*7000

Order call

Request a call back

Close form
Thank you!

You will be called during working hours

Career

Work with us

WE CARE ABOUT YOU… You will get a chance to become a part of a huge family, socialize with them more often and work in a company with strong corporate culture.


ENDLESS OPPORTUNITY AND DYNAMIC DEVELOPMENT… The exciting part of joining us is that there are no boundaries. PASHA Insurance always interested in your professional development and in your success. You will always have an opportunity to prove yourself, learn a lot and grow.


EMPOWERMENT… We empower our employees to give new ideas that improve their work examine new perspectives for a more optimal solution to problems.


NEVER TOO YOUNG TO LEAD… We always give you a chance to be a LEADER if you have challenged your potentials of the real, of the possible while solving occurring problems during working process, if you take initiative and push the boundaries while helping others shine along the way.

Vacancies list

Telesatış operatoru
  • Bakı
  • 2018-10-19 - 2020-03-30

Azərbaycanın Sığorta bazarında Lider olan “PAŞA Sığorta” şirkəti Telesatış operatoru üzrə vakansiya elan edir!


Biz, Azərbaycan dilində sərbəst danışan, yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı olan və bu bacarığı telefonla satışda tətbiq etməyə həvəsi olan gəncləri axtarırıq.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;

- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Satışdan sonra müştərilərə məlumat xarakterli dəstəyin göstərilməsi.


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Dil bilikləri:

- Azərbaycan dili – (mütləq) danışıq, savadlı və yüksək nitq mədəniyyəti, düzgün yazışma üslubu;

- Rus dili – danışıq (tələb olunmur, amma üstünlük verilir);

- İngilis dili- tələb olunmur, amma üstünlük verilir. – gələcəkdə promotion və təlim, təcrübə mübadiləsi üçün lazım ola bilər;

- Stressə davamlılıq bacarığı- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması;

- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.

İş şəraiti:


- İş rejimi - 5 iş günü 9:00-dan 18:00-dək

- 3 ay Sınaq müddəti (bu müddət ərzində - təlim və əmək haqqı nəzərdə tutulub)

- Əmək müqaviləsi


Özünü sınamaq istəyən hər kəs CV-sini mövzu bölümündə Telesatış operatoru yazaraq recruitment@pasha-insurance.az elektron poçt ünvanına göndərər bilər.


Son müraciət tarixi: 30 mart , 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Tibbi xidmətlər şöbəsində assistent
  • Bakı
  • 2019-10-16 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Tibbi xidmətlər şöbəsində assistent” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İş günü ərzində sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi

- Ehtiyac yarandığı hallarda və ya birbaşa rəhbərin göstərişi ilə müştərilərdən gələn zənglərin cavablandırılması, sual və sorğuların cavablandırılması, şikayətlərin həll edilməsi və məsləhətlərin verilməsi

- Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;

- Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların daxili elektron sistemə daxil edilməsi;

- Tibbi sığorta üzrə sənəd bazasının yaradılması və daimi yenilənməsi işində rəhbərliyə dəstək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil (tibbi təhsili arzuolunandır);

- Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dili arzu olunandır.

TƏCRÜBƏ

- Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Qeyri standart vəziyyətə cəld reaksiya vermək.

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Kompensasiya və müavinətlər üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2019-11-12 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Kompensasiya və müavinətlər üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkət üzrə aylıq əmək haqlarını, mükafat, əlavə iş saatları və tutulmalara dair məlumatları hesablamaq, Əmək Haqqı sisteminə (Protech) daxil etmək və ödənişi təmin etmək;

- Əlavə ödəniş və ya tutulmalara dair təqdim olan sənədləri yoxlamaq və ehtiyac yaranarsa, hesablamalara dair müvafiq funksiya rəhbərləri ilə aydınlaşdırıcı görüşlərin təşkil edilməsi;

- Hər bir əmək haqqı hesablanması dövründə əməliyyatların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi üçün iş prosesi təşkil etmək və idarə etmək;

- Əməkdaşın aylıq ödənişinə təsir edən bütün vergi və ya əmək qanunvericiliyi tələblərindən irəli gələn dəyişiklikləri araşdırmaq və həyata keçirmək;

