*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Sığorta növünü seçin

Bağla

Müştəri məmnuniyyəti

Bağla
Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.
GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.
DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.
LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Tibbi iddialar üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2018-12-28 - 2019-01-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Tibbi iddialar üzrə kiçik mütəxəssis” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- İş günü ərzində müştərilərdən gələn zənglərin əsasında sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi

- sual və sorğuların cavablandırılması, şikayətlərin həll edilməsi və sığorta təminatı ilə bağlı məsləhətlərin verilməsi

- Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;

- Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların sistemə daxil edilməsi;

- Tibbi sığorta üzrə sənəd bazasının yaradılması və daimi yenilənməsi işində rəhbərliyə dəstək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil (tibbi təhsil arzuolunandır);

- tibbi sığorta və ya müvafiq səhiyyə sektorunda 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;

- Azərbaycan və Rus dilləri ;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı.



Son müraciət tarixi: 15 yanvar, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Tibbi iddialar üzrə mütəxəssis/ Tibbi ekspert
  • Bakı
  • 2018-12-28 - 2019-01-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Tibbi iddialar üzrə mütəxəssis/ Tibbi ekspert” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə əlaqənin yaradılması, tibb müəssisələrinin heyətinə tibbi sığorta prinsiplərinin izahı; sığorta şirkətinin nüfuzunun qorunması;Tibbi sığorta üzrə sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi.

- Sığorta olunan şəxslərin müraciəti ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan sənədlərin təhlili, sığorta hadisələrinin tibbi-maliyyə ekspertizanın həyata keçirilməsi, tələb olunduqda ekpertizanın bilavasitə tibb müəssisəsində keçirilməsi. Sığorta ödənişinin həyata keçirilməsi barədə qərar qəbul edildiyi halda Sığorta Aktının hazırlanması;

- Tibbi müəssisələrin qiymət cədvəllərinin və xidmət şərtlərinin, xidmət səviyyəsinin, habelə həkim personalının və yazılan reseptlərin təhlili nəticəsində birbaşa rəhbərə rüblük hesabatların təqdim olunması; təhlil nəticəsində prioritet klinikalar və həkimlərin siyahısının tərtibində birbaşa rəhbərə dəstək;


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:


- Ali tibbi təhsili;

- Müvafiq səhiyyə/ tibbi sığorta sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus sərbəst, ingilis dilini danışıq səviyyəsi;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Qeyri standart vəziyyətə cəld reaksiya vermək;

- Məntiqi təfəkkür;

- Dürüstlük;

- Qərəzsizlik və obyektivlik.



Son müraciət tarixi: 15 yanvar, 2019-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Sistemlərinin idarə edilməsi üzrə assistent
  • Bakı
  • 2018-06-20 - 2018-12-25

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya Sistemlərinin idarə edilməsi üzrə assistentvəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Mövcud olan informasiya sistemlərinin dəstəklənməsi, sazlanması və modullarının tətbiqində iştirak;

- Informasiya sistemlərinə aid olan istifadəçi sorğularını və ehtiyaclarını qəbul edilməsi, sistemdə olan səlahiyyət çərçivəsində, sistem istifadəçilərinin sorğularının həll edilməsi, lazım olan hallarda istifadəçi sorğularının birbaşa rəhbərinə yönəldilməsi;

- İnformasiya sistemlərinin icrası və tətbiqi üçün şirkətin əməkdaşları və eləcədə PAŞA Sığortanın sistemlərindən istifadə edən kənar istifadəçilər üçün təlimlər keçirilməsi;

- İstifadəçilərin sistemə giriş və hüquqlarının idarə edilməsi;

- Mövcud olan informasiya sistemlərinin təlimatlarının, istifadə və istismar haqqında metodik və normativ materiallarının hazırlanması və texniki dəstəyinin təmin edilməsi;

- Sığorta agentləri tərəfindən daxil olan sorğuların yerinə yetirilməsi;


Bilik və bacarıqlar:


- Ali texniki təhsil;

- T-SQL sorğu dili;

- SSRS ilə iş təcrübəsi

- Dil bilikləri Azərbaycan, rus dillərinin bilikləri, ingilis dilinin elementar bilikləri.

- Təşəbbüskar;

- Ünsiyyət qurma bacarığı;

- Dəqiq;

- Vəziyyətə operativ reaksiya vermək;

- Problemli halları həll etmək qabiliyyəti;

- Komandada işləmək bacarığı


Təcrübə:


- 0-1 il bu sahədə iş təcrübəsi.


