*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Personal cabinet

Close

Career

Close

Career

Join our team

WE CARE ABOUT YOU… You will get a chance to become a part of a huge family, socialize with them more often and work in a company with strong corporate culture.


ENDLESS OPPORTUNITY AND DYNAMIC DEVELOPMENT… The exciting part of joining us is that there are no boundaries. PASHA Insurance always interested in your professional development and in your success. You will always have an opportunity to prove yourself, learn a lot and grow.


EMPOWERMENT… We empower our employees to give new ideas that improve their work examine new perspectives for a more optimal solution to problems.


NEVER TOO YOUNG TO LEAD… We always give you a chance to be a LEADER if you have challenged your potentials of the real, of the possible while solving occurring problems during working process, if you take initiative and push the boundaries while helping others shine along the way.
 

Vacancy list

Product Owner – Core Insurance System
  • Baku
  • 2025-03-18 - 2025-04-18

PASHA Insurance is currently seeking for Product Owner – Core Insurance System.


Description

We are looking for an experienced Product Owner to lead the migration of business and operational processes from our legacy core system to a new, optimized platform. This role requires strong stakeholder management skills to ensure every process change is aligned with all involved departments and a proven track record in managing large-scale implementations and inter-team collaborations.


Key Responsibilities:

· Lead the migration of business and operational processes from the legacy core insurance system to the new platform, with a focus on automation and optimization.

· Collaborate with various departments and teams to gather requirements, define the roadmap, and ensure smooth integration of new processes.

· Act as the primary liaison between stakeholders and product teams, ensuring all process changes are effectively communicated and approved.

· Oversee the development process, ensuring that process and product metrics are established, monitored, and optimized.

· Manage and mentor a development team while ensuring adherence to Agile methodologies.

· Coordinate with other product teams to ensure successful cross-functional collaboration and integration.


Requirements:

· 2-5 years of relevant experience in product management or as a Product Owner, specifically with core systems or large-scale enterprise implementations.

· Excellent stakeholder management skills, with a proven ability to align multiple departments and drive consensus on process changes.

· Demonstrated experience in managing complex migrations and inter-team collaborations.

· Strong knowledge of process and product metrics, with the ability to analyze and translate data into actionable improvements.

· Hands-on experience in leading a development team and a deep understanding of the software development lifecycle.

· Familiarity with Agile methodologies and a strong track record in delivering large-scale projects.

· Excellent communication and leadership skills, with a strategic mindset focused on driving process automation and optimization.

Higher education in the direction of computer sience is highly desirable


Please, send your CV to [email protected] with the name of the position you are applying for in the "subject" section.

Apply for this vacancy
Layihə portfelinin idarə olunması şöbəsinin rəhbəri
  • Baku
  • 2025-03-14 - 2025-04-14

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Layihə portfelinin idarə olunması şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə öhdəlikləri

· Layihə portfelinin idarəolunması və biznes strategiyasına uyğunluğunun təmin olunmasında dəstək göstərmək;

· Layihələrin idarə olunması üzrə metodologiyanın hazırlanmasını, təkmilləşdirilməsini və kommunikasiyasını həyata keçirmək;

· Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyanın biznes ehtiyaclarına və layihələrin xüsusiyyətinə əsasən təkmilləşdirmək;

· Layihələrin təsdiq olunmuş Layihələrin İdarəolunması Metodologiyasına əsasən həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;

· Şirkət daxilində layihələrin idarəolunması ilə bağlı təlimlərin təşkil olunmasında dəstək göstərmək;

· Layihə komandasının performansının qiymətləndirilməsi prosesinin yaradılması və təkmilləşdirilməsi;

· Layihələrin planlaşdırılma, icra və bağlanma mərhələlərində layihə menecerlərinə dəstək vermək;

· Layihələr üzrə ƏFG-lərin ölçüləbilir təyin olunmasına nəzarət etmək və layihə menecerlərinə ƏFG-lərin təyin olunmasında dəstək göstərmək;

· Tamamlanmış layihələrin effektivliyinin ölçülməsi məqsədi layihə sonrası qiymətləndirmə prosesinin həyata keçirilməsində dəstək göstərmək;

· Layihələr üzrə sənədləşmələrin metodologiyaya əsəsən aparılmasını təmin etmək;

· Layihə Portfeli üzrə aylıq hesabatın vaxtında hazırlanmasına nəzarət etmək və təkmilləşdirilməsini təmin etmək;

· Layihə Portfeli üzrə Komitə iclaslarının təşkilini təmin etmək;

· Layihələr üzrə sənədləşmənin qeydiyyatının aparılmasına və arxivləşdirilməsinə nəzarət etmək;

· Layihələrin İdarəolunması istiqamətinin gücləndirilməsi məqsədi ilə proseslərin və qaydaların yaradılması və yenilənməsi proseslərini təşviq edərək iştirak etmək;

· Birbaşa rəhbərin tapşırığına əsasən, vəzifə təlimatında qeyd olunmayan, layihə idarəolunmasında Paşa Sığorta üçün faydalı olan digər işləri icra etmək.


Tələblər:

· Layihələrin idarəolunması, biznesin idarə edilməsi, iqtisadiyyat və ya maliyyə üzrə təhsil;

· Layihələrin idarəolunması istiqamətində ən azı 4 il iş təcrübəsi;

· Layihələrin İdarəolunması istiqaməti üzrə (PMP, PgMP, PfMP və s.) sertifikalardan ən az birinə sahib olması.

· İdarəetmə və koordinasiya, peşəkar təqdimatlar etmək, peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət, məntiqi və analitik düşünmə tərzi, dürüstlük, təşəbbüskarlıq, komanda işini formalaşdırmaq bacarığı

· Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis

· Rəhbər vəzifədə çalışmış namizədlərə üstünlük verilir.


Son müraciət tarixi: 14.04.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
CUSTOMER RETENTION AND LOYALTY EXPERT
  • Baku
  • 2025-03-14 - 2025-04-14

PASHA Insurance is currently seeking for CUSTOMER RETENTION AND LOYALTY EXPERT.


Role Overview:

As the Customer Retention and Loyalty Expert at PASHA Insurance, you will play a pivotal role in developing and implementing retention strategies to enhance customer loyalty and satisfaction.