- Əməkdaşın sorğularını araşdırmaq və onlara vaxtında cavab vermək;

- Tələb olunduqda əməkdaşların əmək haqqı ödənişlərini fərdi qaydada yoxlamaq;

- Müvafiq tapşırıq verildikdə və ya vəzifə öhdəlikləri ilə tələb olunduqda şöbə daxilində digər sahələr üzrə dəstək göstərmək;

- Əməkdaşların fəaliyyətinə təsir edəcək məmnuniyyət proqramlarının, benefit paketlərinin hazırlanması;

- Biznes hədəflərinə və strategiyaya uyğun olan Kompensasiya paketinin hazırlanması;

- Əməkdaşlara təqdim olunan məmnuniyyət proqramlarının və benefit paketlərinin gözləniltilərə uyğunluğunu yoxlamaq məqsədilə illik sorğuların keçirilməsi, yeni təkliflərin toplanılması, analızı və proses edilməsi, ümumi bazar araşdırmalarının aparılması;

- Əməkdaşların şirkətə bağlılığını və məmnuniyyəti artırmaq məqsədi ilə yeni motivasiya sistemlərinin araşdırılması, bazar analizinin təşkil olunması və təşəbbüslərin rəhbərliyə təqdim olunması;

- İllik əmək haqqı fonduna birbaşa nəzarət və büdcə istifadəsi üzrə müvafiq hesabatların tərtib olunması;

- Bütün məsələlərə münasibətdə məxfilik qaydalarına uyğun davranmaq.

Bilik və bacarıqlar:

- Əmək haqqının hesablanması üzrə iş təcrübəsi;

- Əmək haqqının hesablanması və əmək haqqından gəlir vergisinin tutulması ilə bağlı qanunları dərindən bilmək;

- Standart əmək haqqı/mühasibat uçotu anlayışları, təcrübələri və prosedurlarını yaxşı bilmək;

- Əmək məcəlləsi üzrə dərin biliklər;

- Yüksək səviyyədə excell bilirkləri.

BACARIQLAR

- Dəqiqlik və məxfiliyi ən yüksək səviyyədə qoruyub saxlamaq;

- Müstəqil işləmək, vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarıqları;

- Yüksək peşəkarlıq səviyyəsi ilə aydın və qısa ünsiyyət qurmaq üçün tələb olunan mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;

- Güclü etik dəyərlərə malik olmaq;

- Vaxt məhdudiyyəti şəraitində sərbəst işləyə bilmək;

- Əsaslandırılmış qərar verə bilmək bacarığı;

- Tapşırıqların yerinə yetirilməsində davamlı olaraq operativlik nümayiş etdirmək;

- Təzyiq altında işləmək və problemləri həll etmək bacarıqları;

- Komandada işləmək bacarığı

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
İnsan Resursları üzrə kiçik mütəxəssis/assistent
  • Bakı
  • 2019-12-10 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnsan Resursları üzrə kiçik mütəxəssis/assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müsahibələrin təşkil edilməsi, namizədlərin müsahibəyə dəvət edilməsi və nəticələrin məlumat bazasına daxil edilməsi;

- Müsahibələrin, imtahan və qrup çalışmalarının təşkil edilməsi;

- Müsahibədə iştirak etmiş namizədlərin qeydiyyat reyestrinin aparılması və namizədlərə müsahibə nəticələrinin göndərilməsi;

- Yeni işçilərin rəsmiləşdirilməsi üçün lazımi sənədlərin toplanılması və şəxsi faylların açılmasında dəstək olmaq;

- Recruitment prosesinin optimizasiyasi layihəsinin icrasında dəstək olmaq;

- Müvafiq sənədlərin daxili elektron bazaya yüklənilməsi;

- Korporativ tədbirlərin təşkilində dəstək olmaq;

Bilik və bacarıqlar:

- İnsan Resurslarının İdarə edilməsi, Təşkilati İnkişaf, Sosial Elmlər, Biznes İdarəçiliyi, Dövlət Sektoru İdarəçiliyi və ya əlaqəli sahədə ən azı bakalavr dərəcəsinə sahib olmaq;

- İnsan Resursları sahəsində ən azı 1 il təcrübə;

- Azərbaycan və rus dili biliyinin sərbəst, ingilis dilinin işlək olması;

- AR Əmək Məcəlləsi üzrə biliklər;

- Kompyuter bilikləri Microsoft Office təminat proqramları paketi (MS MS Word, Excel, Powerpoint) ilə işləmək bacarığı;

- Ünsiyyətqurma bacarığı;

- Geri bildirimə açıq, səmimi, dürüst, təşəbbüskar.

