*7000

Order call

Request a call back

Close form
Thank you!

You will be called during working hours

Career

Work with us

WE CARE ABOUT YOU… You will get a chance to become a part of a huge family, socialize with them more often and work in a company with strong corporate culture.


ENDLESS OPPORTUNITY AND DYNAMIC DEVELOPMENT… The exciting part of joining us is that there are no boundaries. PASHA Insurance always interested in your professional development and in your success. You will always have an opportunity to prove yourself, learn a lot and grow.


EMPOWERMENT… We empower our employees to give new ideas that improve their work examine new perspectives for a more optimal solution to problems.


NEVER TOO YOUNG TO LEAD… We always give you a chance to be a LEADER if you have challenged your potentials of the real, of the possible while solving occurring problems during working process, if you take initiative and push the boundaries while helping others shine along the way.

Vacancies list

İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində baş proqramçı
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2021-01-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnformasiya Sistemlərinin İdarə olunması şöbəsində baş proqramçı” (Senior Software Developer) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:

- Sistem tələblərini təhlil etmək və tapşırıqları prioritetləşdirmək;

- .NET proqramlaşdırma dilləri istifadə edərək təmiz, test edilə bilən kod yazmaq;

- Sistemlərin arxitekturasını və texniki spesifikasiyasını yaratmaq;

- Müxtəlif .NET tətbiqləri test etmək və sazlamaq;

- Mövcüd kodu nəzərdən keçirmək və təkmilləşdirmək;

- Komandanın digər üzvlərinin kodunu nəzərdən keçirmək;

- Texniki sənədlərin və prosedurların yaradılmasında iştirak etmək;




Bilik və bacarıqlar:

- 4 il Software engineering üzrə təcrübə, automated testing, infrastruktur, məlumat bazaları, Agile proqram təminatının hazırlanması prosesinə dair biliklərə üstünlük verilir;

- CLR , CTS , CLS and JIT üzrə biliklər;

- Socket, Network and Protocol Programming üzrə biliklər;

- C#, Git, Team Foundation Server üzrə təcrübə;

- .NET environment and .NET Core Stack tech - (e.g. ASP.NET/MVC, WCF , .NET REMOTING, WEB API , SIGNALR, WPF, Entity Framework) üzrə təcrübə;

- Pure Javascript üzrə təcrübə;

- (WEB)Http optimization , Caching və s. üzrə təcrübə;

- MSSQL (T-SQL) and Data modeling with nosql üzrə təcrübə;

- SOAP web-services üzrə təcrübə;

- Algorithm Design,Algorithm optimization üzrə təcrübə;

- Parallel computing, Multithreading, Asynchronous programming üzrə təcrübə;

- OOP,AOP,OOAD,OO Epistomology, Software Design , Enterprise Design , Design Patterns və SOLID üzrə təcrübə;

- Test Driven Development , Domain Driven Design üzrə təcrübə;

- Distributed system, Distirbuted Design principles üzrə təcrübə;

- Memory optimization üzrə təcrübə;




Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Telesatış operatoru
  • Bakı
  • 2020-08-12 - 2021-01-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Telesatış operatoru vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satış həcminin artırılması məqsədilə şirkətin məhsullarının müştərilərə telefon vasitəsilə təqdimatın edilməsi;

- Müştərilərdən gələn müraciətlərin vaxtında düzgün və dolğun cavablandırılması;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;

- Satışdan sonra müştərilərə məlumat xarakterli dəstəyin göstərilməsi.




Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil;

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;

- Dil bilikləri:

+ Azərbaycan dili – (mütləq) danışıq, savadlı və yüksək nitq mədəniyyəti, düzgün yazışma üslubu;

+ Rus dili – danışıq (tələb olunmur, amma üstünlük verilir);

+ İngilis dili- tələb olunmur, amma üstünlük verilir. – gələcəkdə promotion və təlim, təcrübə mübadiləsi üçün lazım ola bilər;

- Stressə davamlılıq bacarığı- Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması;

- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı.




Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis (Agile)
  • Bakı
  • 2020-08-17 - 2021-01-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:

- Rəqəmsal marketinq ehtiyaclarını anlamaq üçün məhsul komandaları ilə birgə çalışmaq və uyğun marketinq strategiyaları formalaşdırmaq;

- Rəqəmsal marketinq üzrə təşəbbüsləri portfelini tətbiq etmək;

- Lidlər yaratmaq və satışı artırmağa dəstək olmaq üçün orqanik, ödənişli sosial, e-poçt, PPC, displey şəbəkəsi, SEO və «affiliate» marketinq kanallarını təkmilləşdirmək;

- Rəqəmsal marketinq və müştəri səyahəti təkmilləşdirmə boyunca viuzal dizaynlarda davamlılığı təmin etmək;

- Rəqəmsal marketinq materiallarının tələblərə uyğun qaydada yaradılmasını təmin edərək təchizatçılar və agentliklərlə işləri koordinasiya etmək;

- Komandaya rəqəmsal kanallarda strateji hədəflərə çatmaqda kömək etmək və işlərin müvəffəqiyyətli icrasını izləmək;

- Rəqəmsal marketinq kampaniyalarının nəticələrinin ölçülməsi məqsədilə analizlərin həyata keçirmək.




Bilik və bacarıqlar:

- Əlaqədar sahədə bakalavr və ya daha yüksək səviyyədə ali təhsil (marketinq, biznes və ya maliyyə sahəsində təhsil arzuolunandır);

- Kampaniyaların idarəetməsində və/və ya rəqəmsal marketinq kampaniyalarının reallaşdırılması istiqamətində iş təcrübəsi;

- Marketinq üzrə 2 illik iş təcrübəsi (ən az 1 ili rəqəmsal marketinq üzrə olmaqla);

- Ənənəvi və rəqəmsal marketinq üzrə dərin anlayış;

- Yüksək kommunikasiya bacarıqları;

- Azərbaycan dilini səlis bilmək, İngilis və Rus dilini səlis bilmək arzuolunandır;

- Analitik və kreativ düşünmə tərzinə malik olmaq və problemləri həll etmək bacarığı;

- Sahələrarası və fərqli funksiyalarla birgə işləmək bacarığı.



Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2020-08-20 - 2021-01-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarətin təmin edilməsi;

- Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi;

- İcraatda olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;

- Sığorta ödənişlərinə nəzarət edilməsi və əsassız xərclərin qarşısının alınması;

- Departament əməkdaşlarının şöbələr arası qarşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edilməsi;

- Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması;

- Əmlaka dəyən zərərin qiymətləndirilməsinə aid sənədlərin kənar strukturlardan (avtoservislərdən, qiymətləndiricilərədən) əldə edilməsi;

- Təmir işlərinə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi və təmirin keyfiyyətli olmasının təşkil edilməsinə nəzarət;

- Sığorta dələduzluğu faktı aşkarlandığı təqdirdə məlumatın birbaşa departament rəhbərinə və müvafiq departamentin əməkdaşlarına ötürülməsi;

- Şöbə əməkdaşlarının icraatında olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;

- Şöbə əməkdaşlarının işlərinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak etmək;

- Şöbənin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasına cavabdehlik daşımaq;

- Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi, hissələrin siyahısını tərtib edilməsi, avtoservislərin təqdim etdiyi qiymətlərin orta bazar qiymətlərinə uyğunluğuna nəzarət və avtoservislərlə qiymətlərin razılaşdırılması;

- Yekun zərərin təyin edilməsi və məlumatı departamentin müvafiq əməkdaşına ötürülməsi;

- Sığortaçının, müştərilərin və avtoservislərin xeyrinə əsassız xərclərin qarşısının alınması, sığorta dələduzluğunun aşkarlanıb ifşa olunmasının təşkilinə nəzarət;

- Zərərə məruz qalmış əmlakın təmiri prosesində əvəz olunmuş ehtiyat hissələrinin saxlanılmasını və ya utilizasiya olunması təşkil edilməsinə nəzarət;

- Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi üçün üçüncü müstəqil tərəfin iştirakının vacib olması təqdirdə, bunun təmin edilməsinə nəzarət;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarınının yerinə yetirilməsi.




BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst istifadə etmə bacarığı, ingilis dilinin işlək səviyyədə olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik.



TƏCRÜBƏ

- Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi, həmçinin müştərilər ilə minimum 3 il iş təcrübəsi.




BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Problemlərin həlli bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Liderlik;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.




Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Senior Database Developer
  • Baku
  • 2020-08-26 - 2021-01-30

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Senior Database Developer"

Key responsibilities:

- Development of high quality database solutions

- Develop, implement and optimize complex stored procedures and functions using T-SQL

- Develop procedures and scripts for data migration

- Develop and implement technical best practices for data movement, data quality, data cleansing, and other ETL-related activities. Develop and ensure adherence to locally defined standards for all developed components.

- Understand and experience maintaining an enterprise data warehouse with an accompanying nightly update cycle.

- ETL Repository Management, maintain appropriate backups and Multi-project/Multi-concurrent release ETL environment.

- Develop dimensional data models to support reporting through BI platform

- Document designs and architect data maps, develop data quality components and establish and/or conduct unit tests.

- Able to read Data Models to translate them into ETL or ELT loads into Data Warehouses and Data Marts.

- Participate in requirements, design, and development reviews. Conduct or participate in meetings with owners of key system components to fully understand current data and systems environments. Resolve source data issues and refine transformation rules.

- Analyze source system data to assess data quality. Work with technical and business representatives to determine strategies for handling data anomalies that are identified. Design ETL processes and develop source-to-target data mappings, integration workflows, and load processes. Design, develop and implement enterprise-class data warehousing solutions.

- Use the SSIS platform to extract, transform, and load data. Develop, test, integrate, and deploy ETL routines using ETL tools and external programming/scripting languages as necessary. Write and maintain unit test cases.

- Provide data analysis and technical documentation for both source and target mappings.

- Help administer and maintain the ETL environment in a support role with Database and System Administrators, including performing configuration management activities related to the ETL environment.

- Identify problems, develop ideas and propose solutions within different situations requiring analytical, evaluative or constructive thinking in daily work

Required skills:

- 3+ years of insurance or banking work experience

- 4+ years' experience working with SQL development background writing complex stored procedures and expressions, referential data integrity concepts and error handling.

- 2+ years' experience working with Microsoft SQL Server Integration Services (SSIS), use of control and data flow, data sources, connection manager and package configurations.

- 2+ years' experience working with data warehouse technologies and hands on experience with data extraction, data cleansing, data transformation, data loading and data validation rules.

- Possess an understanding of modern data warehouse architectures and data warehouse modernization techniques

- Good knowledge of BI architecture, data warehousing concepts

- Hands-on experience with Microsoft SQL Server products, such as (SQL Server 2017, SQL Server Reporting Services, SQL Server Integration Services, SQL Server Analytical Services, Power BI)

- High level of TSQL language proficiency with SQL Server

- Knowledge and experience with data modeling

- Proficient understanding of code versioning tools such as Git / TFS/ Red Gate

Deadline for applications: January 30, 2021

Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Apply to this vacancy
İnvestisiyaların idarə olunması xidmətinin rəhbəri
  • Baku
  • 2020-09-15 - 2021-01-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnvestisiyaların idarə olunması xidmətinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Potensial investisiya imkanlarını, yeni maliyyə alətlərini təhlil edərək investisiya gəlirlərinin maksimallaşdırılması və portfel risklərinin azaldılması istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya portfelinin periodik təhlillərinin aparılması və təhlil nəticələri barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;

- Pul vəsaitlərinin hərəkətini, debitor və kreditor borclarını izləyərək Şirkətin üzləşə biləcəyi valyuta risklərinin müəyyənləşdirilməsi və riskləri önləyici tədbirlərin görülməsi;

- Likvidlik risklərinin qarşısının alınması üçün gözlənilən ödənişlərə (sığorta, təkrarsığorta, inzibati xərclər) nəzarət və potensial likvidlik ehtiyaclarını və artıqlığını müəyyənləşdirərək lazımi tədbirlərin görülməsi;

- Potensial kredit risklərinin müəyyənləşdirilməsi üçün məlumat və hesabatların toplanması və maliyyə təhlillərinin aparılması;

- İnvestisiyaların idarəolunması xidmətinin fəaliyyəti, investisiya büdcəsinin icrası, yeni investisiya imkanlarının və mövcud investisiyaların təhlil nəticələri barədə hesabatların və təqdimatların hazırlanması;

- İnvestisiya fəaliyyətini əks etdirən məlumatların proqram təminatlarında doğru və tam şəkildə əks olunmasına nəzarət;

