*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.


GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.


DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.


LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Telesatış operatoru
  • Bakı
  • 2018-10-19 - 2020-02-29

Azərbaycanın Sığorta bazarında Lider olan “PAŞA Sığorta” şirkəti Telesatış operatoru üzrə vakansiya elan edir!


Biz, Azərbaycan dilində sərbəst danışan, yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı olan və bu bacarığı telefonla satışda tətbiq etməyə həvəsi olan gəncləri axtarırıq.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;

- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Satışdan sonra müştərilərə məlumat xarakterli dəstəyin göstərilməsi.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Dil bilikləri:

- Azərbaycan dili – (mütləq) danışıq, savadlı və yüksək nitq mədəniyyəti, düzgün yazışma üslubu;

- Rus dili – danışıq (tələb olunmur, amma üstünlük verilir);

- İngilis dili- tələb olunmur, amma üstünlük verilir. – gələcəkdə promotion və təlim, təcrübə mübadiləsi üçün lazım ola bilər;

- Stressə davamlılıq bacarığı- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması;

- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.

İş şəraiti:


- İş rejimi - 5 iş günü 9:00-dan 18:00-dək

- 3 ay Sınaq müddəti (bu müddət ərzində - təlim və əmək haqqı nəzərdə tutulub)

- Əmək müqaviləsi


Özünü sınamaq istəyən hər kəs CV-sini mövzu bölümündə Telesatış operatoru yazaraq recruitment@pasha-insurance.az elektron poçt ünvanına göndərər bilər.


Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində proqramçı
  • Bakı
  • 2019-02-15 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində proqramçı vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Yaranan xətaların aradan qaldırılması və texniki dəstəyin göstərilməsi;

- Proqram təminatı ilə əlaqəli sorğuların cavablandırılması;

- Yeni proqram təminatının yaradılması, mövcud olan proqram təminatının dəstəklənməsi;

- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması.


Bilik və bacarıqlar:


- Tətbiqi riyaziyyat, İnformatika və ya digər texniki ixtisaslar üzrə ali təhsil;

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüsskarlıq;

- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Verilənlər Bazasının İdarəetmə Sistemləri: MsSQL

- C#.Net, ASP.net proqramlaşdırma, HTML, Jquery, CSS-lə işləmək bacarıqları

- Mobil tətbiq üçün lazım olan API və s. hazırlanmasında digər proqramçılarla birgə işləmək

- Azərbaycan dilinin əla, rus və ingilis dillərinin orta səviyyədə bilməsi;

- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.azünvanına göndərin

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satış kanalları üzrə assistent
  • Bakı
  • 2019-05-10 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış kanalları üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.



Vəzifə və Öhdəliklər:

- Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi;

- Şirkətə müraciət edən müştərilərə mövcud QSWI-31 Telefon Mərkəzi və Ön Masa işçilərinin ünsiyyət bacarığı üzrə təlimatda nəzərdə tutulmuş standartlara (Salamlama, dinləmə qabiliyyəti,cavablama tərzi və s.) riayət edərək yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;

- Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanı Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi;

- Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışı həyata keçirilməsi;

- Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edir, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;

- Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edir və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi;

- Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi;

- Birbaşa tabe olduğu rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin həyata keçirilməsi.



Bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir.

- Əmlak satışı istiqamətində çalışan namizədlərə üstünlük verilir.

- Ünsiyyətçilik, çalışqanlıq, məsuliyyətlilik, dəqiqlik, öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı, yaranan problemli vəziyyətləri tez həll etmək bacarığı, komandada çalışmaq bacarığı, təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;

- Azərbaycan və rus dilinin sərbəst biliyi, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir.

- Satış sahəsi üzrə təcrübəsi olan namizədlər (xüsüsən sığorta sahəsi üzrə təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir)


Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Layihələrin koordinasiyası üzrə mütəxəssis/ baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2019-10-04 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Layihələrin koordinasiyası üzrə mütəxəssis/ baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Layihələrin İdarəolunması üzrə biliklərin artırılması məqsədi ilə müvafiq görüşlərin keçirilməsi;

- Layihə iştirakçıları arasında fasilitasiya yanaşmasının tətbiqi

- Layihələrdə baş tutmuş dəyişikliklər üzrə gündəlik hesabatların formalaşdırılması;

- Şirkət daxilində layihələr barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsində dəstək olmaq;

- Layihələrin idarəolunması istiqamətinin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə boşluqların müəyyən edilməsi və müvafiq təkliflərin hazırlanması;

- Təsdiq olunmuş planlaşdırma çərçivəsində gündəlik, həftəlik görüşlərin təşkili və təyin olunmuş hədəflərin təhlil olunması

- Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış işləri icra etmək.

Bilik və bacarıqlar:

BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;

- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;

- Bilavasitə bu Vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək;

TƏCRÜBƏ

- Layihələrin İdarəolunması sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;

BACARIQLAR

- Güclü kommunikasıya bacarığı.

- Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən proses metodologiyaları üzrə biliklər.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Sistem administratoru
  • Bakı
  • 2019-10-14 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Sistem administratoru” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Əməliyyat sistemlərinin qurulmasına və uyğunlaşdırılmasına nəzarət etmək;

- Fiziki serverlər, “Router”, “Switch”, “Storage”-ların qurulması, idarə olunması və nəzarətini həyata keçirmək;

- Sistemlərin yüksək dərəcədə balanslaşdırılmış və dayanıqlı işini təmin etmək;

- İnformasiya sistemlərinin və avadanlıqların monitorinqini həyata keçirmək;

- Məlumat təhlükəsizliyi üçün texniki nəzarət mexanizmlərini planlaşdırmaq və tətbiqinə nəzarət etmək;

- “Backup” sistemlərini quraşdırmaq, tələblərə əsasən uyğunlaşdıraraq nəzarəti həyata keçirmək;

- Şəbəkələrin fiziki və məntiqi struktur diaqramlarını qurmaq, İT prosedurları hazırlamaq;

- Sistemlərin statusu, uğursuzluqları, pozuntuları, aparılan profilaktik işlər və tədbirlər barədə vaxtaşırı hesabat vermək;

- Şirkətin İT siyasət və prosedurlarını uyğun formada işləmək;

- İT əməliyyatlarında və texniki avadanlıqlar üçün maddi məsuliyyət daşımaq;

- Vmware virtuallaşdırma sisteminin idarəedilməsini və nəzarətini həyata keçirmək;

- Birbaşa rəhbərin şifahi və yazılı göstərişlərini yerinə yetirmək;

Bilik və bacarıqlar:

- İnformatika və ya riyazi sahədə ali təhsil arzu olunandır;

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüsskarlıq;

- CISCO Router və Switch-lərinin idarə olunmasını bilmək;

- Load Balancing üzrə biliklər;

- Web Application Firewall ürzə biliklər;

- Windows Server, Linux Server, Internet Information Services (IIS) üzrə biliklər,

- MS SQL server üzrə administrativ biliklər;

- Active Directory, müxtəlif kompüter sistemləri və şəbəkələr üzrə nəzəri biliklər;

- İnternet təhlükəsizliyi və məlumatların gizlilik prinsipləri üzrə biliklər;

- Proseslərin avtomatlaşdırması üçün powershell skriptlərin yazılması və dəstəklənməsi ;

- CI/CD ürzə teorik biliklərin olması;

- MS Team Foundation Serverdə iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Müvafiq sahə üzrə minimum 4 il iş təcrübəsi;

- Azərbaycan dilinin əla, rus və ingilis dillərinin orta səviyyədə bilmək;

- MCSE, CCNA R&S və CCNA Security sertifikatlarının olması arzu olunandır.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Tibbi xidmətlər şöbəsində assistent
  • Bakı
  • 2019-10-16 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Tibbi xidmətlər şöbəsində assistent” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İş günü ərzində sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi

- Ehtiyac yarandığı hallarda və ya birbaşa rəhbərin göstərişi ilə müştərilərdən gələn zənglərin cavablandırılması, sual və sorğuların cavablandırılması, şikayətlərin həll edilməsi və məsləhətlərin verilməsi

- Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;

- Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların daxili elektron sistemə daxil edilməsi;

- Tibbi sığorta üzrə sənəd bazasının yaradılması və daimi yenilənməsi işində rəhbərliyə dəstək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil (tibbi təhsili arzuolunandır);

- Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dili arzu olunandır.

