*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Personal cabinet

Close

Payment rules

Close

Career

Close

Career

Join our team

WE CARE ABOUT YOU… You will get a chance to become a part of a huge family, socialize with them more often and work in a company with strong corporate culture.


ENDLESS OPPORTUNITY AND DYNAMIC DEVELOPMENT… The exciting part of joining us is that there are no boundaries. PASHA Insurance always interested in your professional development and in your success. You will always have an opportunity to prove yourself, learn a lot and grow.


EMPOWERMENT… We empower our employees to give new ideas that improve their work examine new perspectives for a more optimal solution to problems.


NEVER TOO YOUNG TO LEAD… We always give you a chance to be a LEADER if you have challenged your potentials of the real, of the possible while solving occurring problems during working process, if you take initiative and push the boundaries while helping others shine along the way.
 

Vacancy list

Satış üzrə assistent (Gəncə nümayəndəliyi)”
  • 2022-06-24 - 2022-07-24

                                     

“PAŞA Sığorta” ASC  Satış üzrə assistent (Gəncə nümayəndəliyi)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı

•       Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı



Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Təkrarsığorta üzrə təcrübəçi
  • Bakı
  • 2022-06-14 - 2022-07-10


Vəzifə və öhdəliklər:

  • Daxil olan sorğuları və təklifləri diqqətlə analiz etmək və birbaşa müdirin rəhbərliyi ilə müvafiq risklərin təkrarsığortası üzərində işə dəstək göstərmək;
  • Debitor və kreditorların araşdırılması və onların ödənilməsi ilə bağlı bütün kompleks işlərdə iştirak etmək;
  • Birbaşa müdirin göstərişinə əsasən şirkətin öz riskləri üzrə əlverişli şərtlərin əldə edilməsi və onların təkrarsığortalanması üçün təkrarsığortaçılar ilə danışıqlar aparmaq;
  • Qəbul olunan təkrarsığorta həcmlərinin genişləndirilməsi və təkrarsığorta sliplərinin yenilənməsi məqsədilə təkrarsığorta şirkətləri ilə kommunikasiya qurmaq;
  • Müvafiq təqdimatların hazırlanmasında birbaşa müdirə və digər təkrarsığorta şöbəsinin əməkdaşlarına köməklik göstərmək;
  • Birbaşa müdirin rəhbərliyi altında şöbənin operativ məsələlərinin həlli prosesində iştirak etmək.


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil: İqtisadiyyat, maliyyə, hüquq;
  • Dil bilikləri: yaxşı səviyyədə (B2/C1,C2) Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri;
  • Kompüter bilikləri: Microsoft Office proqramından istifadə etmək bacarığı;


TƏCRÜBƏ

  • Sığorta sahəsində təcrübə arzuolunandır.


BACARIQLAR

  • Analitik təhlil, məntiq, məlumatları tez bir vaxtda anlamaq;
  • Bazar üzrə araşdırma və təhlil apara bilmək;
  • Microsoft Office proqramlarında səlis işləmə bacarığı;
  • Danışıq və təqdimat bacarığı.


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2022-06-10 - 2022-07-08

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Şəbəkənin gündəlik monitorinqinin aparılması;
  • İnformasiya Sistemlərində istifadəçilərin və administratorların girişlərinə və səlahiyyətlərinə nəzarət edilməsi;
  • İnformasiya təhlükəsizliyinə aid alətlərin köməyi ilə (eləcədə digər imkanlar/addımlarla) şəbəkə, kompüter sistemləri, istifadəçilərin monitorinqi və təhdid doğurucu məqamların aşkarlanması;
  • İnformasiya təhlükəsizliyinə aid alətllərin köməyi ilə məlumat sistemlərinin təhdid doğurucu vəziyyətlərin aşkarlanması və hesabatın hazırlanması;
  • Aşkarlanmış boşluqların aradan qaldırılması üçün İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi komandaları ilə sıx işləmək;
  • Gündəlik olaraq infrastrukturda olan aktivliyin monitorinqi və “log”ların analizinin aparılması;
  • Rəqəmsal infrastrukturun bir neçə sahə üzrə müdafiəsi üçün nəzərdə tutulmuş məhsulların gündəlik monitorinqinin aparılması, hesabatın çıxarılması və analizi.