Son müraciət tarixi: 30 mart , 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
İstedadların İdarəolunması Üzrə Mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-01-04 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "İstedadların İdarəolunması Üzrə Mütəxəssis" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkətin istedad bazasını cəlb etmək, ölçmək, inkişaf etdirmək və idarə etmək məqsədi daşıyan proqramların həyata keçirilməsinə kömək edir.

- Rəhbərliyə təşkilatın istedad strategiyalarının effektivliyini qiymətləndirməyə kömək edir

- Effektiv "induction" proqramlarını hazırlamaq və həyata keçirmək;

- Şirkətdaxili təlim və təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək məqsədiləy yüksək keyfiyyətli proqramların təşkili

- Əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafına dəstək vermək;

- Karyera inkişaf imkanlarını təmin etmək üçün birbaşa/ departament rəhbərləri və əməkdaşlarla işləmək;

- İstedadların idarəedilməsi texnikası və dəyərləndirməsində ən yaxşı təcrübələri tətbiq etmək;

- Daxili akademiyanın inkişafı və yenidənqurulması.

BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

- İnsan Resursları üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsinin olması;

- İstedadların idarəedilməsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi təcrübəsi,

- 3 il ümumi İR üzrə təcrübə

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək

- Powe Point,excel və visio proqramlarından mükəmməl istifadə edə bilmək

- Tez öyrənmə bacarığı

- Yaxşı ünsiyyət bacarığı

- Yaxşı təqdimat bacarığı

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
İnsan Resursları Biznes Tərəfdaşı
  • Bakı
  • 2020-01-17 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "İnsan Resursları Biznes Tərəfdaşı" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İnsan Resursları strategiyasını biznes strategiyasına uyğunlaşdırmaq üçün rəhbərliklə tərəfdaşlıq;

- Daxili siyasət prosedurunun şərhini və tətbiqini həyata keçirmək üçün rəhbərliklə mütəmadi müzakirələr keçirmək; istedadların idarə edilməsi və inkişafı və eləcə də təşkilati dizayn üzrə konsultasiya təşkil etmək;

- İşgüzar tərəfdaşlar üçün hazırkı və gələcək dövr üçün tələb olunan kadr və professional ehtiyaclar barədə davamlı təhlil aparmaq və bu ehtiyacları ödəmək üçün strategiya hazırlamaq;

- İllik büdcə planlaşdırması / iş proqnozu prosesində işgüzar funksiyalar ilə fəal əməkdaşlıq etmək;

- Namizədlərinin müraciətlərini əvvəlcədən nəzərdən keçirmək və vəzifəyə uyğun müvafiq təcrübənin, bilik və bacarığının olub olmamasını təyin etmək;

- namizəd müraciətini təmin etmək məqsədilə ali təhsil ocaqları ilə əməkdaşlıq etmək, əmək yarmarkaları, İşəgötürmə kampaniyalarında fəal iştirak etmək;

- Yeni işə götürənlər üçün istiqamətləndirmə proqramını təkmilləşdirmək;

- Bazarda rəqabət aparmaq üçün innovativ işə qəbul üsulları ilə əlaqəli məlumatlar toplamaq və müvafiq qaydada yenilikləri həyata keçirmək;

- İllik perfomans nəticələrini , bonus mükafatları, müavinət qeydlərinin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;

- İnsan Resursları gündəliyini idarə etmək üçün 2 nəfərlik bir qrupu idarə etmək və inkişaf etdirmək;

BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

- İnsan Resursları və ya əlaqəli biznes istiqaməti üzrə bakalavr (magistr dərəcəsi olanlara üstünlük verilir) dərəcəsi;

- İstedad əldə etmək istiqamətində ən azı iki (2) il, HR Business Partner istiqaməti üzrə bes (5)- səkkiz (8) il iş təcrübəsi ;

