*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Правила оплаты

Bağla

Karyera

Bağla

Карьера

Присоединиться к нашей команде

НАША ЦЕЛЬ-ВАШ КОМФОРТ… PAŞA Sığorta предлагает вам присоединиться к нашей семье, став частью команды с высокой корпоративной культурой и профессиональными навыками.


БОЛЬШИЕ ВОЗМОЖНОСТИ И ДИНАМИЧНОЕ РАЗВИТИЕ...  Мы не ставим ограничения в карьерном росте наших сотрудников. Мы заинтересованы в вашем успехе и профессиональном развитии. Работая у нас, вы можете поделиться или обменяться своим опытом, продемонстрировать и применить свои знания и умения.


ПОДДЕРЖКА… Мы открыты для ваших идей и иноваций, благодаря которым вы сможете совершенствовать и улучшать качество рабочего процесса.


БЫТЬ ЛИДЕРОМ НИКОГДА НЕ РАНО... Мы создаем для вас возможность стать лидером, если вы демонстрируете умение бросать вызов сложностям, возникающим в процессе работы, умеете брать на себя инициативу и готовы помогать другим раскрывать свой потенциал.
 

Vakansiyaların siyahısı

İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-09-20 - 2021-10-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Şəbəkə, kompüter sistemləri, və digər rəqəmsal infrastruktura bağlı aktivlərdə gündəlik monitorinqinin aparılması təhdid doğurucu vəziyyətlərin aşkarlanması üçün yoxlamaların aparılması və hesabatın hazırlanması;
  • İnformasiya Sistemlərində istifadəçilərin və administratorların müvafiq sistemə daxil olmasına və səlahiyyətlərinə nəzarət edilməsi;
  • Aşkarlanmış boşluqların aradan qaldırılması üçün İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi komandaları ilə sıx əməkdaşlıq etmək;
  • İnfrastruktur üzrə olan monitorinq sistemlərinə və hadisələrin qeydiyyat jurnallarına daimi nəzarət etmək;
  • Rəqəmsal infrastrukturun bir neçə sahə üzrə müdafiəsi üçün nəzərdə tutulmuş sistemlərin gündəlik monitorinqinin aparılması, hesabatın çıxarılması və analizi;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırıqlarını yerinə yetirmək.



Tələblər:

  • İnformasiya Texnologiyaları və ya İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini əla, ingilis və rus dilini yaxşı səviyyədə olması;
  • Əməliyyat sistemləri Windows Server, Windows, Linux üzrə biliklər;
  • Təhlükəsizliyin təmin edilməsi əsas sistemlərinin iş prinsiplərini bilmək;
  • Şəbəkə avadanlıqları, protokolları, portları, kriptoqrafiya, və ümumi şəbəkə təhlükəsizliyi haqqında məlumata sahib olmaq;
  • Java, C#, Python, Javascript, proqramlaşdırma dillərini bilmək arzuolunandır;
  • OWASP metodologiyası, CIS, NIST və ya DISA qabaqcıl təcrübələrin biri ilə tanış olması arzuolunandır;
  • Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
  • Müvafiq situasiyalarda səbirli və soyuqqanlı davranmaq.



TƏCRÜBƏ

  • İnformasiya Texnologiyaları və ya, İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
UX/UI Designer
  • Baku
  • 2021-09-20 - 2021-10-31

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for UX/UI Designer.



