*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Личный кабинет

Закрывать

Карьера

Закрывать

Карьера

Присоединитесь к нашей команде

НАША ЦЕЛЬ-ВАШ КОМФОРТ… PAŞA Sığorta предлагает вам присоединиться к нашей семье, став частью команды с высокой корпоративной культурой и профессиональными навыками.


БОЛЬШИЕ ВОЗМОЖНОСТИ И ДИНАМИЧНОЕ РАЗВИТИЕ...  Мы не ставим ограничения в карьерном росте наших сотрудников. Мы заинтересованы в вашем успехе и профессиональном развитии. Работая у нас, вы можете поделиться или обменяться своим опытом, продемонстрировать и применить свои знания и умения.


ПОДДЕРЖКА… Мы открыты для ваших идей и иноваций, благодаря которым вы сможете совершенствовать и улучшать качество рабочего процесса.


БЫТЬ ЛИДЕРОМ НИКОГДА НЕ РАНО... Мы создаем для вас возможность стать лидером, если вы демонстрируете умение бросать вызов сложностям, возникающим в процессе работы, умеете брать на себя инициативу и готовы помогать другим раскрывать свой потенциал.
 

Список вакансий

Satış üzrə assistent (Naxçıvan)
  • Naxçıvan
  • 2023-03-28 - 2023-04-30

“PAŞA Sığorta” ASC  “Satış üzrə assistent (Naxçıvan)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi.

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı

Son müraciət tarixi: 30 aprel 2023

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə assistent (Astara)
  • Bakı
  • 2023-03-28 - 2023-04-30

“PAŞA Sığorta” ASC   “Satış üzrə assistent (Astara)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı

•       Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı


 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis/kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2023-03-28 - 2023-04-30

“PAŞA Sığorta” ASC şirkəti  Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis/kiçik mütəxəssis vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə Korporativ sığorta üzrə Koordinatorun tapşırdığı sığorta növləri üzrə məhsulların və xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi
  • Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması, potensial müştərilər arasında şirkətin məhsullarını və xidmətlərinin yayılması
  • Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya xidmətinin təqdim edilməsi
  • Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatların toplanaraq Anderraytinq şöbəsinə təqdim olunması
  • Ərizə formasını vaxtında Anderraytinq şöbəsinə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsi
  • Sığorta müqaviləsinin vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması
  • Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarının müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi,  eləcədə birbaşa tabe olduğu menecerin rəhbərliyi altında sığorta haqlarının ödənilməsi barədə zəruri məlumatların Maliyyə departamentinə təqdim edilməsi
  • Potensial  müştərilərlə aparılan görüş və danışıqların, göndərilən/təqdim olunan təkliflərin, sığorta şərtlərinin, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi
  • Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanması


BİLİKLƏR

 

  • Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq bacarığı
  • Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri


 

TƏLƏBLƏR:

 

  • Korporativ satış sahəsində ən azı 2 il təcrübə
  • Sığorta sahəsində işləyənlərə üstünlük verilir

 

 

BACARIQLAR

 

  • Təşəbbüskarlıq
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Çalışqan olmaq
  • Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq
  • Dəqiqlik
  • Fikirlərini aydın izah edə bilmək
  • İşgüzar məktubları yüksək səviyyədə tərtib edə bilmək
  • Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək
  • Problemli vəziyyəti həll etmək
  • Komandada işləmək
  • Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları 


 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.


Подать заявку на эту вакансию
Reporting Specialist / Senior Specialist
  • Baku
  • 2023-03-28 - 2023-04-30

PASHA Insurance OJSC is looking for "Reporting Specialist / Senior Specialist".

 

Key responsibilities:

 

Reporting:

  • Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");
  • Conduct reporting procedures in accordance with internal control requirements and international financial reporting standards;
  • Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.

Other Responsibilities

  • Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;
  • Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;
  • Participate in the provision of external information;
  • Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).

Required skills:

Study: Bachelor or master degree in Finance, Accounting and related fields.

Experience: minimum 2-3 years.

Knowledge (language, programs, etc.): Fluent in Azerbaijani and Russian, good English skills, and advanced use of MS Office.

Special Skills (speech, analytical thinking etc.): 

  • Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles;
  • Logical and analytical thinking and initiative;
  • Negotiation skills and the ability to develop strong working relationships;
  • Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills.

Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, strong self-discipline and deadline culture, knowledge of IFRS.

