*7000

Заказать звонок

Запросить обратный звонок

Закрыть
Спасибо!

Мы свяжемся с Вами в рабочее время

4

"COVİD-19" təminatlı tibbi sığorta məhsulu!

PAŞA Sığortanın koronavirus təminatlı "COVID Yardım" məhsulu ilə özünüzün və ya ailə üzvlərinizin sağlamlığını təminat altına ala bilərsiniz. Sığortalı müştəriyə diaqnostika üçün COVID-19 PZR testi, COVID-19 İgM və İgG müayinələri, ağciyərlərin kompüter tomoqrafiyası (KT) müayinəsi tətbiq edilir.

Yenilik !

PAŞA Sığorta müştəriləri avtomobilləri üçün hesablanan KASKO sığortası üzrə ümumi sığorta haqqını məbləğə uyğun olaraq 4 aydan 10 aya qədər hissəli ödənişlə ödəmək imkanına sahib olacaq.

Bildiriş

Hörmətli ziyarətçi, məlumat üçün bildirmək istərdik ki, *7000 Sığorta Məsləhətləri xətti və *0007 nömrələrində bəzən ortaya çıxan texniki nasazlıq səbəbindən əlaqə saxlamaq istəyən müştərilərimiz çətinliklə üzləşə bilir. Bu məsələ ilə bağlı bərpa işləri davam etməkdədir. Tezlikə prosesin tam yekunlaşdırılması və müraciət sahiblərinə ən yüksək xidmətin göstərilməsi nəzərdə tutulmuşdur.

Yeni "Optimal KASKO" məhsulu!

PAŞA sığorta sərfəli qiymətlə, tam təminatlar təklif edən "Optimal KASKO" məhsulunu təqdim edir!

1/5

Выберите вид страхования

Close form

Карьера

Работайте с нами

НАША ЦЕЛЬ-ВАШ КОМФОРТ…PAŞA Sığorta предлагает вам присоединиться к нашей семье, став частью команды с высокой корпоративной культурой и профессиональными навыками.


БОЛЬШИЕ ВОЗМОЖНОСТИ И ДИНАМИЧНОЕ РАЗВИТИЕ... Мы не ставим ограничения в карьерном росте наших сотрудников. Мы заинтересованы в вашем успехе и профессиональном развитии. Работая у нас, вы можете поделиться или обменяться своим опытом, продемонстрировать и применить свои знания и умения.


ПОДДЕРЖКА…Мы открыты для ваших идей и иноваций, благодаря которым вы сможете совершенствовать и улучшать качество рабочего процесса.


БЫТЬ ЛИДЕРОМ НИКОГДА НЕ РАНО...Мы создаем для вас возможность стать лидером, если вы демонстрируете умение бросать вызов сложностям, возникающим в процессе работы, умеете брать на себя инициативу и готовы помогать другим раскрывать свой потенциал.

Список вакансий

Telesatış üzrə qrup rəhbəri
  • Bakı
  • 2021-06-23 - 2021-07-21

“PAŞA Sığorta” ASC Satış Departamentində “Telesatış üzrə qrup rəhbəri” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şöbə/bölüm/qrup hədəfləri, onlara uyğun performans göstəricilərini təyin etmək və həyata keçirilməsini təmin etmək
  • Müəyyən olunmuş nəzarət mexanizmlərini təqib etmək
  • İşçilərin iş yükünün planlaşdırılması və nəzarəti, gündəlik satış və keyfiyyət göstəricilərinə görə işləməsini təmin etmək
  • Təqdim olunan müştəri bazasını / siyahını fərdi hədəflərinə uyğun olaraq qrup daxilində bölüşdürülməsini təmin etmək
  • Paşa sığorta tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə tabeçiliyində olan işçilərin biliklərini artırmaq və inkişaf etdirmək
  • Təlim ehtiyaclarının təmin edilməsi
  • Hər bir müştərilərə xidmət nöqtəsinin fəaliyyətinin məqsədəuyğunluğuna dair hesabatın təqdim edilməsi
  • İT/inzibati dəstək
  • Dəyərləndirmə və monitorinq prosesinin təkmilləşdirilməsi
  • İnsan resurslarına olan tələbatın ölçülməsi, planlanılmasına dair təkliflərin hazırlanması
  • Satış hədəflərinə dair təkliflər planının hazırlanması
  • Hər bir əməkdaşın fərdi satış hədəflərini əhatə edən təkliflər planının hazırlanması
  • Layihələrin koordinasiyası


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı


TƏCRÜBƏ

  • Telesatış və ya çağrı mərkəzi üzrə qrup rəhbəri kimi minimum 1 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində iş təcrübəsinin olması üstünlükdür
  • Təşkiletmə, prioritetləri müəyyən etmək və düzgün iş bölgüsü aparmaq bacarığı



BACARIQLAR

  • Analiz etmək , problem həll etmək və qərar vermək bacarıqları
  • Yüksək müştəri xidməti və satış bacarıqları
  • Keyfiyyətə fokuslanmaq bacarığı
  • Fəaliyyətə həvəsləndirmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • İdarəçilik bacarığı


