*7000

Заказать звонок

Запросить обратный звонок

Закрыть
Спасибо!

Мы свяжемся с Вами в рабочее время

4

"COVİD-19" təminatlı tibbi sığorta məhsulu!

PAŞA Sığortanın koronavirus təminatlı "COVID Yardım" məhsulu ilə özünüzün və ya ailə üzvlərinizin sağlamlığını təminat altına ala bilərsiniz. Sığortalı müştəriyə diaqnostika üçün COVID-19 PZR testi, COVID-19 İgM və İgG müayinələri, ağciyərlərin kompüter tomoqrafiyası (KT) müayinəsi tətbiq edilir.

Yenilik !

PAŞA Sığorta müştəriləri avtomobilləri üçün hesablanan KASKO sığortası üzrə ümumi sığorta haqqını məbləğə uyğun olaraq 4 aydan 10 aya qədər hissəli ödənişlə ödəmək imkanına sahib olacaq.

Bildiriş

Hörmətli ziyarətçi, məlumat üçün bildirmək istərdik ki, *7000 Sığorta Məsləhətləri xətti və *0007 nömrələrində bəzən ortaya çıxan texniki nasazlıq səbəbindən əlaqə saxlamaq istəyən müştərilərimiz çətinliklə üzləşə bilir. Bu məsələ ilə bağlı bərpa işləri davam etməkdədir. Tezlikə prosesin tam yekunlaşdırılması və müraciət sahiblərinə ən yüksək xidmətin göstərilməsi nəzərdə tutulmuşdur.

Yeni "Optimal KASKO" məhsulu!

PAŞA sığorta sərfəli qiymətlə, tam təminatlar təklif edən "Optimal KASKO" məhsulunu təqdim edir!

1/5

Выберите вид страхования

Close form
16 Март 2021

PAŞA Sığorta şirkəti müştəri məmnuniyyəti üzrə ISO 10002 sertifikatı əldə edən ilk sığorta şirkəti oldu!

Yarandığı ilk ildən etibarən müştəri mərkəzli olmağı əsas dəyərlərdən biri olaraq qəbul etmiş PAŞA Sığorta şirkəti Azərbaycanda müştəri məmnuniyyəti xidmətinin təkmilləşdirilməsi üzrə ISO 10002: 2018 sertifikatını əldə edən ilk sığorta şirkəti oldu. Qeyd edək ki, PAŞA Sığorta Azərbaycanda bütün fəaliyyət sahələri üzrə olan bizneslər arasında bu sertifikatı alan azsaylı şirkətlərdən biridir.


ISO 10002: 2018 sertifikasiyası şikayətlərin tənzimlənməsi üçün müştəri məmnuniyyəti üzrə beynəlxalq standartdır. Dəyərləndirmə zamanı şirkətin biznes prosesləri çərçivəsində hansı dərəcədə müştəri yönümlü olması əsas götürülür. PAŞA Sığorta şirkəti 2016-cı ildən etibarən, müştəri şikayət, irad və təkliflərinin vahid sistem üzərindən idarə edilməsi məqsədilə müştəri məmnuniyyəti xidməti yaratmışdır.


Qeyd etmək istərdik ki, şirkət, müştəri məmnuniyyətinin təkmilləşdirilməsi üçün əməkdaşların şikayət tənzimlənməsi ilə bağlı təlimlərdə mütəmadi iştirakını təmin edir. Sertifikasiya tələblərinə uyğun olaraq şirkətdə şikayətlərin tənzimlənməsi üçün tədbirlər planı tərtib olunur, daimi olaraq audit yoxlaması həyata keçirilir və proseslər hər zaman rəhbərliyin tam nəzarəti altında davam etdirilir.


ISO 10002 standartı ilə şirkət fəaliyyətinin problemli hissələrini təyin etmək və onları tamamilə aradan qaldırmaq imkanını əldə edir. ISO 10002-nin ən əsas üstünlükləri yüksək müştəri məmnunluğunun təmin edilməsi və xidmətin keyfiyyətinə qarşı öncədən əminlik formalaşdıra bilməsidir. PAŞA Sığorta şirkətində xidmət səviyyəsinin artırılması məqsədi ilə şikayətlərə nəzarət edən, analiz edən və onları həll edən vahid sistem mövcuddur.



Qeyd etmək istərdik ki, hazırda qeyri həyat sığorta bazarının lideri olan PAŞA Sığorta şirkəti 2006-cı ildən fəaliyyət göstərir. "PAŞA Holding" qrupunun üzvü olan "PAŞA Sığorta" 300 000-ə yaxın korporativ və fərdi müştərisinə 36 növ könüllü və icbari sığorta üzrə xidmət göstərir. “S&P Global Ratings” beynəlxalq reytinq agentliyi "PAŞA Sığorta" ASC-nin emitentin uzunmüddətli kredit reytinqini və maliyyə dayanıqlılığı reytinqini "BB+", reytinq üzrə proqnozu isə “Stabil” səviyyəsində təsdiqləyib. Şirkət kapitalının, sığorta yığımlarının, sığorta ödənişlərinin həcmi və digər göstəriciləri ilə sığorta bazarının lider və ən böyük sığorta şirkətlərindəndir .

Следующая новость

PAŞA Sığorta AR İpoteka və Kredit Zəmanət Fondunun eyni zamanda, Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun həyata keçirdiyi tenderin qalibi oldu
PASHA chatSualınız var?