You will be responsible for implementing a comprehensive approach that focuses on personalized customer experiences, strategic engagement, and continuous improvement based on data-driven insights.

You will have the opportunity to design and execute innovative loyalty programs, analyze customer feedback, and implement initiatives to improve churn rate. Your expertise will contribute to the development of special reward programs tailored to our loyal customers' preferences, fostering engagement, and driving business growth.


Key Responsibilities:

· Utilize data analytics to segment the customer base into distinct groups based on their behavior, preferences, and value to the company.

· Develop targeted strategies for each segment to address their specific needs, preferences, and risk of churn.

· Continuously monitor and optimize the customer journey at every touchpoint. Identify pain points and areas for improvement through customer feedback and interaction data.

· Implement targeted interventions such as personalized offers, direct outreach from customer service, or access to exclusive services to address their concerns and incentivize them to stay.

· Develop and implement comprehensive retention strategies to increase customer loyalty and satisfaction.

· Analyze customer feedback and data to identify trends and opportunities for improvement in retention efforts.

· Implement initiatives to reduce churn rate and increase customer lifetime value.

· Design and execute innovative loyalty programs that effectively incentivize engagement and enhance customer experience.

· Collaborate with cross-functional teams to ensure alignment of loyalty programs with overall business objectives.

· Design personalized reward programs that align with customer preferences and drive sustained engagement.

· Continuously monitor and evaluate the performance of loyalty programs, making data-driven recommendations for optimization.

· Stay abreast of industry trends and best practices in loyalty program management and customer retention.


Requirements:

· Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Economics or related field.

· Minimum of 2 years of experience in a customer retention, loyalty program management, or customer relationship management role

· Deep understanding of customer segmentation, behavioral analysis, and targeted marketing strategies.

· Proven experience in developing and implementing successful loyalty programs and understanding of different strategies to enhance customer engagement.

· Strong analytical and problem-solving skills to analyze data, identify trends, and develop actionable insights.

· Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across teams.

· Creative thinking and innovation mindset to design engaging and effective loyalty initiatives.

· Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.

· Passion for delivering exceptional customer experiences and driving business growth.


Last date of application: 14.04.2025

 

Please send your CV to [email protected] by mentioning the name of the position you are applying for in the "subject" section.

Apply for this vacancy
Satış Meneceri
  • Baku
  • 2025-03-14 - 2025-04-14

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış Meneceri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

• Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə Korporativ sığorta üzrə Koordinatorun tapşırdığı sığorta növləri üzrə məhsulların və xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi

• Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması, potensial müştərilər arasında şirkətin məhsullarını və xidmətlərinin yayılması

• Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya xidmətinin təqdim edilməsi

• Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatların toplanaraq Anderraytinq şöbəsinə təqdim olunması

• Ərizə formasını vaxtında Anderraytinq şöbəsinə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsi

• Sığorta müqaviləsinin vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması

• Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarının müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi, eləcədə birbaşa tabe olduğu menecerin rəhbərliyi altında sığorta haqlarının ödənilməsi barədə zəruri məlumatların Maliyyə departamentinə təqdim edilməsi

• Potensial müştərilərlə aparılan görüş və danışıqların, göndərilən/təqdim olunan təkliflərin, sığorta şərtlərinin, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi

• Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanması


BİLİKLƏR

· Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil

· Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq bacarığı

· Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri


TƏLƏBLƏR:

· Satış meneceri vəzifəsində ən azı 2 il təcrübə

· Sığorta sahəsində işləyənlərə üstünlük verilir


BACARIQLAR

· Təşəbbüskarlıq

· Ünsiyyət qurmaq bacarığı

· Çalışqan olmaq

· Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq

· Dəqiqlik

· Fikirlərini aydın izah edə bilmək

· İşgüzar məktubları yüksək səviyyədə tərtib edə bilmək

· Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək

· Problemli vəziyyəti həll etmək

· Komandada işləmək

· Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları


Son müraciət tarixi: 14.04.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Birbaşa satış üzrə assistent (Ərazi üzrə)
  • Baku
  • 2025-03-14 - 2025-04-13

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Birbaşa satış üzrə assistent (Ərazi üzrə) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

· Əmlak sığortası portfelinin artırılması üçün birbaşa ərazidə satışların həyata keçirilməsi;

· Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi;

· Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;

· Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanı Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi;

· Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edir, müştəri tələbatına uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;

· Hər bir fərdi müştəri üzrə sığorta şəhadətnaməsinin yenilənməsi barədə məlumatları, ümumi sığorta haqqı məbləğlərini və müvafiq müştərilərlə əlaqəli digər komunikasiyaları özündə əks etdirən ayrıca faylların yaradılması və onlara nəzarət edilməsi;


BİLİKLƏR:

· Ali təhsil

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışıq,Rus və İngilis dili biliyi arzuolunandır

· MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı


TƏCRÜBƏ:

· Sığorta satışları sahəsində minimum 1 il iş təcrübə arzuolunandır


BACARIQLAR:

· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı

· Analitik düşüncə qabiliyyəti

· Stressə davamlılıq

· Komandada işləmək bacarığı

· Problem həll etmək bacarığı


Son müraciət tarixi: 13 aprel 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin

Apply for this vacancy
Strategiya və planlama üzrə aparıcı/baş mütəxəssisi
  • Baku
  • 2025-03-12 - 2025-04-14

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Strategiya və planlama üzrə aparıcı/baş mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

· Şirkətin illik büdcə planlamasının hazırlanması və təsdiq edilməsini təmin etmək

· Şirkətin strategiyasının hazırlanması və təsdiq edilməsini təmin etmək

· Müxtəlif dövrlər üçün proqnoz hesabatların hazırlanması

· Strategiyanın icrasına nəzarət

· Biznes modellərin hazırlanması

· Bazar təhlilinin (Benchmarking, bazar iştirakçılarının təhlili) aparılması

· Strateji təhlilin həyata keçirilməsi

· Şirkətdaxili müxtəlif layihələrin maliyyə modelinin yaradılması və maliyyə təhlilinin aparılması

· Rəhbərliyə aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması


BİLİKLƏR:

· Ali təhsil: İqtisadiyyat, maliyyə ixtisasları üzrə.

· Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus və İngilis dillərində səlis danışıq.

· MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı.

· Power BI üzrə biliklər.

