*7000

Order call

Request a call back

Close form
Thank you!

You will be called during working hours

Career

Work with us

WE CARE ABOUT YOU… You will get a chance to become a part of a huge family, socialize with them more often and work in a company with strong corporate culture.


ENDLESS OPPORTUNITY AND DYNAMIC DEVELOPMENT… The exciting part of joining us is that there are no boundaries. PASHA Insurance always interested in your professional development and in your success. You will always have an opportunity to prove yourself, learn a lot and grow.


EMPOWERMENT… We empower our employees to give new ideas that improve their work examine new perspectives for a more optimal solution to problems.


NEVER TOO YOUNG TO LEAD… We always give you a chance to be a LEADER if you have challenged your potentials of the real, of the possible while solving occurring problems during working process, if you take initiative and push the boundaries while helping others shine along the way.

Vacancies list

İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində baş proqramçı
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində baş proqramçı” (Senior Software Developer) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:

- Sistem tələblərini təhlil etmək və tapşırıqları prioritetləşdirmək;

- .NET proqramlaşdırma dilləri istifadə edərək təmiz, test edilə bilən kod yazmaq;

- Sistemlərin arxitekturasını və texniki spesifikasiyasını yaratmaq;

- Müxtəlif .NET tətbiqləri test etmək və sazlamaq;

- Mövcüd kodu nəzərdən keçirmək və təkmilləşdirmək;

- Komandanın digər üzvlərinin kodunu nəzərdən keçirmək;

- Texniki sənədlərin və prosedurların yaradılmasında iştirak etmək;




Bilik və bacarıqlar:

- 4 il Software engineering üzrə təcrübə, automated testing, infrastruktur, məlumat bazaları, Agile proqram təminatının hazırlanması prosesinə dair biliklərə üstünlük verilir;

- CLR , CTS , CLS and JIT üzrə biliklər;

- Socket, Network and Protocol Programming üzrə biliklər;

- C#, Git, Team Foundation Server üzrə təcrübə;

- .NET environment and .NET Core Stack tech - (e.g. ASP.NET/MVC, WCF , .NET REMOTING, WEB API , SIGNALR, WPF, Entity Framework) üzrə təcrübə;

- Pure Javascript üzrə təcrübə;

- (WEB)Http optimization , Caching və s. üzrə təcrübə;

- MSSQL (T-SQL) and Data modeling with nosql üzrə təcrübə;

- SOAP web-services üzrə təcrübə;

- Algorithm Design,Algorithm optimization üzrə təcrübə;

- Parallel computing, Multithreading, Asynchronous programming üzrə təcrübə;

- OOP,AOP,OOAD,OO Epistomology, Software Design , Enterprise Design , Design Patterns və SOLID üzrə təcrübə;

- Test Driven Development , Domain Driven Design üzrə təcrübə;

- Distributed system, Distirbuted Design principles üzrə təcrübə;

- Memory optimization üzrə təcrübə;




Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Telesatış operatoru
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Telesatış operatoru vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;

- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Satışdan sonra müştərilərə məlumat xarakterli dəstəyin göstərilməsi.




Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Dil bilikləri:

+ Azərbaycan dili – (mütləq) danışıq, savadlı və yüksək nitq mədəniyyəti, düzgün yazışma üslubu;

+ Rus dili – danışıq (tələb olunmur, amma üstünlük verilir);

+ İngilis dili- tələb olunmur, amma üstünlük verilir. – gələcəkdə promotion və təlim, təcrübə mübadiləsi üçün lazım ola bilər;

- Stressə davamlılıq bacarığı- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması;

- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.




Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Rəqəmsal marketinq üzrə baş mütəxəssis (Agile)
  • Bakı
  • 2020-08-17 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:

- Rəqəmsal marketinq ehtiyaclarını anlamaq üçün məhsul komandaları ilə birgə çalışmaq və uyğun marketinq strategiyaları formalaşdırmaq;

- Rəqəmsal marketinq üzrə təşəbbüsləri portfelini tətbiq etmək;

- Lidlər yaratmaq və satışı artırmağa dəstək olmaq üçün orqanik, ödənişli sosial, e-poçt, PPC, displey şəbəkəsi, SEO və «affiliate» marketinq kanallarını təkmilləşdirmək;

- Rəqəmsal marketinq və müştəri səyahəti təkmilləşdirmə boyunca viuzal dizaynlarda davamlılığı təmin etmək;

- Rəqəmsal marketinq materiallarının tələblərə uyğun qaydada yaradılmasını təmin edərək təchizatçılar və agentliklərlə işləri koordinasiya etmək;

- Komandaya rəqəmsal kanallarda strateji hədəflərə çatmaqda kömək etmək və işlərin müvəffəqiyyətli icrasını izləmək;

- Rəqəmsal marketinq kampaniyalarının nəticələrinin ölçülməsi məqsədilə analizlərin həyata keçirmək.




Bilik və bacarıqlar:

- Əlaqədar sahədə bakalavr və ya daha yüksək səviyyədə ali təhsil (marketinq, biznes və ya maliyyə sahəsində təhsil arzuolunandır);

- Kampaniyaların idarəetməsində və/və ya rəqəmsal marketinq kampaniyalarının reallaşdırılması istiqamətində iş təcrübəsi;

- Marketinq üzrə 2 illik iş təcrübəsi (ən az 1 ili rəqəmsal marketinq üzrə olmaqla);

- Ənənəvi və rəqəmsal marketinq üzrə dərin anlayış;

- Yüksək kommunikasiya bacarıqları;

- Azərbaycan dilini səlis bilmək, İngilis və Rus dilini səlis bilmək arzuolunandır;

- Analitik və kreativ düşünmə tərzinə malik olmaq və problemləri həll etmək bacarığı;

- Sahələrarası və fərqli funksiyalarla birgə işləmək bacarığı.



Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Senior Database Developer
  • Baku
  • 2020-08-26 - 2021-04-29

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Senior Database Developer"

Key responsibilities:

- Development of high quality database solutions

- Develop, implement and optimize complex stored procedures and functions using T-SQL

- Develop procedures and scripts for data migration

- Develop and implement technical best practices for data movement, data quality, data cleansing, and other ETL-related activities. Develop and ensure adherence to locally defined standards for all developed components.

- Understand and experience maintaining an enterprise data warehouse with an accompanying nightly update cycle.

- ETL Repository Management, maintain appropriate backups and Multi-project/Multi-concurrent release ETL environment.

- Develop dimensional data models to support reporting through BI platform

- Document designs and architect data maps, develop data quality components and establish and/or conduct unit tests.

- Able to read Data Models to translate them into ETL or ELT loads into Data Warehouses and Data Marts.

- Participate in requirements, design, and development reviews. Conduct or participate in meetings with owners of key system components to fully understand current data and systems environments. Resolve source data issues and refine transformation rules.

- Analyze source system data to assess data quality. Work with technical and business representatives to determine strategies for handling data anomalies that are identified. Design ETL processes and develop source-to-target data mappings, integration workflows, and load processes. Design, develop and implement enterprise-class data warehousing solutions.

- Use the SSIS platform to extract, transform, and load data. Develop, test, integrate, and deploy ETL routines using ETL tools and external programming/scripting languages as necessary. Write and maintain unit test cases.

- Provide data analysis and technical documentation for both source and target mappings.

- Help administer and maintain the ETL environment in a support role with Database and System Administrators, including performing configuration management activities related to the ETL environment.

- Identify problems, develop ideas and propose solutions within different situations requiring analytical, evaluative or constructive thinking in daily work

Required skills:

- 3+ years of insurance or banking work experience

- 4+ years' experience working with SQL development background writing complex stored procedures and expressions, referential data integrity concepts and error handling.

- 2+ years' experience working with Microsoft SQL Server Integration Services (SSIS), use of control and data flow, data sources, connection manager and package configurations.

- 2+ years' experience working with data warehouse technologies and hands on experience with data extraction, data cleansing, data transformation, data loading and data validation rules.