BİLİK VƏ BACARIQLAR

 

  • İnformasiya Texnologiyaları sahəsi üzrə ali təhsil;
  • İnformasiya Texnologiyaları və ya İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilini əla, İngilis və Rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
  • Əməliyyat sistemləri Windows Server, Windows, Linux üzrə biliklər;
  • Microsoft Office məhsulları və SQL proqramlaşdırma dili ilə işləmə bacarığı;
  • Windows Audit, Linux Audit, Microsoft Azure sistemləri ilə iş təcrübəsi;
  • Təhlükəsizliyin təmin edilməsi sistemlərinin iş prinsiplərini anlamaq (Firewall, korporativ antiviruslar, WAF, HIDS/HIPS, NIDS/NIPS, NGFW və s.);
  • Şəbəkə avadanlıqları, protokolları, portları, kriptoqrafiya və ümumi şəbəkə təhlükəsizliyi haqqında məlumata sahib olmaq;
  • SIEM sistemləri ilə təcrübə;
  • Analitik düşüncə və stresə dözümlü olmaq bacarığı;
  • Texniki konsepsiyada olan problemləri və fikirləri digər şəxslərə çatdırmaq bacarığı (texniki biliklərə malik və yaxud əksinə, texniki biliklərə malik olmayan şəxslərə);
  • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
  • Səbrli və soyuqqanlı olmaq bacarığı.


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Əməliyyat risklərin idarəolunması üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis
  • Bakı
  • 2022-06-09 - 2022-07-01

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin İdarəolunması Departamentində Əməliyyat risklərin idarəolunması üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


  • Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;
  • Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və bunun əsasında risk xəritəsini hazırlamaq;
  • Risk limitlərinə riayət olunmasına daimi nəzarəti həyata keçirmək və pozuntular barədə dərhal məlumat vermək;
  • Əməliyyat risklərinin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək. Aylıq əsasda risk hesabatlarını hazırlamaq;
  • Risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə cəmiyyətin digər departamentlərindən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;
  • Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;
  • İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək;
  • Şirkətin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birgə fövqəladə hallar planının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.


BİLİKLƏR

  • Təhsil: İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat;
  • Kompyuter bilikləri: peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili bilikləri arzuolunandır.

 

TƏCRÜBƏ

  • Risklərin idarə olunması, audit, maliyyə üzrə minimum 1 il təcrübə (Sığorta şirkətlərinin birində, digər maliyyə təşkilatlarında və ya Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).

BACARIQLAR

  • Təqdimat bacarıqları;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə;
  • Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;
  • Stresə davamlılıq;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Məqsədyönlülük;
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.


Son müraciət tarixi: 01.07.2022

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Risklərin monitorinqi və araşdırılması üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2022-06-06 - 2022-07-05

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Risklərin İdarəolunması Departamentində Risklərin monitorinqi və araşdırılması üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


  • Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;
  • Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və bunun nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq;
  • Risk limitlərinə riayət olunmasına daimi nəzarəti həyata keçirmək və pozuntular barədə dərhal məlumat vermək;
  • Əməliyyat risklərinin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək. Aylıq əsasda risk hesabatlarını hazırlamaq;
  • Risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə Cəmiyyətin digər departamentlərindən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;
  • Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;
  • İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək;
  • Şirkətin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birgə fövqəladə hallar planının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.


BİLİKLƏR

  • İqtisadiyyat, maliyyə və ya riyaziyyat təhsili;
  • Kompüter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili biliyi arzuolunandır.

 

TƏCRÜBƏ

  • Risklərin idarə olunması, audit, maliyyə üzrə minimum 1 il təcrübə (Sığorta şirkətlərinin birində və ya Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir);

BACARIQLAR

  • Təqdimat bacarıqları;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə;
  • Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;
  • Stresə davamlılıq;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Məqsədyönlülük;
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.



 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2022-06-03 - 2022-07-01

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Sığorta iddialari departamentində Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər: 


  • Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarətin təmin edilməsi;
  • Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi;
  • Sığorta iddiaları prosesində mübahisə yaradan məqamlarda sığortalı və onların nümayəndələrinin qəbul edilməsi, tərəflər arasında imzalanmış müqavilə əsasında sığorta ödənişi üzrə bütün mübahisəli məqamların araşdırılaraq tənzimlənməsi;
  • Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinə birbaşa nəzarət edilməsi;
  • Şöbə əməkdaşlarının icraatında olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • Əmlaka dəyən zərərin qiymətləndirilməsinə aid sənədlərin kənar strukturlardan (avtoservislərdən, qiymətləndiricilərədən) əldə edilməsi;
  • Təmir işlərinə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi və təmirin keyfiyyətli olmasının təşkil edilməsinə nəzarət;
  • Dövlət və qeyri-dövlət qurumları ilə və həmçinin təkrarsığortaçılar ilə danışıqların aparılması;
  • Sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi prosesinin gedişində üçüncü (müstəqil) tərəfin cəlb olunmasının təşkili və yekun rəyin əldə edilməsi;
  • Sığorta ödənişlərinə nəzarət edilməsi və əsassız xərclərin qarşısının alınması;
  • Yekun zərərin təyin edilməsi və məlumatın departamentin müvafiq əməkdaşına ötürülməsi;
  • Müştərilərin və avtoservislərin xeyrinə əsassız xərclərin qarşısının alınması;
  • Departament əməkdaşlarının şöbələr arası qarşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edilməsi və nəzarət edilməsi;
  • Şöbə əməkdaşlarının vəzifə öhdəliklərinə və əmək nizam-intizamına riayət etmələrinə nəzarət edilməsi;
  • Şöbə əməkdaşlarının işlərinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak;
  • Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması və həmçinin departament əməkdaşlarının təkliflərinin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Sistemin təkmilləşdirilməsi üçün irəli sürülən təkliflərə müvafiq sənədlərin hazırlanması və tətbiqinə nəzarət;
  • Departamentin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasına cavabdehlik;
  • Xidməti istifadəsinə verilmiş əmlakın səliqəli istifadə olunmasına məsuliyyət daşımaq;
  • Birbaşa rəhbərin müvafiq tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil – hüquq, iqtisadi yaxud texniki;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst istifadə etmə bacarığı, İngilis və Rus dillərinin işlək səviyyədə olması (B1);
  • Mövcud qanunvericilikləri bilmək, YNH haqqında bilik, avtomobil hissələrinin bazar dəyəri, servis xidmətləri, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;
  • Şirkətdə fəaliyyətdə olan sığorta qaydaları biliyi.

 

TƏCRÜBƏ

  • Minimum 3 il iş təcrübəsi (həmçinin müştərilər ilə minimum 3 il iş təcrübəsi).

BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Problemlərin həlli bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı,
  • Liderlik;
  • Əməkdaşları daha yaradıcı işə təlqin etmək;
  • Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Satış üzrə assistent (Xaçmaz nümayəndəliyi)
  • Xaçmaz
  • 2022-06-02 - 2022-06-30

                                     

“PAŞA Sığorta” ASC “Satış üzrə assistent (Xaçmaz nümayəndəliyi)” vakansiyası elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Zərurət yarandığı halda sığorta obyektlərinə baxışın həyata keçirilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

•       Ünsiyyət qurmaq bacarığı

•       Dəqiqlik

•       Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

•       Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

•       Komanda ilə işləmək bacarığı

•       Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığ

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Strategiya və planlama üzrə kiçik mütəxəssis
  • Bakı
  • 2022-05-18 - 2022-07-08


PAŞA Sığorta Strategiya və planlama üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir.


Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Şirkətin illik büdcə planlamasının hazırlanmasında dəstək olmaq; 
  • Şirkətin strategiyasının hazırlanmasında dəstək olmaq;
  • Müxtəlif dövrlər üçün proqnoz hesabatların hazırlanması;
  • Biznes modellərin hazırlanmasında dəstək olmaq;
  • Bazar təhlilinin (benchmarking, bazar iştirakçılarının təhlili) aparılması;
  • Strateji təhlilin həyata keçirilməsi;
  • Şirkətdaxili müxtəlif layihələrin, maliyyə modelinin yaradılması və maliyyə təhlilinin aparılması, dəstək olması;
  • Rəhbərliyə aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanmasında dəstək olmaq.

Namizədə tələblər:

  • Ali İqtisadi və ya maliyyə təhsili, müvafiq vəzifədə ən azı 1-2 illik təcrübə;
  • Büdcə, maliyyə hesabatlığı sahəsində təcrübə əlavə üstünlük sayılır;
  • Rus və İngilis dillərini orta səviyyədə bilmək;
  • Microsoft Office (PowerPoint, Excel) biliklərinin yüksək səviyyəsi, Power BI üzrə biliklər arzuolunandır;
  • BMHS (IFRS) biliklərinin olması arzuolunandır;
  • Böyük məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı;
  • Planlama bacarıqları;
  • "Out of box" düşünmə.

Son müraciət tarixi: 05 iyun 2022 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi göndərin. 

Apply for this vacancy

Application form

Upload your CV here
File name

The file you download cannot be more than 2 MB in doc, docx, PDF format.

Thank You!

Your application has been successfully submitted