sığorta” ASC-nin Sığorta əməliyyatlarına dəstək üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;

- Müştəri tələbatına və sorğulara uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması və bununla əlaqəli digər sənədlərin (hesab-faktura, müqavilə və s.) hazırlanması;

- Müvafiq hallarda müştərilər ilə əlaqə saxlayaraq lazımi məlumatların əldə edilməsi;

- Sığorta şəhadətnamələrinin müvafiq ünvana çatdırılmasında yardım;

- Buraxılmış sığorta şəhadətnamələrinin fayllaşdırılmasını və qovluqlarda müvafiq sənədlərlə birgə yerləşdirilməsinin təmin edilməsi;

- Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət;

- Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir;

- Dil bilikləri: Azərbaycan dilinin sərbəst bilikləri, işgüzar ingilis dili və rus dili biliyinə üstünlük verilir;

- Sığorta sahəsində 1 il iş təcrübəsi.

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Məsuliyyətlilik;

- Dəqiqlik;

- Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı;

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.


Son müraciət tarixi: 25 fevral, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə inzibatçı
  • Bakı
  • 2019-03-05 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə inzibatçı vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Şəbəkənin gündəlik monitorinqinin aparılması;

- Şəbəkədə anomaliyaların aşkarlanması və analizi;

- İnformasiya təhlükəsizliyinə aid alətlərlərinin köməyi ilə (eləcədə digər imkanlar/addımlarla) şəbəkə, server və digər rəqəmsal infrastruktura bağlı aktivlərdə ola biləcək boşluqların və təhdid doğurucu vəziyyətlərin aşkarlanması üçün skanlamaların aparılması və hesabatın hazırlanması;

- Gündəlik olaraq infrastrukturda olan aktivliyin monitorinqi və “log”ların analizinin aparılması;

- Rəqəmsal infrastrukturun bir neçə sahə üzrə müdafiəsi üçün nəzərdə tutulmuş məhsulların gündəlik monitorinqinin aparılması, hesabatın çıxarılması və analizi.


Bilik və bacarıqlar:


- İnformasiya Texnologiyaları üzrə Texniki və ya ali təhsil;

- İnformasiya texnologiyaları sahəsində ən azı 3 il, informasiya təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;

- Rus və İngilis dili texniki səviyyədə bilməli, sərbəst danışıq arzuolunandır;

- Texniki konsepsiyada olan problemləri və fikirləri digər şəxslərə çatdırmaq bacarığı (texniki biliklərə malik və yaxud əksinə, tekniki biliklərə malik olmayan şəxslərə);

- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı

- Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq bacarığı,

- Səbrli və soyuqqanlı olmaq bacarığı.


Son müraciət tarixi: 31 mart, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Daxili Audit Xidmətində daxili audit (İT audit) üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2019-01-23 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Daxili Audit Xidmətində daxili audit (İT audit) üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Risklərin idarə edilməsi, nəzarət və idarəetmə proseslərinin, İT sistemlərinin effektivliyinin qiymətləndirilməsi və məqsədlərə çatması baxımından daxili audit yoxlamasının keçirilməsi;

- Əsas İT sistemlər və informasiya infrastrukturunda, eyni zamanda biznes proseslərin icrası zamanı yarana biləcək əsas risklərin aşkar edilməsi, analizi və qiymətləndirilməsi, müvafiq nəzarət mexanizmlərinin mövcudluğunun yoxlanılması və müvafiq tövsiyələrin verilməsi;

- Təsdiq olunmuş İllik Audit Planına və Təftiş Komissiyasının tapşırığına əsasən audit, sonrakı audit və xüsusi audit layihələrinin həyata keçiririlməsində iştirak etmək ;

- Audit prosedurların həyata keçirilməsində iştirak etmək (audit obyektindən məlumat toplamaq, əldə olunan məlumatı təhlil etmək və s.) və aşkar olunmuş çatışmazlıqlar haqqında birbaşa rəhbərinə vaxtaşırı məlumat vermək ;

- Audit layihələri üzrə hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək ;

- Aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək ;

- Audit zamanı müəyyən olunmuş nöqsanlar barədə Audit Xidmətinin rəhbərinə məlumat vermək ;

- Audit nəticələrinin izlənilməsi;

- Birbaşa rəhbəri və ya Daxili Audit Xidmətinin Rəhbəri tərəfindən həvalə olunan digər tapşırıqları səlahiyyəti çərçivəsində yerinə yetirmək;


Biliklər:


- Müvafiq sahədə ali təhsil (İnformasiya Təhlükəsizliyi, İnformasiya Texnologiyaları, Maliyyə, İqtisadiyyat, Biznesin İdarə Edilməsi) ;

- Audit və ya IT üzrə biliklər ;

- Azərbaycan dili biliyi, İngilis və Rus dilləri biliyi (İT, Audit, Biznes Prosesslər və s. istiqamətdə məlumatların oxuması və başa düşülməsi üçün kafi dərəcədə).


