*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Sığorta növünü seçin

Bağla

Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.


GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.


DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.


LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Telesatış üzrə qrup rəhbəri
  • Bakı
  • 2021-06-23 - 2021-07-21

“PAŞA Sığorta” ASC Satış Departamentində “Telesatış üzrə qrup rəhbəri” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şöbə/bölüm/qrup hədəfləri, onlara uyğun performans göstəricilərini təyin etmək və həyata keçirilməsini təmin etmək
  • Müəyyən olunmuş nəzarət mexanizmlərini təqib etmək
  • İşçilərin iş yükünün planlaşdırılması və nəzarəti, gündəlik satış və keyfiyyət göstəricilərinə görə işləməsini təmin etmək
  • Təqdim olunan müştəri bazasını / siyahını fərdi hədəflərinə uyğun olaraq qrup daxilində bölüşdürülməsini təmin etmək
  • Paşa sığorta tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə tabeçiliyində olan işçilərin biliklərini artırmaq və inkişaf etdirmək
  • Təlim ehtiyaclarının təmin edilməsi
  • Hər bir müştərilərə xidmət nöqtəsinin fəaliyyətinin məqsədəuyğunluğuna dair hesabatın təqdim edilməsi
  • İT/inzibati dəstək
  • Dəyərləndirmə və monitorinq prosesinin təkmilləşdirilməsi
  • İnsan resurslarına olan tələbatın ölçülməsi, planlanılmasına dair təkliflərin hazırlanması
  • Satış hədəflərinə dair təkliflər planının hazırlanması
  • Hər bir əməkdaşın fərdi satış hədəflərini əhatə edən təkliflər planının hazırlanması
  • Layihələrin koordinasiyası

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı

TƏCRÜBƏ

  • Telesatış və ya çağrı mərkəzi üzrə qrup rəhbəri kimi minimum 1 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində iş təcrübəsinin olması üstünlükdür
  • Təşkiletmə, prioritetləri müəyyən etmək və düzgün iş bölgüsü aparmaq bacarığı

BACARIQLAR

  • Analiz etmək , problem həll etmək və qərar vermək bacarıqları
  • Yüksək müştəri xidməti və satış bacarıqları
  • Keyfiyyətə fokuslanmaq bacarığı
  • Fəaliyyətə həvəsləndirmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • İdarəçilik bacarığı

Son müraciət tarixi: 21 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnvestisiyaların idarə olunması xidmətinin rəhbəri
  • Baku
  • 2020-09-15 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnvestisiyaların idarə olunması xidmətinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Potensial investisiya imkanlarını, yeni maliyyə alətlərini təhlil edərək investisiya gəlirlərinin maksimallaşdırılması və portfel risklərinin azaldılması istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya portfelinin periodik təhlillərinin aparılması və təhlil nəticələri barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;

- Pul vəsaitlərinin hərəkətini, debitor və kreditor borclarını izləyərək Şirkətin üzləşə biləcəyi valyuta risklərinin müəyyənləşdirilməsi və riskləri önləyici tədbirlərin görülməsi;

- Likvidlik risklərinin qarşısının alınması üçün gözlənilən ödənişlərə (sığorta, təkrarsığorta, inzibati xərclər) nəzarət və potensial likvidlik ehtiyaclarını və artıqlığını müəyyənləşdirərək lazımi tədbirlərin görülməsi;

- Potensial kredit risklərinin müəyyənləşdirilməsi üçün məlumat və hesabatların toplanması və maliyyə təhlillərinin aparılması;

- İnvestisiyaların idarəolunması xidmətinin fəaliyyəti, investisiya büdcəsinin icrası, yeni investisiya imkanlarının və mövcud investisiyaların təhlil nəticələri barədə hesabatların və təqdimatların hazırlanması;

- İnvestisiya fəaliyyətini əks etdirən məlumatların proqram təminatlarında doğru və tam şəkildə əks olunmasına nəzarət;

