*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Карьера

Закрывать

Карьера

Присоединиться к нашей команде

НАША ЦЕЛЬ-ВАШ КОМФОРТ… PAŞA Sığorta предлагает вам присоединиться к нашей семье, став частью команды с высокой корпоративной культурой и профессиональными навыками.


БОЛЬШИЕ ВОЗМОЖНОСТИ И ДИНАМИЧНОЕ РАЗВИТИЕ...  Мы не ставим ограничения в карьерном росте наших сотрудников. Мы заинтересованы в вашем успехе и профессиональном развитии. Работая у нас, вы можете поделиться или обменяться своим опытом, продемонстрировать и применить свои знания и умения.


ПОДДЕРЖКА… Мы открыты для ваших идей и иноваций, благодаря которым вы сможете совершенствовать и улучшать качество рабочего процесса.


БЫТЬ ЛИДЕРОМ НИКОГДА НЕ РАНО... Мы создаем для вас возможность стать лидером, если вы демонстрируете умение бросать вызов сложностям, возникающим в процессе работы, умеете брать на себя инициативу и готовы помогать другим раскрывать свой потенциал.
 

Список вакансий

Tibbi çağrı mərkəzinə operator
  • Bakı
  • 2022-01-13 - 2022-02-13

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Tibbi və Səyahət Sığortası Departamentində Tibbi çağrı mərkəzinə operator vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • İş vaxtı ərzində sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi, sığorta olunanların hüquq və vəzifələrinin izahı;
  • İş vaxtı ərzində sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi;
  • Ehtiyac olduqda sığorta olunan şəxslərə tibbi yardım göstərilməsi və ya hospitalizasiya məqsədilə tibb müəssisəsinin seçimində köməklik, sığorta olunanların hospitalizasiyasının təşkili;
  • Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;
  • Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların ProTech Sisteminə daxil edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

  • Tibb üzrə ali təhsil;
  • Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilində baza danışıq bacarığı arzu olunandır.

TƏCRÜBƏ

  • Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Qeyri standart vəziyyətə  cəld reaksiya vermək.



Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.


 

Подать заявку на эту вакансию
Kompensasiya və Müavinatlar üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2022-01-10 - 2022-01-25

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnsan resursları və daxili kommunikasiya departamentində Kompensasiya və Müavinatlar üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • İR analitikası və hesabatlığı aparmaq
  • İcbari sığortanın portaldan (isb.az) həyata keçirmək və izləmək
  • Sosial məzuniyyətlərin, xəstəlik müavinətini e-gov'a daxil etmək
  • Aylıq əmək haqqı hesablamalarını aparmaq və Mühasibatlığa yönləndirmək
  • Ay sonu əmək haqqı cədvəlini hazırlanmaq və imzalamaq
  • Əməkhaqqı kartlarını sifariş etmək
  • Avans hesabatların hazırlamaq
  • Əməkhaqqı sorğularını cavablandırmaq
  • Vahid bəyənnamənin göndərilməsinə dəstək vermək
  • İllik bonus, əməkhaqqı və vəzifə dəyişikliklərinin aparılmasında datanın ötürülməsi və düzgünlüyü üçün yoxlamalar aparmaq
  • Təlim və imtahan ödənişlərinin, team buildinglerin korporativ kart vasitəsilə ödənişlərini həyata keçirmək
  • Əmək haqqı və digər işçilik Statistika hesabatını göndərmək
  • Əməkhaqqı hesabatlarını çıxarmaq və maliyəyə ötürmək
  • Rəhbərlik tərəfindən veriləcək Əmək qanunvericiliyi ilə bağlı sorğuları və tapşırıqları icra etmək
  • İR əməliyyatları proseslərinin daim inkişaf etidirilməsi üçün təkliflər vermək
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil – Biznes, İqtisadiyyat, İdarəetmə yönümlü təhsil arzu olunandır
  • Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır

 

TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi

BACARIQLAR

  • Stres altında işləməyi bacarmalı
  • Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı
  • Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, güclü müşahidə etmək bacarığına malik olmalı
  • Yüksək analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Senior Reporting Specialist
  • Baku
  • 2022-01-06 - 2022-01-21

PASHA Insurance OJSC is currently seeking for "Senior Reporting Specialist"

 

Key responsibilities:

 

Reporting:


  • Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");
  • Conduct reporting procedures in accordance with internal control requirements and international financial reporting standards;
  • Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.


Other Responsibilities


  • Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;
  • Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;
  • Participate in the provision of external information;
  • Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).


Required skills:


Study: Bachelor or master degree in Finance, accounting and etc.


Experience: more than 3 years


Knowledge (language, programs, etc.): Fluent in Azerbaijani and Russian, good English skills, advanced use of MS Office


Special Skills (Speech, Presentation, etc.): 


  • Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles.
  • Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills
  • Logical and analytical thinking and initiative.


Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, knowledge of IFRS.


Additional notes: Candidates with BI experience or experience in the Big Four audit firms will be preferred.


Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə assistent (Xaçmaz nümayəndəliyi)
  • Xaçmaz
  • 2021-10-07 - 2022-02-05

“PAŞA Sığorta” ASC “Satış üzrə assistent (Xaçmaz nümayəndəliyi)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir



TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir



BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı

•       Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı



Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию

Заявка на подачу заявки

Загрузите свое резюме здесь
Имя файла

Размер загружаемого файла не может превышать 2 МБ в формате doc, docx, PDF.

Благодарим

Успешно отправлено!