- Possess an understanding of modern data warehouse architectures and data warehouse modernization techniques

- Good knowledge of BI architecture, data warehousing concepts

- Hands-on experience with Microsoft SQL Server products, such as (SQL Server 2017, SQL Server Reporting Services, SQL Server Integration Services, SQL Server Analytical Services, Power BI)

- High level of TSQL language proficiency with SQL Server

- Knowledge and experience with data modeling

- Proficient understanding of code versioning tools such as Git / TFS/ Red Gate

Deadline for applications: January 30, 2021

Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Apply to this vacancy
İnvestisiyaların idarə olunması xidmətinin rəhbəri
  • Baku
  • 2020-09-15 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnvestisiyaların idarə olunması xidmətinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Potensial investisiya imkanlarını, yeni maliyyə alətlərini təhlil edərək investisiya gəlirlərinin maksimallaşdırılması və portfel risklərinin azaldılması istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya portfelinin periodik təhlillərinin aparılması və təhlil nəticələri barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;

- Pul vəsaitlərinin hərəkətini, debitor və kreditor borclarını izləyərək Şirkətin üzləşə biləcəyi valyuta risklərinin müəyyənləşdirilməsi və riskləri önləyici tədbirlərin görülməsi;

- Likvidlik risklərinin qarşısının alınması üçün gözlənilən ödənişlərə (sığorta, təkrarsığorta, inzibati xərclər) nəzarət və potensial likvidlik ehtiyaclarını və artıqlığını müəyyənləşdirərək lazımi tədbirlərin görülməsi;

- Potensial kredit risklərinin müəyyənləşdirilməsi üçün məlumat və hesabatların toplanması və maliyyə təhlillərinin aparılması;

- İnvestisiyaların idarəolunması xidmətinin fəaliyyəti, investisiya büdcəsinin icrası, yeni investisiya imkanlarının və mövcud investisiyaların təhlil nəticələri barədə hesabatların və təqdimatların hazırlanması;

- İnvestisiya fəaliyyətini əks etdirən məlumatların proqram təminatlarında doğru və tam şəkildə əks olunmasına nəzarət;

- Vəsaitlərdən istifadənin səmərəliliyinin artırılması üçün banklarda mövcud vəsaitlərə, faiz gəlirləri üzrə debitor borcların vaxtında və düzgün ödənilməsinə nəzarət, investisiya gəlirinin maksimallaşdırılması istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı müqavilələrin Şirkət mənafeyinə uyğun şəkildə, investisiya qərarlarına uyğun şəkildə tərtib olunmasına və gecikməsiz imzalanmasına nəzarət;

- Şirkətin investisiya portfelinə nəzarət , banklar üzrə anderraytinq və investisiya gəlirlərini təhlil edərək gəlirliliyin artırılması üzrə təşəbbüslərlə çıxış etmək;

- Fəaliyyət istiqaməti üzrə qayda və prosedurların hazırlanması, təkmilləşdirilməsi istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı sistematik təhlil və hesabatlılıq sisteminin formalaşdırılmasında iştirak; Aktiv və passivlərin idarəedilməsi üzrə yeni təkliflərlə çıxış etmək;

- Yeni maliyyə alətlərini təhlil edərək investisiya imkanları barədə təşəbbüslərlə çıxış etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.) yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Maliyyə istiqamətində ali təhsil;

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklər;

- Kompyuter bilikləri: MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, işgüzar ingilis dilinin qabaqcıl səviyyəsi.

TƏCRÜBƏ

- Bu sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi.

BACARIQLAR

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;

- Dəqiqlik, diqqətlilik;

- Planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;

- Təşəbbüskarlıq.

Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Telesatış/Birbaşa satış üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-01-07 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC Satış Departamentində “Telesatış/Birbaşa satış üzrə mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şöbə/bölüm/qrup hədəfləri, onlara uyğun performans göstəricilərini təyin etmək və həyata keçirilməsini təmin etmək

- Müəyyən olunmuş nəzarət mexanizmlərini təqib etmək

- İşçilərin iş yükünün planlaşdırılması və nəzarəti, gündəlik satış və keyfiyyət göstəricilərinə görə işləməsini təmin etmək

- Təqdim olunan müştəri bazasını / siyahını fərdi hədəflərinə uyğun olaraq qrup daxilində bölüşdürülməsini təmin etmək

- Paşa sığorta tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə tabeçiliyində olan işçilərin biliklərini artırmaq və inkişaf etdirmək