Bacarıqlar:


- Yüksək peşə keyfiyyətlərinə malik olmaq ;

- Öz biliklərini təkmilləşdirməyə və yeni vərdişlərə yiyələnməyə həvəs göstərmək

- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, səliqəlilik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Audit prosedurları həyata keçirmək üçün müvafiq sektor və biznes proseslər üzrə biliklərin olması ;

- Analitik düşüncə tərzi, ünsiyyət qurma bacarıqları ;

- Müşahidə aparmaq və faktları müəyyən etmək bacarığı ;

- Kompüter biliyi və müvafiq proqram təminatı (MS Windows məsulları üzrə) ilə işləmək bacarığı ;

- Problemlərin effektiv həll edilməsi bacarığı.


Təcrübə:


- Müvafiq iş təcrübəsi: 2 ildən artıq;


Son müraciət tarixi: 28 fevral, 2019.


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Telesatış operatoru
  • Bakı
  • 2018-10-19 - 2019-03-31

Azərbaycanın Sığorta bazarında Lider olan “PAŞA Sığorta” şirkəti Telesatış operatoru üzrə vakansiya elan edir!


Biz, Azərbaycan dilində sərbəst danışan, yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı olan və bu bacarığı telefonla satışda tətbiq etməyə həvəsi olan gəncləri axtarırıq.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;

- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Satışdan sonra müştərilərə məlumat xarakterli dəstəyin göstərilməsi.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Dil bilikləri:

- Azərbaycan dili – (mütləq) danışıq, savadlı və yüksək nitq mədəniyyəti, düzgün yazışma üslubu;

- Rus dili – danışıq (tələb olunmur, amma üstünlük verilir);

- İngilis dili- tələb olunmur, amma üstünlük verilir. – gələcəkdə promotion və təlim, təcrübə mübadiləsi üçün lazım ola bilər;

- Stressə davamlılıq bacarığı- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması;

- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.

İş şəraiti:


- İş rejimi - 5 iş günü 9:00-dan 18:00-dək

- 3 ay Sınaq müddəti (bu müddət ərzində - təlim və əmək haqqı nəzərdə tutulub)

- Əmək müqaviləsi


Özünü sınamaq istəyən hər kəs CV-sini mövzu bölümündə Telesatış operatoru yazaraq recruitment@pasha-insurance.az elektron poçt ünvanına göndərər bilər.


Son müraciət tarixi: 30 yanvar, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Tibbi müştəri əlaqələri üzrə mütəxəssis/ kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2019-02-13 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Tibbi müştəri əlaqələri üzrə mütəxəssis/ kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Tibbi sığorta üzrə sənədlərin buraxılması (müqavilələr, şəhadətnamələr, sliplər və müqaviləyə əlavələr);

- Sənəd bazasının aparılması və mütəmadi yenilənməsi;

- Sığorta olunanların siyahılarına edilən dəyişikliklərin qeydiyyatı olunması, müştərilərlə razılaşdırılmış müddətə əsasən Tibbi sığorta müqavilələrinə Əlavələrin buraxılması;

- Müştərilərə tibbi sığorta proqramları üzrə təqdimatların keçirilməsi və təqdimat zamanı sual və sorğuların dolğun cavablandırılması;

- Tibbi sığorta proqramları, onların xüsusiyyətləri barədə müştərilər və əlaqəli şəxslərə məsləhət xidmətinin göstərilməsi;

- Müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi və qorunması məqsədi ilə müştərilər və ya əlaqəli şəxsləri ilə görüşlərin keçirilməsi;

- Mütəmadi olaraq tibbi sığorta üzrə sığorta olunan şəxslər arasında müştəri məmnuniyyəti sorğularının keçirilməsi, daxil olan sorğu vərəqələrinə əsasən alınmış məlumatın təhlili və sistemləşdirilməsi, sorğu nəticəsində aşkarlanan şikayətlərin cavablandırılması, müvafiq hesabatların hazırlanması.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil (tibbi təhsil arzuolunandır);

- Tibbi sığorta və ya bununla əlaqəli sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi. Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlis danışıq;

- Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;

- Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilini orta danışıq səviyyəsində bilmək;

- Ünsiyyət bacariğı;

- Qeyri standart vəziyyətə cəld reaksiya;

- Komanda işləmək bacarığı;

- Stressə davamlılıq.