· BMHS (IFRS) biliklərinin olması

· Python və SQL biliklərinin olması əlavə üstünlükdür.


TƏCRÜBƏ:

· Müvafiq sahədə ən azı 3il iş təcrübəsi


BACARIQLAR:

· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı

· Analitik düşüncə qabiliyyəti

· Stressə davamlılıq

· Böyük məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı

· Planlama bacarıqları

· "Out of box" düşünmə

· Təqdimat bacarıqları


Son müraciət tarixi: 12.04.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin

Apply for this vacancy
PO
  • Baku
  • 2025-03-11 - 2025-04-12

PASHA Insurance is currently seeking for PO.


Job description

· Industry Expertise: Deep understanding of the corporate insurance landscape, including business lines (e.g., property, casualty, liability) and emerging trends in the industry.

· Corporate Insurance Knowledge: Familiarity with corporate insurance products, underwriting processes, claims management, and risk mitigation strategies.

· Regulatory Knowledge: Knowledge of regulatory requirements and compliance standards in the insurance sector

· Strong Product Management Skills

· Strategic Vision: Ability to create and drive a product roadmap focused on expanding corporate insurance offerings, aligning with business objectives, and addressing customer pain points.

· Requirements Gathering & Prioritization: Expertise in gathering detailed product requirements, understanding market needs, and prioritizing features and enhancements based on ROI, risk, and value.

· Product Lifecycle Management: Overseeing the entire lifecycle of corporate insurance products from ideation to launch and post-launch support.

· Cross-Functional Team Leadership: Ability to work collaboratively with engineering, marketing, operations, compliance, sales, and customer support teams to drive product success.

· Stakeholder Engagement: Manage relationships with internal and external stakeholders, including underwriting teams, actuaries, risk management professionals, and external insurance partners.


Agile Methodology Expertise is preferred

· Expertise in working within agile frameworks (Scrum, Kanban, etc.) with experience in managing product backlogs, defining sprint goals, and leading sprint planning.


Risk Management and Problem-Solving Skills

PO Responsibilities in Agile:

· Lead sprint ceremonies (planning, review, retrospectives) and manage the development pipeline to ensure timely delivery of features.

· Continuous Improvement: Commitment to continuous learning and process improvement for both the team and the product.


Leadership and Vision

· Team Empowerment: Lead the squad by motivating team members, aligning them with the overall business goals, and supporting their professional growth.

· Visionary Thinking: Ability to maintain a long-term view for the expansion of corporate insurance products while being able to adapt and pivot as the market or business needs evolve.

· Results-Oriented: Focused on driving outcomes with measurable success metrics, such as customer satisfaction, product adoption, and profitability.


Education & Certifications

· Educational Background: A degree in business, finance, insurance, economics, or a related field. An MBA is often preferred.

· Insurance Certifications: Existence of CII certificates are preferred

· Agile Certifications: A Certified Scrum Product Owner (CSPO) or similar Agile certification is recommended.


Soft Skills

· Communication Skills: Strong verbal and written communication skills for reporting, stakeholder management, and customer interactions.

· Negotiation Skills: Experience in negotiating with stakeholders to reach consensus on key product features and priorities.

· Empathy: Ability to understand both customer and team perspectives to drive alignment and create products that meet both business and user needs.



Application deadline: 12.04.2025


Please, send your CV to [email protected] with the name of the position you are applying for in the "subject" section.

Apply for this vacancy
Online xidmətlər üzrə kiçik mütəxəssisi
  • Baku
  • 2025-03-11 - 2025-04-11

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Online xidmətlər üzrə kiçik mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Ümumi məlumat xəttinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və satışa yönləndirilməsi
  • Qaynar xəttə daxil olan zənglərin cavablandırılması
  • Qaynar xəttə daxil olan zənglər əsasında müştəri müraciətlərinin qeydə alınması
  • Çata daxil olan müraciətləri cavablandırılması


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil: İqtisadiyyat, Biznesin idarə edilməsi, Sosiologiya ixtisasları.
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst yazma, oxuma, danışma bacarıqları;
  • Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;
  • Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyət qurma, səlis və aydın fikrini izahetmə;
  • Analitik düşüncə;
  • Problemli situasiyaları həll etmə.
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi.


Son müraciət tarixi: 11.04.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Sürücü
  • Baku
  • 2025-03-11 - 2025-03-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Sürücü vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Nəqliyyat xidmətlərinin həyata keçirilməsi;

· Avtomibilin həm daxili, həm də xarici hissələrinin təmiz olmasına nəzarət;

· Avtomobildə nasazlıqların, maye axıntılarının və digər problemlərin mümkünlüyünü müəyyənləşdirmək, yanacaq çənində yanacağın olmasına, şüşətəmizləyən bakda mayenin olmasına, əyləc sisteminin işlək vəziyyətdə olmasına və s. nəzarət etmək üçün nəqliyyat vasitəsinə baxış keçirilməsi;

· Mühərrikdə yağın səviyyəsinin yoxlanılması, əyləc sisteminin sazlığı, təkərlərin və təkər boltlarının vəziyyəti, işıq cihazlarının (ön və qabaritli işıqlar, stop-siqnal, döndərici, arxa ötürücü pillə siqnalı və s.) və şüşətəmizləyənlərin işə yararlılığı daxil olmaqla nəqliyyat vasitəsinin hər həftə və zərurət olduqda xüsusi yoxlanışların həyata keçirilməsi;


TƏLƏBLƏR:

· “B” kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi

· Sahə üzrə 2-3 il iş təcrübəsinin olması

· Yol Hərəkəti qanunlarını yaxşı səviyyədə bilmək

· Diqqətli, punktual, məsuliyyətli olmaq


Son müraciət tarixi: 31 mart 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Komplayens nəzarət şöbəsinin baş mütəxəssisi ( baş hüquqşünası )
  • Baku
  • 2025-03-07 - 2025-04-07

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Komplayens nəzarət şöbəsinin baş mütəxəssisi (baş hüquqşünası) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

· Şirkətin fəaliyyətinin qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğuna nəzarət etmək, komplayens indiqatorları üzrə şirkətin mövqeyini qiymətləndirmək;

