*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Личный кабинет

Закрывать

Карьера

Закрывать

Карьера

Присоединитесь к нашей команде

НАША ЦЕЛЬ-ВАШ КОМФОРТ… PAŞA Sığorta предлагает вам присоединиться к нашей семье, став частью команды с высокой корпоративной культурой и профессиональными навыками.


БОЛЬШИЕ ВОЗМОЖНОСТИ И ДИНАМИЧНОЕ РАЗВИТИЕ...  Мы не ставим ограничения в карьерном росте наших сотрудников. Мы заинтересованы в вашем успехе и профессиональном развитии. Работая у нас, вы можете поделиться или обменяться своим опытом, продемонстрировать и применить свои знания и умения.


ПОДДЕРЖКА… Мы открыты для ваших идей и иноваций, благодаря которым вы сможете совершенствовать и улучшать качество рабочего процесса.


БЫТЬ ЛИДЕРОМ НИКОГДА НЕ РАНО... Мы создаем для вас возможность стать лидером, если вы демонстрируете умение бросать вызов сложностям, возникающим в процессе работы, умеете брать на себя инициативу и готовы помогать другим раскрывать свой потенциал.
 

Список вакансий

Satış üzrə təcrübəçi (Ağsu)
  • Ağsu
  • 2024-06-11 - 2024-07-11

“PAŞA Sığorta” ASC  “Satış üzrə təcrübəçi (Ağsu)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı

•       Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Product Owner (Product and Sales stream) at Agile Tribe
  • Baku
  • 2024-05-24 - 2024-07-10

PASHA Insurance is currently seeking for Product Owner (Product and Sales stream) at Agile Tribe.


Key Responsibilities:


  • Lead product and sales initiatives focused on increasing product penetration and expanding market share.
  • Establish new sales channels and increase the efficiency of current channels.
  • Explore new partnership opportunities
  • Boost sales through efficient lead management tactics and incentive models.
  • Collaborate with market research teams to gather insights on customer demands, market trends, and regulatory requirements specific to the insurance industry.
  • Develop and prioritize the product backlog to focus on initiatives that deliver the most business value and alignment with our strategic goals.
  • Articulate product visions and roadmaps clearly to stakeholders, ensuring alignment between technical teams and business objectives.
  • Work closely with marketing and sales departments to ensure that product offerings are supported by effective marketing strategies and sales enablement tools.
  • Monitor competitive activities and devise strategies to maintain competitive advantage.
  • Facilitate Agile project management processes, including sprint planning, daily stand-ups, reviews, and retrospectives.
  • Utilize data analytics to measure product performance and make informed decisions that enhance customer satisfaction and business returns.


Requirements


  • Bachelor’s or Master’s degree in Business, Marketing, Management or related fields.
  • Minimum of 3 years of experience with a proven track record in product or sales management.
  • General knowledge in Agile methodologies with ability to adapt and implement Agile practices to maximize team performance.
  • Leadership and communication skills, capable of motivating diverse teams and managing stakeholder expectations.
  • Proficiency in using product management tools and data analytics platforms to drive strategy and decision-making.
  • Demonstrated ability to think strategically and execute tactically to deliver on complex projects within timeline and budget constraints.
  • Innovative and proactive approach, with a focus on continuous improvement and customer engagement.
  • Ability to utilize data to identify areas of improvement and implement data-driven changes. Strong problem-solving skills with a creative approach to finding solutions.
  • Proficiency & hands-on experience in Microsoft applications including Word, Excel, and PowerPoint
  • Attention to detail and a strong commitment to data accuracy.
  • Ability to work independently and collaboratively in a team.


This role is ideal for a forward-thinking product owner or growth expert who is passionate about establishing new revenue streams. If you are ready to lead market growth in a dynamic environment, we encourage you to apply.

Please send your CV to [email protected] by mentioning the name of the position you are applying for in the "subject" section.


Подать заявку на эту вакансию
DevOps mütəxəssis
  • Bakı
  • 2024-06-10 - 2024-06-20

PAŞA Sığorta şirkəti "DevOps mütəxəssis" vakansiyası elan edir.