- Təlim ehtiyaclarının təmin edilməsi

- Hər bir müştərilərə xidmət nöqtəsinin fəaliyyətinin məqsədəuyğunluğuna dair hesabatın təqdim edilməsi

- İT/inzibati dəstək

- Dəyərləndirmə və monitorinq prosesinin təkmilləşdirilməsi

- İnsan resurslarına olan tələbatın ölçülməsi, planlanılmasına dair təkliflərin hazırlanması

- Satış hədəflərinə dair təkliflər planının hazırlanması

- Hər bir əməkdaşın fərdi satış hədəflərini əhatə edən təkliflər planının hazırlanması

- Layihələrin koordinasiyası

BİLİKLƏR

- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir

- MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı

TƏCRÜBƏ

- Müştəri xidmətlər sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir.

- Təşkiletmə, prioritetləri müəyyən etmək və düzgün iş bölgüsü aparmaq bacarığı

BACARIQLAR

- Analiz etmək , problem həll etmək və qərar vermək bacarıqları

- Yüksək müştəri xidməti və satış bacarıqları

- Keyfiyyətə fokuslanmaq bacarığı

- Fəaliyyətə həvəsləndirmək bacarığı

- Komanda ilə işləmək bacarığı

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

- İdarəçilik bacarığı

Son müraciət tarixi: 07 Fevral 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Qrafik dizayner
  • Bakı
  • 2021-01-26 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Qrafik dizayner” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.





Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış, və məhsullar üçün kreativ konseptlərin hazırlanması və fərqli ölçülərə adaptasiyası;

- Şirkətin imic kampaniya konseptlərinin yaradılması

- Sosial media səhifələri üçün gündəlik postların dizayn edilməsi;

- Şirkətin bütün buklet, flayer, kataloq,və müxtəlif formatlı kommunikasiya vasitələrinin dizaynı;

- Verilən tapşırıqları vaxtında və mükəmməl şəkildə icra etmək

- Kreativ yanaşma tələb olunan layihələrdə iştirak






Bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil

- Qrafik dizayner vəzifəsində minimum 2 illik iş təcrübəsi

Proqram bilikləri:

- Adobe İllustrator proqramında mükəmməl işləmə bacarığı

- Adobe Photoshop proqramında mükəmməl işləmə bacarığı

- Adobe Indesign/ Corel Draw/ Light Room/ işləmə bacarığı

- Adobe After Effects / Premiere/Adobe Flash proqramlarını bilənlərə üstünlük veriləcək

- Proqramlar üzrə sertifikasiyaların olması arzuolunandır.

- Yüksək kommunikasiya və kreativ düşünmə bacarıqları;

- Komandada və fərqli funksiyalarla birgə işləmə bacarığı.

- Daim öyrənmək və inkişaf etməyə istəkli olmaq;

- Dizayn sahəsindəki trendləri daim təqib etmək və işinə yeniliklər qatmaq



Son müraciət tarixi: 15 fevral 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi və portfolionuzu recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Hüquqşünas - Komplayns xidməti
  • Baku
  • 2021-02-19 - 2021-04-29

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şirkətin fəaliyyətinin qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğuna nəzarət etmək, komplayns indikatorları üzrə Şirkətin mövqeyini qiymətləndirmək, potensial komplayns riskləri barəsində rəhbərliyi məlumatlandırmaq və bunla bağlı təkliflər vermək

- İdarə Heyəti tərəfindən təsdiq olunmuş illik plan əsasında müvafiq struktur bölmələr üzrə uyğunluq yoxlamalarını həyata keçirmək, aşkar edilmiş uyğunsuzluqlar və onların aradan qaldırılması ilə bağlı blok rəhbərinə hesabat və tövsiyə sənədi təqdim etmək

- Aşkar edilmiş uyğunsuzluqların aradan qaldırılması ilə əlaqədar müvafiq struktur bölmə tərəfindən görülməli olan tədbirlərin icrasına nəzarəti həyata keçirmək

- Şirkətdaxili bütün normativ sənədlərin (siyasət, qayda, təlimat, prosedur və s.) hüquqi ekspertizasını həyata keçirmək və bu sənədləri dövri olaraq nəzərdən keçirməklə cari qanunvericilik və digər daxili normativ sənədlərlə uyğunluğunu təmin etmək

- Cinayət yolu ilə əldə edilmiş pul vəsaitlərinin və ya digər əmlakın qanuniləşdirilməsinə və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı fəaliyyətin Şirkət daxilində tənzimlənməsinə nəzarət etmək

- Müəyyən olunmuş komplayns risklərinin əhəmiyyətinin işçilər tərəfindən mənimsənilməsi məqsədilə tədbirlər görmək (təlimlər, ikitərəfli və ya çoxtərəfli görüşlər və s.)