Background

  • Undergraduate degree or higher
  • 2+ years of design experience preferred
  • Previous experience in insurance business preferred

 

Specific job skills

  • Able to plan, conduct, and synthesize user research and usability testing
  • Skilled at creating interaction design solutions for desktop, web and mobile applications
  • Familiar working with design systems that consistently scale across platforms
  • Experience planning and conducting user research at various stages of the design process
  • Strong communication skills with ability to articulate the value of a design choice to users and non-designer stakeholders
  • Combined skills in the following: User Research, Interaction Design, Visual Design
  • Knowledge of agile software development and experience of working in design teams in an Agile product development setting is a plus
  • Experience in UI software - Figma or AdobeXD
  • Preferable understanding of front-end development

Required mindsets and behaviors

  • Customer-centric in designing visualizations
  • Thrives on a “test and learn” mentality
  • Synthesizes abstract ideas into tangible solutions for design
  • Is passionate about problem solving through design
  • Has a strong sense of ownership and proactively advocates for the end user
  • Open to taking on new challenges and learning new skills
  • Collaborative, curious, empathetic, open-minded, innovative


Please send your CV with your portfolio to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Подать заявку на эту вакансию
Senior Database Developer
  • Baku
  • 2021-09-20 - 2021-10-31

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Senior Database Developer"

 

Key responsibilities:


  • Development of high quality database solutions
  • Develop, implement and optimize complex stored procedures and functions using T-SQL
  • Develop procedures and scripts for data migration
  • Develop and implement technical best practices for data movement, data quality, data cleansing, and other ETL-related activities. Develop and ensure adherence to locally defined standards for all developed components.
  • Understand and experience maintaining an enterprise data warehouse with an accompanying nightly update cycle.
  • ETL Repository Management, maintain appropriate backups and Multi-project/Multi-concurrent release ETL environment.
  • Develop dimensional data models to support reporting through BI platform
  • Document designs and architect data maps, develop data quality components and establish and/or conduct unit tests.
  • Able to read Data Models to translate them into ETL or ELT loads into Data Warehouses and Data Marts.
  • Participate in requirements, design, and development reviews. Conduct or participate in meetings with owners of key system components to fully understand current data and systems environments. Resolve source data issues and refine transformation rules.
  • Analyze source system data to assess data quality. Work with technical and business representatives to determine strategies for handling data anomalies that are identified. Design ETL processes and develop source-to-target data mappings, integration workflows, and load processes. Design, develop and implement enterprise-class data warehousing solutions.
  • Use the SSIS platform to extract, transform, and load data. Develop, test, integrate, and deploy ETL routines using ETL tools and external programming/scripting languages as necessary. Write and maintain unit test cases.
  • Provide data analysis and technical documentation for both source and target mappings.
  • Help administer and maintain the ETL environment in a support role with Database and System Administrators, including performing configuration management activities related to the ETL environment.
  • Identify problems, develop ideas and propose solutions within different situations requiring analytical, evaluative or constructive thinking in daily work



Required skills:

  • 3+ years of insurance or banking work experience
  • 4+ years' experience working with SQL development background writing complex stored procedures and expressions, referential data integrity concepts and error handling.
  • 4+ years' experience working with Microsoft SQL Server Integration Services (SSIS), use of control and data flow, data sources, connection manager and package configurations.
  • 4+ years' experience working with data warehouse technologies and hands on experience with data extraction, data cleansing, data transformation, data loading and data validation rules.




Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Подать заявку на эту вакансию
Agile Coach for Motor & Property Tribe
  • Baku
  • 2021-08-20 - 2021-10-31

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Agile Coach for Motor & Property Tribe"



General Role Description 

Acts as advocate of agile mindset and processes, responsible for managing squad rhythm, synchronization, efficiency of squad processes and keeping up continuous improvement with deep understanding of the tribe and squads processes and adds value with broader perspective.