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək;

- Power point, Excel və visiodan mükəmməl istifadə etmək bacarığı;

- Performansın idarə olunması üzrə əsas HR proqramları ilə işləmək təcrübəsi;

- Müştəri idarəetməsi və işgüzar səriştələr;

- Güclü natiqlik bacarığı;

- Qeyri-adi və sürətlə dəyişən mühitdə böyümək bacarığı;

- Yüksək şəxsi məqsədlərtəyin etmək və müstəqil işləmək bacarığı;

- Təşkilatçılıq, çox vəzifəli iş şəraitində prioritetləşdirməyə riayət etmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Müştəri münasibətləri və hüquqi təminat üzrə mütəxəssis/ baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-01-28 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Müştəri münasibətləri və hüquqi təminat üzrə mütəxəssis/ baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarətin təmin edilməsi;

- Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi;

- Sığorta iddiaları prosesində mübahisə yaradan məqamlarda sığortalı və onların nümayəndələrinin qəbul edilməsi, tərəflər arasında imzalanmış müqavilə əsasında sığorta ödənişi üzrə bütün mübahisəli məqamları araşdıraraq tənzimlənməsi;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinə birbaşa nəzarət edilməsi;

- İcraatda olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;

- Dövlət və qeyri-dövlət qurumlar ilə və həmçinin təkrarsığortaçılar ilə danışıqların aparılması;

- Sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi prosesinin gedişində üçüncü (müstəqil) tərəfin cəlb olunmasının təşkili və yekun rəyin əldə edilməsi;

- Sığorta ödənişlərinə nəzarət edilməsi; əsassız xərclərin qarşısının alınması;

- Departament əməkdaşlarının şöbələr arası qarşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edilməsi və nəzarət edilməsi;

- Departament əməkdaşlarının vəzifə öhdəliklərinə və əmək nizam-intizamına riayət etmələrinə nəzarət edilməsi;

- Departament əməkdaşlarının işlərinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak;

- Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması və həmçinin Departament əməkdaşlarının təkliflərinin rəhbərliyə təqdim edilməsi;

- Sistemin təkmilləşdirilməsi üçün irəli sürülən təkliflərə müvafiq sənədlərin hazırlanması və tətbiqinə nəzarət;

- Departamentin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasına cavabdehlik;

- Zəruri hallarda Şirkətin məhkəmə orqanlarında təmsil etmək;

- Birbaşa rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil – arzu olunan hal olaraq hüquqi təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, YNH haqqında bilik, avtomobil hissələrinin bazar dəyəri, servis xidmətləri, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Şirkətdə fəaliyyətdə olan sığorta qaydaları biliyi.

TƏCRÜBƏ

- Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi.

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Problemlərin həlli bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı,

- Liderlik;

- Əməkdaşları daha yaradıcı işə təlqin etmək;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 30 mart , 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Sığorta əməliyyatlarına dəstək xidməti üzrə assistent
  • Bakı
  • 2020-01-28 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Sığorta əməliyyatlarına dəstək xidməti üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Debitor borcların araşdırılması və ödənilməsini təmin edilməsi;

- Əsassız məbləğlərin müştərilərə geri qaytarılmasını və ya müvafiq sığorta şəhadətnamələrə sığorta haqların bağlanmasını həyata keçirilməsinin təmin olunması;

- Müştərilərə xəbərdarlıq və xitam ilə bağlı rəsmi məktubların yazılması;

- Həftədə bir dəfə debitor borclar ilə bağlı hesabatın hazırlanması;

- Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil, maliyyə sahəsində ali təhsilə üstünlük verilir;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dilinin sərbəst bilmək;

- MS Office proqramlarını/ Excell proqramını sərbəst bilmək.

TƏCRÜBƏ

- Sığorta və ya bank sahəsində 1 il iş təcrübəsi.



BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Məsuliyyətlilik;

- Dəqiqlik;

- Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı;

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Ekspertiza şöbəsində təcrübə
  • Bakı
  • 2020-02-12 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC Ali məktəbdə qiyabi təhsil alan, sonuncu kurs bakalavr və habelə magistraturada təhsil alan və təcrübə keçmək arzusunda olan tələbələri Ekspertiza şöbəsində təcrübə keçməyə dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Daxili sənədlərin toplanması və qeydiyyatı;

- Müştərilərə aidiyyatı üzrə məlumatların verilməsi;

- Müvafiq istiqamət üzrə hesabatların hazırlanması.