- Şirkət daxilində və işçilər arasında komplayns mədəniyyətinin formalaşmasını təmin etmək

- İdarə Heyəti və struktur bölmə rəhbərlərini qanunvericilikdə baş vermiş zəruri dəyişikliklər və həmin dəyişikliklərin biznes proseslərə təsiri ilə bağlı məlumatlandırmaq

- Maliyyə bazarlarına nəzarət orqanı tərəfindən qəbul edilən qərarların tələblərinə riayət edilməsinə nəzarət etmək

- Beynəlxalq sığorta bazarında komplayns funksiyasının təkmilləşdirilməsi ilə bağlı “best practice”-in araşdırılması və Şirkət üzrə tətbiqini təmin etmək;

- Şirkətin yeni yaradılmış satış kanalları və sığorta məhsullarının (buraya həmin məhsullarla bağlı ictimaiyyətə açıq material, təqdimat, press-reliz, broşura və s.) qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğuna nəzarəti həyata keçirmək

- Şirkətin işgüzar nüfuzuna zərbə vura biləcək qeyri-adekvat və ya qeyri-münasib məlumatların kütləvi informasiya vasitələrində və sosial şəbəkələrdə yayılması riskini minimallaşdırmaq

- Şirkətin işçi heyəti tərəfindən dələduzluq, korrupsiya və digər cinayət əməllərinin törədilməsi riskini dəyərləndirməklə müvafiq qabaqlayıcı hüquqi tədbirlər görmək

BİLİKLƏR

- Hüquq sahəsində ali təhsil

- Dil bilikləri: Yazılı və şifahi Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini yaxşı səviyyədə bilmək

- Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericilik aktlarını bilmək

- Hüququn mülki, mülki-prosessual, əmək, maliyyə sahələri üzrə yüksək səviyyədə, digər sahələr üzrə isə orta səviyyədə biliklərin olması

TƏCRÜBƏ

- Sığorta sahəsində müvafiq istiqamət üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı

- Stressə davamlılıq

- Komanda daxilində işləmək bacarığı

Son müraciət tarixi: 18 Mart 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Qəza komissarı -  mütəxəssis
  • Gəncə
  • 2021-02-25 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASCGəncə regionu üzrə “Qəza komissarı - mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Hadisə barəsində müraciəti birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin tənzimlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;

- Müştərinin müraciəti əsasında IMS Protech elektron bazasında hadisə üzrə müraciətin daxil edilməsi;

- Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;

- Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;

- Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;

- Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;

- Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;

- Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin IMS Protech elektron bazasında və ya File Server-də yerləşdirmək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan sərbəst istifadə etmə bacarığı, rus və ingilis dilinin işlək səviyyədə olması.

TƏCRÜBƏ

- Minimum 2 il iş təcrübəsi. Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum iş təcrübəsi arzuolunandır.

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Problemlərin həlli bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Liderlik;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 10 Mart 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını - Qəza komissarı - mütəxəssis-Gəncə “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Müştəri Məmnuniyyəti Xidməti üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-03-02 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC “Müştəri Məmnuniyyəti Xidməti üzrə kiçik mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Qaynar xəttə gələn zənglərin cavablandırılması

- Müştəri müraciətlərinin araşdırılması

- Müştəri sorğularının keçirilməsi

- Telefon Mərkəzləri və Ön Masa dəyərləndirməsinin keçirilməsi

- Müştəri müraciətləri ilə bağlı rəhbərliyə təqdim edilən hesabatların hazırlanması

- Müştərilərdən daxil olan məktubların araşdırılması və yazılması

- Satış ssenari və Xidmət keyfiyyət meyarları əsasında danışıq keyfiyyətinin dəyərləndirilməsi