Additional notes: Candidates with ACCA, Power BI or experience in the Big Four audit firms will be preferred.


Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Подать заявку на эту вакансию
First Line intern
  • Baku
  • 2023-03-27 - 2023-04-30

“PASHA Insurance” OJSC is pleased to announce a vacant role of First Line intern.

Key responsibilities:

  • Receive and Response to users inquiries via call/e-mail with prompt, accurate, and courteous replies.
  • Logging and Tracking the details of users requests and problems as tickets.
  • Identify the types, categories, severity, and urgency of the ticket.
  • Provide technical/non-technical phone/e-mail support to users.
  • Provide remote support and/or remote maintenance users.
  • Control and follow up users tickets in order to comply with Procedures.
  • Act as a further escalation point for unresolved or escalated calls;
  • Route users tickets to proper teams to follow up and handle (both internal and external) including tracking the status of tickets until closure.
  • Escalate the ticket to Supervisor when the ticket is going to miss SLA or has a risk to miss SLA.
  • Provide report to Supervisor upon requests.
  • Maintain and/or Update users information in the Service Desk System.
  • Participate and assist in driving knowledge management process.


Required skills:

  • Windows 7,8 & 10 Administration & Support
  • Active Directory Administration, new user setups (User Accounts, O365 Mailboxes)
  • Basic Networking knowledge covering Local Area Networks, Switches & VLan’s
  • Strong communication and customer service skills.
  • Ability to quickly learn new applications and technologies
  • Able to install, configure, upgrade and relocate PC hardware, software and print devices.
  • Experience of Windows XP, Vista, 7, 8, 10, Office 2003 - 2016 problem solving.
  • Experience of PC hardware troubleshooting and problem solving.
  • Microsoft Office 365 experience an advantage.
  • Basic Administration of Exchange Server and mobile email technologies.


Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Подать заявку на эту вакансию
Layihə portfelinin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis/mütəxəssis/kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2023-03-27 - 2023-04-30

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Layihə portfelinin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis/mütəxəssis/kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şirkətin layihə portfelinin idarəolunması və biznes strategiyasına uyğunluğunun təmin olunmasında dəstək göstərmək;
  • Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyanın biznes ehtiyaclarına və layihələrin xüsusiyyətlərinə əsasən təkmilləşdirilməsi prosesində dəstək göstərmək;
  • Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyaya uyğun olaraq layihələrin aparılmasında və sənədləşdirilməsində Layihə Rəhbərlərinə dəstək olmaq;
  • Layihə Rəhbəri kimi iştirak etdiyi layihənin vaxtında, büdcə çərçivəsində və iş həcminə uyğun səviyyədə təhvil verilməsini təmin etmək;
  • Layihə portfelinin idarə olunması ilə bağlı Komitə görüşlərinin təşkil olunmasında dəstək göstərmək;
  • Tamamlanmış layihələrin effektivliyinin ölçülməsi məqsədi ilə təyin olunmuş Əsas Fəaliyyət Göstəricilərinə əsasən qiymətləndirmənin keçirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Layihə komandasının təyin olunmuş Əsas Fəaliyyət Göstəricilərinə əsasən qiymətləndirmənin keçirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Şirkət üzrə Layihələrin effektivliyinin artırılması məqsədi ilə yeni proseslərin yaradılmasında dəstək göstərmək;
  • Layihə portfeli üzrə hesabatların hazırlanmasına dəstək olmaq;
  • Layihə portfelinin idarəolunması istiqamətinin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə boşluqların müəyyən edilməsi, layihə planın hazırlanmasına dəstək olmaq;
  • Şirkət daxilində layihələr barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsində dəstək olmaq;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur, siyasət və təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək;


Bilik və bacarıqlar:

  • Ali texniki, maliyyə, iqtisadiyyat və yaxud layihələrin idarəolunması üzrə təhsil;
  • Layihələrin idarəolunması istiqamətində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst ünsiyyətqurma və yazı bacarığı, işgüzar rus dili biliyinin olması arzu olunandır;
  • Biznes və IT proseslərin analitikası istiqamətində təcrübəsi olan əməkdaşlara üstünlük verilir;
  • Peşəkar təqdimat bacarıqları;
  • Bilavasitə bu Vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilməli və işində rəhbər tutmalıdır;
  • Analitik düşünmə tərzi;
  • Dürüstlük, komandada işləmək bacarığı, güclü kommunikasıya bacarığı, təşəbbüskarlıq;
  • Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən Layihələrin İdarəolunması metodologiyaları üzrə biliklər;
  • Beynəlxalq sertifikatların olması arzu olunandır (PMP, Prince2 və digər).



Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.


Подать заявку на эту вакансию
Data Architect
  • Baku
  • 2023-03-27 - 2023-04-30

 “PASHA Insurance” OJSC is pleased to announce a vacant role of Data Architect.

 

Responsibilities:


  • Developing and implementing an overall organizational data strategy that is in line with business processes. The strategy includes data model designs, database development standards, implementation and management of data warehouses and data analytics systems.
  • Identifying data sources, both internal and external, and working out a plan for data management that is aligned with organizational data strategy.
  • Coordinating and collaborating with cross-functional teams, stakeholders, and vendors for the smooth functioning of the enterprise data system.
  • Managing end-to-end data architecture, from selecting the platform, designing the technical architecture, and developing the application to finally testing and implementing the proposed solution.
  • Planning and execution of big data solutions using different technologies.
  • Defining and managing the flow of data and dissemination of information within the organization.
  • Integrating technical functionality, ensuring data accessibility, accuracy, and security.
  • Conducting a continuous audit of data management system performance, refine whenever required, and report immediately any breach or loopholes to the stakeholders.

 

Required skills:

  • Bachelor’s degree in computer science, computer engineering, or relevant field.
  • A minimum of 5 years’ experience in a similar role.
  • Knowledge of systems development, including system development life cycle, project management approaches and requirements, design and testing techniques
  • Proficiency in data modeling and design, including SQL development and database administration
  • Understanding of predictive modeling, NLP and text analysis, Machine Learning
  • Ability to implement common data management and reporting technologies, as well as the basics of columnar and NoSQL databases, data visualization, unstructured data, and predictive analytics.
  • Excellent organizational and analytical abilities.
  • Outstanding problem solver.
  • Good written and verbal communication skills.


Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.


Подать заявку на эту вакансию
Strategy and Budgeting Specialist
  • Baku
  • 2023-03-27 - 2023-04-30

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Strategy and Budgeting Specialist".

Key responsibilities:

  • Participate in preparation of the company’s annual budget;
  • Participate in preparation of the company’s strategy;
  • Gather and analyze financial data from various sources to develop forecasts;
  • Develop and maintain financial models to support business decision-making processes;
  • Monitor and report on strategy implementation/strategic initiatives on monthly basis;
  • Monitor and analyze industry trends and market change;
  • Monitor organization's performance by tracking key performance indicators and identifying areas of concern;
  • Work closely with stakeholders across the organization to ensure alignment of business strategies and financial plans;
  • Prepare monthly, quarterly and annual reports to management.

Required skills:

  • Bachelor or master degree in Finance, Economics and related fields;
  • Minimum 1-2 years of experience;
  • Ability to work collaboratively with cross-functional teams;
  • Strong analytical skills, including the ability to analyze complex financial data;
  • Ability to work collaboratively with cross-functional teams;
  • Knowledge of financial accounting principles and practices.


Candidates with experience in budgeting will be preferred.

Please send your CV to recruitment@pasha-insurance.az with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Подать заявку на эту вакансию
QA engineer senior
  • Bakı
  • 2023-03-27 - 2023-04-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “QA engineer senior” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və öhdəliklər:

  • Biznes proseslərin manual testini avtomatlaşdırmaq
  • Servis testlərini icra etmək
  • Manual testləri icra etmək
  • Test keys və Test planını hazırlamaq
  • Servis testlərini avtomatlaşdırmaq

Təhsil və ixtisas tələbləri

  • Kompüter mühəndisliyi və ya bənzəri ixtisasa dair ali təhsili olanlara üstünlük verilir

İş təcrübəsi

  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il


Bilik və bacarıqlar:

  • TDD, BDD, functional testing, manual testing, test automation üzrə biliklər
  • Test avtomatlaşdırma platformaları üzrə biliklər (Selenium, TestNG, Junit, Appium, Soap Uİ və s.)
  • Mobile tətbiqlərin avtomatlaşdırılmış test platformaları üzrə biliklər (Espresso, Robolectric, Junit, Mockito, Hamcrest, Vebmockserver və s.)
  • Git üzrə biliklər
  • CI/CD, Devops pipeline üzrə biliklər
  • Veb servislərin test edilməsi üzrə biliklər
  • Veb servislərin keyfiyyətinin yoxlanması üzrə biliklər
  • Mobil tətbiqlərin stabilliyinin yoxlanılması, Crash Reposting, Performance monitoring üzrə biliklər
  • Bug tracking üzrə biliklər