- Birbaşa rəhbər tərəfindən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Kompyuter bilikləri Microsoft Office təminat proqramları paketi üzrə biliklərin olması;

- Dil bilikləri - Azərbaycan dilinin mükəmməl, rus və ingilis dillərinin işlək səviyyədə olması arzu olunandır;

- Araşdırma bacarığı;

- Komandada işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Qəza komissarları şöbəsində təcrübə
  • Bakı
  • 2020-02-12 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC Ali məktəbdə qiyabi təhsil alan, sonuncu kurs bakalavr və habelə magistraturada təhsil alan və təcrübə keçmək arzusunda olan tələbələri Qəza komissarları şöbəsində təcrübə keçməyə dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Qeydiyyata alınan hadisələrin qeydiyyatı barədə məlumat və yekun hesabatın hazırlanması;

- Daxili sənədlərin toplanması;

- Dövlət orqanlarına sorğuların göndərilməsi;

- Müvafiq istiqamət üzrə hesabatların hazırlanması.

Bilik və bacarıqlar:

- Kompyuter bilikləri Microsoft Office təminat proqramları paketi üzrə biliklərin olması;

- Dil bilikləri - Azərbaycan dilinin mükəmməl, rus və ingilis dillərinin işlək səviyyədə olması arzu olunandır;

- Araşdırma bacarığı;

- Komandada işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 30 mart , 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Satınalmalar üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-02-12 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkətin satınalma fəaliyyətinin qanunvericilik tələblərinə müvafiq qaydada Şirkətin Satınalma Siyasətinin prinsiplərinə və tələblərinə riayət edərək, satınalmaları həyata keçirilməsi .

- Satınalmalar üzrə daha yaxşı təkliflər əldə etmək üçün potensial/mövcud təchizatçılar ilə müntəzəm danışıqların aparılması və bazarın təhlili;

- Xərclərin təhlili, xərclərin azaldılması üsulları üçün uzunmüddətli qənaət üsullarının təklif edilməsi;

- İllik satınalma planının hazırlanmasında iştirak;

- Təchizatçılar tərəfindən hesabların vaxtında təqdim edilməsinə və ödənilməsinə nəzarət, hesabların yoxlanışının həyata keçirilməsi;

- Sifarişlərə müvafiq olaraq müqavilələri, düzəlişləri hazırlanması, gündəlik sənədləşmə işlərinin həyata keçirilməsi və təkliflərin toplanması;

- Mövcud proseslərin təkmilləşdirilməsi üçün təşəbbüs göstərmək;

- İllik büdcənin formalaşma prosesində iştirak etmək;

- Şirkət daxili layihələrdə iştirak etmək;

- Birbaşa rəhbər və departament rəhbəri tərəfindən yönələn tapşırıqların həyata keçirilməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Ali iqtisadi təhsil;

- Satınalmalar istiqamətində 2 il iş təcrübəsi;

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək;

- Power point, Excel və visiodan mükəmməl istifadə etmək bacarığı;

- Dürüst, məntiqli, işgüzar, pozitiv

- “B” kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi arzuolunandır.

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Actuarial Analyst (Agile)
  • Baku
  • 2020-02-27 - 2020-03-30

Responsibilities

- Lead pricing reviews for assigned P&C products, with minimal supervision

- Initiates efforts to improve the products, and independently makes recommendations on how product and pricing can be improved based on actuarial knowledge

- Monitors the loss and premium trends within the assigned segment(s) and makes recommendations for improvement

- Support the team with other analytical services as per need basis

- Pursues professional development in the actuarial profession through rigorous self-study and successful completion of actuarial exams

Background

- Undergraduate degree or higher in a relevant discipline, preferably in mathematics, actuarial science, statistics or economics

- At least 2 actuarial exams

- 2+ years of actuarial experience in the insurance industry preferred.