· Komplayens risklərinin matrisinin formalaşdırılması prosesini idarə etmək, proseslər zəncirində risk indiqatorlarını düzgün tətbiq etməklə, risk qiymətləndirilməsini aparılmasını, açıq risklər üzrə nəzarət tədbirlərinin formalaşdırılmasını təmin etmək;

· İllik monitorinq planı əsasında Şirkətin bütün prosesləri üzrə komplayens monitorinqlərin (yoxlamalar) həyata keçirilməsi prosesini idarə etmək, nəticə ilə bağlı departament rəhbərinə hesabat və tövsiyə sənədi təqdim etmək;

· Monitorinqlər zamanı aşkar edilmiş uyğunsuzluqların aradan qaldırılması üzrə müvafiq struktur bölmələr tərəfindən təqdim edilmiş tədbirlər planının razılaşdırılmış son icra tarixi çərçivəsində icra edilməsi prosesinə nəzarət etmək;

· Qanunvericilik pozuntusuna səbəb ola biləcək risklərin aradan qaldırılması ilə əlaqədar görülməli olan tədbirlərin icrasına nəzarəti həyata keçirmək;

· Hədəfli maliyyə sanksiyaları haqqında Qanunun tələblərinin şirkət daxilində tənzimlənməsinə nəzarət etmək;

· Maraq toqquşması halları üzrə risklərin qiymətləndirilməsi və nəzarətin qurulması;

· Beynəlxalq sığorta bazarında komplayns funksiyasının təkmilləşdirilməsi ilə bağlı “best practice”-in araşdırılması və şirkət üzrə tətbiqini təmin etmək;

· Şirkətin yeni yaradılmış satış kanalları və sığorta məhsulları (buraya həmin məhsullarla bağlı ictimaiyyətə açıq material, təqdimat, press-reliz, broşura və s. daxildir) üzrə qanunvericilik tələblərinə riayət edilməsi vəziyyətinin yoxlanılması işini təşkil etmək;

· Şirkət daxilində və işçilər arasında komplayens mədəniyyətinin formalaşmasını təmin etmək;

· Know your customer, know your vendor proseslərində nəzarəti həyata keçirmək, mümkün ola biləcək riskləri öncədən qiymətləndirməklə müvafiq tədbirlərin görülməsi üzrə nəzarəti təmin etmək;

· Komplayens departamentinin rəhbəri tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək;

· Şöbə əməkdaşlarının şəxsi inkişafını, komanda ruhunu təşfiq etməklə rəhbərlik etdiyi komandanın uğurunu təmin etmək.


BİLİKLƏR

· Hüquqşünaslıq və ya iqtisadiyyat üzrə ali təhsil;

· Analiz bacarığı, risk qiymətləndirilməsi bacarığı;

· Kompüter bilikləri: peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından (xüsusilə Excel)

istifadə bacarığı;

· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili biliyi arzuolunandır.


TƏCRÜBƏ

· Nəzarət funksiyalarında ( Komplayens ( AML istisna olmaqla ), Korporativ hüquq, Daxili audit, Daxili nəzarət, Risklərin idarə olunması) minimum 1 il baş və ya aparıcı mütəxəssis (hüquqşünas) vəzifəsi üzrə çalışmaqla, həmin sahələrdə ən az 3 il ümumi təcrübə ( müvafiq sahələr üzrə magistr dərəcəsi, sığorta, bank və digər maliyyə institutlarında və Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).


BACARIQLAR

· Dürüstlük;

· Şəffaflıq;

· Komandada işləmək bacarığı;

· Vaxtın səmərəli idarə edilməsi bacarığı;

· Məntiqi və analitik düşüncə;

· Təşəbbüskarlıq;

· Şəxsi inkişafa yönümlülük;

· Məqsədyönlülük;

· Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq;

· Yaxşı ünsiyyət bacarığı.


Son müraciət tarixi : 07.04.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin

Apply for this vacancy
GRC üzrə aparıcı mütəxəssis
  • Baku
  • 2025-03-07 - 2025-04-04

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri GRC üzrə aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

· Şirkətin informasiya təhlükəsizliyi üzrə idarəetmə çərçivələrinin hazırlanması;

· İnformasiya təhlükəsizliyi siyasət, prosedurların və standartlarına uyğunluğuna və aktuallığına nəzarət edilməsi, pozulma halların aşkarlanması, lazım olduqda dəyişilməsi, və ya tərtib edilməsi;

· İnformasiya Təhlükəsizliyi risklərinin qiymətləndirilməsi, yenilənməsi və hesabatların hazırlanması;

· Təchizatçılarla münasibətlərin tənzimlənməsi prosesinin icrası və görülüş tədbirlərin effektivliyinə nəzarət;

· Təchizat zəncirinin qurulması, təhlil edilməsi və lazımi nəzarət mexanizmlərinin tətbiq edilməsi;

· NIST və Şirkətdə müəyyən edilmiş informasiya təhlükəsizliyi siyasətləri, standartları və təlimatlarına əsaslanan informasiya təhlükəsizliyi proseslərin, risklərin və kontrolların təhlil edilməsi;

· İT və informasiya təhlükəsizliyi ilə bağlı NIST CSF uyğunluğunun və fəaliyyət planlarının hazırlaması üçün müvafiq departamentlərlə sıx əməkdaşlıq edilməsi;

· İT infrastrukturu, proqram təminatları, platformaları və təchizatçıları ilə bağlı risklərin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi, idarə edilməsi və aradan qaldırılmasına nəzarət edilməsi;

· İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə yetkinlik səviyyəsinin (“Maturity level”) yüksəldilməsi istiqamətində dəstək olunması;

· Şirkət daxili İnformasiya Təhlükəsizliyi təlimlərin idarə edilməsi.


BİLİK VƏ BACARIQLAR

· İnformasiya Sistemləri və ya əlaqəli sahə üzrə ali təhsil;

· İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 1 il, iş təcrübəsi;

· Azərbaycan dilini əla, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilən;

· NIST/ISO 27001 standartı üzrə biliklər;

· İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi risklərin qiymətləndirilməsi və sənədləşmə üzrə təcrübə;

· İT audit prosesləri üzrə bilik və təcrübənin olması;

· Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq bacarığı;

· Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;

· Səbirli və soyuqqanlı olmaq bacarığı.