- Vəsaitlərdən istifadənin səmərəliliyinin artırılması üçün banklarda mövcud vəsaitlərə, faiz gəlirləri üzrə debitor borcların vaxtında və düzgün ödənilməsinə nəzarət, investisiya gəlirinin maksimallaşdırılması istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı müqavilələrin Şirkət mənafeyinə uyğun şəkildə, investisiya qərarlarına uyğun şəkildə tərtib olunmasına və gecikməsiz imzalanmasına nəzarət;

- Şirkətin investisiya portfelinə nəzarət , banklar üzrə anderraytinq və investisiya gəlirlərini təhlil edərək gəlirliliyin artırılması üzrə təşəbbüslərlə çıxış etmək;

- Fəaliyyət istiqaməti üzrə qayda və prosedurların hazırlanması, təkmilləşdirilməsi istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı sistematik təhlil və hesabatlılıq sisteminin formalaşdırılmasında iştirak; Aktiv və passivlərin idarəedilməsi üzrə yeni təkliflərlə çıxış etmək;

- Yeni maliyyə alətlərini təhlil edərək investisiya imkanları barədə təşəbbüslərlə çıxış etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.) yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Maliyyə istiqamətində ali təhsil;

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklər;

- Kompyuter bilikləri: MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, işgüzar ingilis dilinin qabaqcıl səviyyəsi.

TƏCRÜBƏ

- Bu sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi.

BACARIQLAR

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;

- Dəqiqlik, diqqətlilik;

- Planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;

- Təşəbbüskarlıq.

Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Qəza komissarı -  mütəxəssis (Ağsu)
  • Ağsu
  • 2021-03-09 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC Ağsu regionu üzrə “Qəza komissarı - mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Hadisə barəsində müraciəti birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin tənzimlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;

- Müştərinin müraciəti əsasında IMS Protech elektron bazasında hadisə üzrə müraciətin daxil edilməsi;

- Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;

- Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;

- Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;

- Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;

- Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;

- Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin IMS Protech elektron bazasında və ya File Server-də yerləşdirmək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan sərbəst istifadə etmə bacarığı, rus və ingilis dilinin işlək səviyyədə olması.

TƏCRÜBƏ

  • Minimum 2 il iş təcrübəsi. Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum iş təcrübəsi arzuolunandır.

BACARIQLAR

-Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Problemlərin həlli bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Liderlik;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 23 Mart 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını - Qəza komissarı - mütəxəssis-Ağsu “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Agile Coach for its Agile Digital Tribe
  • Baku
  • 2021-05-19 - 2021-05-28

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Agile Coach for its Agile Digital Tribe"




General Role Description

Acts as advocate of agile mindset and processes, responsible for managing squad rhythm, synchronization, efficiency of squad processes and keeping up continuous improvement with deep understanding of the tribe and squads processes and adds value with broader perspective

Responsibilities:

- Coaches and facilitates teams in all aspects of Agile mindset and execution. Scope includes jump-starting new teams and on-going coaching for project teams and squads

- Applying Agile frameworks, tools, practices and principles to newly created teams and ensure that existing teams sustain all agile practices and mindset

- Work on methods of continuous development and improvement (together with other Agile Coaches) and incorporate them into day-to-day work of squads

- Provide one on one coaching to Product Owners and other team members related to product backlog management, release planning, backlog refinement, writing quality user stories, story splitting/breakdown, defining acceptance criteria, sprint planning and user acceptance testing.

- Develop training programs, team buildings, workshops and empowerment sessions for Agile teams, Centers of Excellence and Leadership

- Coordinate and facilitate agile related community of practice activities to drive shared learnings across the enterprise

- Develop agile training materials and training modules for Product Owners, Scrum Masters, Agile Teams and Leadership

- Facilitate the team to focus on self-organization and self-management

- Facilitate the team to focus on smaller achievable goals and reflect on successes and challenges in order to embrace opportunities for continuous improvement

- Establish productive, positive relationships with key stakeholders

- Coaches/Facilitates in lean thinking and development of Minimal Viable Products (MVP)

- Help to foster a culture of continuous improvement.