Specific job skills

- Mastery in Excel skills

- Ability in relational databases, such as SQL

- Fluency in Azerbaijani and/or Russian

- Fluency in English is a plus

Required mindsets and behaviors

- Team player

- Responsive to changing priorities

- Analytical, creative thinker and problem solver

- Enjoys interdisciplinary and cross-functional work

Deadline: 30 march

For apply:https://bit.ly/37YNasJ

Apply to this vacancy
Marketing Specialist
  • Baku
  • 2020-02-27 - 2020-03-30

Responsibilities

- Collaborate with product teams to understand marketing needs and develop relevant marketing strategies

- Maintain coordination with vendors and agencies for production of marketing material in line with specifications

- Ensure quality of content and campaigns

- Conduct analyses to measure the results of marketing campaigns

Background

- Undergraduate degree or higher in a relevant discipline, preferably in marketing, business, or finance

- Working experience in implementation of campaign management and marketing campaigns

- 2+ years of work experience preferred

- Previous experience in insurance business preferred

Specific job skills

- A sound understanding of offline and digital marketing

- Excellent communication skills

- Presentable and professional attitude

- Data-driven decision-making

- Fluency in Azerbaijani and/or Russian

- Fluency in English is a plus

Required mindsets and behaviors

- Strong interpersonal and communication skills

- Responsive to changing priorities

- Team player

- Creative thinker and problem solver

- Enjoys interdisciplinary and cross-functional work

Deadline: 30 march

For apply:https://bit.ly/37YNasJ

Apply to this vacancy
Data Scientist (Agile)
  • Baku
  • 2020-02-27 - 2020-03-30

Responsibilities

- Apply data science methods to improve and optimize customer journeys

- Capture meaningful insights from data and turn them into competitive advantages for the business

- Study product features and customer behaviors to inform the team’s decision making

- Support the team with other analytical services as per need basis

Background

- Undergraduate degree or higher, preferably in the field of Computer Science, Machine Learning, Applied Statistics, Econometrics, or Mathematics

- 2+ years of work experience preferred

- Previous experience in insurance business preferred

Specific job skills

- Coding skills (such as Python, R or similar)

- Analytics tools experience (such as SQL or similar)

- Data visualization tools

- Performing analysis with large datasets

- Experience designing, monitoring and analyzing A/B tests

- Fluency in Azerbaijani and/or Russian

- Fluency in English is a plus

Required mindsets and behaviors

- Strong interpersonal and communication skills

- Responsive to changing priorities

- Team player

- Creative thinker and problem solver

- Enjoys interdisciplinary and cross-functional work

Deadline: 30 march
For apply:https://bit.ly/37YNasJ

Apply to this vacancy
IT – Software developer (Agile)
  • Bakı
  • 2020-03-03 - 2020-03-30

Responsibilities

- Pioneer operational and analytical studies on products, campaigns, customer relations and company processes with relevant reams

- Pioneer projects to develop software and tools for selected insurance processes

- Coordinate with IT team leaders for software development and IT architecture alignment

Background

- Undergraduate degree or higher in IT or relevant discipline (e.g., Computer Science, Software Engineering)

- 2+ years of work experience designing, programming, and/or supporting software programs & applications

- Previous experience with insurance software preferred

Specific job skills

- C#, .NET, REST, Angular, XML, SQL, Web API, MSTest, and Nunit preferred

- Windows Services, Web Services, Web API, REST, SOAP, XML, JSON etc. preferred

- Strong team, interpersonal communication skills to work effectively with others (technical, business, and management)

- Enjoy staying current on emerging technologies

Required mindsets and behaviors

- Fast learner

- Responsive to changing priorities

- Active team player

- Creative thinker and problem solver

- Enjoys interdisciplinary and cross-functional work

Deadline: 30 march
For apply:https://bit.ly/37YNasJ

Apply to this vacancy
Korporativ satış üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-03-05 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Korporativ satış üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə Korporativ sığorta üzrə Koordinatorun tapşırdığı sığorta növləri üzrə məhsulların və xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi;

- Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması, potensial müştərilər arasında şirkətin məhsullarını və xidmətlərinin yayılması;

- Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya servisinin təqdim edilməsi;

- Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatları yığaraq müvafiq şöbəyə təqdim olunması;

- Ərizə formasını vaxtında müvafiq şöbəyə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsi;

- Sığorta müqaviləsini vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması;

- Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarını müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi;

- Potensial müştərilərlə aparılan görüş və danışıqları, göndərilən/təqdim olunan təklifləri, sığorta şərtlərini, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi;

- Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanması;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil;

- Microsoft office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) biliyi;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq;

TƏCRÜBƏ

- Satış-biznesi sahəsində, o cümlədən sığorta sahəsində iş təcrübəsinin minimum 2 il olması.