Bacarıqlar / Biliklər:


  • Windows Server / Linux (CentOS, Ubuntu və s.) əməliyyat sistemlərinə dair nəzəri və praktiki biliklər - inzibatçılıq səviyyəsində;
  • Virtualizasiya texnologiyaları ilə təcrübə – vmWare;
  • Proxy və web server-lərlə bağlı iş təcrüəbsi – Nginx, Apache, IIS və s.;
  • Bash Script-lə praktiki biliklər;
  • İaC tool-larla təcrübə – Terraform, Vagrant, Packer, SaltStack və s.;
  • Configuration Management tool-larla təcrübə – Ansible, Puppet və s.;
  • Version Control tool-larla təcrübə – Git, Bitbucket, TFS;
  • Cİ tool-larla iş təcrübəsi – Gitlab Cİ, Jenkins, TFS;
  • Container runtime ilə bağlı biliklər – Docker, containerd, cri-o (əsasən Docker);
  • Docker container-lərlə əlaqəli bilik və iş təcrübəsi – (Docker, Container, Docker file, Docker compose, Docker networking, image, image layer, və s.);
  • İmage və artifact registy ilə iş təcrübəsi - Gitlab registy, Docker registry, Nexus;
  • Gitlab və Github ilə iş təcrübəsi;
  • CD ilə bağlı iş təcrübəsi – (Nümunə kimi – makefile, kaniko, Gitlab + helm operator + fluxCD);
  •  Orchestration platformalarla təcrübə – Kubernetes;
  • Helm Chart və helm operatorlarla iş təcrübəsi;
  • Python ilə təcrübə;
  • Non relation bazalarla bilik və iş təcrübəsi – Redis, Mongo;
  • Continius Monitorinq üçün biliklər – Nagios, ELK;
  • Logging texnologiyaları ilə bağlı biliklər – GrayLog, Prometheus (Grafana), Alert manager;
  • Container Networking – WeaveNet, flannel, Calico;


Vəzifə öhdəlikləri:


  • Mövcud problemləri qiymətləndirmək və həmin problemlərinin həll olunması üçün müxtəlif yollar
  • Proqram təminatlarının yerləşdirməsində yaranan çətinlikləri müəyyənləşdirmək və həll etmək
  • Kodun (script) vaxtında hazırlanmasına və keyfiyyətinə nəzarət etmək və proseslərin səmərəliliyinin artırılması layihələrində iştirak etmək
  • Təşkilat üçün kodlaşdırmanın standartlaşdırma və avtomatlaşdırma prosesləri üzrə planını hazırlanmasında iştirak etmək
  • İstifadə edilən sistemlərin vəziyyətini yoxlamaq, nəzarət etmək və müvafiq hesabatların hazırlanması kimi gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək
  • Konfiqurasiyanın idarə edilməsi və problemlərin aradan qaldırılması biliklərini formalaşdırmaq
  • Dəstəklənən texnologiyalardan və infrastrukturdan istifadə edərək tətbiqlərin yerləşdirilməsində fəal iştirak etmək
  • Vəzifə öhdəlikləri üzrə planlaşdırılmış və gündəlik hesabatları hazırlamaq
  • Provisioning alətlərini başa düşmək və bu alətlərlə bağlı minimum iş təcrübəsinə sahib olmaq;
  • Cİ/CD alətlərini başa düşmək və bu alətlərlə bağlı minimum iş təcrübəsinə sahib olmaq;
  • Virtualizasiya texnologiyalarını başa düşmək və bu texnologiyalar ilə təcrübə;
  • Container texnologiyasını başa düşmək və əhatəli təcrübəyə sahib olmaq
  • Container orchestration texnologiyası ilə təcrübəyə sahib olmaq;
  • İstənilən versiya kontrol sistemləri ilə zəruri səviyyədə təcrübəyə sahib olmaq;
  • Mikroxidmətlər ilə zəruri səviyyədə təcrübəyə sahib olmaq.


    Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
Подать заявку на эту вакансию
Sürücü
  • Bakı
  • 2024-06-10 - 2024-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC şirkəti  “Sürücü” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Nəqliyyat xidmətlərinin həyata keçirilməsi;
  • Avtomibilin həm daxili, həm də xarici hissələrinin təmiz olmasına nəzarət;
  • Avtomobildə nasazlıqların, maye axıntılarının və digər problemlərin mümkünlüyünü müəyyənləşdirmək, yanacaq çənində yanacağın olmasına, şüşətəmizləyən bakda mayenin olmasına, əyləc sisteminin işlək vəziyyətdə olmasına və s. nəzarət etmək üçün nəqliyyat vasitəsinə baxış keçirilməsi;
  • Mühərrikdə yağın səviyyəsinin yoxlanılması, əyləc sisteminin sazlığı, təkərlərin və təkər boltlarının vəziyyəti, işıq cihazlarının (ön və qabaritli işıqlar, stop-siqnal, döndərici, arxa ötürücü pillə siqnalı və s.) və şüşətəmizləyənlərin işə yararlılığı daxil olmaqla nəqliyyat vasitəsinin hər həftə və zərurət olduqda xüsusi yoxlanışların həyata keçirilməsi.


   TƏLƏBLƏR:

 

  • “B” kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi
  • Sahə üzrə 2-3 il iş təcrübəsinin olması
  • Yol Hərəkəti qanunlarını yaxşı səviyyədə bilmək
  • Diqqətli, punktual, məsuliyyətli olmaq


 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Tibbi xidmətlər üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2024-05-25 - 2024-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Tibbi və Səyahət Sığortası Departamentində Tibbi xidmətlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • İş vaxtı ərzində sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi, sığorta olunanların hüquq və vəzifələrinin izahı;
  • İş vaxtı ərzində sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi;
  • Ehtiyac olduqda sığorta olunan şəxslərə tibbi yardım göstərilməsi və ya hospitalizasiya məqsədilə tibb müəssisəsinin seçimində köməklik, sığorta olunanların hospitalizasiyasının təşkili;
  • Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;
  • Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların ProTech Sisteminə daxil edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


BİLİKLƏR

  • Tibb üzrə ali təhsil;
  • Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilində baza danışıq bacarığı arzu olunandır.

TƏCRÜBƏ

  • Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.

BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Qeyri standart vəziyyətə  cəld reaksiya vermək.


 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə təcrübəçi
  • Lənkəran
  • 2024-05-24 - 2024-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC  “Satış üzrə təcrübəçi (Lənkəran)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Partnyorlarla danışıqların aparılması
  • Datalar əsasında hesabatların hazırlanması


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
  • MS Office proqram bilgiləri


BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı


 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Financial data analyst
  • Baku
  • 2024-05-24 - 2024-07-10

“PASHA Insurance” OJSC is pleased to announce a vacant role of “Financial data analyst”.

Key responsibilities:

 

Financial Analyst Roles & Responsibilities:

  • Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");
  • Organize data into accessible reports and perform various types of analysis using key metrics such as yearly growth, return on assets, return on equity and other insurance related analysis.
  • Identifying financial performance trends and financial risk, and making recommendations.
  • Study a company’s data to give advice for guiding business and overall financial strategy.
  • Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.

Other Responsibilities

  • Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;
  • Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;
  • Participate in the provision of external information;
  • Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).

Required skills:

Study: Bachelor or master degree in Finance, Accounting, Economics, Business or Statistics.

Experience: minimum 2-3 years.

Knowledge (language, programs, etc.): Fluent in Azerbaijani and English skills, Russian is preferrable.

Technical skills: advanced use of MS Office, Power BI, SQL, Python and related tools.

Special Skills (speech, analytical thinking etc.): 

  • Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles;
  • Proven logical, analytical and financial modeling skills;
  • Negotiation skills and the ability to develop strong working relationships;
  • Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills.

Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, strong self-discipline and deadline culture, knowledge of corporate finance, information analysis and financial diagnosis.

Additional notes: Candidates with ACCA, CFA or experience in the insurance industry will be preferred.


Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.