Son müraciət tarixi: 21 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
İnvestisiyaların idarə olunması xidmətinin rəhbəri
  • Baku
  • 2020-09-15 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnvestisiyaların idarə olunması xidmətinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Potensial investisiya imkanlarını, yeni maliyyə alətlərini təhlil edərək investisiya gəlirlərinin maksimallaşdırılması və portfel risklərinin azaldılması istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya portfelinin periodik təhlillərinin aparılması və təhlil nəticələri barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;

- Pul vəsaitlərinin hərəkətini, debitor və kreditor borclarını izləyərək Şirkətin üzləşə biləcəyi valyuta risklərinin müəyyənləşdirilməsi və riskləri önləyici tədbirlərin görülməsi;

- Likvidlik risklərinin qarşısının alınması üçün gözlənilən ödənişlərə (sığorta, təkrarsığorta, inzibati xərclər) nəzarət və potensial likvidlik ehtiyaclarını və artıqlığını müəyyənləşdirərək lazımi tədbirlərin görülməsi;

- Potensial kredit risklərinin müəyyənləşdirilməsi üçün məlumat və hesabatların toplanması və maliyyə təhlillərinin aparılması;

- İnvestisiyaların idarəolunması xidmətinin fəaliyyəti, investisiya büdcəsinin icrası, yeni investisiya imkanlarının və mövcud investisiyaların təhlil nəticələri barədə hesabatların və təqdimatların hazırlanması;

- İnvestisiya fəaliyyətini əks etdirən məlumatların proqram təminatlarında doğru və tam şəkildə əks olunmasına nəzarət;

- Vəsaitlərdən istifadənin səmərəliliyinin artırılması üçün banklarda mövcud vəsaitlərə, faiz gəlirləri üzrə debitor borcların vaxtında və düzgün ödənilməsinə nəzarət, investisiya gəlirinin maksimallaşdırılması istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı müqavilələrin Şirkət mənafeyinə uyğun şəkildə, investisiya qərarlarına uyğun şəkildə tərtib olunmasına və gecikməsiz imzalanmasına nəzarət;

- Şirkətin investisiya portfelinə nəzarət , banklar üzrə anderraytinq və investisiya gəlirlərini təhlil edərək gəlirliliyin artırılması üzrə təşəbbüslərlə çıxış etmək;

- Fəaliyyət istiqaməti üzrə qayda və prosedurların hazırlanması, təkmilləşdirilməsi istiqamətində işlərin aparılması;

- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı sistematik təhlil və hesabatlılıq sisteminin formalaşdırılmasında iştirak; Aktiv və passivlərin idarəedilməsi üzrə yeni təkliflərlə çıxış etmək;

- Yeni maliyyə alətlərini təhlil edərək investisiya imkanları barədə təşəbbüslərlə çıxış etmək;

- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.) yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Maliyyə istiqamətində ali təhsil;

- Ümumi qəbul olunmuş mühasibat prinsipləri və qaydaları, beynəlxalq maliyyə menecmenti və iqtisadi prinsiplər üzrə nəzəri biliklər;

- Kompyuter bilikləri: MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, işgüzar ingilis dilinin qabaqcıl səviyyəsi.

TƏCRÜBƏ

- Bu sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi.

BACARIQLAR

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;

- Dəqiqlik, diqqətlilik;

- Planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;

- Təşəbbüskarlıq.

Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021-ci il.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Telesatış/Birbaşa satış üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-01-07 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASC Satış Departamentində “Telesatış/Birbaşa satış üzrə mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Şöbə/bölüm/qrup hədəfləri, onlara uyğun performans göstəricilərini təyin etmək və həyata keçirilməsini təmin etmək

- Müəyyən olunmuş nəzarət mexanizmlərini təqib etmək

- İşçilərin iş yükünün planlaşdırılması və nəzarəti, gündəlik satış və keyfiyyət göstəricilərinə görə işləməsini təmin etmək

- Təqdim olunan müştəri bazasını / siyahını fərdi hədəflərinə uyğun olaraq qrup daxilində bölüşdürülməsini təmin etmək

- Paşa sığorta tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə tabeçiliyində olan işçilərin biliklərini artırmaq və inkişaf etdirmək

- Təlim ehtiyaclarının təmin edilməsi

- Hər bir müştərilərə xidmət nöqtəsinin fəaliyyətinin məqsədəuyğunluğuna dair hesabatın təqdim edilməsi

- İT/inzibati dəstək

- Dəyərləndirmə və monitorinq prosesinin təkmilləşdirilməsi

- İnsan resurslarına olan tələbatın ölçülməsi, planlanılmasına dair təkliflərin hazırlanması

- Satış hədəflərinə dair təkliflər planının hazırlanması

- Hər bir əməkdaşın fərdi satış hədəflərini əhatə edən təkliflər planının hazırlanması

- Layihələrin koordinasiyası

BİLİKLƏR

- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir

- MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı

TƏCRÜBƏ

- Müştəri xidmətlər sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir.