Son müraciət tarixi: 07.04.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Vergilər üzrə mütəxəssis
  • Baku
  • 2025-03-07 - 2025-04-07

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Vergilər üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

· Vergilərin müvafiq qaydada hesablanmasının təmin etmək məqsədilə mühasibat əməliyyatlarında vergi monitorinqinin aparılması.

· Vergilərin hesablanması, bütün vergi hesabatlarının yerli vergi qanunvericiliyinə əsasən hazırlanması və vergi orqanlarına vaxtında təqdim edilməsi.

· Gəlir vergisi, qeyri rezident ƏDV, ÖMV əmlak vergisi və s. kimi Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi.

· Vergilərlə bağlı bütün məsələlərlə əlaqədar olaraq Vergilər Nazirliyi və vergilər üzrə məsləhətçilərlə yazışmaların aparılması, sorğuların vaxtında cavablandırılması

· Vergi hesablamalarının və ödəmələrinin vergi hesabı ilə uzlaşdırılması.

· Təxirə salınmış vergilərin hesablanması

· Şirkətdə əmək haqqları ilə bağlı aylıq vergilərin sistemə daxil edilməsi

· Vergi uçotu ilə bağlı bütün sənədlərin Şirkətin sənəd saxlanma qaydalarına uyğun saxlanmasına nəzarət.

· Rəhbərliyin verdiyi digər əlaqədar tapşırıq və vəzifələrin yerinə yetirilməsi


NAMİZƏDƏ TƏLƏBLƏR:

· Mühasibatlıq, maliyyə və ya vergi qanunvericiliyi üzrə ali təhsil

· Müvafiq sahə üzrə 2 ildən artıq iş təcrübəsi

· Microsoft office proqramı üzrə yaxşı səviyyədə, MS Excel proqramı üzrə yüksək səviyyədə səriştəyə malik olmaq

· 1C 8.3 biliyi

· Azərbaycan dili biliyi mütləqdir. Rus dili biliyi üstünlükdür

· Sertifikatlar: PMS ACCA F3


BİLİK VƏ BACARIQLAR

· Mühasibatlıq, maliyyə və ya vergi qanunvericiliyi üzrə ali təhsil

· Texniki biliklər

· Gəlir və zərər hesabı

· Balans cədvəli

· Pul vəsaitlərinin hərəkəti

· Maliyyə qaydaları və qanunları

· Maliyyə səmərəliliyi göstəriciləri

· Maliyyə uçotu və əlaqədar sistemlər

· Maliyyə riskləri və potensial təsirlər


Son müraciət tarixi : 07.04.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin

Apply for this vacancy
Əlaqə mərkəzi üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-03-04 - 2025-03-28

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Əlaqə mərkəzi üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

Ümumi məlumat xəttinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və satışa yönləndirilməsi

Qaynar xəttə daxil olan zənglərin cavabandırılması

Qaynar xəttə daxil olan zənglər əsasında müştəri müraciətlərinin qeydə alınması

Çata daxil olan müraciətləri cavablandırılması


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

Ali təhsil;

Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı səviyyədə

Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;

Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;

Komanda ilə işləmək bacarığı.


Son müraciət tarixi: 28.03.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Robotizasiya üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-03-04 - 2025-03-28

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Robotizasiya üzrə təcrübəçi  vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və öhdəliklər:

· Müxtəlif mənbələrdən məlumatları toplayır və birləşdirir, məlumatların dəqiqliyini və tamlığını təmin edir.

· Təhlil üçün uyğunlaşdırmaq üçün məlumatları təmizləyir, əvvəlcədən emal edir və transformasiya edir.

· Trendləri, paternləri və insightları müəyyən etmək üçün məlumat təhlili aparır.

· Verilənləri şərh etmək üçün statistik və analitik üsullardan istifadə edir.

· Manual işləri azaltmaq və səmərəliliyi artırmaq üçün hesabatların yaradılmasını avtomatlaşdırır.

· Onların tələblərini başa düşmək və idarə panellərinin onların ehtiyaclarına cavab verməsini təmin etmək üçün biznes maraqlı tərəfləri ilə yaxından işləyir.

· Rəy toplayır və dashboardlara və hesabatlara lazımi düzəlişlər edir.

· Əsas tapıntıları və insightları çatdırmaq üçün aydın və cəlbedici məlumat vizualizasiyaları yaradır.

· Dəqiq və effektiv məlumat təqdimatını təmin etmək üçün məlumatların vizuallaşdırılmasında ən yaxşı təcrübələrdən istifadə edir.

· Hazırlanan təhlillər ilə bağlı izaha ehtiyac olduqda lazımi funksiyaya izah edir.

· Təhlillərin yaradılmasında istifadə olunan prosesləri, metodologiyaları və alətləri sənədləşdirir.

· Hazırlanan təhlillərdən səmərəli istifadə etmələrinə kömək etmək üçün onlara təlim və dəstək verir.

· Məlumatların idarə edilməsi və vizuallaşdırılması zamanı məlumatların idarə edilməsi siyasətlərinə və prosedurlarına əməl olunmasını təmin edir.

· Həssas məlumatların qorunmasını təmin edərək, məlumatların təhlükəsizliyini və məxfiliyini qoruyur


Tələblər və bacarıqlar:

· Data Elmləri, Statistika, Kompüter Elmləri, Riyaziyyat, İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi.

· Python, R kimi proqramlaşdırma dillərində bacarıq və məlumatların manipulyasiyası və təhlili kitabxanaları (məsələn, pandalar, NumPy, scikit-learn) ilə tanışlıq.

· Maşın öyrənmə alqoritmləri, statistik modelləşdirmə və məlumatların vizuallaşdırılması üsulları üzrə bilik.

· Texniki və qeyri-texniki auditoriyaya mürəkkəb konsepsiyaları təqdim etmək bacarığı ilə güclü ünsiyyət bacarıqları.

· Analitik düşüncə bacarığı.

· NLP və mətn analitikası ilə tanışlıq.

· Python, network and OS basic knowledge, data gathering, EDA, RPA, data science stack familiarity

• Məlumatların təhlili üzrə əvvəlki təcrübə və ya layihə təcrübəsi üstünlükdür, lakin tələb olunmur.