Son müraciət tarixi: 25 dekabr, 2018-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2018-06-20 - 2018-12-25

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Risklərin aşkarlanması, qiymətləndirilməsi, monitorinqi, cavab strategiyasının seçilməsi istiqamətində işlər aparmaq;

- Cəmiyyətin fəaliyyətinin risk limitlərinə uyğunluğunun təhlilini aparmaq və yayınmalar barədə məlumat vermək;

- Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında və yenilənməsində iştirak etmək;

- İstiqaməti üzrə təhlillərin aparılması və nəticələr barədə hesabat və təqdimatlar hazırlamaq;

- Risklərin idarəedilməsi istiqamətində modellərin (stress test və ssenari təhlilli modellərinin) qurulmasında iştirak etmək;

- İstiqaməti ilə bağlı təlimlərin təşkilində iştirak etmək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirmək.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil (Risklərin idarəolunması, riyaziyyat, statistika, maliyyə sahəsində ali təhsil)

- Dil bilikləri - Azərbaycan, rus və ingilis dillərinin mükəmməl, işlək səviyyədə olması.

- İqtisadi təhlil etmə və modelləşdirmə bacarıqları;

- Danışıqların aparılması, təqdimat bacarıqları.

- Risklərin İdarəolunması sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;

- FRM, ARM imtahanlarında uğurlu nəticə göstərmiş namizədlərə üstünlük veriləcək.


Son müraciət tarixi: 25 dekabr, 2018-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Şirvan Nümayəndəliyində Qəza komissarı - assistent
  • Şirvan
  • 2018-10-15 - 2018-12-25

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “PAŞA Sığorta” ASC-nin Şirvan Nümayəndəliyində Qəza komissarı - assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Hadisə barəsində müraciəti birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin tənzimlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;

- Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq və həmin sənədlərin toplanılması prosesinin həyata keçirilməsi;

- İcraatın davam etdirilməsi üçün ilkin sənədlərin şöbə rəhbərinə ötürülməsi;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Regionlarda baş vermiş hadisələr barədə məlumatın nümayəndəliklərə ötürülməsi və tənzimlənmə prosesinə nəzarət edilməsi;

- Şirkətdə mövcud olan müxtəlif sığorta məhsulları üzrə xidmətlərin təmin olunmasını həyata keçirmək və şöbə rəhbərinə məruzə etmək;

- Xidməti istifadəsinə verilmiş əmlakın səliqəli istifadə olunmasına məsuliyyət daşıyır;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst istifadə etmə bacarığı, ingilis dilinin işlək səviyyədə olması;

- Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.


Son müraciət tarixi: 25 dekabr, 2018-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Korporativ maliyyə üzrə baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2018-08-10 - 2018-12-25

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Korporativ maliyyə üzrə baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Aylıq əsasda büdcənin icrasına nəzarət və bu istiqamətdə müqayisə və təhlillərin aparılmasında və müvafiq təqdimatın hazırlanmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Aylıq korporativ hesabatların (“Rəhbərliyə Hesabat”) və Şirkətin Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları (“MHBS”) üzrə yarım-illik və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Hesabat prosedurlarını daxili nəzarət tələblərinə və beynəlxalq maliyyə hesabatı standartlarına cavab verən şəkildə icra etmək;

- Daxili hesabat sisteminin inkişaf prosesinə töhfə vermək və bu prosesin davamlı təkmilləşdirilməsinə dəstək olmaq;

- MİS/Bİ sisteminin davamlı inkişafını təmin etmək və müvafiq hesabatları hazırlamaq;

- Departamentlər tərəfindən təqdim olunan məlumatların dəqiqliyi, düzgünlüyü və tamlığını təhlil etmək və son məlumatları müzakirə etmək;

- Departamentlər tərəfindən büdcənin icrası haqqında məlumat toplamaq;

- Departamentlərə müxtəlif planlama və proqnoz işləri üçün zəruriyyət yarandıqda məlumat dəstəyi göstərmək;

- Prosesin müasir tələb və üsullara uyğunluğu və təkmilləşdirilməsi istiqamətində mütəmadi olaraq müxtəlif təşəbbüslər irəli sürmək.