- Təşkiletmə, prioritetləri müəyyən etmək və düzgün iş bölgüsü aparmaq bacarığı

BACARIQLAR

- Analiz etmək , problem həll etmək və qərar vermək bacarıqları

- Yüksək müştəri xidməti və satış bacarıqları

- Keyfiyyətə fokuslanmaq bacarığı

- Fəaliyyətə həvəsləndirmək bacarığı

- Komanda ilə işləmək bacarığı

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

- İdarəçilik bacarığı

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Qəza komissarı -  mütəxəssis (Ağsu)
  • Ağsu
  • 2021-03-09 - 2021-04-29

“PAŞA Sığorta” ASCAğsu regionu üzrə “Qəza komissarı - mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

- Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

- Hadisə barəsində müraciəti birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin tənzimlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;

- Müştərinin müraciəti əsasında IMS Protech elektron bazasında hadisə üzrə müraciətin daxil edilməsi;

- Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;

- Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

- Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;

- Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;

- Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;

- Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;

- Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;

- Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin IMS Protech elektron bazasında və ya File Server-də yerləşdirmək;

- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;

- Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

- Dil bilikləri: Azərbaycan sərbəst istifadə etmə bacarığı, rus və ingilis dilinin işlək səviyyədə olması.

TƏCRÜBƏ

  • Minimum 2 il iş təcrübəsi. Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum iş təcrübəsi arzuolunandır.

BACARIQLAR

-Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

- Problemlərin həlli bacarığı;

- Komanda ilə işləmək bacarığı;

- Liderlik;

- Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 23 Mart 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını - Qəza komissarı - mütəxəssis-Ağsu “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
İnsan Resursları Kiçik Biznes Tərəfdaşı
  • Baku
  • 2021-04-16 - 2021-05-16

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnsan Resursları Kiçik Biznes Tərəfdaşı” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İnsan Resursları strategiyasını biznes strategiyasına uyğunlaşdırmaq üçün Agile və digər komandaların rəhbərliyi ilə tərəfdaşlıq;

- Agile və digər komandalarda daxili siyasət prosedurunun yazılması və tətbiqini həyata keçirmək üçün rəhbərliklə mütəmadi müzakirələr keçirmək;

- İstedadların idarə edilməsi və inkişafı və eləcə də təşkilati dizayn üzrə konsultasiya təşkil etmək;

- Agile və digər komandalarda işgüzar tərəfdaşlar üçün hazırkı və gələcək dövr üçün tələb olunan kadr və peşəkar kadr ehtiyaclar barədə davamlı təhlil aparmaq və bu ehtiyacları ödəmək üçün strategiya hazırlamaq;

- Agile komandalarda işçi münasibətləri, siyasətlərin tətbiqi, istedadların idarəedilməsi və inkişafı və digər təşkilatı məsələlərdə gündəlik olaraq dəstək göstərmək;

- Namizədlərinin müraciətlərini əvvəlcədən nəzərdən keçirmək və vəzifəyə uyğun müvafiq təcrübənin, bilik və bacarığının olub olmamasını təyin etmək;

- Bazarda rəqabət aparmaq üçün innovativ işə qəbul üsulları ilə əlaqəli məlumatlar toplamaq və müvafiq qaydada yenilikləri həyata keçirməklə Agile və digər komandaların istedadlara ehtiyaclarının qarşılanması;

- İllik perfomans nəticələrini təyin edilməsi, qiymətləndirilməsi və digər strateji Hr proseslərin icrası.

BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

- İnsan Resursları və ya əlaqəli biznes istiqaməti üzrə bakalavr (magistr dərəcəsi olanlara üstünlük verilir) dərəcəsi;

- HR Business Partner və İstedadların cəlb edilməsi istiqamətində ən azı bir (1) il, HR istiqaməti üzrə üç (3)- beş (5) il iş təcrübəsi ;

- İngilis, Rus, Azərbaycan dillərini mükəmməl bilmək;

- Power point, Excel və Visiodan mükəmməl istifadə etmək bacarığı;


Son müraciət tarixi: 16.05.2021

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az e-mail ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Senior Software Developer
  • 2021-05-08 - 2021-06-08

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Senior Software Developer vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Sistem tələblərini təhlil etmək və tapşırıqları prioritetləşdirmək;

- .NET proqramlaşdırma dilləri istifadə edərək təmiz, test edilə bilən kod yazmaq;

- Sistemlərin arxitekturasını və texniki spesifikasiyasını yaratmaq;

- Müxtəlif .NET tətbiqləri test etmək və sazlamaq;

- Mövcüd kodu nəzərdən keçirmək və təkmilləşdirmək;

- Komandanın digər üzvlərinin kodunu nəzərdən keçirmək;

- Texniki sənədlərin və prosedurların yaradılmasında iştirak etmək;

Bilik və bacarıqlar:

- 4 il Software engineering üzrə təcrübə, automated testing, infrastruktur, məlumat bazaları, Agile proqram təminatının hazırlanması prosesinə dair biliklərə üstünlük verilir;

- CLR , CTS , CLS and JIT üzrə biliklər;

- Socket, Network and Protocol Programming üzrə biliklər;

- C#, Git, Team Foundation Server üzrə təcrübə;

- .NET environment and .NET Core Stack tech - (e.g. ASP.NET/MVC, WCF , .NET REMOTING, WEB API , SIGNALR, WPF, Entity Framework) üzrə təcrübə;

- Pure Javascript üzrə təcrübə;

- (WEB)Http optimization , Caching və s. üzrə təcrübə;

- MSSQL (T-SQL) and Data modeling with nosql üzrə təcrübə;

- SOAP web-services üzrə təcrübə;

- Algorithm Design,Algorithm optimization üzrə təcrübə;

- Parallel computing, Multithreading, Asynchronous programming üzrə təcrübə;

- OOP,AOP,OOAD,OO Epistomology, Software Design , Enterprise Design , Design Patterns və SOLID üzrə təcrübə;

- Test Driven Development , Domain Driven Design üzrə təcrübə;

- Distributed system, Distributed Design principles üzrə təcrübə;

- Memory optimization üzrə təcrübə;

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını Senior Software Developer “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Agile Coach for its Agile Digital Tribe
  • Baku
  • 2021-05-19 - 2021-05-28

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Agile Coach for its Agile Digital Tribe"




General Role Description

Acts as advocate of agile mindset and processes, responsible for managing squad rhythm, synchronization, efficiency ofsquad processes and keeping up continuous improvement with deep understanding of the tribe and squads processes and adds value with broader perspective

Responsibilities:

- Coaches and facilitates teams in all aspects of Agile mindset and execution. Scope includes jump-starting new teams and on-going coaching for project teams and squads

- Applying Agile frameworks, tools, practices and principles to newly created teams and ensure that existing teams sustain all agile practices and mindset

- Work on methods of continuous development and improvement (together with other Agile Coaches) and incorporate them into day-to-day work of squads

- Provide one on one coaching to Product Owners and other team members related to product backlog management, release planning, backlog refinement, writing quality user stories, story splitting/breakdown, defining acceptance criteria, sprint planning and user acceptance testing.

- Develop training programs, team buildings, workshops and empowerment sessions for Agile teams, Centers of Excellence and Leadership

- Coordinate and facilitate agile related community of practice activities to drive shared learnings across the enterprise

- Develop agile training materials and training modules for Product Owners, Scrum Masters, Agile Teams and Leadership

- Facilitate the team to focus on self-organization and self-management

- Facilitate the team to focus on smaller achievable goals and reflect on successes and challenges in order to embrace opportunities for continuous improvement

- Establish productive, positive relationships with key stakeholders

- Coaches/Facilitates in lean thinking and development of Minimal Viable Products (MVP)

- Help to foster a culture of continuous improvement.

- Create an environment that meaningfully values and promotes autonomy, skill mastery, empowerment, transparency, innovation and learning.

- Dependency management and conflict resolution within agile teams and between agile and other corporate functions

- Drive and support culture change within organization

- Act as the facilitator responsible for supporting Tribe leader in strategy and execution

- Support overall transformation program

- Develop agile adoption strategy

- Continually offer strategies for improvement of business processes and agile adoption

- Apply techniques that increase collaboration, transparency and promote culture of experimentation and innovation

- Offer and apply business improvement solutions between teams

Skills:

- Strong communication skills with ability to communicate complex messages and teach
new concepts

- Effective at coaching and leading teams

- Ability to shift mindsets of individual team members to overcome resistance

- Clear presenter and facilitator who can drive a large group to a desired outcome

- Ability to influence management and all members of a team to drive change and overcome resistance

- Ability to influence senior leaders to drive change through range of tactics

- Identifies and resolve issues before escalating to senior management

Qualifications:

- 1+ years of experience in Agile Team, with specific Agile Coach, Scrum Master, Product Owner
(or similar) experience

- Transformation experience is a plus

- Experience in insurance or banking industry is a plus

- Excellent verbal, written, and interpersonal communication skills

- Certifications (PSM, PMI-ACP, PSPO) highly preferred

Deadline for applications: May 28, 2021

Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Отправить запрос
Müştəri Məmnuniyyəti Xidməti üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-05-19 - 2021-06-05

“PAŞA Sığorta” ASC “Müştəri Məmnuniyyəti Xidməti üzrə mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

- Müştəri müraciətlərinin araşdırılması

- Müştəri sorğularının keçirilməsi

- Telefon Mərkəzləri və Ön Masa dəyərləndirməsinin keçirilməsi

- Müştəri müraciətləri ilə bağlı rəhbərliyə təqdim edilən hesabatların hazırlanması

- Müştərilərdən daxil olan məktubların araşdırılması və yazılması

- Satış ssenari və Xidmət keyfiyyət meyarları əsasında danışıq keyfiyyətinin dəyərləndirilməsi

- Dəyərləndirilmiş müraciətlərin müvafiq şəxslərə təqdim edilməsi

- Xidmət keyfiyyət meyarlarının yenilənməsi, önəm dəyərinin dəyişdirilməsi, daimi olaraq günün tələblərinə cavab verməsinə nəzarət

- Kritik və qeyri-kritik səhvlərin təyin olunması, Dəyərləndirmə formunun yenilənməsi

- Aylıq, rüblük və illik, o cümlədən müqayisəli hesabatların hazırlanması


BİLİKLƏR

- Ali təhsil

- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, Azərbaycan dilində mükəmməl yazı bacarıqları (Orta səviyyədə İngilis dili arzuolunandır)

- MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı



TƏCRÜBƏ

- Müştərilərlə iş sahəsində (telefon vasitəsilə və üzbəüz) minimum 3 il iş təcrübəsi

- Şikayətlərin idarə edilməsi sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi

- Sığorta sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi



BACARIQLAR

- Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı

- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı

- Analitik düşünmə qabiliyyəti

- Stressə davamlılıq

- Komandada işləmək bacarığı

- Problem həll etmək bacarığı

- Nəticə yönümlülük

- Keyfiyyət yaratmaq bacarığı

Son müraciət tarixi: 05 İyun 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Product & Marketing Chapter Lead for "Agile Motor & Property Tribe"
  • Bakı
  • 2021-05-20 - 2021-05-28

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for Product & Marketing Chapter Lead for its Agile Motor & Property Tribe.

Background

- Undergraduate degree or higher in a relevant discipline, preferably in marketing, business, or economics

- Working experience & proven track record of successful marketing, sales, retention campaigns

- Working experience in marketing communications and/or product development

- Knowledge/experience of digital marketing

- Hands-on experience in handling marketing budgets and forecasting/reporting results

- 4+ years of work experience in marketing

- Strong and proven leadership experience along with stakeholder management skills

- Proven ability to empower, mentor & provide feedback

- Previous experience in insurance business & extensive market/industry knowledge preferred

- Experience in agile environment/using agile methodologies is a plus


Specific job skills

- Good understanding of offline and digital marketing

- Excellent communication skills

- Excel skills preferred

- Presentable and professional attitude

- Data-driven decision-making

- Fluency in Azerbaijani and English

- Fluency in Russian is a plus


Required mindsets and behaviors

- Strong interpersonal and communication skills

- Responsive to changing priorities

- Team player

- Creative thinker and problem solver

- Enjoys interdisciplinary and cross-functional work

Deadline for applications: May 28, 2021

Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Отправить запрос
İnformasiya sistemləri üzrə mühəndis
  • Bakı
  • 2021-05-20 - 2021-05-20

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnformasiya sistemləri üzrə mühəndis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İnformasiya sistemlərinin qurulması idarə və nəzarət etmək

- Sistemlərin yükünün balanslaşdırılması və dayanıqlı işini təmin etmək;

- İnformasiya sistemlərinin avtomatlaşmış monitorinqini təşkil etmək;

- “Backup” sistemlərini quraşdırmaq, tələblərə əsasən uyğunlaşdıraraq nəzarəti həyata keçirmək;

- Sistemlərin və şəbəkələrin fiziki və məntiqi diaqramlarını qurmaq, İT prosedurları hazırlamaq;

- Sistemlərin statusu, uğursuzluqları, pozuntuları, aparılan profilaktik işlər və tədbirlər barədə vaxtaşırı hesabat vermək;


Bilik və bacarıqlar:

- İnformatika və ya riyazi sahədə ali təhsil arzu olunandır,

- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti,

- Məntiqi və analitik düşünmə və təşəbbüsskarlıq,

- Switching, Routing və Firewall haqqında baza bilikləri,

- Windows Linux server əməliyyat sistemləri üzrə fundamental biliklər,

- Web Server üzrə fundamental biliklər,

- Active Directory üzrə biliklər,

- CI/CD ürzə nəzəri biliklər,

- HA, DR üzrə nəzəri biliklər,

- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını İnformasiya sistemləri üzrə mühəndis “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Business Intelligence ETL Developer
  • Bakı
  • 2021-05-20 - 2021-06-20

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Business Intelligence ETL Developer” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.



Vəzifə və Öhdəliklər:

- Mövcud və ya verilən tapşırılıqlardan irəli gələn prosesləri təhlil edir və müvfiq ETL həlləri təklif edir.

- Təklif olun həlləri Sql Server İntegration Services vasitəsi ilə həyata keçirir.

- Məlumatın Data Warehouse-a ETL tədbiqləri ilə ötürülməsini təşkil edir.

Bilik və bacarıqlar:

- 3+ il bank və ya sığorta sahəsində iş təcrübəsi

- 2+ il TSQL ilə bağlı iş təcrübəsi, MS SQL platformasında iş təcrübəsinə üstünlük verilir

- 2+ il ETL tədbiqlərin yaradılması iş təcrübəsi, Sql Server İntegration Servis platformasında iş təcrübəsinə üstünlük verilir



Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını Business Intelligence ETL Developer “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Financial Analyst / Senior Financial Analyst
  • Baku
  • 2021-06-02 - 2021-06-15

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Financial Analyst / Senior Financial Analyst"

Key responsibilities:

Reporting:

- Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");

- Conduct reporting procedures in accordance with internal control requirements and international financial reporting standards;

- Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.

Other Responsibilities

- Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;

- Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;

- Participate in the provision of external information;

- Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).


Required qualifications & skills:

- Education: Bachelor or master degree in Finance, accounting and etc.

- Work experience: Minimum 2 year experience in Reporting, Financial analysis departament

- Language: Fluent in Azerbaijani and Russian, good English skills;

- Computer Skills: Advanced use of MS Office.

- Certifications: Several ACCA papers or/and CFA level exams

Special Skills (Speech, Presentation, etc.):

- Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles.

- Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills

- Logical and analytical thinking and initiative.

Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, knowledge of IFRS.

Additional notes: Candidates with BI experience or experience in the Big Four audit firms will be preferred.



Deadline for applications: June 15, 2021

Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Отправить запрос
Layihələrin koordinasiyası şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2021-06-02 - 2021-06-22

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Layihələrin koordinasiyası şöbəsinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- Layihələrin İdarəolunması üzrə biliklərin artırılması məqsədi ilə müvafiq görüşlərin/təlimlərin keçirilməsi;

- Layihə iştirakçıları arasında fasilitasiya yanaşmasının tətbiqi;

- Layihələrdə baş tutmuş dəyişikliklər üzrə gündəlik hesabatları nəzərdən keçirmək və department rəhbərinə təkliflər hazırlamaq;

- Şirkət daxilində layihələr barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsini təmin etmək;

- Layihələrin idarəolunması istiqamətinin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə boşluqların müəyyən edilməsi və müvafiq təkliflərin hazırlanması;

- Təsdiq olunmuş planlaşdırma çərçivəsində gündəlik, həftəlik görüşlərin təşkili və təyin olunmuş hədəflərin təhlil olunmasına nəzarət etmək

- Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış, şirkət üçün əhəmiyyət kəsb edən digər işləri icra etmək.


BİLİKLƏR

- Ali təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;

- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;

- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;

- Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək;



TƏCRÜBƏ

- Layihələrin İdarəolunması sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi; o cümlədən minimum 2 il idarəçilik təcrübəsi


BACARIQLAR

- Güclü kommunikasıya bacarığı.

- Güclü idarəetmə və təqdimat bacarığı,

- Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən layihə və proses metodologiyaları üzrə biliklər.

- Problem həll etmə bacarığı.

- Təşəbbüskarlıq;

- Stressli vəziyyətlərdə həll etmək qabiliyyəti;

- Komandada işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 22 iyun 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-06-07 - 2021-06-28

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə kiçik mütəxəssis" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

- Şəbəkə, kompüter sistemləri, və digər rəqəmsal infrastruktura bağlı aktivlərdə gündəlik monitorinqinin aparılması təhdid doğurucu vəziyyətlərin aşkarlanması üçün yoxlamaların aparılması və hesabatın hazırlanması;

- İnformasiya Sistemlərində istifadəçilərin və administratorların müvafiq sistemə daxil olmasına və səlahiyyətlərinə nəzarət edilməsi;

- Aşkarlanmış boşluqların aradan qaldırılması üçün İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi komandaları ilə sıx əməkdaşlıq etmək;

- İnfrastruktur üzrə olan monitorinq sistemlərinə və hadisələrin qeydiyyat jurnallarına daimi nəzarət etmək;

- Rəqəmsal infrastrukturun bir neçə sahə üzrə müdafiəsi üçün nəzərdə tutulmuş sistemlərin gündəlik monitorinqinin aparılması, hesabatın çıxarılması və analizi;

- Birbaşa rəhbərin tapşırıqlarını yerinə yetirmək.

Tələblər:

- İnformasiya Texnologiyaları və ya İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə ali təhsil;

- Dil bilikləri: Azərbaycan dilini əla, ingilis və rus dilini yaxşı səviyyədə olması;

- Azərbaycan dilini əla, ingilis və rus dilini yaxşı səviyyədə olması;

- Əməliyyat sistemləri Windows Server, Windows, Linux üzrə biliklər;

- Təhlükəsizliyin təmin edilməsi əsas sistemlərinin iş prinsiplərini bilmək;

- Şəbəkə avadanlıqları, protokolları, portları, kriptoqrafiya, və ümumi şəbəkə təhlükəsizliyi haqqında məlumata sahib olmaq;

- Java, C#, Python, Javascript, proqramlaşdırma dillərini bilmək arzuolunandır;

- OWASP metodologiyası, CIS, NIST və ya DISA qabaqcıl təcrübələrin biri ilə tanış olması arzuolunandır;

- Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq bacarığı;

- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;

- Müvafiq situasiyalarda səbirli və soyuqqanlı davranmaq.


TƏCRÜBƏ

- İnformasiya Texnologiyaları və ya, İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.


Son müraciət tarixi: 28 iyun, 2021-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
İR Əməliyyatları üzrə baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-06-04 - 2021-06-25

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İR Əməliyyatları üzrə baş mütəxəssis” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

- İşə qəbul edilən işçiləri qanunvericiliyə uyğun rəsmiləşdirmək

- İşçi sənəd və qovluqlarının bütovlüyünə və səliqəsinə nəzarət

- İşçilərin sınaq müddəti müddətlərini izləmək və düzgün rəsmiləşdirməni təmin etmək

- İR əməliyyatlarının vaxtında və doğru elektron portallarda qeydlərin aparılmasına nəzarət etmək

- Məzuniyyət planlaması etmək və icrasına nəzarət etmək

- Məzuniyyət rəsmiləşdirilməsinin qanunvericiliyə uyğun tənzim və təşkili etmək

- Əmək haqqının düzgün hesablanması və ödənilməsini təşkil etmək və nəzarət etmək

- Ezamiyyə prosesini və sənədləşdirilməsi düzgün təşkil etmək

- Əmək və icra intizam hadisələrinin düzgün rəsmiləşdirilməsini təmin etmək

- İşdən çıxan işçilərin düzgün rəsmiləşdirmək

- Əmək qanunvericiliyi çərçivəsində risk və cərimə yaranacaq halların aradan qaldırılmasına üçün daimi prosesləri izləmək və adddımlar atmaq

- İR əməliyyatlarının şirkət daxili və digər proqram təminatlarında mütəmadı vaxtında qeydləri aparmaq

- İR əməliyyatları proseslərinin daim inkişaf etidirilməsi üçün təkliflər vermək


.

TƏLƏBLƏR:

- Təhsil: (Biznes, İqtisadiyyat, İdarəetmə sahəsində ali təhsil);

- Təcrübə: Analoji sahədə minimum 5 il təcrübə;

- Sertifikasiya: İR sahəsində hər hansı bir sertifikasiyaların olması arzuolunandır.

SƏRİŞTƏLƏR:

Texniki

- Dil bilikləri yazılı və şifahi Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı bilmə;

- Kompyuter bilikləri yüksək səviyyədə microsoft office proqramından istifadə etmək;

- Əmək qanunvericiliyi, Ümumi İnsan Resursları haqqında biliklərə malik və Elektron portallarda işləmə bacarığı olan namizədlərə üstünlük veriləcək.

Davranış

- Ünsiyyət

- Nəticə yönümlü

- Punktuallıq

- Məsuliyyət

- Detallara diqqət

Son müraciət tarixi: 25 iyun 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az e-mail ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Xaçmaz nümayəndəliyinin rəhbəri
  • Xaçmaz
  • 2021-06-18 - 2021-07-17

“PAŞA Sığorta” ASC“Xaçmaz nümayəndəliyinin rəhbəri” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

- Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi;

- İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə nizam-intizam qaydalarına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi;

- Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi

- Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi;

- Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunun aparılması;

- Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi.


BİLİKLƏR

-Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir.

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir.

TƏCRÜBƏ

- Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi

- Sığorta sahəsi üzrə müvafiq sertifikasiya və iş təcrübəsinə üstünlük verilir

BACARIQLAR

- Ünsiyyət qurmaq bacarığı

- Dəqiqlik

- Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

- Komanda ilə işləmək bacarığı

- Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığ;

- Mübahisəli məsələləri idarə etmək bacarığı

- Stressə davamlılığı

- İdarəetmə bacarığı

Son müraciət tarixi: 17 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Satış kanalları üzrə assistent
  • Bakı
  • 2021-06-17 - 2021-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "Satış kanalları üzrə assistent" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi;
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi;
  • Öz tərəfindən edilən satışların sığorta haqqlarının vaxtında ödənilməsi və debitor borcların yaranmamasına nəzarət etmək;
  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi.

BİLİKLƏR

- Ali təhsil

- Dil bilikləri:

- Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə şifahi və yazılı nitq

- Rus və İngilis dili biliklərinin olması üstünlük hesab edilir

- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı.

TƏCRÜBƏ

- Satış sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır.

BACARIQLAR

- Stressə davamlılıq bacarığı - Eyni tipli sualların səbr və təmkinlə cavablandırılması

- Daimi öz üzərində işləmək, bilik və bacarıqların artırılması və inkişaf yönümlülük

- Komanda ilə işləmək bacarığı

Son müraciət tarixi: 10 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Zaqatala nümayəndəliyinin rəhbəri
  • Zaqatala
  • 2021-06-17 - 2021-07-14

“PAŞA Sığorta” ASC“Zaqatala nümayəndəliyinin rəhbəri” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi
  • İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə nizam-intizam qaydalarına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi
  • Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi
  • Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi
  • Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunun aparılması
  • Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi




    BİLİKLƏR
  • Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir



TƏCRÜBƏ

  • Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
  • Sığorta sahəsi üzrə müvafiq sertifikasiya və iş təcrübəsinə üstünlük verilir



BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı
  • Mübahisəli məsələləri idarə etmək bacarığı
  • Stressə davamlılıq
  • İdarəetmə bacarığı



Son müraciət tarixi: 14 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Corporate Sales Manager
  • Baku
  • 2021-06-17 - 2021-07-03

“PASHA Insurance OJSC” is seeking an enthusiastic and result oriented CorporateSales Manager.

RESPONSIBILITIES

  • Development of insurance products and services in order to increase an existing customer base and expand sales
  • Strengthening and improving relationships with existing corporate customers, disseminating the company's products and services among potential customers
  • Providing quality information service to the customers upon request
  • Filling out the application form by customers, collecting additional information about customer and submitting information to the Underwriting Department to determine the tariff rate and insurance terms
  • Timely submission of the application form to the Underwriting Department and receipt of ready insurance contracts and insurance certificates within the specified period
  • Timely submission of the insurance contract to the client, providing clear instruction on the details and terms of the insurance offer
  • Regularly check and monitor the payment of insurance premiums by customers within a specified period, as well as provide the Finance Department with the necessary information on the payment under the guidance of the direct manager
  • Daily recording of meetings and negotiations with potential customers, sent / submitted proposals, insurance terms, results of meetings and negotiations in the database and submission to the head of the department
  • Preparation of proposal presentations to be presented to corporate clients

KNOWLEDGE & QUALIFICATIONS

  • Degree in Business or Marketing
  • Language skills: Fluent in Azerbaijani and English, good command of Russian is an advantage
  • Good user in MS Office programs (Outlook, Word, Excel, Powerpoint etc.)