Xarici dil bilikləri

  • Azərbaycan dili (əla)
  • İngilis dili (yaxşı)
  • Rus dili (arzuolunan)


Подать заявку на эту вакансию
Debitorlar idarəolunması üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2023-03-07 - 2023-04-07

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Debitorlar idarəolunması üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və öhdəliklər:

• Sığorta müqavilələri üzrə sığorta haqlarının izlənməsi və ödənilməsinin təmin edilməsi;

• Müştərilərin borclar barədə ətraflı məlumatlandırılması və sənədlərlə təmin olunması;

• Debitor borcların araşdırılması və yaranma səbəblərinin təyin edilməsi;

• Əsassız məbləğlərin müvafiq sığorta şəhadətnamələrinə və ya hesablara yönləndirilməsi;

• Debitor borcaların ödənilmədiyi halda sığorta şəhadətnamələri üzrə xitam prosesinin icrası;

• Analitik hesabatların hazırlanması;

• Müştərilərə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi, ehtiyac yaranarsa işgüzar görüşlərdə iştirak edilməsi;

• Mövcud siyasətin davamlı qiymətləndirilməsi və prosesin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələr vermək;

• Birbaşa rəhbərin tapşırığına əsasən, vəzifə təlimatında qeyd olunmamış, Şirkət üçün faydalı ola biləcək işləri icra etmək.


Biliklər:

• Ali təhsil: Maliyyə və kredit, Bank işi, İqtisadiyyat, Mühasibat uçotu və ya oxşar sahə üzrə;

• Təcrübə: Sığorta, maliyyə, bank və ya müştəri xidmətləri sahəsində 1 il arzuolunandır;

• Dil bilikləri: Azərbaycan dili üzrə səlis yazılı və şifahi biliklər, yaxşı səviyyədə İngilis və Rus dili;

• Kompüter bilikləri: MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramları üzrə biliklər.

 

Bacarıqlar:

• Komandada işləmək və mükəmməl kommunikasiya bacarığı;

• Səlis danışıq qabiliyyəti;

• Vaxt idarəetmə bacarığı;

• Məlumatların məxfiliyinin qorunub saxlanılması;

• Detallara diqqət və analitik bacarıqlar;

• Təşəbbüskarlıq;

• İş prosesində yaranan problemə çevik reaksiya vermək bacarığı;

• Stres altında işləmək qabiliyyəti.



Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az  ünvanına göndərin.


Подать заявку на эту вакансию
Telesatış üzrə assistent
  • Bakı
  • 2023-02-22 - 2023-03-31

 PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış departamentinin Telesatış/Birbaşa Satış şöbəsində “Telesatış üzrə assistent” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi;   
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;                      
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanı Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi;                                                                                                    
  • Sığorta Şəhadətnaməsinin çapı və çatdırılması üçün müvafiq məlumatın Sığorta Əməliyyatların Dəstək şöbəsinə göndərilməsinin təmin edilməsi;                                                                           
  • Fərdi və korporativ müştərilərinə xidmət edir, müştəri tələbatına uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;                                                                                            
  • Hər bir fərdi müştəri üzrə sığorta şəhadətnaməsinin yenilənməsi barədə məlumatları, ümumi sığorta haqqı məbləğlərini və müvafiq müştərilərlə əlaqəli digər komunikasiyaları özündə əks etdirən ayrıca faylların yaradılması və onlara nəzarət edilməsi;                                                                                                       
  • Hesab fakturaların hazırlanmas üçün sorğularım göndərilməsi.

BİLİKLƏR:

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, İngilis dili biliyi arzuolunandır
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı

TƏCRÜBƏ:

  • Sığorta satışları sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi

    BACARIQLAR:
  • Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
  • Analitik düşüncə qabiliyyəti
  • Stressə davamlılıq
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Problem həll etmək bacarığı

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию

Заявка на подачу заявки

Загрузите свое резюме здесь
Имя файла

Размер загружаемого файла не может превышать 2 МБ в формате doc, docx, PDF.

Благодарим

Успешно отправлено!