Responsibilities:

  • Coaches and facilitates teams in all aspects of Agile mindset and execution. Scope includes jump-starting new teams and on-going coaching for project teams and squads
  • Applying Agile frameworks, tools, practices and principles to newly created teams and ensure that existing teams sustain all agile practices and mindset
  • Work on methods of continuous development and improvement (together with other Agile Coaches) and incorporate them into day-to-day work of squads
  • Provide one on one coaching to Product Owners and other team members related to product backlog management, release planning, backlog refinement, writing quality user stories, story splitting/breakdown, defining acceptance criteria, sprint planning and user acceptance testing.
  • Develop training programs, team buildings, workshops and empowerment sessions for Agile teams, Centers of Excellence and Leadership
  • Coordinate and facilitate agile related community of practice activities to drive shared learnings across the enterprise
  • Develop agile training materials and training modules for Product Owners, Scrum Masters, Agile Teams and Leadership
  • Facilitate the team to focus on self-organization and self-management
  • Facilitate the team to focus on smaller achievable goals and reflect on successes and challenges in order to embrace opportunities for continuous improvement
  • Establish productive, positive relationships with key stakeholders
  • Coaches/Facilitates in lean thinking and development of Minimal Viable Products (MVP)
  • Help to foster a culture of continuous improvement.
  • Create an environment that meaningfully values and promotes autonomy, skill mastery, empowerment, transparency, innovation and learning.
  • Dependency management and conflict resolution within agile teams and between agile and other corporate functions
  • Drive and support culture change within organization
  • Act as the facilitator responsible for supporting Tribe leader in strategy and execution
  • Support overall transformation program
  • Develop agile adoption strategy
  • Continually offer strategies for improvement of business processes and agile adoption
  • Apply techniques that increase collaboration, transparency and promote culture of experimentation and innovation
  • Offer and apply business improvement solutions between teams


Qualifications: 

  • 4+ years of general experience and 1+ years of experience in Agile Team, with specific Agile Coach, Scrum Master, Product Owner (or similar) experience
  • Experience running agile or transformation projects is a plus
  • Experience in insurance or banking industry is a plus
  • Certifications (PSM, PMI-ACP, PSPO)  highly preferred


Skills:

  • Strong leader, educator, and coach
  • Strong communication skills with ability to communicate complex messages and teach
    new concepts
  • Effective at coaching and leading teams
  • Ability to shift mindsets of individual team members to overcome resistance
  • Clear presenter and facilitator who can drive a large group to a desired outcome
  • Ability to influence management and all members of a team to drive change and overcome resistance
  • Ability to influence senior leaders to drive change through range of tactics
  • Identifies and resolve issues before escalating to senior management
Подать заявку на эту вакансию
Head of Investment Management Service
  • Baku
  • 2021-08-19 - 2021-10-31

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for " Head of Investment Management Service"



Key responsibilities:


  • Analyzing potential investment opportunities, new financial instruments, maximization of investment income and solve for portfolio gaps, and then reduce their risks;
  • Conducting periodic analysis of the investment portfolio and informing management about the results of the analysis;
  • Tracking cash flows, receivables and payables, identify the currency risks that the company may face and taking risk prevention measures;
  • Control over expected payments (insurance, reinsurance, administrative expenses) to prevent liquidity risks and identifying potential liquidity needs and surpluses, take the necessary measures;
  • Collection of information, reports and conducting financial analysis to identify potential credit risks;
  • Preparation of reports and presentations about investment management service activities, execution of the investment budget, new investment opportunities and results of analysis of existing investments;
  • Control over accurate and complete reflection of information reflecting investment activities in software tools;
  • Control over timely and correct repayment of receivables on interest income and existing funds in banks to increase the efficiency of the use of funds, carrying out work to maximize investment income;
  • Control over the drawing up and signing of contracts related to investment activities without delay in accordance with investment decisions and the interests of the Company;
  • Control over the company's investment portfolio, analyzing underwriting on banks and investment income, take initiatives to increase profitability;
  • Carrying out work in the direction of improving, development of rules and procedures by direction of activity;
  • Participation in the formation of the systematic analysis and reporting system related to investment activities; make new proposals on asset and liability management;
  • Take initiatives on investment opportunities by analyzing new financial instruments;
  • Perform other tasks given directly by the supervisor (financial analysis, collection of various data, etc.).