- Dəyərləndirilmiş müraciətlərin müvafiq şəxslərə təqdim edilməsi

- Xidmət keyfiyyət meyarlarının yenilənməsi, önəm dəyərinin dəyişdirilməsi, daimi olaraq günün tələblərinə cavab verməsinə nəzarət

- Kritik və qeyri-kritik səhvlərin təyin olunması, Dəyərləndirmə formunun yenilənməsi

- Aylıq, rüblük və illik, o cümlədən müqayisəli hesabatların hazırlanması

BİLİKLƏR

- Ali təhsil

- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, Azərbaycan dilində mükəmməl yazı bacarıqları (Orta səviyyədə İngilis dili arzuolunandır)

- MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı

TƏCRÜBƏ


- Müştərilərlə iş sahəsində (telefon vasitəsilə və üzbəüz) minimum 2 il iş təcrübəsi

- Sığorta sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi

BACARIQLAR

- Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı

- Analitik düşüncə qabiliyyəti

- Stressə davamlılıq

- Komandada işləmək bacarığı

- Problem həll etmək bacarığı

- Nəticə yönümlülük

- Keyfiyyət yaratmaq bacarığı

Son müraciət tarixi: 26 Mart 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Risklərin idarəolunması (maliyyə) üzrə  mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-03-03 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin İdarəolunması Departamentində Risklərin idarəolunması (maliyyə) üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Risklərin idarə edilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;

- Maliyyə risklərin idarə edilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanması və yenilənməsində iştirak etmək;

- Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq;

- Risklərin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi üzrə metodların və modellərin seçilməsində iştirak etmək və tətbiqi üzrə işləri həyata keçirmək;

- Stress-test modellərinin hazırlanmasında, tətbiq edilməsində və nəticələri ilə bağlı təkliflərin verilməsində iştirak etmək;

- Risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;

- Risk limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi və risk limitlərinə riayət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi;

- Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə digər departamentlərdən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;

- Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;

- Riyazi və statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsi;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.

BİLİKLƏR

- Maliyyə, Riyaziyyat, İqtisadiyyat və ya MBA təhsili;

- Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı; SQL, Python və ya R proqramlarından istifadə bacarığı arzuolunandır);

- Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliklərin olması, Rus dili biliyi arzuolunandır.

TƏCRÜBƏ

- Risklərin idarə olunması, maliyyə və ya audit üzrə minimum 1 il təcrübə (Big4 şirkətləri, sığorta şirkətlərinin birində və ya bank təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir);

BACARIQLAR

- Təqdimat bacarıqları;

- Komandada işləmək bacarığı;

- Yaxşı ünsiyyət bacarığı;

- Məntiqi və analitik düşüncə;

- Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;

- Stressə davamlılıq;

- Təşəbbüskarlıq;

- Məqsədyönlülük;

- Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq;

- Böyük məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı;

- Modelləşdirmə.

Son müraciət tarixi: 10 Mart 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Risklərin idarəolunması (əməliyyat) üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-03-03 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin İdarəolunması DepartamentindəRisklərin idarəolunması (əməliyyat) üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;

- Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;

- Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq;

- Risk limitlərinə riayət olunmasına daimi nəzarəti həyata keçirmək və pozuntular barədə dərhal məlumat vermək;

- Əməliyyat risklərinin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək. Aylıq əsasda risk hesabatlarını hazırlamaq;

- Risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;

- Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə Cəmiyyətin digər departamentlərindən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;

- Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;

- İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək;

- Şirkətin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birgə fövqəladə hallar planının hazırlanmasında iştirak etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.

BİLİKLƏR

- İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat təhsili;

- Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili bilikləri arzuolunandır.

TƏCRÜBƏ

- Risklərin idarə olunması, audit, maliyyə üzrə minimum 1 il təcrübə (Sığorta şirkətlərinin birində və ya Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir);

BACARIQLAR

- Təqdimat bacarıqları;

- Komandada işləmək bacarığı;

- Yaxşı ünsiyyət bacarığı;

- Məntiqi və analitik düşüncə;

- Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;

- Stresə davamlılıq;

- Təşəbbüskarlıq;

- Məqsədyönlülük;

- Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.