BACARIQLAR

- Təşəbbüskarlıq;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Çalışqan;

- Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq;

- Dəqiqlik;

- Fikirlərinin aydın izahı;

- İşgüzar məktubların yüksək səviyyədə tərtib etmə;

- Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək bacarığı;

- Problemli vəziyyəti həll etmək;

- Komandada işləmək;

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Asssitans mərkəzində assistent
  • Baku
  • 2020-03-05 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Asssitans mərkəzində assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müştəri zənglərinin cavablandırılması və şirkətə müraciət edən müştərilərə lazımi dəstəyin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmətin təqdim edilməsi;

- Gündəlik fəaliyyətinin şirkətin strategiyasına və korporativ dəyərlərinə uyğun şəkildə aparılması;

- Fəaliyyət zamanı aşkarlanmış boşluqları və şübhəli halları birbaşa rəhbərinə hesabat vermək;

- Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.

- Bilik və bacarıqlar:

Ali təhsil, sığorta və ya hüquq sahəsində təhsilə üstünlük verilir;

- Dil bilikləri Azərbaycan və rus dillərinin sərbəst bilikləri, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir.

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Dəqiqlik.

İş rejimi:

- Növbəli iş rejimi

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Qəza komissarı - assistent
  • Bakı
  • 2020-03-05 - 2020-03-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “PAŞA Sığorta” ASC-nin Qəza komissarı - assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;

- Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;

- Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;

- Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;

- Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;

- Zərərə məruz qalmış əmlakların qiymətləndirməsi və təmiri prosesinə nəzarət etmək və qiymətləndirmə şöbəsi ilə razılaşdırmaq;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan sərbəst istifadə etmə bacarığı, rus və ingilis dilinin işlək səviyyədə olması.

- Minimum 1 il iş təcrübəsi.

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Problemlərin həlli bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Liderlik.

Son müraciət tarixi: 30 mart, 2020-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Maliyyə hesabatları üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-03-12 - 2020-04-12

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Maliyyə hesabatları üzrə mütəxəssis” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Əsas öhdəliklər:

- Aylıq əsasda büdcənin icrasına nəzarət və bu istiqamətdə müqayisə və təhlillərinin aparılmasında və müvafiq təqdimatın hazırlanmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Aylıq korporativ hesabatların (“Rəhbərliyə Hesabat”) və Şirkətin Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları (“MHBS”) üzrə yarım-illik və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Hesabat prosedurlarını daxili nəzarət tələblərinə və beynəlxalq maliyyə hesabatı standartlarına cavab verən şəkildə icra etmək;

- Daxili hesabat sisteminin inkişaf prosesinə tövhə verir və bu prosesin davamlı təkmilləşdirilməsinə dəstək olmaq.

- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə proqram təminatlarının işlənilməsində və müvafiq proseslərin avtomatlaşdırılmasında bilavasitə iştirak etmək;

- Sığorta portfeli üzrə maliyyə vəziyyətinin təhlilində iştirak etmək;

- Kənar auditorların məlumat təminatında iştirak etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqlar (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.).

Tələb olunan göstəricilər və bacarıqlar:

- Ali təhsil. İxtisas - Maliyyə, Mühasibat və s.

- İstiqamət üzrə 2 ildən çox təcrübə.

- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, işgüzar ingilis dili biliyininn olmas.

- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları.

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklər

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq.

- Stresə davamlı, komandada işləmək bacarığı, təqdimat bacarığı, MHBS haqqında biliklər.

- Böyük dördlüyə (Big Four) aid olan audit şirkətlərində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.