- Create an environment that meaningfully values and promotes autonomy, skill mastery, empowerment, transparency, innovation and learning.

- Dependency management and conflict resolution within agile teams and between agile and other corporate functions

- Drive and support culture change within organization

- Act as the facilitator responsible for supporting Tribe leader in strategy and execution

- Support overall transformation program

- Develop agile adoption strategy

- Continually offer strategies for improvement of business processes and agile adoption

- Apply techniques that increase collaboration, transparency and promote culture of experimentation and innovation

- Offer and apply business improvement solutions between teams

Skills:

- Strong communication skills with ability to communicate complex messages and teach
new concepts

- Effective at coaching and leading teams

- Ability to shift mindsets of individual team members to overcome resistance

- Clear presenter and facilitator who can drive a large group to a desired outcome

- Ability to influence management and all members of a team to drive change and overcome resistance

- Ability to influence senior leaders to drive change through range of tactics

- Identifies and resolve issues before escalating to senior management

Qualifications:

- 1+ years of experience in Agile Team, with specific Agile Coach, Scrum Master, Product Owner
(or similar) experience

- Transformation experience is a plus

- Experience in insurance or banking industry is a plus

- Excellent verbal, written, and interpersonal communication skills

- Certifications (PSM, PMI-ACP, PSPO) highly preferred

Deadline for applications: May 28, 2021

Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Product & Marketing Chapter Lead for "Agile Motor & Property Tribe"
  • Bakı
  • 2021-05-20 - 2021-05-28

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for Product & Marketing Chapter Lead for its Agile Motor & Property Tribe.

Background

- Undergraduate degree or higher in a relevant discipline, preferably in marketing, business, or economics

- Working experience & proven track record of successful marketing, sales, retention campaigns

- Working experience in marketing communications and/or product development

- Knowledge/experience of digital marketing

- Hands-on experience in handling marketing budgets and forecasting/reporting results

- 4+ years of work experience in marketing

- Strong and proven leadership experience along with stakeholder management skills

- Proven ability to empower, mentor & provide feedback

- Previous experience in insurance business & extensive market/industry knowledge preferred

- Experience in agile environment/using agile methodologies is a plus

Specific job skills

- Good understanding of offline and digital marketing

- Excellent communication skills

- Excel skills preferred

- Presentable and professional attitude

- Data-driven decision-making

- Fluency in Azerbaijani and English

- Fluency in Russian is a plus

Required mindsets and behaviors

- Strong interpersonal and communication skills

- Responsive to changing priorities

- Team player

- Creative thinker and problem solver

- Enjoys interdisciplinary and cross-functional work

Deadline for applications: May 28, 2021

Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya sistemləri üzrə mühəndis
  • Bakı
  • 2021-05-20 - 2021-05-20

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnformasiya sistemləri üzrə mühəndis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İnformasiya sistemlərinin qurulması idarə və nəzarət etmək

- Sistemlərin yükünün balanslaşdırılması və dayanıqlı işini təmin etmək;

- İnformasiya sistemlərinin avtomatlaşmış monitorinqini təşkil etmək;

- “Backup” sistemlərini quraşdırmaq, tələblərə əsasən uyğunlaşdıraraq nəzarəti həyata keçirmək;

- Sistemlərin və şəbəkələrin fiziki və məntiqi diaqramlarını qurmaq, İT prosedurları hazırlamaq;

- Sistemlərin statusu, uğursuzluqları, pozuntuları, aparılan profilaktik işlər və tədbirlər barədə vaxtaşırı hesabat vermək;

Bilik və bacarıqlar:

- İnformatika və ya riyazi sahədə ali təhsil arzu olunandır,

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti,

- Məntiqi və analitik düşünmə və təşəbbüsskarlıq,

- Switching, Routing və Firewall haqqında baza bilikləri,

- Windows Linux server əməliyyat sistemləri üzrə fundamental biliklər,

- Web Server üzrə fundamental biliklər,

- Active Directory üzrə biliklər,

- CI/CD ürzə nəzəri biliklər,

- HA, DR üzrə nəzəri biliklər,

- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını İnformasiya sistemləri üzrə mühəndis “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Financial Analyst / Senior Financial Analyst
  • Baku
  • 2021-06-02 - 2021-06-15

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Financial Analyst / Senior Financial Analyst"

Key responsibilities:

Reporting:

- Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");

- Conduct reporting procedures in accordance with internal control requirements and international financial reporting standards;

- Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.