Подать заявку на эту вакансию
Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2024-05-24 - 2024-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC şirkəti  Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə Korporativ sığorta üzrə Koordinatorun tapşırdığı sığorta növləri üzrə məhsulların və xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi
  • Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması, potensial müştərilər arasında şirkətin məhsullarını və xidmətlərinin yayılması
  • Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya xidmətinin təqdim edilməsi
  • Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatların toplanaraq Anderraytinq şöbəsinə təqdim olunması
  • Ərizə formasını vaxtında Anderraytinq şöbəsinə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsi
  • Sığorta müqaviləsinin vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması
  • Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarının müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi,  eləcədə birbaşa tabe olduğu menecerin rəhbərliyi altında sığorta haqlarının ödənilməsi barədə zəruri məlumatların Maliyyə departamentinə təqdim edilməsi
  • Potensial  müştərilərlə aparılan görüş və danışıqların, göndərilən/təqdim olunan təkliflərin, sığorta şərtlərinin, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi
  • Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanması

BİLİKLƏR

 

  • Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq, yaxşı səviyyədə rus dili biliklərinin olması üstünlükdür
  • Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri


TƏCRÜBƏ

  • Satış sahəsində sığorta  istiqaməti üzrə azı 1 il iş təcrübəsinin olması

 

BACARIQLAR

  • Təşəbbüskarlıq
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Çalışqan olmaq
  • Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq
  • Dəqiqlik
  • Fikirlərini aydın izah edə bilmək
  • İşgüzar məktubları yüksək səviyyədə tərtib edə bilmək
  • Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək
  • Problemli vəziyyəti həll etmək
  • Komandada işləmək
  • Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları 


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.


Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə assistent
  • Astara
  • 2024-06-10 - 2024-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC  “Satış üzrə assistent (Astara)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi.


    BİLİKLƏR
  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı

•       Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı



 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Korporativ Bank kanalları üzrə mütəxəssis / baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2024-06-10 - 2024-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC şirkəti Korporativ Bank kanalları üzrə mütəxəssis/baş mütəxəssis vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Cəmiyyət tərəfindən satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi;
  • Satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu partnyorlar üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi;
  • Mövcud olan korporativ bank müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işləmək;
  • Bank, bank olmayan kredit təşkilatı və lizinqlər ilə mütəmadi görüşlər keçirərək, “PAŞA Sığorta” ASC-nin bank sığorta məhsullarının satışını həyata keçirmək;
  • Gündəlik satış barədə müvafiq hesabat formasını birbaşa rəhbərə təqdim etmək;
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;
  • Korporativ bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;
  • Hər bir korporativ müştəri üzrə sığorta şəhadətnaməsinin yenilənməsi barədə məlumatları və müvafiq müştərilərlə əlaqəli digər komunikasiyaları özündə əks etdirən ayrıca faylların yaradılması və onlara nəzarət edilməsi.

BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

 

  • Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərinin sərbəst biliklər, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir;
  • MS Office proqram təminatı paketi xüsusi ilə də MS Exceldə sərbəst işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Dəqiqlik;
  • Analitik düşüncə;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;

TƏCRÜBƏ

  • Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Sığorta sahəsində, bank sahəsində və müvafiq sertifikasiya üzrə iş təcrübəsinə üstünlük verilir.

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Satış kanalları üzrə təcrübəçi
  • Bakı
  • 2024-06-03 - 2024-06-30

“PAŞA Sığorta” ASC   “Satış kanalları üzrə təcrübəçi” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Partnyorlarla danışıqların aparılması
  • Datalar əsasında hesabatların hazırlanması


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
  • MS Office proqram bilgiləri


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Lənkəran nümayəndəliyinin rəhbəri
  • Lənkəran
  • 2024-05-17 - 2024-07-10

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi;
  • İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə  nizam-intizam qaydalarına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi;
  • Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və  bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi;
  • Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi;
  • Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunun aparılması;
  • Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə  tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi;

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək, işgüzar rus və ingilis dili biliyinə üstünlük verilir


TƏCRÜBƏ

  • Müştəri xidmətləri və ya satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
  • Sığorta sahəsi üzrə müvafiq sertifikasiya və  iş təcrübəsinə üstünlük verilir


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı
  • Mübahisəli məsələləri idarə etmək bacarığı
  • Stressə davamlılıq
  • İdarəetmə bacarığı


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Tribe Leader at Agile Non-Motor & Embedded Insurance Tribe (Retail and Digital Block)
  • Bakı
  • 2024-05-06 - 2024-07-06

PASHA Insurance is currently seeking for Tribe Leader at Agile Non-Motor & Embedded Insurance Tribe (Retail and Digital Block).