Son müraciət tarixi: 28.03.2025


Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” hissəsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Apply for this vacancy
Maliyyə Risklərinin İdarəedilməsi üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssisi
  • Baku
  • 2025-03-04 - 2025-03-28

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Maliyyə Risklərinin İdarəedilməsi üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

· Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;

· Maliyyə təşkilatları və təkrarsığorta şirkətlərinin reytinqlərinin nəzarətdə saxlanılması və onların mütəmadi yenilənməsində iştirak etmək

· Maliyyə risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı siyasət sənədlərinin, prosedur və metodologiyaların hazırlanması və yenilənməsində iştirak etmək

· Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində və onun nəticəsində risk xəritəsinin hazırlamanmasında iştirak etmək

· Şirkətin kapital adekvatlığı və stress-test modellərinin hazırlanmasında, onların tətbiq edilməsində və nəticələri ilə bağlı təkliflərin verilməsində iştirak etmək

· Maliyyə riskləri limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi

· Risk İştahası Bəyannaməsinin hazırlanmasında iştirak etmək

· Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə digər departamentlərdən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək

· Riyazi və statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsi

· Maliyyə riskləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək

· Müvafiq daxili hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək

· Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi


BİLİKLƏR

· İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə ali təhsil;

· Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;

· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili bilikləri arzuolunandır.


TƏCRÜBƏ

· Ümumilikdə əlaqəli sahədə 2 il iş təcrübəsi; Risklərin idarə olunması, audit üzrə minimum 1 il təcrübə (sığorta şirkətlərinin birində, digər maliyyə təşkilatlarında və ya Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).


BACARIQLAR

· Təqdimat bacarıqları;

· Komandada işləmək bacarığı;

· Yaxşı ünsiyyət bacarığı;

· Məntiqi və analitik düşüncə;

· Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;

· Stresə davamlılıq;

· Təşəbbüskarlıq;

· Məqsədyönlülük;

· Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.


Son müraciət tarixi: 28.03.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Sığorta əməliyyatlarına dəstək üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-03-04 - 2025-03-28

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Sığorta əməliyyatlarına dəstək üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Müştəri tələbatına və sorğulara uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması və bununla əlaqəli digər sənədlərin (hesab-faktura, müqavilə və s.) hazırlanması;

· Müvafiq hallarda daxili müştərilər ilə əlaqə saxlayaraq lazımi məlumatların əldə edilməsi;

· Buraxılmış sığorta şəhadətnamələrinin və digər sənədlərin skan olunmasının təmin edilməsi;

· Hazırlanmış sığorta şəhadətnamələrinin daxili müştəriyə çatdırılmasının təmin edilməsi;

· Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.


BİLİKLƏR

· Ali təhsil;

· Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis yazılı və şifahi biliklər; B1 səviyyədə İngilis dili arzuolunandır;

· Kompüter bilikləri: MS Office (Excel, Word) proqramları üzrə biliklər.


TƏCRÜBƏ

· Sığorta sahəsində təcrübə arzuolunandır.


BACARIQLAR

· Komandada işləmək;

· Mükəmməl kommunikasiya bacarığı;

· Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək;

· Detallara diqqət və analitik bacarıqlar;

· Məsuliyyətlilik;

· Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək.


Son müraciət tarixi: 28.03.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Birbaşa satış üzrə təcrübəçi (Ərazi üzrə)
  • Baku
  • 2025-03-03 - 2025-03-28

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Birbaşa satış üzrə təcrübəçi (Ərazi üzrə) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

· Əmlak sığortası portfelinin artırılması üçün birbaşa ərazidə satışların həyata keçirilməsinə dəstək göstərilməsi;

· Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;

· Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi


BİLİKLƏR:

· Ali təhsil

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışıq

· MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı


BACARIQLAR:

· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı

· Komandada işləmək bacarığı


Son müraciət tarixi: 28.03.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Dələduzluqların araşdırılması üzrə assistent
  • Baku
  • 2025-03-03 - 2025-04-03

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Dələduzluqların araşdırılması üzrə assistent  vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə öhdəlikləri:

· Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin araşdırılması;

· Sığorta dələduzluğu barəsində məlumatı birbaşa və ya dolayı yolla əldə etdikdən dərhal sonra və ya mümkün olan ən qısa müddət ərzində hadisənin araşdırılması prosesinin həyata keçirilməsi;

· Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinin həyata keçirilməsi və proses boyu birbaşa rəhbərə məruzə edilməsi;

· Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;

· Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sorğu yollamaq;

· Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin İMS Protech elektron bazasında yerləşdirilməsi;

· Sığorta hadisələri üzrə iddiaların əməkdaş tərəfindən tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarət edilməsi;

· İcraatda olan sənədlərin bütövlüyünün və saxlanmasının təmin edilməsinə nəzarət edilməsi;

· Departament daxili şöbələrin icratında olan işlərin (sığorta aktları, imtina verilmiş sığorta hadisələri, aşkarlanmış dələduzluq halları, tərtib edilmiş zərər aktları və s.) seçmə üsulu ilə yoxlanılması;

· Birbaşa rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Namizədə tələblər:

· Ali təhsil;

· Kompyuter bilikləri: Microsoft Excel, Word, Python, SQL proqramları üzrə biliklərin olması;

· Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

· Dil bilikləri: Azərbaycan sərbəst istifadə etmə bacarığı, rus və ingilis dilinin işlək səviyyədə olması.


Biliklər:

· Yol Hərəkəti Qaydaları;

· Sığorta haqqında qanun arzuolunandır

· İnzibati xətalar məcəlləsi üzrə biliklər arzuolunandır


Bacarıqlar:

· Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

· Problemlərin həlli bacarığı;

· Komanda ilə işləmək bacarığı;

· Liderlik;

· Müştərilərlə iş üsulları biliyi.


Son müraciət tarixi: 03.04.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Satınalma üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-03-03 - 2025-04-03

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satınalma üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Şirkətin satınalma fəaliyyətinin qanunvericilik tələblərinə uyğun olmasına, Şirkətin Satınalma Siyasətinin prinsiplərinə və tələblərinə riayət edərək, satınalmaları həyata keçirilməsinə görə məsuliyyət daşımaq

· Digər istiqamətlərdən daxil olan sorğuların vaxtında icra edilməsi

· Tələbnamələrin vaxtında və düzgün icra edilməsi

· Sorğu və sifarişlərin bütün proses boyu izlənməsi

· Sifariş verilən məhsulların tələblərə uyğun anbara təhvil verilməsinin təmin edilməsi

· Təchizatçılar tərəfindən müqavilələrin vaxtında təqdim edilməsinə nəzarət, müqavilələrin yoxlanışının həyata keçirilməsi, daxili təsdiqə təqdim edilməsi və təsdqilənən müqavilələri imza üçün təqdim edilməsi

· 1C ERP sistemə təchizatçılar üzrə tələb olunan məlumat və materialların daxil edilməsi.