- Xərclərə, təsdiqlənmiş illik büdcə çərçivəsində mütəmadi olaraq nəzarət etmək və kənarlaşmalar yarandıqda birbaşa rəhbəri və müvafiq departamenti məlumatlandırmaq;

- Aylıq olaraq xərclərin səmərəliliyini təhlil etmək, mal və xidmətlərin alış qiymətlərini nəzərdən keçirmək, xərclərin azaldılması və bu kimi istiqamətlərdə alternativ təşəbbüslər ilə çıxış etmək;

- Büdcə, xərclərin təsdiqi, təchizat, ödənişlərin aparılması və s. aidiyyatı proseslərin təkmilləşdirilməsi istiqamətində işlər aparmaq;

- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə proqram təminatlarının işlənilməsində və müvafiq proseslərin avtomatlaşdırılmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Sığorta portfeli üzrə maliyyə vəziyyətinin təhlilində iştirak etmək;

- Kənar auditorların məlumat təminatında iştirak etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.) həyata keçirmək.


Bilik və bacarıqlar:


- Maliyyə, Mühasibatlıq üzrə Ali təhsil;

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklərin olması;

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;

- İş yükünün effektiv planlaşdırılması və tələb olunan vaxt çərçivəsində icra etmək bacarığı;

- Stressə davamlı, komandada işləmək bacarığı, təqdimat bacarığı, MHBS (Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları) haqqında biliklər;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi.


Son müraciət tarixi: 25 dekabr, 2018-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Sürücü
  • Bakı
  • 2018-12-17 - 2018-12-28

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri sürücü vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Şirkətə sifariş olunan malların çatdırılması və nəqliyyat xidmətlərinin həyata keçirilməsi işinin vaxtında və səliqəli yerinə yetirilməsinə görə məsuliyyət daşımaq;

- Sürücü şirkətin konkret bir struktur bölməsi üçün təyin oluna bilər. Belə olan halda öz gündəlik iş fəaliyyətində aid olduğu struktur bölmənin rəhbərinin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;

- Birbaşa müdirindən aldığı gündəlik iş planına uyğun olaraq müştərilərinə göndərilən müxtəlif sənədlərin və poçtların vaxtında və göstərilən ünvana çatdırılması; şirkətin əməkdaşlarının və ya qonaqlarının qarşılanması, götürülməsi və lazımi təyinat məntəqəsinə aparılması və ya gətirilməsi;

- Nəqliyyat vasitəsinin tələb olunan standartlara uyğunluğunu təmin etməklə nəqliyyat vasitəsinin vəziyyəti və təhlükəsizliyinə nəzarət edilməsi;

- Potensial və gözlənilməz qüsurları aşkara çəxarmaq və aradan qaldırmaq məqsədilə:

- Açıq-aydın nasazlıqların, axıtmaların və digər problemlərin mümkünlüyünü müəyyənləşdirmək, yanacaq bakında yanacağın olmasına, şüşətəmizləyən bakda mayenin olmasına, əyləc sisteminin işlək vəziyyətdə olmasına və s. nəzarət etmək üçün nəqliyyat vasitəsinə baxış keçirilməsi;

- Motor bölməsində yağın səviyyəsinin yoxlanılması, tormoz sisteminin sazlığı, təkərlərin və təkər boltlarının vəziyyəti, işıq cihazlarının (qabaq və qabaritli işıqlar, stop-siqnal, döndərici, arxa ötürücü pillə siqnalı və s.) və şüşətəmizləyənlərin işə yararlılığı daxil olmaqla nəqliyyat vasitəsinin hər həftə və zərurət olduqda xüsusi yoxlanışının həyata keçirilməsi.

- Nəqliyyat vasitəsinin təmiz, səliqəli və işlək vəziyyətdə olmasının təmin edilməsi, maşının həm üzdən, həm də içəridən təmiz olmasına əmin olmaqla müntəzəm şəkildə maşının yuyulması, hər həftə, ehtiyac olduqda isə dəfələrlə maşının yuyulması;

- Hər gün işə başlamazdan əvvəl bütün lazımi sənədlərin (sürücülük vəsiqəsi, idarə olunan nəqliyyat vasitəsinin texniki pasportu, etibarnamə, icbari sığorta haqqında şəhadətnamə, reklamdan istifadə üçün icazə) qaydasında olmasına nəzarət edilməsi;

- Plana uyğun prafilaktik qulluq və plandankənar təmir və düzəltmə işləri də daxil olmaqla vacib xidmət yoxlanışı barədə Nəqliyyat xidmətləri şöbəsinin rəhbərinə vaxtında məlumat verilməsi;

- AR Yol hərəkəti qaydalarının (YHQ) pozulması və bu inzibati hüquq pozuntularına görə müəyyən edilmiş maliyyə sanksiyalarının (cərimələr) ödənilməsi üçün şəxsən məsuliyyət daşımaq;

- Birbaşa müdirin göstərişinə əsasən şəhər sərhədlərindən kənar əlavə çatdırma işləri də daxil olmaqla digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsili olanlara üstünlük verilir;

- “B” kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;

- Avtomobilin quruluşu üzrə yaxşı biliklər.

- Şəhər ərazisini yaxşı tanıma;

- Müvafiq kateqoriya üzrə nəqliyyat vasitəsinin idarə olunmasında 3 illik təcrübə.


Son müraciət tarixi: 28 dekabr, 2018.


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Telesatış operatoru
  • Bakı
  • 2018-10-19 - 2018-12-25

Azərbaycanın Sığorta bazarında Lider olan “PAŞA Sığorta” şirkəti Telesatış operatoru üzrə vakansiya elan edir!


Biz, Azərbaycan dilində sərbəst danışan, yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı olan və bu bacarığı telefonla satışda tətbiq etməyə həvəsi olan gəncləri axtarırıq.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;

- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Satışdan sonra müştərilərə məlumat xarakterli dəstəyin göstərilməsi.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Dil bilikləri:

- Azərbaycan dili – (mütləq) danışıq, savadlı və yüksək nitq mədəniyyəti, düzgün yazışma üslubu;

- Rus dili – danışıq (tələb olunmur, amma üstünlük verilir);

- İngilis dili- tələb olunmur, amma üstünlük verilir. – gələcəkdə promotion və təlim, təcrübə mübadiləsi üçün lazım ola bilər;

- Stressə davamlılıq bacarığı- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması;

- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.

İş şəraiti:


- İş rejimi - 5 iş günü 9:00-dan 18:00-dək

- 3 ay Sınaq müddəti (bu müddət ərzində - təlim və əmək haqqı nəzərdə tutulub)

- Əmək müqaviləsi


Özünü sınamaq istəyən hər kəs CV-sini mövzu bölümündə Telesatış operatoru yazaraq recruitment@pasha-insurance.az elektron poçt ünvanına göndərər bilər.


Son müraciət tarixi: 25 dekabr, 2018-ci il.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Vergi üzrə mühasib
  • Bakı
  • 2018-12-05 - 2018-12-25

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Vergi üzrə mühasib vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Vergi, Sosial Müdafiə, Statistika və digər nəzarət orqanlarına aylıq, rüblük, illik hesabatlar və bəyannamələrin hazırlanmasını təmin etmək;

- Qanunvericilikdə baş verən müvafiq dəyişiklikləri müntəzəm izləmək, Şirkətin proseslərinin müvafiq qaydada uyğunlaşmasını həyata keçirmək;

- Vergi planlaması və vergi risklərin azaldılmasına dair işlər aparmaq;

- Uçot sənədlərinin qanunvericiliyə uyğun formada tərtib edilməsinə nəzarət etmək və uçotun Şirkətin vergi siyasətinə uyğunluğunu təmin etmək;

- Vergi və digər məcburi ödənişlərin düzgün hesablanmasını və vaxtında müvafiq dövlət icra strukturlarına köçürülməsini təmin etmək;

- Vergi və digər Dövlət qurumları ilə yazışmalar və müzakirələr aparmaq;

- Müasir hesablama texnikası / proqram təminatından istifadə edərək proqressiv forma və üsulların işlənib hazırlanması və tətbiq edilməsində iştirak etmək;

- Sənədlərin, ona məlum olan əməliyyatlar və xidməti tapşırıqların məxfiliyinin lazımi səviyyəsini qorumaq;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:


- Maliyyə istiqamətində ali təhsil;

- Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Sosial sığorta haqqında qanun üzrə mükəmməl biliklər;

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklər;

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;

- MUP (mühasibat uçotu proqramları) və MS Office, xüsusilə MS Excel üzrə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Mühasibat uçotunun qanunverici bazasını, Vergi, Əmək, Mülki Məcəlləsi;

- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazma bacarığı;

- Maliyyə sahəsində mühasib/aparıcı mühasib vəzifəsində 4 il (vergi mühasibi olduqda 2 il) iş təcrübəsi.



Son müraciət tarixi: 25 dekabr, 2018-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin

İşə müraciət formasını doldurun

Addım 1

Şəxsi məlumat

Şəxsi məlumatlar

+ Əlavə et

Dil bilikləri

+ Əlavə et

Əlavə məlumat

CV nümunəsi
NövbətiGöndərƏvvəlki
Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi