*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Sığorta növünü seçin

Bağla

Müştəri məmnuniyyəti

Bağla

Siyasət

Hörmətli Müştərilərimiz!


“PAŞA Sığorta ASC” olaraq Müştəri Məmnuniyyəti üzrə fəaliyyətimizin əsas istiqaməti müştərilərimizin ehtiyac və tələblərini ən qısa zaman çərçivəsində ətraflı, düzgün və dəqiq şəkildə cavablandırmaqdan ibarətdir.


Bizim məqsədimiz sadəcə xidmət göstərmək deyil, müştərini tanımaq, ehtiyaclarını anlamaq , ona uyğun xidmət və məhsullar təqdim etməkdir.


Uzunmüddətli müştəri siyasətinə istiqamətlənərək Sizlərin rahatlığınızın təminatını yüksək peşəkarlıqla qarşılamağa çalışırıq.


Bu səbəblərdən sığorta bazarında mövqeyimizi uca tutur, qabaqcıl idarəetmə sistemi və peşəkar işçi heyətimizə əsaslanaraq fəaliyyət göstərdiyimiz sahədə ən yüksək keyfiyyəti hədəfləyir, müştərilərimizin tələblərinə mükəmməl təcrübə nümayiş etdiririk.


“PAŞA Sığorta ASC” olaraq Sizləri sığortalılarımız sırasında görməkdən məmnuniyyət hissi duyuruq və bizi seçdiyiniz üçün təşəkkür edirik.


Hər hansı bir sualınız olduğu təqdirdə aşağıdaki kanallar vasitəsilə bizə məlumat verməyiniz xahiş olunur.

  • Şikayətlərə görə məsul olan vəzifəli şəxsin telefon nömrəsi: +994 51 225 89 78
  • Şikayətlərə görə məsul olan vəzifəli şəxsin elektron poçt ünvanı: ljafarli@pasha-insurance.az
  • +994 12 505 12 22 şəhər nömrəsinə yığdıqdan sonra 4 düyməsi
  • Nəzarət orqanı tərəfindən göndərilən və ya birbaşa İdarə Heyəti, departament rəhbərlərinə ünvanlanmış istək/şikayət məktubları;
  • Complaints@pasha-insurance.azcustomer.care@pasha-insurance.az;
  • Facebook/Linkedin/ www.pasha-insurance.az;
  • Əlaqə mərkəzlərinin qeydiyyat formaları;
  • Ön Masa ofislərində yerləşdirilmiş “Müştərinin səsi” qutuları.