TƏCRÜBƏ

- Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Qeyri standart vəziyyətə cəld reaksiya vermək.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Mühasibatlıq şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2019-11-06 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Mühasibatlıq şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Dövlət Sosial Müdafiə Fondu, Statistika Komitəsi və vergi orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanmasına nəzarət, hesabatların təqdim edilməsinin təmin edilməsi və müvafiq əməliyyatlar üzrə Mühasibat Uçotu Proqramında (MUP) müxabirləşmələrin yoxlanılması;

- Mühasibatlıq şöbəsinin işinin düzgün təşkilini təmin edən qaydaların aktuallığını mütəmadi yoxlamaq və yeniliklər təklif etmək;

- Əsas vəsaitlərin və qeyri-maddi aktivlərin alışı, mədaxili, silinməsi, satışı üzrə əməliyyatların uçotuna, amortizasiya ayırmalarının hesablanmasına və MUP-nin müvafiq moduluna işlənməsinin təmin edilməsi;

- Şirkətin işlərinin aparılması xərcləri hesablama metodu yolu ilə aylıq hesablanması, malsatan və podraçılarla hesablaşmalara, o cümlədən avans əsasında ödənilmiş xərclərin uçotuna nəzarət edilməsi və əməliyyatların MUP-yə işlənilməsinin təmin edilməsi;

- Məzənnə fərqindən yaranan gəlir/xərclərin düzgünlüyünün təmin edilməsi;

- Təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşmalara nəzarət edilməsi, avans hesabatlarının və təsdiqedici sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması və əməliyyatların MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi;

- İnvestisiya modulunun mühasibatlıq qeydlərinə inteqrasiyasını təmin etmək və MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi və faizlərin vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi;

- Mal-material qiymətlərinin inventarizasiya prosesində rəhbərlik etdiyi şöbənin iştirakının təmin edilməsi və nəticəsi barədə müvafiq tədbirlərin görülməsi;

- Ezamiyyə xərclərinin hesablanmasının təmin edilməsi, uçotunun aparılması və MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi;

- Vergi və digər qanunvericilik yeniliklərini yaxından izləmək, Şirkətin fəaliyyətində tətbiq olunasına əmin olmaq və Şirkətin vergi siyasətinin aktuallığını qoruması istiqamətində işlər aparmaq;

- Vergi öhlədiklərinin tam, düzgün və zamanında formalaşmasını təmin etmək və vergi öhdəliklərinin / xərclərinin optimallaşdırılması istiqamətində işlər aparmaq;

- Hesabatların və maliyyə təhlillərinin əhatəli və zamanlı aparılması üçün uçot sisteminin/əməliyyatlarının operativliyini və müvafiq məlumatlar ilə zənginləşdirilməsini təmin etmək;

- Sənədlərin və ona məlum olan əməliyyatlar və xidməti tapşırıqların məxfiliyinin lazımi səviyyəsinin qorunması;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Maliyyə, mühasibat uçotu və ya iqtisadi ali təhsil;

- MUP və MS Office üzrə qabaqcıl istifadə bilikləri;

- Mühasibat, vergi və əmək məcəlləsi, sığorta qanunvericiliyi üzrə dərin bilik və təcrübənin olması;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dillərini sərbəst, ingilis dilini orta səviyyıdı bilməli.