Son müraciət tarixi: 10 Mart 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Qəza komissarı -  mütəxəssis (Ağsu)
  • Ağsu
  • 2021-03-09 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASCAğsu regionu üzrə “Qəza komissarı - mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Hadisə barəsində müraciəti birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin tənzimlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;

- Müştərinin müraciəti əsasında IMS Protech elektron bazasında hadisə üzrə müraciətin daxil edilməsi;

- Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;

- Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;

- Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;

- Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;

- Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;

- Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin IMS Protech elektron bazasında və ya File Server-də yerləşdirmək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan sərbəst istifadə etmə bacarığı, rus və ingilis dilinin işlək səviyyədə olması.

TƏCRÜBƏ

  • Minimum 2 il iş təcrübəsi. Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum iş təcrübəsi arzuolunandır.

BACARIQLAR

-Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Problemlərin həlli bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Liderlik;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 23 Mart 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını - Qəza komissarı - mütəxəssis-Ağsu “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2021-03-18 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarətin təmin edilməsi;
- Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi;
- İcraatda olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Sığorta ödənişlərinə nəzarət edilməsi və əsassız xərclərin qarşısının alınması;
- Departament əməkdaşlarının şöbələr arası qarşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edilməsi;
- Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması;
- Əmlaka dəyən zərərin qiymətləndirilməsinə aid sənədlərin kənar strukturlardan (avtoservislərdən, qiymətləndiricilərədən) əldə edilməsi;
- Təmir işlərinə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi və təmirin keyfiyyətli olmasının təşkil edilməsinə nəzarət;
- Sığorta dələduzluğu faktı aşkarlandığı təqdirdə məlumatın birbaşa departament rəhbərinə və müvafiq departamentin əməkdaşlarına ötürülməsi;
- Şöbə əməkdaşlarının icraatında olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Şöbə əməkdaşlarının işlərinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak etmək;
- Şöbənin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasına cavabdehlik daşımaq;
- Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi, hissələrin siyahısını tərtib edilməsi, avtoservislərin təqdim etdiyi qiymətlərin orta bazar qiymətlərinə uyğunluğuna nəzarət və avtoservislərlə qiymətlərin razılaşdırılması;
- Yekun zərərin təyin edilməsi və məlumatı departamentin müvafiq əməkdaşına ötürülməsi;
- Sığortaçının, müştərilərin və avtoservislərin xeyrinə əsassız xərclərin qarşısının alınması, sığorta dələduzluğunun aşkarlanıb ifşa olunmasının təşkilinə nəzarət;
- Zərərə məruz qalmış əmlakın təmiri prosesində əvəz olunmuş ehtiyat hissələrinin saxlanılmasını və ya utilizasiya olunması təşkil edilməsinə nəzarət;
- Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi üçün üçüncü müstəqil tərəfin iştirakının vacib olması təqdirdə, bunun təmin edilməsinə nəzarət;
- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarınının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil;
- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst istifadə etmə bacarığı, ingilis dilinin işlək səviyyədə olması;
- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik.

TƏCRÜBƏ

- Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi, həmçinin müştərilər ilə minimum 3 il iş təcrübəsi.

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Problemlərin həlli bacarığı;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Liderlik;
- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 19 aprel, 2021-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Reporting specialist / Senior reporting specialist
  • Baku
  • 2021-04-04 - 2021-04-30

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Reporting specialist / Senior reporting specialist"

Key responsibilities:

Reporting:

- Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");

- Conduct reporting procedures in accordance with internal control requirements and international financial reporting standards;

- Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.



Other Responsibilities

- Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;

- Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;

- Participate in the provision of external information;

- Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).



Required skills:

Study:Bachelor or master degree in Finance, accounting and etc.

Experience:more than 2 years

Knowledge (language, programs, etc.):Fluent in Azerbaijani and Russian, good English skills, advanced use of MS Office


Special Skills (Speech, Presentation, etc.):

- Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles.

- Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills

- Logical and analytical thinking and initiative.



Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, knowledge of IFRS.

Additional notes (driving license, etc.): Candidates with BI experience or experience in the Big Four audit firms will be preferred.

Deadline for applications: April 30, 2021

Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Apply to this vacancy

Request for insurance

CV-nizi bura yükləyin
File name

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Thank you!

Your application was successfully submitted

PASHA chatSualınız var?