*7000

Order call

Request a call back

Close form
Thank you!

You will be called during working hours

4

"COVİD-19" təminatlı tibbi sığorta məhsulu!

PAŞA Sığortanın koronavirus təminatlı "COVID Yardım" məhsulu ilə özünüzün və ya ailə üzvlərinizin sağlamlığını təminat altına ala bilərsiniz. Sığortalı müştəriyə diaqnostika üçün COVID-19 PZR testi, COVID-19 İgM və İgG müayinələri, ağciyərlərin kompüter tomoqrafiyası (KT) müayinəsi tətbiq edilir.

Yenilik !

PAŞA Sığorta müştəriləri avtomobilləri üçün hesablanan KASKO sığortası üzrə ümumi sığorta haqqını məbləğə uyğun olaraq 4 aydan 10 aya qədər hissəli ödənişlə ödəmək imkanına sahib olacaq.

Bildiriş

Hörmətli ziyarətçi, məlumat üçün bildirmək istərdik ki, *7000 Sığorta Məsləhətləri xətti və *0007 nömrələrində bəzən ortaya çıxan texniki nasazlıq səbəbindən əlaqə saxlamaq istəyən müştərilərimiz çətinliklə üzləşə bilir. Bu məsələ ilə bağlı bərpa işləri davam etməkdədir. Tezlikə prosesin tam yekunlaşdırılması və müraciət sahiblərinə ən yüksək xidmətin göstərilməsi nəzərdə tutulmuşdur.

Yeni "Optimal KASKO" məhsulu!

PAŞA sığorta sərfəli qiymətlə, tam təminatlar təklif edən "Optimal KASKO" məhsulunu təqdim edir!

1/5

Сlaims occurrence

In case of car accident:

  • Inform the insurer of the accident immediately using the 24/7 hotline for insurance cases.
  • Do not move the car from the accident scene and do not leave the scene without coordinating your actions with the Insurance Company representative.
  • Call and inform the relevant state authority of the accident.

Claims for coverage of insurance events require submission of the following documents:

  • Application of the insured about the insurance accident.
  • Original insurance contract (certificate).
  • Documents proving the identity of Insured, a drivers’ license of the person operating the insured vehicle, certificate of registration of insured vehicle (technical passport).
  • Document given by the relevant state authority.
  • In cases of payment to the third party based on the civil liability contracts, the documents of the third party are also required.

Depending on the circumstances, submission of additional documents might also be required.


Insurance cases hotline: *0007
Duty office of TPS: (012) 510 72 80
MIA: 102
MES: 112

PASHA chatSualınız var?