· Təchizatçılar tərəfindən hesabların vaxtında təqdim edilməsinə nəzarət, hesabların yoxlanışının həyata keçirilməsi və təqdim olunan hesabların vaxtında ödənişə verilməsi

· Departamentə aid olan hesabların yoxlanması və onlara aid tələbnamələrin yazılması

· Xərclərin təhlili, əlverişsiz vəziyyətlərin müəyyən edilməsi; xərclərin azaldılması üçün təkliflərin verilməsi

· Öz fəaliyyətini qiymətləndirilməsi üçün illik əsas fəaliyyət göstəricilərin tərtib edilməsi və rəhbərə təqdim edilməsi

· Təyin edilən öz illik ƏFG-lərin icra edilməsi, icra üzrə təsdiqlədici materialların toplanamsı və toplanan materiallar əsaında müfaviq formaların doldurub rəhbərə təqdim edilməsi

· Birbaşa rəhbərin və departament rəhbərinin tapşırıqlarının icra edilməsi


BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

· Ali təhsil-İqtisadiyyat,Maliyyə, Biznesin idarə edilməsi;

· Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst, rus və ingilis dilində danışıq bacarığı arzuolunandı;

· MS Office proqram təminatı ilə sərbəst işləmək bacarığı;

· Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

· Dəqiqlik;

· Təşəbbüskarlıq;

· Məsuliyyətlilik və hesabatlılıq;

· Analitik düşüncə qabiliyyəti;

· 1C proqramında işləyə bilməsi arzuolunandır.

· Satınalma istiqamətində icraçı qismində təcrübə arzuolunandır

· Keyfiyət İdarəetmə Sistemin İSO 9001standartın tələbləri üzrə biliklər arzuolunandır.

· Satınalma istiqamətində beynəlxalq təcrübələr üzrə biliklər arzuolunandır


Son müraciət tarixi: 03.04.2025


Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” hissəsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Apply for this vacancy
İnformasiya sistemləri üzrə Administrator
  • Baku
  • 2025-02-27 - 2025-03-27

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnformasiya sistemləri üzrə Administrator  vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə öhdəlikləri

• Sistemlər üzrə yenilikləri (updates) yoxlamaq və yenilənmə üzrə plan tərtib etmək

• Mövcud infrastruktur resurslarını istifadə edərək sistemləri quraşdırmaq və yeni versiyaları test etmək

• Sistemlərdə baş verəbiləcək problem və dayanmaları prosedurlara əsasən araşdırmaq və həll etmək

• Sistemlərin administrasiyası üzrə proqram təminatını istifadə etməklə, problemləri araşdırmaq və müxtəlif keyfiyyət göstəriciləri üzrə hesabatlar tərtib etmək

• Sistemlərin idarəedilməsi və dəstəklənməsi üzrə şirkətin təklif etdiyi təlimlərdə və praktiki tədbirlərdə iştirak etmək

• Öhdəsində olan sistemlərin idarə edilməsi üzrə prosedur və qaydaları tərtib etmək

• Sistemlərin dəstəklənməsi üzrə profilaktik və gündəlik işləri icra etmək

• Sistemlərin dəstəklənməsi üzrə monitorinq aparmaq

• Son istifadəçilərə köməklik göstərmək və bəsit təlimlər vermək

• Korporativ standartlara və daxili siyasət, prosedurlara riayət etmək

• Sistemlərin düzgün və effektiv istifadəsi üzrə tövsiyələr vermək

• İnformasiya təhlükəsizliyi insidentlərinin aşkar olunması, təhlili və onların təhqiqatının aparılması və tələblərin irəli sürülməsi və icrasında həll yollarının tərtibində iştirak etmək


Təhsil və ixtisas

Orta, Ali


Sertifikatlar

Microsoft (arzu olunandır)


Bilik və bacarıqlar

· Server, Storage və Şəbəkə avadanlıqları ilə iş təcrübəsi

· UNIX/LINUX və Windows əməliyyat sistemlərinin (server) inzibatçılığı təcrübəsi

· E-Mail sistemlərinin (MS Exchange və s.) qurulması və sazlanması üzrə təcrübə

· Virtuallaşdırma (Vmware Vsphere, MS Hyper-v) texnologiyası sahəsində təcrübə

· Dayanaqlı klasterin qurulması və tətbiqi üzrə təcrübə (Vmware Vsphere, MS Hyper-v)

· Bulud texnologiyaları üzrə (MS Azure, Amazon WS, Google Cloud və MS Office 365) biliklər və iş təcrübəsi

· Şəbəkə texnologiyalarının prinsiplərini bilmək və şəbəkə avadanlıqlarının sazlanması üzrə təcrübə

· Problemin araşdırılması ilə əlaqədar dəstəkçi şirkətlə ünsiyyət qurmaq bacarığı

· Məlumatların ehtiyata alınması və bərpası işləri üzrə təcrübə

· Distributed File System (DFS) üzrə bacarıqlar

· Windows Deployment Services (WDS) üzrə bacarıqlar

· Windows Server Update Services (WSUS) üzrə bacarıqlar

· Scripting üzrə bacarıqlar


Dil bilikləri

Azerbaijani, English, Russian


Son müraciət tarixi: 27.03.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Satış üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-02-27 - 2025-03-26

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Partnyorlarla danışıqların aparılması

· Datalar əsasında hesabatların hazırlanması


BİLİKLƏR

· Ali təhsil

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək

· MS Office proqram bilgiləri


BACARIQLAR

• Ünsiyyət qurmaq bacarığı

• Dəqiqlik

• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

• Komanda ilə işləmək bacarığı


Son müraciət tarixi: 26.03.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
ReactJS Developer (Middle Level)
  • Baku
  • 2025-02-27 - 2025-03-26

PASHA Insurance is currently seeking for ReactJS Developer (Middle Level).