Son müraciət tarixi: 12 Aprel 2020-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Qəza komissarı - assistent
  • Gəncə
  • 2020-03-16 - 2020-04-13

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “PAŞA Sığorta” ASC-nin Gəncə nümayəndəliyində Qəza komissarı - assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Hadisə barəsində müraciəti birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin tənzimlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;

- Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq və həmin sənədlərin toplanılması prosesinin həyata keçirilməsi;

- İcraatın davam etdirilməsi üçün ilkin sənədlərin şöbə rəhbərinə ötürülməsi;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Regionlarda baş vermiş hadisələr barədə məlumatın nümayəndəliklərə ötürülməsi və tənzimlənmə prosesinə nəzarət edilməsi;

- Şirkətdə mövcud olan müxtəlif sığorta məhsulları üzrə xidmətlərin təmin olunmasını həyata keçirmək və şöbə rəhbərinə məruzə etmək;

- Xidməti istifadəsinə verilmiş əmlakın səliqəli istifadə olunmasına məsuliyyət daşıyır;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan dilində sərbəst ünsiyyət qurma bacarığı, rus dili biliyinin olmasına üstünlük verilir;

- Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 13 aprel, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Korporativ hüquq xidmətinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2020-03-16 - 2020-04-13

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Korporativ hüquq xidmətinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

- Paşa Sığorta ASC-də idarəetmənin hüquqi əsaslarının təkmilləşdirilməsi, səlahiyyətlərin dəqiqləşdirilməsi, fəaliyyətin yaxşılaşdırılması barədə təkliflər hazırlayır, yaxud hazırlanmasında iştirak edir, struktur bölmələrin qanunvericiliyə zidd qərarlarının ləğvi, yaxud dəyişdirilməsi ilə bağlı təkliflərlə rəhbərlik qarşısında çıxış edir;

- Paşa Sığorta ASC-nin struktur bölmələrində və qurumlarda hüquqi təminat və marifləndirmə işlərinin aparılmasına metodiki və əməli rəhbərliyi həyata keçirir, bu məqsədlə struktur bölmələrin əməkdaşları üçün seminarlar təşkil edir, habelə iclaslar keçirir;

- Sığorta sahəsində normativ hüquqi aktların sistemləşdirilmiş uçotunu aparmaq və külliyyatını hazırlamaq, habelə Paşa Sığorta ASC-nin hüquqi aktlarının elektron ehtiyatının təşkili və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı fəaliyyətə metodiki rəhbərlik etmək,

- Sığorta sahəsində normativ hüquqi tənzimlənmənin, Paşa Sığorta ASC-nin struktur bölmələrində və qurumlarında idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, barədə təkliflərin hazırlanmasında iştirak etmək;

- Paşa Sığorta ASC-nin normativ sənədlər fondunun tamamlanması, Korporativ Hüquq Xidmətindəki hüquqi ədəbiyyat kitabxanasına zəruri ədəbiyyatın, məlumat-sorğu kitabçalarının, bülleten və digər dövri hüquqi nəşrlərin toplanılması üçün tədbirlər görmək;

- Paşa Sığorta ASC-nin struktur bölmələrində qanunçuluğa riayət olunmasının, hüquqi təminat işlərinin vəziyyətini təhlil etmək, bu işlərin təkmilləşdirilməsinə və səmərəli təşkil edilməsinə dair təkliflər hazırlayıb aidiyyəti üzrə rəhbərliyə təqdim etmək və s.;

BİLİKLƏR

- Ali hüquqi təhsil;

- Dil bilikləri: Yazılı və şifahi Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yaxşı bilmə;

- Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericilik aktlarını, şirkət daxilində qüvvədə olan normativ aktları bilmə və istiqamətləndirmə;

- Hüququn mülki, mülki-prosessual, əmək, maliyyə sahələrini yaxşı bilmə, digər sahələrdə orta biliklər.

TƏCRÜBƏ

- Bu sahədə azı 7 il iş təcrübəsi

BACARIQLAR

- Çətin şəraitdə işləmək bacarığı;

- Komandada işləmək bacarığı;

- Məsuliyyətlilik;

- Təşəbbüskarlıq.

Son müraciət tarixi: 13 aprel, 2020.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy

Request for insurance

CV-nizi bura yükləyin
File name

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Thank you!

Your application was successfully submitted

PASHA chatSualınız var?