Other Responsibilities

- Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;

- Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;

- Participate in the provision of external information;

- Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).

Required qualifications & skills:

- Education: Bachelor or master degree in Finance, accounting and etc.

- Work experience: Minimum 2 year experience in Reporting, Financial analysis departament

- Language: Fluent in Azerbaijani and Russian, good English skills;

- Computer Skills: Advanced use of MS Office.

- Certifications: Several ACCA papers or/and CFA level exams

Special Skills (Speech, Presentation, etc.):

- Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles.

- Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills

- Logical and analytical thinking and initiative.

Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, knowledge of IFRS.

Additional notes: Candidates with BI experience or experience in the Big Four audit firms will be preferred.

Deadline for applications: June 15, 2021

Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Layihələrin koordinasiyası şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2021-06-02 - 2021-06-22

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Layihələrin koordinasiyası şöbəsinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Layihələrin İdarəolunması üzrə biliklərin artırılması məqsədi ilə müvafiq görüşlərin/təlimlərin keçirilməsi;

- Layihə iştirakçıları arasında fasilitasiya yanaşmasının tətbiqi;

- Layihələrdə baş tutmuş dəyişikliklər üzrə gündəlik hesabatları nəzərdən keçirmək və department rəhbərinə təkliflər hazırlamaq;

- Şirkət daxilində layihələr barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsini təmin etmək;

- Layihələrin idarəolunması istiqamətinin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə boşluqların müəyyən edilməsi və müvafiq təkliflərin hazırlanması;

- Təsdiq olunmuş planlaşdırma çərçivəsində gündəlik, həftəlik görüşlərin təşkili və təyin olunmuş hədəflərin təhlil olunmasına nəzarət etmək

- Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış, şirkət üçün əhəmiyyət kəsb edən digər işləri icra etmək.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;

- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;

- Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək;

TƏCRÜBƏ

- Layihələrin İdarəolunması sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi; o cümlədən minimum 2 il idarəçilik təcrübəsi

BACARIQLAR

- Güclü kommunikasıya bacarığı.

- Güclü idarəetmə və təqdimat bacarığı,

- Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən layihə və proses metodologiyaları üzrə biliklər.

- Problem həll etmə bacarığı.

- Təşəbbüskarlıq;

- Stressli vəziyyətlərdə həll etmək qabiliyyəti;

- Komandada işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 22 iyun 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Xaçmaz nümayəndəliyinin rəhbəri
  • Xaçmaz
  • 2021-06-18 - 2021-07-17

“PAŞA Sığorta” ASC “Xaçmaz nümayəndəliyinin rəhbəri” vakansiyası elan edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

- Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi;

- İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə nizam-intizam qaydalarına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi;

- Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi

- Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi;

- Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunun aparılması;

- Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi.

BİLİKLƏR

-Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir.

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir.

TƏCRÜBƏ

- Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi

- Sığorta sahəsi üzrə müvafiq sertifikasiya və iş təcrübəsinə üstünlük verilir

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı

- Dəqiqlik

- Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

- Komanda ilə işləmək bacarığı

- Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığ;

- Mübahisəli məsələləri idarə etmək bacarığı

- Stressə davamlılığı

- İdarəetmə bacarığı

Son müraciət tarixi: 17 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satış kanalları üzrə assistent
  • Bakı
  • 2021-06-17 - 2021-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "Satış kanalları üzrə assistent" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi;
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi;
  • Öz tərəfindən edilən satışların sığorta haqqlarının vaxtında ödənilməsi və debitor borcların yaranmamasına nəzarət etmək;
  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil

- Dil bilikləri:

- Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə şifahi və yazılı nitq

- Rus və İngilis dili biliklərinin olması üstünlük hesab edilir

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı.

TƏCRÜBƏ

- Satış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır.

BACARIQLAR

- Stressə davamlılıq bacarığı - Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması

- Daimi öz üzərində işləmək, bilik və bacarıqların artırılması və inkişaf yönümlülük

- Komanda ilə işləmək bacarığı

Son müraciət tarixi: 10 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Zaqatala nümayəndəliyinin rəhbəri
  • Zaqatala
  • 2021-06-17 - 2021-07-14

“PAŞA Sığorta” ASC “Zaqatala nümayəndəliyinin rəhbəri” vakansiyası elan edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi
  • İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə nizam-intizam qaydalarına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi
  • Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi
  • Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi
  • Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunun aparılması
  • Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi




    BİLİKLƏR
  • Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir

TƏCRÜBƏ

  • Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
  • Sığorta sahəsi üzrə müvafiq sertifikasiya və iş təcrübəsinə üstünlük verilir

BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı
  • Mübahisəli məsələləri idarə etmək bacarığı
  • Stressə davamlılıq
  • İdarəetmə bacarığı

Son müraciət tarixi: 14 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Corporate Sales Manager
  • Baku
  • 2021-06-17 - 2021-07-03

“PASHA Insurance OJSC” is seeking an enthusiastic and result oriented Corporate Sales Manager.

RESPONSIBILITIES

  • Development of insurance products and services in order to increase an existing customer base and expand sales
  • Strengthening and improving relationships with existing corporate customers, disseminating the company's products and services among potential customers
  • Providing quality information service to the customers upon request
  • Filling out the application form by customers, collecting additional information about customer and submitting information to the Underwriting Department to determine the tariff rate and insurance terms
  • Timely submission of the application form to the Underwriting Department and receipt of ready insurance contracts and insurance certificates within the specified period
  • Timely submission of the insurance contract to the client, providing clear instruction on the details and terms of the insurance offer
  • Regularly check and monitor the payment of insurance premiums by customers within a specified period, as well as provide the Finance Department with the necessary information on the payment under the guidance of the direct manager
  • Daily recording of meetings and negotiations with potential customers, sent / submitted proposals, insurance terms, results of meetings and negotiations in the database and submission to the head of the department
  • Preparation of proposal presentations to be presented to corporate clients

KNOWLEDGE & QUALIFICATIONS

  • Degree in Business or Marketing
  • Language skills: Fluent in Azerbaijani and English, good command of Russian is an advantage
  • Good user in MS Office programs (Outlook, Word, Excel, Powerpoint etc.)

EXPERIENCE

  • Minimum 1 year of corporate sales experience in insurance field

SKILLS AND ABILITIES

  • Entrepreneurship
  • Strong communication skills
  • Hardworking
  • Responsibility
  • Accuracy
  • Abilities to communicate opinions effectively and clearly
  • Strong business writing skills
  • Flexibility
  • Problem solving skills
  • Teamwork skills
  • Ability to ensure the sales of the proposed product

Application deadline: 03.07.2021

Interested candidates are asked to send their CVs to [email protected] with indicating the title of the position in the subject line of their message.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Debitorların idarəolunması üzrə assistent
  • Bakı
  • 2021-06-23 - 2021-07-21

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "Debitorların idarəolunması üzrə assistent"vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Müştərilərə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Debitor borcların araşdırılması və ödənilməsinin təmin edilməsi
  • Əsassız məbləğlərin müştərilərə geri qaytarılmasının və ya müvafiq sığorta şəhadətnamələrinə sığorta haqlarının bağlanmasının həyata keçirilməsi
  • Ödənişi gecikən borclar üzrə analitik hesabatların hazırlanması
  • Müştərilərə sms və ya xəbərdarlıq məktublarının göndərilməsi
  • Müştərilərə xitam ilə bağlı sms və ya rəsmi məktubların ünvanlanması
  • Debitor borcaların ödənilmədiyi halda sığorta şəhadətnamələri üzrə xitam prosesinin icrası
  • Həftədə bir dəfə debitor borclar ilə bağlı hesabatın hazırlanması