 

Required skills:

  • Higher education in finance, accounting or economics;
  • Theoretical knowledge of Generally Accepted Accounting Principles (GAAP) and rules, international financial management and economic principles;
  • Minimum 3-5 years of experience in related field;
  • Fluent in Russian, Azerbaijan and English (written and verbal);
  • Highly skilled in Microsoft Office Suites (Word, Excel, PowerPoint).



Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Подать заявку на эту вакансию
Strategiya və Planlama üzrə baş mütəxəssis (Strategy and planning Senior specialist)
  • Bakı
  • 2021-08-19 - 2021-10-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Strategiya və Planlama üzrə baş mütəxəssis” (Strategy and planning Senior specialist) vəzifələrinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə Öhdəlikləri:


  • Şirkətin illik büdcə planlamasının hazırlanması və təsdiq edilməsini təmin etmək
  • Şirkətin strategiyasının hazırlanması və təsdiq edilməsini təmin etmək
  • Müxtəlif dövrlər üçün proqnoz hesabatların hazırlanması
  • Strategiyanın icrasına nəzarət
  • Biznes modellərin hazırlanması
  • Bazar təhlilinin (Benchmarking, bazar iştirakçılarının təhlili) aparılması
  • Strateji təhlilin həyata keçirilməsi
  • Şirkətdaxili müxtəlif layihələrin maliyyə modelinin yaradılması və maliyyə təhlilinin aparılması
  • Rəhbərliyə aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması



Namizədə tələblər:


  • Ali İqtisadi və ya maliyyə təhsili, müvafiq vəzifədə ən azı 3 illik təcrübə
  • Rus və İngilis dillərinin əla səviyyəsi
  • Microsoft Office biliklərinin yüksək səviyyəsi, Power BI üzrə biliklər. Python və SQL biliklərinin olması əlavə üstünlük sayılır
  • BMHS (IFRS) biliklərinin olması
  • Böyük məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı
  • Planlama bacarıqları
  • "Out of box" düşünmə
  • Təqdimat bacarıqlar


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını Strategy and planning Senior specialist “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.


Подать заявку на эту вакансию
Tibbi və səyahət sığortası üzrə növbətçi assistent (Gecə növbəsi)
  • Bakı
  • 2021-08-19 - 2021-10-31

 

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Tibbi və Səyahət Sığortası Departamentində Tibbi və səyahət sığortası üzrə növbətçi assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.



VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • İş vaxtı ərzində sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi, sığorta olunanların hüquq və vəzifələrinin izahı;
  • İş vaxtı ərzində sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi;
  • Ehtiyac olduqda sığorta olunan şəxslərə tibbi yardım göstərilməsi və ya hospitalizasiya məqsədilə tibb müəssisəsinin seçimində köməklik, sığorta olunanların hospitalizasiyasının təşkili;
  • Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;
  • Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların ProTech Sisteminə daxil edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.



BİLİKLƏR

  • Tibb üzrə ali təhsil;
  • Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilində baza danışıq bacarığı arzu olunandır.



TƏCRÜBƏ

  • Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Qeyri standart vəziyyətə  cəld reaksiya vermək.


Son müraciət tarixi: 31 Oktyabr 2021

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.


 

Подать заявку на эту вакансию
Təkrarsığorta üzrə asistent
  • Bakı
  • 2021-08-02 - 2021-10-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Təkrarsığorta üzrə asistent” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.




Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şirkətin sığorta portfelinin daxilindən təkrarsığorta mühafızəsini tələb edən risklərin təkrar sığortasını təmin etmək;
  • Aparıcı yerli və xarici təkrarsığorta şirkətləri və brokerləri ilə uzunmüddətli əməkdaşlıq münasibətləri yaratmaq;
  • Sığorta şirkətləri, brokerlər və təkrarsığorta şirkətləri üçün müvafiq təqdimatların hazırlanmasında birbaşa rəhbərinə köməklik göstərmək;
  • Ötürülən t/s müqavilələri üzrə Təklifləri diqqətlə analiz etmək və birbaşa rəhbərinin razılığı ilə müvafiq risklərin bu və ya digər şirkətdə təkrarsığortalanması barədə qərar qəbul etmək;
  • Fakültativ təkrarsığorta üzrə sliplər hazırlamaq, həmçinin müqavilələrin bağlanmasında iştirak etmək;
  • Bağlanan müqavilələrin sistemdə düzgün əksolunmasına nəzarət etmək. Tərəfindən aparılan və imzalanmış müqavilələrin sürətlərini sistemdə əks etdirmək;
  • Tərəfindən aparılan ötürülən t/s müqavilələri üzrə invoysların təqdim edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərinin tapşırığına əsasən obliqator təkrarsığorta müqavilələrinin tərtib edilməsində iştirak etmək;
  • Partnyorlardan daxil olan təkrarsığortaya aid sorğuların vaxtı-vaxtında və prosedura əsasən cavablandırılması;
  • Daxil olan t/s müqavilələri üzrə ödənişlərin vaxtı-vaxtında köçürülməsi üçün maliyyə departamentinə lazım olan sənədləri hazırlayıb təhvil vermək;
  • Şöbədə istifadə olunan sənədlərin effektiv uçotunun həyata keçirilməsi;
  • Daxil olan təkrarsığorta risklərinin yenilənməsi prosesinə nəzarət etmək;
  • Kreditor və debitor borcların araşdırılmasında və əlaqələndirilməsində Maliyyə Departamentinə dəstək göstərmək;
  • Daxil olan və ötürülən təkrarsığorta hadisələri ilə bağlı Sığorta İddiaları departmentinə kommunikasiya işlərində yardımçı olmaq.



BİLİKLƏR

  • İqtisadi və ya riyazi sahədə ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək.



BACARIQLAR

  • Operativlik
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Stressli vəziyyətlərdə həll etmək qabiliyyəti;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Dəqiqlik;
  • Detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
  • Analitik düşünmə və yüksək riyazi analiz qabiliyyəti;
  • Problem həll etmə bacarığı.


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.


Подать заявку на эту вакансию
Layihələrin koordinasiyası şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2021-06-02 - 2021-10-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Layihələrin koordinasiyası şöbəsinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.



Vəzifə və Öhdəliklər:

- Layihələrin İdarəolunması üzrə biliklərin artırılması məqsədi ilə müvafiq görüşlərin/təlimlərin keçirilməsi;

- Layihə iştirakçıları arasında fasilitasiya yanaşmasının tətbiqi;

- Layihələrdə baş tutmuş dəyişikliklər üzrə gündəlik hesabatları nəzərdən keçirmək və department rəhbərinə təkliflər hazırlamaq;

- Şirkət daxilində layihələr barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsini təmin etmək;

- Layihələrin idarəolunması istiqamətinin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə boşluqların müəyyən edilməsi və müvafiq təkliflərin hazırlanması;

- Təsdiq olunmuş planlaşdırma çərçivəsində gündəlik, həftəlik görüşlərin təşkili və təyin olunmuş hədəflərin təhlil olunmasına nəzarət etmək

- Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış, şirkət üçün əhəmiyyət kəsb edən digər işləri icra etmək.


BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;

- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;

- Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək.


TƏCRÜBƏ

- Layihələrin İdarəolunması sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi; o cümlədən minimum 2 il idarəçilik təcrübəsi


BACARIQLAR

- Güclü kommunikasıya bacarığı.

- Güclü idarəetmə və təqdimat bacarığı,

- Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən layihə və proses metodologiyaları üzrə biliklər.

- Problem həll etmə bacarığı.

- Təşəbbüskarlıq;

- Stressli vəziyyətlərdə həll etmək qabiliyyəti;

- Komandada işləmək bacarığı.


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию

Заявка на подачу заявки

Загрузите свое резюме здесь
Имя файла

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Благодарим

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi