*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

4

"COVİD-19" təminatlı tibbi sığorta məhsulu!

PAŞA Sığortanın koronavirus təminatlı "COVID Yardım" məhsulu ilə özünüzün və ya ailə üzvlərinizin sağlamlığını təminat altına ala bilərsiniz. Sığortalı müştəriyə diaqnostika üçün COVID-19 PZR testi, COVID-19 İgM və İgG müayinələri, ağciyərlərin kompüter tomoqrafiyası (KT) müayinəsi tətbiq edilir.

Yenilik !

PAŞA Sığorta müştəriləri avtomobilləri üçün hesablanan KASKO sığortası üzrə ümumi sığorta haqqını məbləğə uyğun olaraq 4 aydan 10 aya qədər hissəli ödənişlə ödəmək imkanına sahib olacaq.

Bildiriş

Hörmətli ziyarətçi, məlumat üçün bildirmək istərdik ki, *7000 Sığorta Məsləhətləri xətti və *0007 nömrələrində bəzən ortaya çıxan texniki nasazlıq səbəbindən əlaqə saxlamaq istəyən müştərilərimiz çətinliklə üzləşə bilir. Bu məsələ ilə bağlı bərpa işləri davam etməkdədir. Tezlikə prosesin tam yekunlaşdırılması və müraciət sahiblərinə ən yüksək xidmətin göstərilməsi nəzərdə tutulmuşdur.

Yeni "Optimal KASKO" məhsulu!

PAŞA sığorta sərfəli qiymətlə, tam təminatlar təklif edən "Optimal KASKO" məhsulunu təqdim edir!

1/5

Sığorta növünü seçin

Bağla
18 Sentyabr 2018

PAŞA Sığortadan daha bir yenilik!

PAŞA Sığortadan daha bir yenilik!


Daim müştəri məmnuniyyətinin artırılmasında səylərini əsirgəməyən PAŞA Sığortadan daha bir yenilik!


Sığorta bazarının lideri olaraq PAŞA Sığorta şirkəti müştəri məmnuniyyəti istiqamətinə xüsusi diqqət ayırır.


Bu dəfə müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi məqsədi ilə Baku Medical Plazanın Babək filialında və Caspian İnternational Hospital klinikalarında, həmçinin “Elit” aptekin 28 may filialında QR-kod stendlər yerləşdirilmişdir. Qeyd olunan məntəqələrdə tibbi sığorta xidmətindən istifadə edən sığortalılar həmin stendlər vasitəsi ilə rəy və istəklərini bildirmək imkanı əldə edirlər.


Qeyd edək ki, bundan əlavə olaraq müştərilər şirkətin sosial şəbəkələrdə mövcud olan rəsmi səhifələrinə, veb saytda olan onlayn çata, ofisdə müştərilər üçün quraşdırılmış xüsusi rəy qutularına öz müraciətlərini ünvanlaya bilərlər. Şirkətə daxil olan hər bir müraciətə fərdi yanaşma tətbiq olunur.


2016cı ildən etibarən şirkətin Keyfiyyət və Müştəri Məmnuniyyəti departamenti təsis edilmişdir.


Departamentin əsas funksiyası daxili xidmət vermə səviyyəsinin yüksəldilməsi ilə yanaşı müştəri müraciətlərinin beynəlxalq standartlara uyğun tənzimlənməsinə nəzarət etməkdir.


PAŞA Sığorta şirkəti 2006-cı ildən fəaliyyət göstərir. “PAŞA Holding” qrupunun üzvü olan “PAŞA Sığorta” 300 000-ə yaxın korporativ və fərdi müştərisinə 36 növ könüllü və icbari sığorta üzrə xidmət göstərir. Şirkət kapitalının, sığorta yığımlarının, sığorta ödənişlərinin həcmi və digər göstəriciləri ilə sığorta bazarının lider və ən böyük sığorta şirkətlərindəndir.

Növbəti xəbər

PAŞA Sığorta şirkəti müştəriləri sayəsində SOS Uşaq Kəndlərinə ianə edib
PASHA chatSualınız var?