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil. Maliyyə sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək
  • Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı

TƏCRÜBƏ

  • Sığorta və ya maliyyə sahəsində 1 il iş təcrübəsi

BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Məsuliyyətlilik
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı

Son müraciət tarixi: 20 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Kredit, bazar və likvidlik risklərinin idarə olunması şöbəsinin kiçik mütəxəssisi / mütəxəssisi
  • Bakı
  • 2021-07-27 - 2021-07-27

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin İdarəolunması Departamentində Kredit, bazar və likvidlik risklərinin idarə olunması şöbəsinin kiçik mütəxəssisi / mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.



VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Risklərin idarə edilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq
  • Maliyyə risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanması və yenilənməsində iştirak etmək
  • Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq
  • Risklərin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi üzrə metodların və modellərin seçilməsində iştirak etmək və tətbiqi üzrə işləri həyata keçirmək
  • Stress-test modellərinin hazırlanmasında, tətbiq edilməsində və nəticələri ilə bağlı təkliflərin verilməsində iştirak etmək
  • Risk İştahası Bəyannaməsinin hazırlanmasında iştirak etmək
  • Risk limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi və risk limitlərinə riayət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi
  • Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə digər departamentlərdən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək
  • Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək
  • Riyazi və statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsi

BİLİKLƏR

  • Maliyyə, Riyaziyyat, İqtisadiyyat və ya MBA təhsili
  • Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı (SQL, Python və ya R proqramlarından istifadə bacarığı arzuolunandır)
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliklərin olması, Rus dili biliyi arzuolunandır

TƏCRÜBƏ

  • Risklərin idarə olunması, maliyyə və ya audit üzrə minimum 1 il təcrübə (Bank sahəsi, Big4 şirkətləri və ya sığorta şirkətlərinin birində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir)



BACARIQLAR

  • Təqdimat bacarıqları
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı
  • Məntiqi və analitik düşüncə
  • Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması bacarığı
  • Stressə davamlılıq
  • Təşəbbüskarlıq
  • Məqsədyönlülük
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq
  • Böyük məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı
  • Modelləşdirmə



Son müraciət tarixi: 27 Avqust 2021

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Risklərin monitorinqi və araşdırılması üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-07-27 - 2021-08-27

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin İdarəolunması Departamentində Risklərin monitorinqi və araşdırılması üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.



VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq
  • Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək
  • Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq
  • Risk limitlərinə riayət olunmasına daimi nəzarəti həyata keçirmək və pozuntular barədə dərhal məlumat vermək
  • Əməliyyat risklərinin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək. Aylıq əsasda risk hesabatlarını hazırlamaq
  • Risk İştahası Bəyannaməsinin hazırlanmasında iştirak etmək
  • Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə Cəmiyyətin digər departamentlərindən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək
  • Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək
  • İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək
  • Şirkətin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birgə fövqəladə hallar planının hazırlanmasında iştirak etmək



BİLİKLƏR

  • İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat təhsili
  • Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili bilikləri arzuolunandır



TƏCRÜBƏ

  • Risklərin idarə olunması, audit və ya maliyyə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi (Sığorta şirkətlərinin birində və ya Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir)




BACARIQLAR

  • Təqdimat bacarıqları
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı
  • Məntiqi və analitik düşüncə
  • Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması bacarığı
  • Stressə davamlılıq
  • Təşəbbüskarlıq
  • Məqsədyönlülük
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq



Son müraciət tarixi: 27 Avqust 2021

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin

Müraciət üçün ərizə

CV-nizi bura yükləyin
File name

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi

PASHA chat Sualınız var?