Job Summary:

We are seeking a visionary and strategic Tribe Leader to lead our Agile Non-Motor & Embedded Insurance Tribe within the Retail and Digital Block focusing on retail property, travel, embedded, and other retail insurance products. In this role, you will be responsible for defining and communicating the tribe's vision, strategy, and objectives while aligning them with our broader organizational goals. You will inspire and motivate cross-functional teams, creating a collaborative and high-performance culture.

The Tribe Leader will manage resources, oversee performance, and build strong relationships with stakeholders, including senior leadership, customers, and partners. You will proactively address risks and make informed decisions to achieve the tribe’s objectives, fostering innovation and driving business growth.

Your role involves mentoring team members, driving continuous improvement, and navigating the tribe through change and transformation. By synchronizing with Product Owners, you will maximize squad efforts and the overall impact of the tribe.

If you are a dynamic leader with a passion for innovation, strategic thinking, and a track record of driving success, we invite you to join our team and make a significant impact on our organization’s future.


Key Responsibilities: 

  • Define and communicate the vision, strategy, and objectives for the tribe, ensuring alignment with the organization's strategic goals.
  • Lead and motivate cross-functional teams within the tribe, fostering a collaborative and high-performance culture.
  • Allocate resources effectively, including budget, manpower, and technology, to support the tribe's initiatives and priorities.
  • Monitor and evaluate the tribe's performance against key metrics and targets, identifying areas for improvement and driving continuous optimization.
  • Build and maintain strong relationships with key stakeholders, including senior leadership, customers, and partners, to ensure alignment and support for the tribe's objectives.
  • Identify potential risks and uncertainties that may impact the tribe's success and develop strategies to mitigate them proactively.
  • Make timely and informed decisions on behalf of the tribe, leveraging data, insights, and expertise to drive outcomes and solve problems effectively.
  • Communicate regularly and transparently with team members and stakeholders, providing updates on progress, challenges, and opportunities.
  • Develop and mentor team members, helping them grow and develop their skills and capabilities to drive individual and collective success.
  • Foster a culture of innovation within the tribe, encouraging experimentation, creativity, and the pursuit of new ideas to drive business growth and differentiation.
  • Lead and support the tribe through periods of change and transformation, ensuring smooth transitions and minimizing disruptions to business operations.
  • Continuously assess and refine the tribe's processes, practices, and ways of working to drive efficiency, effectiveness, and adaptability in a rapidly evolving environment.
  • Synchronize with Product Owners to maximize squad efforts and tribe-level impact.


Qualifications:

Bachelor’s and Master’s degree in Business, Economics, Finance, Marketing, or related fields. MBA or equivalent is a plus.

  • Proven experience in a leadership role, preferably in business development, marketing, or strategic planning.
  • Minimum 10 years of professional experience, with at least 3 years in a managerial position.
  • Strong understanding of business strategy, market trends, and competitive analysis.
  • Ability to align business objectives with broader organizational goals.
  • Experience with business strategy development and execution.
  • Ability to translate high-level business strategies into actionable plans and measurable outcomes.
  • Demonstrated ability to lead, motivate, and inspire cross-functional teams.
  • Excellent stakeholder management skills, including senior leadership, customers, and partners.
  • Experience with agile methodologies and frameworks such as Scrum or Kanban is preferable.
  • Proficiency in leveraging data and insights for decision-making and problem-solving.
  • Strong communication skills, with the ability to convey complex ideas clearly and transparently.
  • Ability to drive continuous improvement and adapt to rapidly evolving environments.
  • Experience fostering a culture of innovation, encouraging creativity, and experimentation.
  • Proficiency in using product management tools and data analytics platforms to drive strategy and decision-making.
  • Demonstrated ability to think strategically and execute tactically to deliver on complex projects within timeline and budget constraints.
  • Innovative and proactive approach, with a focus on continuous improvement and customer engagement.
  • Ability to utilize data to identify areas of improvement and implement data-driven changes. Strong problem-solving skills with a creative approach to finding solutions.


Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə təcrübəçi (Qaradağ)
  • Bakı
  • 2024-05-02 - 2024-07-10

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Partnyorlarla danışıqların aparılması
  • Datalar əsasında hesabatların hazırlanması

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
  • MS Office proqram bilgiləri


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı 
  • Komanda ilə işləmək bacarığı



Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə təcrübəçi (Xaçmaz)
  • Xaçmaz
  • 2024-04-26 - 2024-07-10

PAŞA Sığorta Xaçmaz nümayəndəliyində "Satış üzrə təcrübəçi" vakansiyasını elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Partnyorlarla danışıqların aparılması
  • Datalar əsasında hesabatların hazırlanması

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək
  • MS Office proqram bilgiləri


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı



Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Əlaqə mərkəzi üzrə təcrübəçi
  • Bakı
  • 2024-04-10 - 2024-07-10

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “Əlaqə mərkəzi üzrə təcrübəçi” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

 

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Ümumi məlumat xəttinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və satışa yönləndirilməsi
  • Qaynar xəttə daxil olan zənglərin cavabandırılması
  • Qaynar xəttə daxil olan zənglər əsasında müştəri müraciətlərinin qeydə alınması
  • Çata daxil olan müraciətləri cavablandırılması

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı səviyyədə
  • Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;
  • Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi:  15.05.2024

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Junior Financial Controller
  • Baku
  • 2024-03-13 - 2024-07-10

Roles and Responsibilities:

  • Processing and submission of input data for bonus calculations
  • Control of commission calculations at month closeru, preparation of monthly, quartely commission reports, submission of documents for payment
  • Control of claim and reinsurance payments
  • Performs post factum inspections
  • Contributes to the development of the internal control system using business intelligence solutions
  • Interprets and uses complex data to develop actionable steps that will improve processes and optimize results
  • Implementation of monitoring/Deep Dive analyses
  • Direct participation in the development of software for the automation of the relevant control processes
  • Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).


Required skills:

  • Bachelor or master degree in Finance, Accounting, Economics, or Statistics
  • Minimum 2-3 years of work experience in relevant field;
  • Fluent in Azerbaijani, English is preferrable;
  • Advanced use of MS Office. Use of Power BI, Alteryx, Python is preferrable;
  • Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting;
  • Proven logical and analytical skills;
  • Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills.


Personal caracteristics: Stress-resistant, good team player, presentation skills, strong self-discipline and deadline culture, information analysis and financial diagnosis.



Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Подать заявку на эту вакансию
Birbaşa satış üzrə assistent (Ərazi üzrə)
  • Baku
  • 2023-12-06 - 2024-07-10

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

  • Əmlak sığortası portfelinin artırılması üçün birbaşa ərazidə satışların həyata keçirilməsi;
  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi;
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanı Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi;
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edir, müştəri tələbatına uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;
  • Hər bir fərdi müştəri üzrə sığorta şəhadətnaməsinin yenilənməsi barədə məlumatları, ümumi sığorta haqqı məbləğlərini və müvafiq müştərilərlə əlaqəli digər komunikasiyaları özündə əks etdirən ayrıca faylların yaradılması və onlara nəzarət edilməsi


BİLİKLƏR:

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışıq,Rus və İngilis dili biliyi arzuolunandır
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı


TƏCRÜBƏ:

  • Sığorta satışları sahəsində minimum 1 il iş təcrübə arzuolunandır


BACARIQLAR:

  • Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
  • Analitik düşüncə qabiliyyəti
  • Stressə davamlılıq
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Problem həll etmək bacarığı


 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию

Заявка на подачу заявки

Загрузите свое резюме здесь
Имя файла

Размер загружаемого файла не может превышать 2 МБ в формате doc, docx, PDF.

Благодарим

Успешно отправлено!