Son müraciət tarixi: 28 fevral, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Baş anderrayter
  • Bakı
  • 2019-02-13 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Baş anderrayter vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Portfeli qorumaqla uyğun sığorta paketini tətbiq etmək və zərərlilik hesabatlarını tərtib etmək üçün maksimum məlumat toplayaraq riskləri müəyyən etmək;

- Riskin səmərəli qiymətləndirilməsi üçün ətraflı məlumatı toplamaq və dəyərləndirmək;

- Müxtəlif mənbələrdən əldə olunmuş məlumatlar əsasında müəyyən bir riski qəbul və ya imtina etmək;

- Riski dəyərləndirmək və riskə əsasən ən uyğun tarif və şərtlər müəyyən etmək;

- Aktuari və birbaşa rəhbər ilə birlikdə zərər nisbəti hesabatı prosesində iştirak etmək və cari zərər nisbətini təhlil etmək;

- Birbaşa rəhbərin nəzarəti altında tarif sistemini təşkil etmək;

- Riskin təkrarsığortaya ehtiyacı olub olmadığına qərar vermək.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil (hüquq və ya iqtisadiyyat istiqamətləri üzrə ali təhsili olanlara üstünlük verilir);

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office təminat proqramları paketi üzrə yüksək səviyyədə bacarıqların olması;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərinin sərbəst istifadə etməsi bacarığı, rus dilinin işlək səviyyədə olması.

- Sığorta biznesində, müştərilərlə işləmə bacarığı daxil olmaqla, ən azı 3 ilə qədər iş təcrübə olması.


Son müraciət tarixi: 28 fevral, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində proqramçı
  • Bakı
  • 2019-02-15 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində proqramçı vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Yaranan xətaların aradan qaldırılması və texniki dəstəyin göstərilməsi;

- Proqram təminatı ilə əlaqəli sorğuların cavablandırılması;

- Yeni proqram təminatının yaradılması, mövcud olan proqram təminatının dəstəklənməsi;

- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması.


Bilik və bacarıqlar:


- Tətbiqi riyaziyyat, İnformatika və ya digər texniki ixtisaslar üzrə ali təhsil;

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüsskarlıq;

- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Verilənlər Bazasının İdarəetmə Sistemləri: MsSQL

- C#.Net, ASP.net proqramlaşdırma, HTML, Jquery, CSS-lə işləmək bacarıqları

- Mobil tətbiq üçün lazım olan API və s. hazırlanmasında digər proqramçılarla birgə işləmək

- Azərbaycan dilinin əla, rus və ingilis dillərinin orta səviyyədə bilməsi;

- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi.


Son müraciət tarixi: 28 fevral 2019-cu il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.azünvanına göndərin

Bu vakansiyaya müraciət edin
Korporativ Katib
  • Bakı
  • 2019-03-05 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Korporativ Katib vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Sənədlərin, protokolların hazırlanması;

- Tələb olunan məlumatların Şirkətin funksional bölmələrindən əldə etmək, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək, əmr və göstərişlərinin icralarına nəzarət etmək;

- İdarə Heyəti sədrinin keçirdiyi qəbulların, müşavirələrin və yığıncaqların zəruri hazırlığını (o cümlədən, lazım olan materialların yığımı, referat və arayışların hazırlanması, iştirakçıların müşavirənin və yığıncağın tarixi, yeri və gündəliyi haqqında məlumatlandırılması və s.) görmək;

- Şirkətin funksional bölmələrinin iclas və müşavirələrində iştirak etmək, görüşlərin nəticəsi barədə İH Sədrinə yazılı və ya şifahi şəkildə məruzə etmək;

- Dövrü mətbuatda Şirkətin fəaliyyətinə dair çap olunmuş materialları toplamaq, təhlil etmək;

- Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırmaq;

- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirmək.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil (Hüquq, ədəbiyyat, jurnalistika istiqamətində arzuolunandır)

- Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti,

- Rus və İngilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;

- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək;

- Sənədlərin qeydiyyatdan keçirilməsi və dövriyyəsinə nəzarət

- Ofis proqramlarında işləmək bacarığı


Son müraciət tarixi: 31 mart 2019-cu il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.azünvanına göndərin

Bu vakansiyaya müraciət edin
Xaçmaz Nümayəndəliyində Satış üzrə assistent
  • Xaçmaz
  • 2019-03-07 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Xaçmaz Nümayəndəliyində Satış üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Zənglər vasitəsilə potensial müştərilərə sığorta məhsulları haqqında məlumat verərək satış həyata keçirmək;

- Mövcud olan fərdi müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işləmək;

- Müştərilərə zənglər edir və Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərmək;

- Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər etmək və şəhadətnamələrin yenilənməsini təmin etmək;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabat formasını birbaşa menecerə təqdim edir;

- Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət etmək, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanı Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim etmək;

- Fərdi və bank müştərilərinə xidmət göstərmək, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazmaq;

- Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər etmək və şəhadətnamələrin yenilənməsini təmin etmək;

- Birbaşa tabe olduğu rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin həyata keçirilməsi.;


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir.