TƏCRÜBƏ

- Sığorta sahəsində mühasib kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi;

- Maliyyə sahəsində (sığorta xaric) ən azı 4 il iş təcrübəsi;

BACARIQLAR

- Peşəkar səviyyədə yazılı və sifahi ünsiyyət bacarığı;

- MUP və MS Office üzrə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Təşəbbüskar;

- Diqqətlilik;

- Məsuliyyətlilik;

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Kompensasiya və müavinətlər üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2019-11-12 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Kompensasiya və müavinətlər üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkət üzrə aylıq əmək haqlarını, mükafat, əlavə iş saatları və tutulmalara dair məlumatları hesablamaq, Əmək Haqqı sisteminə (Protech) daxil etmək və ödənişi təmin etmək;

- Əlavə ödəniş və ya tutulmalara dair təqdim olan sənədləri yoxlamaq və ehtiyac yaranarsa, hesablamalara dair müvafiq funksiya rəhbərləri ilə aydınlaşdırıcı görüşlərin təşkil edilməsi;

- Hər bir əmək haqqı hesablanması dövründə əməliyyatların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi üçün iş prosesi təşkil etmək və idarə etmək;

- Əməkdaşın aylıq ödənişinə təsir edən bütün vergi və ya əmək qanunvericiliyi tələblərindən irəli gələn dəyişiklikləri araşdırmaq və həyata keçirmək;

- Əməkdaşın sorğularını araşdırmaq və onlara vaxtında cavab vermək;

- Tələb olunduqda əməkdaşların əmək haqqı ödənişlərini fərdi qaydada yoxlamaq;

- Müvafiq tapşırıq verildikdə və ya vəzifə öhdəlikləri ilə tələb olunduqda şöbə daxilində digər sahələr üzrə dəstək göstərmək;

- Əməkdaşların fəaliyyətinə təsir edəcək məmnuniyyət proqramlarının, benefit paketlərinin hazırlanması;

- Biznes hədəflərinə və strategiyaya uyğun olan Kompensasiya paketinin hazırlanması;

- Əməkdaşlara təqdim olunan məmnuniyyət proqramlarının və benefit paketlərinin gözləniltilərə uyğunluğunu yoxlamaq məqsədilə illik sorğuların keçirilməsi, yeni təkliflərin toplanılması, analızı və proses edilməsi, ümumi bazar araşdırmalarının aparılması;

- Əməkdaşların şirkətə bağlılığını və məmnuniyyəti artırmaq məqsədi ilə yeni motivasiya sistemlərinin araşdırılması, bazar analizinin təşkil olunması və təşəbbüslərin rəhbərliyə təqdim olunması;

- İllik əmək haqqı fonduna birbaşa nəzarət və büdcə istifadəsi üzrə müvafiq hesabatların tərtib olunması;

- Bütün məsələlərə münasibətdə məxfilik qaydalarına uyğun davranmaq.

Bilik və bacarıqlar:

- Əmək haqqının hesablanması üzrə iş təcrübəsi;

- Əmək haqqının hesablanması və əmək haqqından gəlir vergisinin tutulması ilə bağlı qanunları dərindən bilmək;

- Standart əmək haqqı/mühasibat uçotu anlayışları, təcrübələri və prosedurlarını yaxşı bilmək;

- Əmək məcəlləsi üzrə dərin biliklər;

- Yüksək səviyyədə excell bilirkləri.

BACARIQLAR

- Dəqiqlik və məxfiliyi ən yüksək səviyyədə qoruyub saxlamaq;

- Müstəqil işləmək, vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarıqları;

- Yüksək peşəkarlıq səviyyəsi ilə aydın və qısa ünsiyyət qurmaq üçün tələb olunan mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;

- Güclü etik dəyərlərə malik olmaq;

- Vaxt məhdudiyyəti şəraitində sərbəst işləyə bilmək;

- Əsaslandırılmış qərar verə bilmək bacarığı;

- Tapşırıqların yerinə yetirilməsində davamlı olaraq operativlik nümayiş etdirmək;

- Təzyiq altında işləmək və problemləri həll etmək bacarıqları;

- Komandada işləmək bacarığı

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnsan Resursları üzrə kiçik mütəxəssis/assistent
  • Bakı
  • 2019-12-10 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnsan Resursları üzrə kiçik mütəxəssis/assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müsahibələrin təşkil edilməsi, namizədlərin müsahibəyə dəvət edilməsi və nəticələrin məlumat bazasına daxil edilməsi;

- Müsahibələrin, imtahan və qrup çalışmalarının təşkil edilməsi;