- Vəsaitlərdən istifadənin səmərəliliyinin artırılması üçün banklarda mövcud vəsaitlərə, faiz gəlirləri üzrə debitor borcların vaxtında və düzgün ödənilməsinə nəzarət, investisiya gəlirinin maksimallaşdırılması istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı müqavilələrin Şirkət mənafeyinə uyğun şəkildə, investisiya qərarlarına uyğun şəkildə tərtib olunmasına və gecikməsiz imzalanmasına nəzarət;

- Şirkətin investisiya portfelinə nəzarət , banklar üzrə anderraytinq və investisiya gəlirlərini təhlil edərək gəlirliliyin artırılması üzrə təşəbbüslərlə çıxış etmək;

- Fəaliyyət istiqaməti üzrə qayda və prosedurların hazırlanması, təkmilləşdirilməsi istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı sistematik təhlil və hesabatlılıq sisteminin formalaşdırılmasında iştirak; Aktiv və passivlərin idarəedilməsi üzrə yeni təkliflərlə çıxış etmək;

- Yeni maliyyə alətlərini təhlil edərək investisiya imkanları barədə təşəbbüslərlə çıxış etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.) yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Maliyyə istiqamətində ali təhsil;

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklər;

- Kompyuter bilikləri: MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, işgüzar ingilis dilinin qabaqcıl səviyyəsi.

TƏCRÜBƏ

- Bu sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi.

BACARIQLAR

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;

- Dəqiqlik, diqqətlilik;

- Planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;

- Təşəbbüskarlıq.

Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Məhsulların idarəolunması və marketinq üzrə ekspert (Agile)
  • Baku
  • 2020-10-30 - 2021-01-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "Məhsulların idarəolunması və Marketinq üzrə ekspert" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə öhdəlikləri

- Bazar tələblərinin müəyyən edilməsi üçün müvafiq komanda ilə işbirliyi, kampaniyalar, təşəbbüslər və uyğun marketinq strategiyaları yaratmaq;

- Müvafiq marketinq məhsullarının hazırlanması üçün satıcılar və şirkətlərlə koordinasiya qurmaq;

- Kampaniyaların və kontentin keyfiyyətindən əmin olmaq;

- Marketinq kampaniyaları nəticələrinin uyğun analizlərlə ölçmək;

- Məhsul üzrə bazar araşdırmaları keçirtmək, təşəbbüslər və məhsullar üzrə müvafiq analizlər etmək.

Biliklər

- Rəqəmsal və ənənəvi kommunikasiya kanalları üzrə yüksək biliklərə sahib olmaq;

- Peşəkar münasibət;

- Excel bacarıqlarına üstünlük veriləcəkdir;

- Təhlillərə əsaslanan qərarlar vermək ;

- Azərbaycan və rus dillərini səlis bilmək;

- İngilis dilini bilənlərə üstünlük veriləcəkdir ;

Təcrübə və Bacarıqlar

- Biznesin idarə edilməsi, Marketinq və ya digər uyğun istiqamət üzrə bakalavr və ya magistr təhsili;

- Kampaniyaların yaradılması və idarə edilməsi üzrə iş təcrübəsi;

- Marketinq kommunikasiyaları və/ya yeni məhsulların yaradılması sahələrində təcrübə;

- Minimum 2 il iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;

- Sığorta sahəsində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;

- Güclü ünsiyyət bacarığı;

- Dəyişən prioritetlərə yüksək hazırlıq;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Yaradıcı düşünmə və problemləri həll etmə bacarıqları ;

- İntizamlı və çarpaz funksional iş mühitində işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Vakansiya adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2020-11-12 - 2021-01-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis”vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə Korporativ sığorta üzrə Koordinatorun tapşırdığı sığorta növləri üzrə məhsulların və xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi;

- Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması, potensial müştərilər arasında şirkətin məhsullarını və xidmətlərinin yayılması;

- Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya servisinin təqdim edilməsi;

- Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatları yığaraq Anderraytinq şöbəsinə təqdim olunması;

- Ərizə formasını vaxtında Anderraytinq şöbəsinə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsi;

- Sığorta müqaviləsini vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması;

- Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarını müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi, eləcədə birbaşa tabe olduğu menecerin rəhbərliyi altında sığorta haqlarının ödənilməsi barədə zəruri məlumatların Maliyyə departamentinə təqdim edilməsi;

- Potensial müştərilərlə aparılan görüş və danışıqları, göndərilən/təqdim olunan təklifləri, sığorta şərtlərini, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi;

- Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanması;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq;

- Microsoft office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri.