Duties and Responsibilities:

· Develop and maintain user interfaces for web applications.

· Participate in designing the architecture of frontend applications.

· Integrate with backend services via RESTful API.

· Optimize performance and improve user experience.

· Write clean, maintainable, and testable code.

· Participate in code reviews and technical discussions.

· Collaborate with developers, designers, and project managers.

· Troubleshoot and fix bugs, as well as improve existing functionality.

· Follow best development practices and keep the technology stack up to date.


Knowledge and skills:

· Experience working with modern technology stacks, including JavaScript (ES6+), TypeScript, HTML5, and CSS3.

· Commercial development experience with ReactJS for 3+ years.

· Participation in the development and maintenance of medium to high-complexity web applications.

· Understanding of RESTful API principles and experience integrating with backend services.

· Experience with version control systems (Git).

· Knowledge of build tools and project management tools (Webpack, Vite, npm/yarn).

· Experience working in a team using Agile/Scrum methodologies.


Desired skills:

· Deep understanding of ReactJS and its core concepts (components, hooks, context, state management).

· Experience with state management libraries (Redux Toolkit, MobX, Recoil, or similar).

· Knowledge of modern styling approaches (CSS-in-JS, Styled Components, SASS/LESS).

· Experience with React Router for implementing routing in SPAs.

· Ability to optimize application performance (lazy loading, memoization, performance analysis).

· Basic understanding of backend technologies (Node.js, Express) is a plus.

· Knowledge of testing frameworks (Jest, React Testing Library, Cypress).

· Experience with UI libraries (Material-UI, Ant Design, Tailwind CSS).

· Understanding of CI/CD principles and experience with automation tools.

· Experience with Next.js (SSR, SSG, routing, performance optimization).


Last date of application: 26.03.2025 


Please send your CV to [email protected] by mentioning the name of the position you are applying for in the "subject" section.

Apply for this vacancy
AGILE OPERATIONS INTERN
  • Baku
  • 2025-02-27 - 2025-03-26

PASHA Insurance is currently seeking for AGILE OPERATIONS INTERN.


Key Responsibilities:

· Assist Business Agility Solutions Office in building and supporting high performing agile teams and help them achieve and maintain productivity.

· Utilize data from tools such as Jira to guide product teams on leading and lagging performance indicators

· Assist Business Agility Solutions Office in evaluating the effective usage of processes, tools, and Agile culture

· Assist Business Agility Solutions Office in managing impediments, eliminating waste and directing the team to foster an environment where they do their best work.

· Assisting Business Agility Solutions Office in building an analytical representation or an illustration to model the business processes

· Assisting with internal and external communication, improving transparency, and radiating information.


Requirements:

· Full-time student currently enrolled at an accredited four-year university majoring in an appropriate IT/ Business or closely related field

· Education-level experience with software design, business management, technology management, or similar field of study

· Basic understanding of software development lifecycle processes (SDLC)

· Excellent communication, presentation, interpersonal and listening skills

· Self-driven with the ability to work in a self-guided manner

· Passionate about understanding people / teams in various stages of Agile environment

· Ability to work with MS Excel, MS Power Point, MS Power Word and Outlook


Last date of application: 26.03.2025


Please send your CV to [email protected] by mentioning the name of the position you are applying for in the "subject" section.

Apply for this vacancy
Daxili nəzarət və dələduzluq araşdırmaları üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssisi
  • Baku
  • 2025-02-27 - 2025-03-26

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Daxili nəzarət və dələduzluq araşdırmaları üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və öhdəliklər:

· Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqinin aparması;

· Risklərə nəzarət və qiymətləndirilmənin aparılması;

· Risklərin qarşısını almaq/azaltmaq üçün tədbirlərin hazırlanması və həyata keçirilməsinin izlənilməsi;

· Yaranan riskləri proaktiv şəkildə təhlil etmək və potensial dələduzluq hallarının qarşısını almaq üçün əsas risk göstəriciləri və ölçülərinin müəyyənləşdirilməsi;

· Dələduzluq riski üzrə daxil olmuş insidentlərə dair məlumatların toplanması, araşdırılması;

· Dələduzluq hallarının aşkarlanması və qarşısının alınması məqsədilə strategiyaların hazırlanması;

· Proseslər üzrə mövcud risk nəzarət mexanizmlərinin monitorinqinin keçirilməsi;

· Dələduzluq halları üzrə araşdırma / Daxili nəzarət yoxlaması üzrə nəticələrə dair hesabatların hazırlanması, rəhbərliyə və maraqlı tərəflərə təqdim edilməsi;

· Analitik hesabatların hazırlanması;

· Vəzifə tələblərindən irəli gələn sair işlərin icrası.


Biliklər:

· Ali təhsil (Maliyyə, audit, iqtisadiyyat, risklərin idarə edilməsi üzrə)

· Hərbi xidməti bitirən və ya möhlət hüququ olan (oğlanlar üçün);

· Audit, Risk və Maliyyə sahələri üzrə ən azı 2 illik təcrübə;

· Azərbaycan dilində səlis danışıq və korporativ yazı qabiliyyəti;

· Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı

· Hesabatların hazırlanmasına dair təcrübənin olması

· İngilis və Rus dili biliyi üstünlükləri;

· Peşəkar sertifikata (CFE, CİA, ACCA) üstünlük verilir.

· Müvafiq normativ sənədlər və qanunvericilik üzrə nəzəri biliklərə malik olmaq;

· Peşəkar səviyyədə MS Office, xüsusilə MS Excel-dən istifadə bacarığı;

· Daxili nəzarət prinsipləri, risklərin idarə edilməsi metodologiyaları haqqında güclü anlayış.


Bacarıqlar:

· Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;

· Mürəkkəb məlumatları şərh etmək və dələduzluq fəaliyyətlərini göstərən nümunələri müəyyən

etmək bacarığı, güclü analitik bacarıq;

· İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;

· Eyni anda birdən çox layihəni idarə etmək bacarığı.


Son müraciət tarixi: 26.03.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy

Application form

Upload your CV here
File name

The file you download cannot be more than 2 MB in doc, docx, PDF format.

Thank You!

Your application has been successfully submitted