- Müsahibədə iştirak etmiş namizədlərin qeydiyyat reyestrinin aparılması və namizədlərə müsahibə nəticələrinin göndərilməsi;

- Yeni işçilərin rəsmiləşdirilməsi üçün lazımi sənədlərin toplanılması və şəxsi faylların açılmasında dəstək olmaq;

- Recruitment prosesinin optimizasiyasi layihəsinin icrasında dəstək olmaq;

- Müvafiq sənədlərin daxili elektron bazaya yüklənilməsi;

- Korporativ tədbirlərin təşkilində dəstək olmaq;

Bilik və bacarıqlar:

- İnsan Resurslarının İdarə edilməsi, Təşkilati İnkişaf, Sosial Elmlər, Biznes İdarəçiliyi, Dövlət Sektoru İdarəçiliyi və ya əlaqəli sahədə ən azı bakalavr dərəcəsinə sahib olmaq;

- İnsan Resursları sahəsində ən azı 1 il təcrübə;

- Azərbaycan və rus dili biliyinin sərbəst, ingilis dilinin işlək olması;

- AR Əmək Məcəlləsi üzrə biliklər;

- Kompyuter bilikləri Microsoft Office təminat proqramları paketi (MS MS Word, Excel, Powerpoint) ilə işləmək bacarığı;

- Ünsiyyətqurma bacarığı;

- Geri bildirimə açıq, səmimi, dürüst, təşəbbüskar.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Marketinq araşdırmaları və yeni məhsulların hazırlanması üzrə baş mütəxəssis/mütəxəssis
  • Bakı
  • 2019-12-12 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Marketinq araşdırmaları və yeni məhsulların Hazırlanması üzrə baş mütəxəssis/mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- “Yeni məhsulların yaradılması” proseduruna uyğun olaraq ideyaları lazımi mərhələlərdən keçirməklə məhsulları yaratmaq/ məhsullar üzrə layihələri idarə etmək;

- Məhsullar üzrə daxili bazada yerləşən verilənləri (data) intellektual təhlil etmək – mövcud məhsulların xarakteristikasını öyrənmək;

- Məhsullar üzrə xarici marketinq araşdırmasını aparmaq və ehtiyac olduğu zaman bazar araşdırması layihələrini təşkil/ icra etmək;

- Şirkət daxili ideyaların cəmləşdiyi platformaya daxil olan təkliflərin ilkin analitikasını aparmaq, müvafiq əməkdaşlarla görüşlər təşkil etmək, ideyaları ətraflı müzakirə etmək;

- Təklifləri, ideyaları, sorğuları reyestrə daxil etmək və mütəmadi olaraq statusları yeniləmək;

- Təklifləri, ideyaları, sorğuları prioritetlər üzrə sıralamaq;

- Məhsullar üzrə qiymətin/ tarifin (sığorta haqqı), şərtlərin hazırlanmasında/ yenilənməsində və s. işlərdə aktuariat və anderraytinq istiqamətlərinə dəstək göstərmək;

- Məhsullar üzrə tələbləri müştəri ehtiyaclarına əsasən hazırlamaq/ uyğunlaşdırmaq;

- Məhsulların avtomatlaşması mərhələsində biznes analitiki ilə sıx işləmək, tələbləri düzgün kommunikasiya etmək;

- Sığorta məhsulları üzrə müvafiq əməkdaşlara təqdimatlar/ təlimlər keçirmək, müxtəlif kommunikasiya metodları ilə onları məlumatlandırmaq və uyğun olarsa əməkdaşların məhsullar üzrə biliklərini yoxlamaq;

- Məhsulların bazara təqdim edilməsində müvafiq istiqamətlərə (məs. marketinq kommunikasiyaları) dəstək olmaq;

- Yeni məhsullar üzrə mütəmadi olaraq monitorinq aparmaq, analitika etmək və hesabatlıq hazırlamaq.

- Məhsullara dair digər istiqamətlərin sorğularını cavablandırmaq, dəstək göstərmək;

- Sığorta məhsulları üzrə peşəkar və texniki biliklərin artırılması üçün müvafiq kvalifikasiyaları (Cert CII, Dip CII) əldə etmək, seminarlarda və təlimlərdə iştirak etmək;

- Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış işləri icra etmək.