TƏCRÜBƏ

- Satış-biznesi sahəsində, o cümlədən sığorta sahəsində 2 il iş təcrübəsi olması.

BACARIQLAR

- Təşəbbüskarlıq;

- Ünsiyyətqurmaq bacarığı;

- Çalışqan;

- Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq;

- Dəqiqlik;

- Fikirlərinin aydın izahı;

- İşgüzar məktubların yüksək səviyyədə tərtib etmə;

- Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermə;

- Problemli vəziyyəti həll etmək;

- Komandada işləmək;

- Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları.

Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
İnzibati idarəetmə və satınalmalar departamentinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2021-01-06 - 2021-01-16

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnzibati idarəetmə və satınalmalar departamentinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Öhdəlik sahəsi:

- Satınalma proseslərin idarə edilməsi;

- Şirkət avtoparkının idarə edilməsi;

- Baş ofis və nümayəndəliklərinin təmir işlərinin təşkil edilməsi və nəzarət;

- Baş ofis və nümayəndəliklərinin təmizlik xidmətin təmin edilməsi;

- Baş ofis, nümayəndəliklərinin və əməkdaşlarının təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;

- Anbar və arxivin idarəedilməsi;

- Sənəd dövriyyəsinin təşkili və nəzarəti;

- “Reception” fəaliyyətinin idarə edilməsi;

- Departament fəaliyyəti ilə bağlı “outsource” şirkətlərinin yoxlanması;

- Departament fəaliyyəti üzrə strateji planlama;

- Departament üzrə “SCORECARD” və “KPİ”-ların tərtib edilməsi;

- Şirkət tələblərə uyğun olaraq illik xərclərin proqnozlaşdırılması və büdcələnməsi.

Bilik və bacarıqlar:

- Ali təhsil, iqtisadi sahə arzu olunandır;

- Azərbaycan,rus, ingilis dillərinin sərbəst bilməsi;

- MS ofis proqramlarından qabaqçıl istifadəçi olması.

- Analitik düşünçə.

- Təhlil etmə bacarıqları;

- Beynalxalq keyfiyyət standartların bilməsi;

- Beynalxaql satınalma qaydaların bilməsi;

- Çevik olması;

- Komandanın formalaşdırılması və idarə etmə bacarığı;

- Təqdimat bacarığı;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Təşəbbüskarlıq

- Minimal nəzarət altında işləmək bacarığı.

TƏCRÜBƏ

- İnzibati və Satınalma funksiyalarında idarə edilməsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi.

Son müraciət tarixi: 15 Yanvar 2021

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “Head of Admin Management and Procurement” “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Mühasibatlıq şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2021-01-07 - 2021-01-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Mühasibatlıq şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Dövlət Sosial Müdafiə Fondu, Statistika Komitəsi və vergi orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanmasına nəzarət, hesabatların təqdim edilməsinin təmin edilməsi və müvafiq əməliyyatlar üzrə Mühasibat Uçotu Proqramında (MUP) müxabirləşmələrin yoxlanılması;

- Mühasibatlıq şöbəsinin işinin düzgün təşkilini təmin edən qaydaların aktuallığını mütəmadi yoxlamaq və yeniliklər təklif etmək;

- Əsas vəsaitlərin və qeyri-maddi aktivlərin alışı, mədaxili, silinməsi, satışı üzrə əməliyyatların uçotuna, amortizasiya ayırmalarının hesablanmasına və MUP-nin müvafiq moduluna işlənməsinin təmin edilməsi;

- Şirkətin işlərinin aparılması xərcləri hesablama metodu yolu ilə aylıq hesablanması, malsatan və podraçılarla hesablaşmalara, o cümlədən avans əsasında ödənilmiş xərclərin uçotuna nəzarət edilməsi və əməliyyatların MUP-yə işlənilməsinin təmin edilməsi;

- Məzənnə fərqindən yaranan gəlir/xərclərin düzgünlüyünün təmin edilməsi;

- Təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşmalara nəzarət edilməsi, avans hesabatlarının və təsdiqedici sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması və əməliyyatların MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi;

- İnvestisiya modulunun mühasibatlıq qeydlərinə inteqrasiyasını təmin etmək və MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi və faizlərin vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi;

- Mal-material qiymətlərinin inventarizasiya prosesində rəhbərlik etdiyi şöbənin iştirakının təmin edilməsi və nəticəsi barədə müvafiq tədbirlərin görülməsi;

- Ezamiyyə xərclərinin hesablanmasının təmin edilməsi, uçotunun aparılması və MUP-yə işlənməsinə nəzarət edilməsi;

- Vergi və digər qanunvericilik yeniliklərini yaxından izləmək, Şirkətin fəaliyyətində tətbiq olunasına əmin olmaq və Şirkətin vergi siyasətinin aktuallığını qoruması istiqamətində işlər aparmaq;

- Vergi öhlədiklərinin tam, düzgün və zamanında formalaşmasını təmin etmək və vergi öhdəliklərinin / xərclərinin optimallaşdırılması istiqamətində işlər aparmaq;

- Hesabatların və maliyyə təhlillərinin əhatəli və zamanlı aparılması üçün uçot sisteminin/əməliyyatlarının operativliyini və müvafiq məlumatlar ilə zənginləşdirilməsini təmin etmək;

- Sənədlərin və ona məlum olan əməliyyatlar və xidməti tapşırıqların məxfiliyinin lazımi səviyyəsinin qorunması;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.



Bilik və bacarıqlar:

- Maliyyə, mühasibat uçotu və ya iqtisadi ali təhsil;

- MUP və MS Office üzrə qabaqcıl istifadə bilikləri;

- Mühasibat, vergi və əmək məcəlləsi, sığorta qanunvericiliyi üzrə dərin bilik və təcrübənin olması;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dillərini sərbəst, ingilis dilini orta səviyyədə bilməli.

TƏCRÜBƏ

- Sığorta sahəsində mühasib kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi;

- Maliyyə sahəsində (sığorta xaric) ən azı 4 il iş təcrübəsi;

BACARIQLAR

- Peşəkar səviyyədə yazılı və sifahi ünsiyyət bacarığı;

- MUP və MS Office üzrə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Təşəbbüskar;

- Diqqətlilik;

- Məsuliyyətlilik;

Son müraciət tarixi: 30 Yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy
Telesatış/Birbaşa satış üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-01-07 - 2021-02-07

“PAŞA Sığorta” ASC Satış Departamentində “Telesatış/Birbaşa satış üzrə mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şöbə/bölüm/qrup hədəfləri, onlara uyğun performans göstəricilərini təyin etmək və həyata keçirilməsini təmin etmək

- Müəyyən olunmuş nəzarət mexanizmlərini təqib etmək

- İşçilərin iş yükünün planlaşdırılması və nəzarəti, gündəlik satış və keyfiyyət göstəricilərinə görə işləməsini təmin etmək

- Təqdim olunan müştəri bazasını / siyahını fərdi hədəflərinə uyğun olaraq qrup daxilində bölüşdürülməsini təmin etmək

- Paşa sığorta tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə tabeçiliyində olan işçilərin biliklərini artırmaq və inkişaf etdirmək

- Təlim ehtiyaclarının təmin edilməsi

- Hər bir müştərilərə xidmət nöqtəsinin fəaliyyətinin məqsədəuyğunluğuna dair hesabatın təqdim edilməsi

- İT/inzibati dəstək

- Dəyərləndirmə və monitorinq prosesinin təkmilləşdirilməsi

- İnsan resurslarına olan tələbatın ölçülməsi, planlanılmasına dair təkliflərin hazırlanması

- Satış hədəflərinə dair təkliflər planının hazırlanması

- Hər bir əməkdaşın fərdi satış hədəflərini əhatə edən təkliflər planının hazırlanması

- Layihələrin koordinasiyası

BİLİKLƏR

- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir

- MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı

TƏCRÜBƏ

- Müştəri xidmətlər sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir.

- Təşkiletmə, prioritetləri müəyyən etmək və düzgün iş bölgüsü aparmaq bacarığı

BACARIQLAR

- Analiz etmək , problem həll etmək və qərar vermək bacarıqları

- Yüksək müştəri xidməti və satış bacarıqları

- Keyfiyyətə fokuslanmaq bacarığı

- Fəaliyyətə həvəsləndirmək bacarığı

- Komanda ilə işləmək bacarığı

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

- İdarəçilik bacarığı

Son müraciət tarixi: 07 Fevral 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply to this vacancy

Request for insurance

CV-nizi bura yükləyin
File name

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Thank you!

Your application was successfully submitted

PASHA chatSualınız var?