- Ünsiyyətqurma bacarığı, çalışqanlıq, məsuliyyətlilik, dəqiqlik, öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı, yaranan problemli vəziyyətləri tez həll etmək bacarığı, komandada çalışmaq bacarığı, təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;

- Azərbaycan dilində fikirlərini rahat ifadə etmək bacarığı.


Son müraciət tarixi: 31 mart 2019-cu il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.azünvanına göndərin

Bu vakansiyaya müraciət edin
Lənkəran Nümayəndəliyinin rəhbəri
  • Lənkəran
  • 2019-03-07 - 2019-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Lənkəran Nümayəndəliyinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi;

- İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə nizam-intizam qaydalrına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi;

- Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi;

- Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi;

- Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunu aparılması;

- Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi;

- Birbaşa tabe olduğu rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin həyata keçirilməsi.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərinin sərbəst bilikləri, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir.

- Müştəri xidmətlər sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir;

- Sığorta sahəsində və müvafiq sertifikasiya üzrə iş təcrübəsinə üstünlük verilir.

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Dəqiqlik;

- Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı;

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;

- Mübahisəli məsələləri idarəetmə bacarığı;

- Stressə davamlılıq;

- İdarəetmə bacarığı.


Son müraciət tarixi: 31 mart 2019-cu il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.azünvanına göndərin

Bu vakansiyaya müraciət edin
İR üzrə biznes partner
  • Bakı
  • 2019-03-15 - 2019-04-20

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İR üzrə biznes partner vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


İşin təsviri:


Biz, İnsan Resursları funksiyasının əməliyyatlarını şirkətin məqsədləri ilə uyğunluğunu təmin edə biləcək ixtisaslı “İR üzrə biznes partner” axtarışındayıq.

Uyğun namizədlər İnsan Resurslarının idarə edilməsi və məsləhətçi kimi çıxış edə bilməli və işçilərin idarə olunması sahəsində təcrübələri olmalıdır.

Vəzifə və Öhdəliklər:


- Bir-başa rəhbəri ilə məsləhətləşmək və gündəlik İR üzrə əməliyyatları həyata keçirmək;

- İnsan resursları departamenti ilə yeni tendensiyaları, metrix və meyarları təhlil etmək;

- İş əlaqələrini yaxşılaşdırmaq, münasibətləri qurmaq və məhsuldarlığı artırmaq üçün rəhbərlik və işçi heyəti ilə yaxından işləmək;

- İşçi heyətinə İnsan resursları siyasətini aşılamaq;

- İşçi heyəti ilə bağlı hesabatların və təqdimatların hazırlanması;

- İşçilərin illik performans qiymətləndirilməsinin aparılması;

- İşçilərin təlim ehtiyaclarının analizi və müəyyənləşdirilməsi;

- İstedadların aşkarlanması mexanizmlərinin müəyyən edilməsi;

- Motivasiya proqramlarının hazırlanması;


Bilik və bacarıqlar:


- “İR biznes partner” kimi iş təcrübəsinin olmasa;

- İR metriklərinin iş prosesində tətbiqi ilə bağlı təcrübə;

- “İstedadların müəyyən olunması və idarəolunması” ilə bağlı praktik təcrübə;

- Əmək qanunvericiliyini bilməsi;

- Bütün İR funksiyalarını dərindən bilmək və bu istiqamətlərdə təcrübə;

- Analiz etmə qabiliyyəti;

- Təqdimat hazırlama və təqdimat vermə bacarığı;

- İR sahəsində beynəlxalq sertifikatın olmasa;

- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində sərbəst danışmaq.

- MS Offis proqram ilə iş bacarığı;


Son müraciət tarixi: 20 aprel 2019-cu il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.azünvanına göndərin

Bu vakansiyaya müraciət edin

İşə müraciət formasını doldurun

Addım 1

Şəxsi məlumat

Şəxsi məlumatlar

+ Əlavə et

Dil bilikləri

+ Əlavə et

Əlavə məlumat

CV nümunəsi
NövbətiGöndərƏvvəlki
Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi

Bizimlə qalın

Yeniliklərimiz barədə mütəmadi məlumat əldə etmək üçün e-mail adresinizi qeyd edin