Bilik və bacarıqlar:

- Biznesin idarə edilməsi, Marketinq, Layihələrin idarə edilməsi və ya digər uyğun istiqamət üzrə bakalavr və ya magistr təhsili;

- Marketinq (əsasən məhsulların yaradılması və idarə edilməsi istiqaməti), layihələrin idarə edilməsi, biznesin inkişafı, və ya digər oxşar istiqamət üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi.

- Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dilini yüksək səviyyədə bilmək; Rus dilini orta səviyyədə bilmək;

- Kompüter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı.

- Güclü analitik və problemləri həll etmə bacarıqları;

- Güclü kommunikasıya və liderlik bacarıqları;

- Bazarda baş verən hadisələri, trendləri və müştəri ehtiyaclarını analiz etmə bacarığı.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İstedadların İdarəolunması Üzrə Mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-01-04 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "İstedadların İdarəolunması Üzrə Mütəxəssis" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkətin istedad bazasını cəlb etmək, ölçmək, inkişaf etdirmək və idarə etmək məqsədi daşıyan proqramların həyata keçirilməsinə kömək edir.

- Rəhbərliyə təşkilatın istedad strategiyalarının effektivliyini qiymətləndirməyə kömək edir

- Effektiv "induction" proqramlarını hazırlamaq və həyata keçirmək;

- Şirkətdaxili təlim və təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək məqsədiləy yüksək keyfiyyətli proqramların təşkili

- Əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafına dəstək vermək;

- Karyera inkişaf imkanlarını təmin etmək üçün birbaşa/ departament rəhbərləri və əməkdaşlarla işləmək;

- İstedadların idarəedilməsi texnikası və dəyərləndirməsində ən yaxşı təcrübələri tətbiq etmək;

- Daxili akademiyanın inkişafı və yenidənqurulması.

BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

- İnsan Resursları üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsinin olması;

- İstedadların idarəedilməsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi təcrübəsi,

- 3 il ümumi İR üzrə təcrübə

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək

- Powe Point,excel və visio proqramlarından mükəmməl istifadə edə bilmək

- Tez öyrənmə bacarığı

- Yaxşı ünsiyyət bacarığı

- Yaxşı təqdimat bacarığı

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnsan Resursları Biznes Tərəfdaşı
  • Bakı
  • 2020-01-17 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "İnsan Resursları Biznes Tərəfdaşı" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İnsan Resursları strategiyasını biznes strategiyasına uyğunlaşdırmaq üçün rəhbərliklə tərəfdaşlıq;

- Daxili siyasət prosedurunun şərhini və tətbiqini həyata keçirmək üçün rəhbərliklə mütəmadi müzakirələr keçirmək; istedadların idarə edilməsi və inkişafı və eləcə də təşkilati dizayn üzrə konsultasiya təşkil etmək;

- İşgüzar tərəfdaşlar üçün hazırkı və gələcək dövr üçün tələb olunan kadr və professional ehtiyaclar barədə davamlı təhlil aparmaq və bu ehtiyacları ödəmək üçün strategiya hazırlamaq;

- İllik büdcə planlaşdırması / iş proqnozu prosesində işgüzar funksiyalar ilə fəal əməkdaşlıq etmək;

- Namizədlərinin müraciətlərini əvvəlcədən nəzərdən keçirmək və vəzifəyə uyğun müvafiq təcrübənin, bilik və bacarığının olub olmamasını təyin etmək;

- namizəd müraciətini təmin etmək məqsədilə ali təhsil ocaqları ilə əməkdaşlıq etmək, əmək yarmarkaları, İşəgötürmə kampaniyalarında fəal iştirak etmək;

- Yeni işə götürənlər üçün istiqamətləndirmə proqramını təkmilləşdirmək;

- Bazarda rəqabət aparmaq üçün innovativ işə qəbul üsulları ilə əlaqəli məlumatlar toplamaq və müvafiq qaydada yenilikləri həyata keçirmək;

- İllik perfomans nəticələrini , bonus mükafatları, müavinət qeydlərinin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;