EXPERIENCE

  • Minimum 1 year of corporate sales experience in insurance field

SKILLS AND ABILITIES

  • Entrepreneurship
  • Strong communication skills
  • Hardworking
  • Responsibility
  • Accuracy
  • Abilities to communicate opinions effectively and clearly
  • Strong business writing skills
  • Flexibility
  • Problem solving skills
  • Teamwork skills
  • Ability to ensure the sales of the proposed product

Application deadline: 03.07.2021

Interested candidates are asked to send their CVs to recruitment@pasha-insurance.az with indicating the title of the position in the subject line of their message.

Отправить запрос
Debitorların idarəolunması üzrə assistent
  • Bakı
  • 2021-06-23 - 2021-07-21

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "Debitorların idarəolunması üzrə assistent"vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.



VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Müştərilərə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Debitor borcların araşdırılması və ödənilməsinin təmin edilməsi
  • Əsassız məbləğlərin müştərilərə geri qaytarılmasının və ya müvafiq sığorta şəhadətnamələrinə sığorta haqlarının bağlanmasının həyata keçirilməsi
  • Ödənişi gecikən borclar üzrə analitik hesabatların hazırlanması
  • Müştərilərə sms və ya xəbərdarlıq məktublarının göndərilməsi
  • Müştərilərə xitam ilə bağlı sms və ya rəsmi məktubların ünvanlanması
  • Debitor borcaların ödənilmədiyi halda sığorta şəhadətnamələri üzrə xitam prosesinin icrası
  • Həftədə bir dəfə debitor borclar ilə bağlı hesabatın hazırlanması


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil. Maliyyə sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək
  • Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı


TƏCRÜBƏ

  • Sığorta və ya maliyyə sahəsində 1 il iş təcrübəsi



BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Məsuliyyətlilik
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı

Son müraciət tarixi: 20 İyul 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-06-23 - 2021-06-28

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri "İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə kiçik mütəxəssis" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.



Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Şəbəkə, kompüter sistemləri, və digər rəqəmsal infrastruktura bağlı aktivlərdə gündəlik monitorinqinin aparılması təhdid doğurucu vəziyyətlərin aşkarlanması üçün yoxlamaların aparılması və hesabatın hazırlanması;
  • İnformasiya Sistemlərində istifadəçilərin və administratorların müvafiq sistemə daxil olmasına və səlahiyyətlərinə nəzarət edilməsi;
  • Aşkarlanmış boşluqların aradan qaldırılması üçün İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi komandaları ilə sıx əməkdaşlıq etmək;
  • İnfrastruktur üzrə olan monitorinq sistemlərinə və hadisələrin qeydiyyat jurnallarına daimi nəzarət etmək;
  • Rəqəmsal infrastrukturun bir neçə sahə üzrə müdafiəsi üçün nəzərdə tutulmuş sistemlərin gündəlik monitorinqinin aparılması, hesabatın çıxarılması və analizi;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırıqlarını yerinə yetirmək.



Tələblər:

  • İnformasiya Texnologiyaları və ya İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini əla, ingilis və rus dilini yaxşı səviyyədə olması;
  • Azərbaycan dilini əla, ingilis və rus dilini yaxşı səviyyədə olması;
  • Əməliyyat sistemləri Windows Server, Windows, Linux üzrə biliklər;
  • Təhlükəsizliyin təmin edilməsi əsas sistemlərinin iş prinsiplərini bilmək;
  • Şəbəkə avadanlıqları, protokolları, portları, kriptoqrafiya, və ümumi şəbəkə təhlükəsizliyi haqqında məlumata sahib olmaq;
  • Java, C#, Python, Javascript, proqramlaşdırma dillərini bilmək arzuolunandır;
  • OWASP metodologiyası, CIS, NIST və ya DISA qabaqcıl təcrübələrin biri ilə tanış olması arzuolunandır;
  • Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
  • Müvafiq situasiyalarda səbirli və soyuqqanlı davranmaq.

TƏCRÜBƏ

  • İnformasiya Texnologiyaları və ya, İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;

Son müraciət tarixi: 28 iyun, 2021-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос
Sığorta əməliyyatlarına dəstək xidməti üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2021-06-23 - 2021-06-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Sığorta əməliyyatlarına dəstək xidməti üzrə kiçik mütəxəssis” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Daxili müştərilərə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;
  • Müştəri tələbatına və sorğulara uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin və razılaşmaların yazılması və bununla əlaqəli digər sənədlərin (hesab-faktura, və s.) hazırlanması;
  • Buraxılmış sığorta şəhadətnamələrinin, əlavələrin, razılaşma və təklif formaların PAŞA Sığorta nüsxələrin geri qaytarılmasını təmin etmək;
  • Buraxılan sığorta şəhadətnamələrin, əlavələrin və razılaşmaların protech sisteminə skan edilməsi və ya qovluqlarda müvafiq sənədlərlə birgə yerləşdirilməsinə təmin edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.



BİLİKLƏR

  • Ali təhsil, biznes sahəsində təhsilə üstünlük verilir.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilinin sərbəst bilikləri, işgüzar ingilis dili və rus dili biliyinə üstünlük verilir.



TƏCRÜBƏ

  • Sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir.



BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Məsuliyyətlilik;
  • Dəqiqlik;
  • Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı;
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 30 iyun 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Отправить запрос

Форма для заявления

Загрузите свое резюме
File name

Размер вами загруженных файлов doc, docx, PDF не должен превышает 2 мб.

Спасибо!

Ваш запрос принят.

PASHA chatSualınız var?