- İnsan Resursları gündəliyini idarə etmək üçün 2 nəfərlik bir qrupu idarə etmək və inkişaf etdirmək;

BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

- İnsan Resursları və ya əlaqəli biznes istiqaməti üzrə bakalavr (magistr dərəcəsi olanlara üstünlük verilir) dərəcəsi;

- İstedad əldə etmək istiqamətində ən azı iki (2) il, HR Business Partner istiqaməti üzrə bes (5)- səkkiz (8) il iş təcrübəsi ;

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək;

- Power point, Excel və visiodan mükəmməl istifadə etmək bacarığı;

- Performansın idarə olunması üzrə əsas HR proqramları ilə işləmək təcrübəsi;

- Müştəri idarəetməsi və işgüzar səriştələr;

- Güclü natiqlik bacarığı;

- Qeyri-adi və sürətlə dəyişən mühitdə böyümək bacarığı;

- Yüksək şəxsi məqsədlərtəyin etmək və müstəqil işləmək bacarığı;

- Təşkilatçılıq, çox vəzifəli iş şəraitində prioritetləşdirməyə riayət etmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Müştəri münasibətləri və hüquqi təminat üzrə mütəxəssis/ baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-01-28 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Müştəri münasibətləri və hüquqi təminat üzrə mütəxəssis/ baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarətin təmin edilməsi;

- Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi;

- Sığorta iddiaları prosesində mübahisə yaradan məqamlarda sığortalı və onların nümayəndələrinin qəbul edilməsi, tərəflər arasında imzalanmış müqavilə əsasında sığorta ödənişi üzrə bütün mübahisəli məqamları araşdıraraq tənzimlənməsi;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinə birbaşa nəzarət edilməsi;

- İcraatda olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;

- Dövlət və qeyri-dövlət qurumlar ilə və həmçinin təkrarsığortaçılar ilə danışıqların aparılması;

- Sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi prosesinin gedişində üçüncü (müstəqil) tərəfin cəlb olunmasının təşkili və yekun rəyin əldə edilməsi;

- Sığorta ödənişlərinə nəzarət edilməsi; əsassız xərclərin qarşısının alınması;

- Departament əməkdaşlarının şöbələr arası qarşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edilməsi və nəzarət edilməsi;

- Departament əməkdaşlarının vəzifə öhdəliklərinə və əmək nizam-intizamına riayət etmələrinə nəzarət edilməsi;

- Departament əməkdaşlarının işlərinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak;

- Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması və həmçinin Departament əməkdaşlarının təkliflərinin rəhbərliyə təqdim edilməsi;

- Sistemin təkmilləşdirilməsi üçün irəli sürülən təkliflərə müvafiq sənədlərin hazırlanması və tətbiqinə nəzarət;

- Departamentin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasına cavabdehlik;

- Zəruri hallarda Şirkətin məhkəmə orqanlarında təmsil etmək;

- Birbaşa rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil – arzu olunan hal olaraq hüquqi təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, YNH haqqında bilik, avtomobil hissələrinin bazar dəyəri, servis xidmətləri, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Şirkətdə fəaliyyətdə olan sığorta qaydaları biliyi.

TƏCRÜBƏ

- Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi.

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Problemlərin həlli bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı,

- Liderlik;

- Əməkdaşları daha yaradıcı işə təlqin etmək;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Sığorta əməliyyatlarına dəstək xidməti üzrə assistent
  • Bakı
  • 2020-01-28 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Sığorta əməliyyatlarına dəstək xidməti üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Debitor borcların araşdırılması və ödənilməsini təmin edilməsi;

- Əsassız məbləğlərin müştərilərə geri qaytarılmasını və ya müvafiq sığorta şəhadətnamələrə sığorta haqların bağlanmasını həyata keçirilməsinin təmin olunması;

- Müştərilərə xəbərdarlıq və xitam ilə bağlı rəsmi məktubların yazılması;

- Həftədə bir dəfə debitor borclar ilə bağlı hesabatın hazırlanması;

- Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil, maliyyə sahəsində ali təhsilə üstünlük verilir;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dilinin sərbəst bilmək;

- MS Office proqramlarını/ Excell proqramını sərbəst bilmək.

TƏCRÜBƏ

- Sığorta və ya bank sahəsində 1 il iş təcrübəsi.



BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Məsuliyyətlilik;

- Dəqiqlik;

- Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı;

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Ekspertiza şöbəsində təcrübə
  • Bakı
  • 2020-02-12 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC Ali məktəbdə qiyabi təhsil alan, sonuncu kurs bakalavr və habelə magistraturada təhsil alan və təcrübə keçmək arzusunda olan tələbələri Ekspertiza şöbəsində təcrübə keçməyə dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Daxili sənədlərin toplanması və qeydiyyatı;

- Müştərilərə aidiyyatı üzrə məlumatların verilməsi;

- Müvafiq istiqamət üzrə hesabatların hazırlanması.

- Birbaşa rəhbər tərəfindən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Kompyuter bilikləri Microsoft Office təminat proqramları paketi üzrə biliklərin olması;

- Dil bilikləri - Azərbaycan dilinin mükəmməl, rus və ingilis dillərinin işlək səviyyədə olması arzu olunandır;

- Araşdırma bacarığı;

- Komandada işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Qəza komissarları şöbəsində təcrübə
  • Bakı
  • 2020-02-12 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC Ali məktəbdə qiyabi təhsil alan, sonuncu kurs bakalavr və habelə magistraturada təhsil alan və təcrübə keçmək arzusunda olan tələbələri Qəza komissarları şöbəsində təcrübə keçməyə dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Qeydiyyata alınan hadisələrin qeydiyyatı barədə məlumat və yekun hesabatın hazırlanması;

- Daxili sənədlərin toplanması;

- Dövlət orqanlarına sorğuların göndərilməsi;

- Müvafiq istiqamət üzrə hesabatların hazırlanması.

Bilik və bacarıqlar:

- Kompyuter bilikləri Microsoft Office təminat proqramları paketi üzrə biliklərin olması;

- Dil bilikləri - Azərbaycan dilinin mükəmməl, rus və ingilis dillərinin işlək səviyyədə olması arzu olunandır;

- Araşdırma bacarığı;

- Komandada işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satınalmalar üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-02-12 - 2020-02-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkətin satınalma fəaliyyətinin qanunvericilik tələblərinə müvafiq qaydada Şirkətin Satınalma Siyasətinin prinsiplərinə və tələblərinə riayət edərək, satınalmaları həyata keçirilməsi .

- Satınalmalar üzrə daha yaxşı təkliflər əldə etmək üçün potensial/mövcud təchizatçılar ilə müntəzəm danışıqların aparılması və bazarın təhlili;

- Xərclərin təhlili, xərclərin azaldılması üsulları üçün uzunmüddətli qənaət üsullarının təklif edilməsi;

- İllik satınalma planının hazırlanmasında iştirak;

- Təchizatçılar tərəfindən hesabların vaxtında təqdim edilməsinə və ödənilməsinə nəzarət, hesabların yoxlanışının həyata keçirilməsi;

- Sifarişlərə müvafiq olaraq müqavilələri, düzəlişləri hazırlanması, gündəlik sənədləşmə işlərinin həyata keçirilməsi və təkliflərin toplanması;

- Mövcud proseslərin təkmilləşdirilməsi üçün təşəbbüs göstərmək;

- İllik büdcənin formalaşma prosesində iştirak etmək;

- Şirkət daxili layihələrdə iştirak etmək;

- Birbaşa rəhbər və departament rəhbəri tərəfindən yönələn tapşırıqların həyata keçirilməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Ali iqtisadi təhsil;

- Satınalmalar istiqamətində 2 il iş təcrübəsi;

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək;

- Power point, Excel və visiodan mükəmməl istifadə etmək bacarığı;

- Dürüst, məntiqli, işgüzar, pozitiv

- “B” kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi arzuolunandır.

Son müraciət tarixi: 29 fevral, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin

Müraciət üçün ərizə

CV-nizi bura yükləyin
File name

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi

PASHA chatSualınız var?